// ]]>

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: encyklopedia, gier, psx, quotbquot

Encyklopedia gier psx - "B"
Autor Wiadomość
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pi± 04 Wrz, 2009 16:24   Encyklopedia gier psx - "B"

B.L.U.E. Legend of the Water



Wydana: JAP
Wydawca: Hudson
Data premiery:
JAP Hudson 7/1998
Gatunek: Przygodowa Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Gra przygodowa dzieląca się na dwie odmienne części. W pierwszej bohaterka odwiedzająca swojego ojca na stacji badawczej, porusza się po niej, rozwiązując zagadkę tajemniczych artefaktów znalezionych na dnie morza (rozwiązania typu Resident Evil). Druga to misje podwodne wykonywane w towarzystwie delfina, będące czystą przygodą TPP w pełnym 3D. Niestety, wymaga znajomości języka japońskiego.
OCENA:
*******
KODY:
Niekończący się tlen
D00BBC02 FFFF
800BBC08 4660
D00CEE72 FFFF
800CEE78 4660
D00D8006 FFFF
800D800C 4660
D00D27D6 FFFF
800D27DC 4660
D00D5F32 FFFF
800D5F38 5DBD
D00D8006 FFFF
800D800C 5DBD
D00D8006 FFFF
800101CC 176F
D00CA4A6 FFFF
800CA4AC 5DBD
D00D25BA FFFF
800D25C0 5DBD
Save'ujesz wszędzie
D00BBC02 FFFF
800BBC48 0100
D00CEE72 FFFF
800CEEB8 0100
D00D8006 FFFF
800D804C 0100
D00D27D6 FFFF
800D281C 0100
D00D5F32 FFFF
800D5F78 0100
D00D8006 FFFF
800D804C 0100
D00CA4A6 FFFF
800CA4EC 0100
D00D25BA FFFF
800D2600 0100
Extra Bonus w Maia Note
D00809F2 FFFF
800809F2 0000
Wszystkie filmiki
80010238 FFFF
8001023A FFFF
8001023C FFFF
8001023E FFFF
80010240 FFFF
80010242 FFFF
80010244 FFFF
80010246 FFFF
80010248 FFFF
3001024A 00FF
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
Ostatnio zmieniony przez michael69 Nie 11 PaĽ, 2009 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pi± 04 Wrz, 2009 17:11   

Backstreet Billiards



Wydana: USA
Wydawca: ASCII
Data premiery:
USA ASCII 10/1998
Gatunek: Sportowa (bilard)
Ilość graczy: 1-4
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Wśród niewielu gier o tej tematyce, jakie zagościły w czytnikach konsol, to jedna z najlepszych. Bardzo starannie opracowana grafika, znakomity dźwięk oddający wiernie nawet kliknięcia bil, wpadających na siebie w kieszeniach stołów. Bardzo dobry system kamer pozwalających na dowolne ustawienie, wreszcie drobiazgowy system sterowania z takimi szczegółami, jak siła, kąt uderzenia, a nawet podkręcanie bil. Wszystko to powoduje, że można się zapomnieć na kilka godzin. Zwłaszcza w szerszym gronie.
OCENA:
********
KODY:
Komputer zawsze przegrywa kolejkę
800E1544 0000
Masz maksymalne zdolności
800BA54C 000B
Masz maksymalną technikę
800BA550 000C
Masz maksymalnie wyszkolonego gracza
800BA554 000B
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pi± 04 Wrz, 2009 17:21   

Baldur's Gate

Nigdy nie wydano

Wydana: W przygotowaniu
Wydawca: Virgin Interactive
Data premiery:
Przewidywana 3/2000
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1-15 bloków, DualShock
OPIS:
Największe wydarzenie nadchodzącego roku (2000) w RPG-ach. Superprzebój wydany na PC-ta. Grafika w rzucie izometrycznym przypominająca legendarnego Diablo. Grupa śmiałków wyrusza na wyprawę, by zażegnać zarzewie wojny. Kilkanaście postaci do wyboru, kilkanaście widowiskowych czarów, niemal powieściowa akcja ze scenariuszem opartym na Advanced Dungeons and Dragons, to największe zalety tego znakomitego tytułu. Gra, która może przebić popularnością serię Final Fantasy.
OCENA:
**********
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pi± 04 Wrz, 2009 17:24   

