// ]]>
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Chat Najbogatsi
Szukaj Grupy Użytkownicy   Medale  Profil Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: emulatora, emulatorykonfiguracja, psx

Przesunięty przez: Quake96
Sob 22 Lut, 2014 02:46
[Emulatory]Konfiguracja emulatora pSX
Autor Wiadomość
Pierce 



Zaproszone osoby: 7
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Doł±czył: 11 Lis 2008
Posty: 655
Sk±d: białystok

Medale: Brak

16109 $

Wysłany: Nie 20 Wrz, 2009 10:41   [Emulatory]Konfiguracja emulatora pSX

Konfiguracja emulatora pSX 1.13


Emulator do pobrania: download - serwer odsiebie.com, upload własny, plik zawiera niezbędne pliki, waga mniej niż 1MB

Konfiguracja. Domyślne ścieżki proponuję pozostawić bez zmian z wyjątkiem "Obrazy CD". Jeśli masz na dysku folder z grami psx wybierz do niego ścieżkę, inaczej za każdym razem po uruchomieniu wystąpi potrzeba podawania ścieżki na nowo. Ścieżka do kart pamięci powinna być poprawna, zawsze możesz się upewnić czy rzeczywiście tak jest.



Grafika->Pełny ekran. Wybierz rozdzielczość odpowiadającą Twemu monitorowi, odświeżanie proponuję ustawić na 70Hz lub więcej. Aspect ratio można pozostawić lub ustawić na auto. Regulacja obrazu nie jest konieczna. Warto jej użyć gdy pojawią się problemy z obrazem - jeśli jest zbyt ciemy lub niewyraźny.



Ustawienie kontrolerów, jaki i cała konfiguracja tego emulatora to bajka. Port1 - ustawienia dla pada pierwszego. Jeśli jesteście w posiadaniu pada należy wybrać go w urządzeniach, dostosować typ i nastawić klawisze.



W zakładce dźwięk i CDROM nic nie należy modyfikować. W "Inne" mamy definicję pozostałych klawiszy. Nie widzę sensu zamiany, można jedynie podmienić format zrzutu ekranu z png na jpg. Klikamy zastosuj i OK.

Efekty graficzne nie są najwyższe. Emulator świetnie nadaje się dla początkujących użytkowników posiadających starszy sprzęt. Na kilkuletnich komputerach progarm działa bez zarzutu.


Ważne!
1. W pSX klawisz escape natychmiast zamyka aplikację, niezapisany stan gry zosstaje utracony.
2. Klawisze F1 kolejno do F5 odpowiadają 5 slotom z których wczytujemy zapis. F6 - F10 to zapisywanie stanu. Powiązanie jest następujące F6 zapisanie stanu którego odczyt nastąpi po naciśnięciu F1. Zapisujcie grę w 2 slotach gdyż łatwo przez pomyłkę wybrać zapisz zamiast wczytaj przy samym uruchamianiu gry.
3. Jeśli wyskakuje błąd informujący o braku biblioteki d3dx9_26.dll, wówczas możecie wyszukać ją pod tym adresem. [na górze jest wyszukiwarka]. Następnie wrzuć rozpakowany plik do głownego folderu z emulatorem.

Autor: Pierce
_________________
Ostatnio zmieniony przez Quake96 Sob 22 Lut, 2014 02:45, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "I"
1995 - 2000
michael69 Kody 21 Wto 08 Gru, 2009 20:23
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "A"
1995 - 2000
michael69 Kody 69 Pi± 04 Wrz, 2009 15:16
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "J"
1995 - 2000
michael69 Kody 20 Sro 16 Gru, 2009 18:49
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "G"
1995 - 2000
michael69 Kody 33 Sro 02 Gru, 2009 20:12
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "E"
1995 - 2000
michael69 Kody 21 Wto 10 Lis, 2009 17:48
michael69


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Style modified by LukasTe
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 19