BallBlazer Champions



Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Electronic Arts
Data premiery:
EUR Electronic Arts 10/1997
USALucasArts 4/1997
JAP BP Software 3/1998
Gatunek: Sport przyszłości
Ilość graczy: 2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Analog
OPIS:
Futurystyczny sport przypominający w najogólniejszych zarysach piłkę nożną. Gra wyrafinowana graficznie, choć nie chodząca w podwyższonej rozdzielczości. Produkcja raczej średnia. Największym jej mankamentem jest denerwująca muzyka i oprawa dźwiękowa. Poleca się granie z wyłączonym dźwiękiem.
OCENA:
***
CHEATY:
Na Password Screen wpisz, by uzyskać następujące efekty:
Zmniejszający się Rotofol
:x: :o: :x: :x: :o: :x: :x: :x: :x: :x: :x: :x: :x: :x: :v: :v: :x: :x: :q: :x: :x: :x: :x: :q: :x: :q: :q: :q: :q: :x:
Master Dome
:o: :L1: :L1: :R2: :R2: :L2: :x: :q: :q: :R1: :R2: :R1: :R2: :v: :L2: :R1: :L2: :o: :L2: :R2: :R1: :x: :L1: :R2: :q: :L2: :R1: :x: :R1: :R1:
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pi± 04 Wrz, 2009 17:26   

Ballistic



Wydana: USA
Wydawca: Infogrames
Data premiery:
USA, Infogrames 11/1999
Gatunek: Zręcznościowa
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1, DualShock
OPIS:
Gra zręcznościowa przypominająca swoimi zasadami słynny przebój sprzed lat Bust a Move. Podobnie jak i tam, gracz musi wystrzeliwać kolorowe kule, które po połączeniu w grupę minimum trzech eksplodują. Jedyna istotna różnica polega na tym, że wyrzutnia znajduje się na środku ekranu, a kule zbliżają się do niej po spirali. Gra dla miłośników gatunku, nie wnosi niczego nowego, zapełniając jednak dziurę po starym i sprawdzonym hicie.
OCENA:
********
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pi± 04 Wrz, 2009 18:29   

Bass Fisherman



Wydana: JAP
Wydawca: Sammy
Data premiery:
JAP Sammy 6/1998
Gatunek: Wędkarstwo
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Wędkarstwo jako jeden z ostatnich sportów (o ile jest to sport) przyjęło się na konsolach, ale o dziwo, po latach stało się wielkim przebojem, zwłaszcza za oceanem. Ta gra jest przykładem reakcji na szaleństwo, jakie ogarnęło Japończyków. Dobre wykonanie graficzne i łatwa obsługa pozwalają grać nawet osobom nie znającym języka japońskiego.
OCENA:
******
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pi± 04 Wrz, 2009 19:38   

Bass Landing



Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: ASCII
Data premiery:
JAP ASCII 1/1999
USA ASCII 1/1999
EUR ASCII 10/1999
Gatunek: Wędkarstwo
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1-15 bloków, DualShock, AngleCon
OPIS:
Oto jak szaleństwo rozwija się przekraczając każdą granicę. Wirtualne wędkarstwo stało się już tak popularne, że zaprojektowano dla tego gatunku gier specjalny pad w kształcie uchwytu wędki, którym gracz może zacinać i zarzucać, jak nad prawdziwą wodą. Dla miłośników moczenia kija. Z własnego doświadczenia wiem, że szybko się to nudzi.
OCENA:
******
KODY:
Modyfikator gatunków ryb
(00-0D)
300AE8E0 00??
300B97E0 00??
Maksymalna długość ryby
800AE8F0 270F
800B97EC 270F
Maksymalna waga ryby
800B0734 FFFF
800B97E6 FFFF
Wybór scenariusza (00-06)
300AE8B0 00??
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pi± 04 Wrz, 2009 20:06   

Batman & Robin



Wydana: USA, EUR
Wydawca: Acclaim
Data premiery:
EUR Acclaim 7/1998
USA Acclaim 8/1998
Gatunek: Akcja (TPP)
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Druga z licencyjnych gier opartych o komiks Boba Kane'a i film pod tym samym tytułem. Gracz kieruje w kilkunastu misjach postaciami Batmana, Robina i Batgirl poruszając się pojazdami po ogromnym mieście, szukając kolejnych lokacji. Zagadki, walka i klimat. Niestety, bardzo słabe sterowanie i godziny potrzebne na przedarcie się przez kilometry ulic powodują, że szybko niknie urok gry.
OCENA:
*****
KODY:
Dodatkowe życia
8009df640000
8009df680000
8009df6c0000
800d07180064
Nietykalność
800cf50c0168
Kody dla wszystkich postaci
Baterie
300D2911 00FF
Monety
300D2912 00FF
Małe klejnoty
300D291B 00FF
Duże klejnoty
300D291C 00FF
BATMAN Nietykalność
800CF506 0064
8009AB78 0000
8009AB7A 0000
Nietykalność Batmobilu
801E312E 00FA
800D0710 00FA
Max siły
300CF4FF 0096
Max szybkości
300CF500 0096
Max zwinności
300CF501 0096
Stamina
300CF4FC 0096
Cell Power
800CF504 0168 Boost
800CF502 0006
Masz wszystkie przedmioty
800CF50A 0F0F
800CF50C FFFF
Wszystkie bronie
800CF508 FFFF
Bat Bomby
300CF518 0063
Bomby magnezowe
300CF519 0063a
Bomby z gazem łzawiącym
300CF51A 0063
Aerial Attack Missiles
300CF51B 0063
Polar Assault Missiles
300CF51C 0063
Vine Slicing Weapons
300CF51D 0063
Opti-scope Missiles
300CF51E 0063
Heaters
300CF51F 0063
Batarangi
300CF520 0063
Bat Laser
300CF521 0063
Throwing Birds
300CF522 0063
Staff Launcher
300CF523 0063
Batnet Gun
300CF524 0063
Battle Blade Blaster
300CF525 0063
Turbo Jet Boots
300CF526 0063
Bat Laser
300CF527 0063
Aparat
300CF52B 0063
Poniższy kod da ci wszystkie opisane powyżej przedmioty.
50000A02 0000
800CF518 6363
ROBIN Nietykalność
800CF5C6 0064
8009AB78 0000
8009AB7A 0000
Health RedBird
801E312E 00FA
800D0710 00FA
Max siły
300CF45BE 0096
Max szybkości
300CF5C0 0096
Max zwinności
300CF5C1 0096
Stamina
300CF5BC 0096
Cell Power
800CF5C4 0168
Boost
800CF5C2 0006
Wszystkie narzędzia
800CF5CA 0F0F
800CF5CC FFFF
Komplet broni
800CF5C8 FFFF
Bat Bomby
300CF5D8 0063
Bomby magnezowe
300CF5D9 0063
Bomby z gazem łzawiącym
300CF5DA 0063
Aerial Attack Missiles
300CF5DB 0063
Polar Assault Missiles
300CF5DC 0063
Vine Slicing Weapons
300CF5DD 0063
Optiscope Missiles
300CF5DE 0063
Heaters
300CF5DF 0063
Batarangi
300CF5E0 0063
Bat Laser
300CF5E1 0063
Throwing Birds
300CF5E2 0063
Staff Launcher
300CF5E3 0063
Batnet Gun
300CF5E4 0063
Battle Blade Blaster
300CF5E5 0063
Turbo Jet Boots
300CF5E6 0063
Bat Laser
300CF5E7 0063
Aparat
300CF5EB 0063
Poniższy kod da ci wszystkie opisane powyżej przedmioty.
50000A02 0000
800CF5D8 6363
BATGIRL Nietykalność
800CF566 0064
8009AB78 0000
8009AB7A 0000
Nietykalność Batcycle
801E312E 00FA
800D0710 00FA
Max siły
300CF55F 0096
Max szybkości
300CF560 0096
Max zwinności
300CF561 0096
Stamina
300CF55C 0096
Cell Power
800CF564 0168
Boost
800CF562 0006
Wszystkie narzędzia
800CF56A 0F0F
800CF56C FFFF
Have All Weapons
800CF568 FFFF
Infinite Bat Bombs
300CF578 0063
Bomby magnezowe
300CF579 0063
Bomby z gazem łzawiącym
300CF57A 0063
Aerial Attack Missiles
300CF57B 0063
Polar Assault Missiles
300CF57C 0063
Vine Slicing Weapons
300CF57D 0063
Optiscope Missiles
300CF57E 0063
Heaters
300CF57F 0063
Batarangs
300CF580 0063
Bat Taser
300CF581 0063
Throwing Birds
300CF582 0063
Staff Launcher
300CF583 0063
Batnet Gun
300CF584 0063
Battle Blade Blaster
300CF585 0063
Turbo Jet Boots
300CF586 0063
Bat Laser
300CF587 0063
Aparat
300CF58B 0063

Poniższy kod da ci wszystkie opisane powyżej przedmioty
50000A02 0000
800CF578 6363

CHEATY:
Nietykalność:
Na ekranie tytułowym wstukaj
:L1: :R2: :R1: :L2: :select: :x: :o:
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pi± 04 Wrz, 2009 20:20   

Batman Forever



Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Acclaim
Data premiery:
JAP Acclaim Japan 2/1997
EUR Acclaim 12/1996
USA Acclaim 12/1996
Gatunek: Akcja (bijatyka)
Ilość graczy: 1 -2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Chodzona bijatyka wyprodukowana przez studio Iguana, znane choćby ze znakomitego FPP Turok (N64) na podstawie komiksu pod tym samym tytułem. Niestety, dobra licencja to nie wszystko. Gra jest nieciekawa graficznie i nudna, stąd też wszystkie oceny klasyfikują ją wśród tytułów, o których lepiej zapomnieć.
OCENA:
*
KODY:
Nietykalność P1
800e2edc0014

CHEATY:
Granie złym charakterem
Wciśnij i przytrzymaj :x: :o: :L2:
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pi± 04 Wrz, 2009 20:38   

Battle Arena Toshinden



Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: SCEE
Data premiery:
JAP SCEI 9/1995
USA SCEA 9/1995
EUR SCEE 9/1995
EUR SCEE 3/1997 (platyna)
Gatunek: Bijatyka 3D
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Jedna z pierwszych trójwymiarowych bijatyk, jakie trafiły na konsole i jednocześnie jedna z pierwszych gier napisanych na PlayStation. Dodatkowym atrybutem tej kultowej serii był fakt, iż zawodnicy podczas walk używali całego arsenału broni, podobnie jak w późniejszym Soul Blade. Po sukcesach części pierwszej, na konsolę trafiły jeszcze dwa wydania tej popularnej serii, za każdym razem stając się dużym wydarzeniem na rynku.
OCENA:
*******
KODY:
Nietykalność P1
801bcl880000
Czas bez ograniczeń
801ca6e80b3a
Dostęp do Gai
801bc11a0008
Dostęp do Sho
801bclla0009
Spróbuj też tych kodów:
P1 75% energii
D01BC188 0000
801BC188 00F6
P1 50% energii
D01BC188 0000
801BC188 01C0
P1 25% energii
DO 1BC188 0000
801BC188 0288
PI brak energii
801BC18A 0001
P1 nietykalność
801B82D0 00FE
P1 nie ma rąk
801BC11C 000A
P1 nie ma rąk albo nóg
801BC11C 0005
P1 ma tylko głowę
801BC11C 0001
P1 jest niewidzialny
801BC11C 0000
P1 nie ma prawej ręki
801BC11C 000E
P1 nie ma broni w prawej ręce
801BC11C0017
P1 nie ma broni w lewej ręce
801BC11C 001C
P1 nie ma broni
801BC11C 001A
P1 umiera przed rozpoczęciem walki
801BC188 0E20
P1 zawsze wygrywa
801BC1E8 0000
P1 może walczyć przed rozpoczęciem meczu
801BC1D4 0000
P1 nie może być znokautowany
801BC18C 000
P1 Tiny Jump
801BC1C0 0550
P1 walczy jak lustrzane odbicie
P2 801BC118 0000
P1 zadaje ciosy w powietrzu
801BC15C 0000
P1 porusza się wolno
801BC172 0000
P1 nie rusza się
801BC170 0000
P1 Desperation Moves
w każdym momencie
801BC18A 000A
801B82D0 00FE
P1 kod zmiany postaci
801BC11A ????
P2 nieskończona energia
801BC25C 0000
P2 ma 75% energii
D01BC25G 0000
801BC25C 01C0
P2 ma 50% energii
D01BC25C 0000
801BC25C 0288
P2 ma 25% energii
D01BC25C 0000
801BC25C 0288
P2 brak energii
801BC25E 0001
P2 jest nietykalny
801B82D2 00FE
P2 nie ma rąk
801BC1F0 00OA
P2 nie ma rąk albo nóg
801BC1F0 0005
P2 ma tylko głowę
801BC1F0 0001
P2 jest niewidzialny
801BC1F0 0000
P2 nie ma prawej ręki
801BC1F0 000E
P2 brak broni w prawej ręce
801BC1F0 0017
P2 brak broni w lewej ręce
801BC1F0 001C
P2 brak broni
801BC1F0 001A
P2 ginie przed rozpoczęciem walki
801BC25C 0E20
P2 zawsze wygrywa
801BC2BC 0O00
P2 może walczyć przed rozpoczęciem meczu
801BC2A8 0000
P2 nie może być znokautowany
801BC232 0000
P2 Tiny Jump
801BC294 0550
P2 zadaje ciosy w powietrzu
801BC230 0000
P2 rusza się powoli
801BC246 0000
P2 nie rusza się
801BC244 0000 P2
Desperation Moves w każdym momencie
801BC25E 000A
801B82D2 00FE
P2 Multi-Jumps
801BC232 0000
CPU nie chce walczyć
801BC236 0000
801BC162 0000
Rundy po 5 sekund
D01CA6E8 0B3A
801CA6E8 000A
P2 modyfikator postaci
801BC11A ????
Końcówki do modyfikatora postaci:
0000 - Eiji
0001 - Kayin
0002 - Sofia
0003 - Rungo
0004 - Fo
0005 - Mondo
0006 - Duke 0007 - Ellis
0008 - Gaia
0009 - Sho

CHEATY:
Inne kolory strojów Aby zmienić kolor stroju gracza, wciśnij i przytrzymaj :select: , potem wciśnij :q:
Graj jako Gaja
Poczekaj aż na początkowym screenie pojawią się napisy 1 Player Game, Vs Computer Options. Wciśnij:
:d: :d: + :l: :l: + :q: zanim teksty zbiegną się w centrum ekranu. Jeśli wykonasz to prawidłowo, usłyszysz okrzyk: "Fight", a tekst na ekranie z niebieskiego zmieni się w różowy. Rozpocznij grę, w screenie Select podświetl EIJI i wciśnij :up: + :q: .

Graj jako Sho Najpierw wprowadź kod GAI. Rozpocznij grę, następnie wyjdź z niej, gdy na początkowym screenie pojawią się napisy 1 Player Game, Vs Computer Options naciśnij:
:r: :l: + :l: :l: + :q:

Inne kamery
Wciśnij pauzę, następnie naciśnij i przytrzymaj :q: :o: :v: :x: , dwukrotnie wciśnij :select: . By powrócić do gry, powtórz sekwencję.

Widok spod podłogi ringu
Ustaw oba kontrolery na kamery (patrz wyżej), ale nie restartuj gry. Przytrzymaj :L2: na kontrolerze drugim, zanim podłoga nie zniknie. Restart kontrolerem nr 1.

Desperate Moves Wprowadź kody GAI i SHO, naciśnij :start: , kiedy pokażą się napisy Player 1 Game, Vs Computer Options. Naciśnij :d: + :l: + :x: Usłyszysz okrzyk Fantastic. Tekst zmieni się na biały. Wróć do Main Menu, wybierz stopień trudności Easy lub Very Easy. Zmień konfigurację kontrolera tak, by przyciski :L1: , :L2: , :R1: , :R2: przyporządkowano do funkcji Specjał. Jeśli wciśniesz je podczas walki, zadasz tajny cios. Jeśli twój wskaźnik energii zaczerwieni się, możesz zadać kolejne ciosy (Desperation Moves).

Desperation Moves na wyższych stopniach trudności Wprowadź kody tajnych ciosów i poczekaj na rozpoczęcie Demo. Naciśnij :start: na kontrolerze drugim, kiedy pojawią się napisy Player 1 Game, Vs Computer Options naciśnij:
:l: :r: :l: :q: na kontrolerze drugim. Usłyszysz okrzyk Fantastic. Napisy zmienią się na żółte.
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009 15:15   

Battle Arena Toshinden 2



Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Sony
Data premiery:
JAP Takara 5/1996
JAP Takara 8/1997 jako Battle Arena Toshinden 2 Plus (platyna)
EUR SCEE 6/1996
USA Playmates 5/1996
Gatunek: Bijatyka 3D
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Druga część przeboju. Zachowano znakomity klimat części pierwszej, przesycony japońskim duchem. Dodano nowe postacie, nowe bronie i poprawiono grafikę. Znacznie też poszerzył się zasób ciosów. Na
owe czasy bardzo udany
tytuł.
OCENA:
*******
KODY:
P2 ma dziwny kolor
80037A98 7A2C
Dziwne tła
8005EB68 D964
Niewyczerpany Purple Energy Bar PI
801C84A8 00B5
801C8F00 00B5
Pełny Blue Super Meter P2
801EC090 0114
801EC0A0 0114
Nieograniczona energia PI
80161474 0008
80161476 3201
8016147C 0002
8016147E 1020
Nieograniczona energia P2
80161474 0008
80161476 3201
8016147C 0002
8016147E 1420
Nieograniczona energia P1 & P2
80161486 2400

CHEATY: Ostatni Boss
Na tytułowym screenie wciśnij:
:up: :d: :up: :d: :up: + :v:
Walka z Bossami:
Master i Uranus
W Main Menu, kiedy opcje przepływają po ekranie, naciśnij :R1: :L2: :x: :L1: :R2: :o: na kontrolerze pierwszym.
Walka z Bossami:
Vermilion i Sho Wprowadź kod MASTERA, URANUSA, wystartuj grę, na screenie Menu wciśnij: :o: :R2: :L1: :x: :L2: :R1:
Wybierz Bossa
Po ukończeniu gry na poziomie 4, uzyskasz dostęp do Mastera i Uranusa. Po ukończeniu gry na poziomie 6 uzyskasz dostęp do Sho i Vermiliona (gra bez kontynuacji).
Grim
Skończ Battle Mode na poziomie 8 Varmillionem. Na Title Screen wciśnij :l: :l: :r: :R1: :x: :L2: :q: usłyszysz dzwon. Następnego Bossa wybierz :o: w galerii postaci,wciśnij i przytrzymaj :select: , potem wciśnij: :q: :v: :o: lub :x: .
Desperate Moves
Kiedy uzyskasz dostęp do Sho i Vermilliona, Menu Box stanie się zielony, a ty możesz zadać specjalne ciosy naciskając :R1: , :R2: jednocześnie.
Gaia w zbroi
Wybiesz GAIE, zanim usłyszysz Fight, szybko naciśnij
:up: :up: :up: :d:
Ukryta kamera
W screenie Option zdefiniuj :R1: , :R2: , :L1: , :L2: jako Non Used, potem ustaw opcję kamery na Control. Podporządkuj przyciski pod kamery.
Gra Uranusem i Masterem
Na tytułowym screenie, na ikonach menu naciśnij szybko na kontrolerze pierwszym:
:R1: , :L2: , :x: , :L1: , :R2: , :o: .Usłyszysz dźwięk. Wejdź do galerii postaci i podświetl Random Box.
Gra Sho i Vermilionem
Wybierz Uranusa i Mastera, poczekaj aż części menu pojawią się na ekranie, naciśnij szybko na kontrolerze drugim: :o: :R2: :L1: :x: :L2: :R1: . Wejdź do galerii i podświetl Random Box.
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009 15:59   

Battle Arena Toshinden 3



Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Sony
Data premiery:
JAP SCEI 5/1997
EUR SCEE 2/1998
USA Playmates 6/1997
Gatunek:
Bijatyka 3D
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Trzecia część popularnej bijatyki stworzonej przez zespól developerski Takara. Niestety jego premiera zbiegła się z wydaniem drugiej odsłony mistrzowskiego Tekkena, co mocno nadszarpnęło pozycją, tej niewątpliwie bardzo dobrej gry. Znów poprawiono
sterowanie, dodano nowe postacie i ciosy. Jednakże Tekkenowi BAT nie mogła dorównać.
OCENA:
********
KODY:
Dodatkowe postacie
801b27b0 0001
801b27aa 0001
Spróbuj też takich kodów:
Stereo
8017B456 0000
Mono
8017B456 0001
Muzyka włączona
8017B460 0000
Muzyka wyłączona
8017B460 0001
Niewyczerpany Purple Bar P1
801B2A68 00D8
Niewyczerpany Purple Bar P2
801B2A6A 00D8
Schultz
3017D178 0001
Tau
3017D174 0001
Atahua
3017D172 0001
Leon
3017D164 0001
Judgement
3017D17A 0001
Zola
3017D168 0001
Toujin
3017D16E 0001
Adam
3017D16A 0001
Balga
3017D170 0001
Miss Til
3017D17E 0001
Ten Count
3017D166 0001
Vermilion
3017D17C 0001
Rachael
3017D176 0001
Cuiling
3017D16C 0001
Sho
3017D180 0001
Abel
3017D182 0001
Veil
3017D186 0001
Naru
3017D184 0001
Zwolnione tempo
801A0128 5AC6
P2 przez cały mecz może wykonywać kombosy
h801F98E6 0001
P2 może tylko blokować
801F98E8 0000
Nietykalność P1
80120DE0 0008
80120DE2 3201
80120DE8 0002
80120DEA 1420
Nietykalność P2
80120DE0 0008
80120DE2 3201
80120DE8 0002
80120DEA 1020
Nietykalność P1 i P2
80120DF0 0000
Brak limitu czasu
8011AACA 2400
Nieskończoność bomb P1
801273A4 0008
801273A6 3201
801273AC 0003
801273AE 1420
Nieskończoność bomb P2
801273A4 0008
801273A6 3201
801273AC 0003
801273AE 1020
Nieskończoność bomb P1i P2
801273BC 0000
Nieskończoność amunicji P1 i P2
80126918 0000
Zmiana widoku
8017B454 00??
Końcówki do modyfikatora widoku:
00 - Normal
01 - Long View
02 - Sky View
03 - Overhead
04 - Player (FPP)

CHEATY:
Random
Przytrzymaj:
:L1: + :L2: + :R1: + :R2: w galerii postaci i naciśnij: :q: :v: :x: lub :o:
Usuń Displaye
Spauzuj grę. Naciśnij: :q: + :o: + :v: + :x: i :select: .
Przytrzymując cztery pierwsze przyciski naciśnij jeszcze raz :select: .
Graj SubBossem
Przejdź grę na poziomie 3 lub wyższym.
Graj jako Shou
Zdobądź wszystkich Subbosów, potem skończ grę Vermilionem na poziomie 3.
Graj jako Abel
Skończ grę jako Sho na poziomie 7.
Graj jako Veil
Skończ grę jako Abel na poziomie 7.
Graj jako Naru
Skończ grę jako Veil na poziomie 7.
Inne kostiumy Skończ grę jako Naru na poziomie 7, używaj :q: lub :x: do zmian.
Desperation Moves
Skończ grę jako Naru. Przyporządkuj dwa lub więcej przycisków do ciosów specjalnych. Naciskając je jednocześnie uzyskasz tajne ciosy, choć nie do wszystkich postaci.
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009 17:22   

Battle Tanx Global Assault



Wydana: W przygotowaniu
Wydawca: 3DO
Data premiery:
30 3/2000
Gatunek: Strzelanina
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Znana już z Nintendo 64 gra nie będąca jej dokładnym przeniesieniem z tamtej platformy. Twórcy dokonali szeregu daleko idących zmian w programie, by poprawić jakość grafiki i dostosować ją do potrzeb naszej platformy. Zachowane zostaną wszystkie czołgi, dodatkowe bronie i levele znane z N66, ale pojawią się też inne elementy nieobecne w tamtej wersji. rozszerzona zostanie ilość misji, a także dostępnych broni. Przy konwersji udało się zachować unikalny klimat gry, który pozwolił jej na osiągnięcie wielkiej popularności na innych platformach. Nadal gracz będzie mógł niszczyć wszystko na swojej drodze, nie wyłączając budynków i innych pojazdów, używając do tego celu szeregu wymyślnych broni, takich jak zdalnie sterowane rakiety (przełączenie na widok FPP z lecącej rakiety), czy nawet ładunków nuklearnych. W grze znajduje się tryb deathmatchowy dla dwóch graczy.
OCENA:
********

CHEATY:

wybór etapu
jako hasło wpisz
BCKDR

wszystkie bronie
jako hasło wpisz
SRTHMB

wszystkie czołgi
jako hasło wpisz
THRTN

nieskończona ilość amunicji
jako hasło wpisz
BCKDR

bonusowy czołg
jako hasło wpisz
PPCKTS

nowe gangi
jako hasło wpisz
SMSLGMG lub NSTYGRL
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009 18:28   

Battleship



Wydana: USA
Wydawca: Hasbro
Data premiery: USA Hasbro 10/1998
Gatunek: Planszowa
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1-16 bloków
OPIS:
Znana wszystkim gra w statki w wydaniu na konsolę okazała się z lekka nieporozumieniem. Jak bowiem można grać na splitowanym ekranie, gdzie przeciwnik widzi każdy obiekt? Ale pojedynki z komputerem były dość ciekawe, zwłaszcza dla
młodszych użytkowników konsol. Ciekawa oprawa graficzna nie rekompensowała niestety braków.
OCENA:
****
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009 18:31   

Battle Sport



Wydana: USA, EUR
Wydawca: Acclaim
Data premiery:
USA Acclaim 7/1997
EUR Acclaim 8/1997
Gatunek: Sportowa (futurystyczna)
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 2 bloki
OPIS:
Był to jeden z najlepszych tytułów, jakimi mogła się poszczycić konsola 3DO, ale po przekonwertowaniu na PSX, pomimo wyraźnego polepszenia jakości grafiki i szybkości, gra ta nie stała się przebojem. W zamierzeniu była to piłka nożna przyszłości. W czasie rozgrywek gracz miał do wyboru kilka pojazdów, którymi poruszał się po arenach w pogoni za piłką i strzelając do zawodników drużyny przeciwnej. Gra wykazuje pewne podobieństwo do BallBlazer Champions.
KODY:
Nietykalność P1
8006E9F4 0068
Nietykalność P1
801FCA42 0064
Nietykalność P2
8006EA18 0068
Nietykalność P2
801FCAD6 0064
Modyfikator wyniku P1
800B8A0C 00??
Modyfikator wyniku P2
800B8A0E 00??
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
Sponsorka


1 000 000 $



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "C"
1995 - 2000
michael69 Kody 76 Sro 21 PaĽ, 2009 19:16
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "I"
1995 - 2000
michael69 Kody 21 Wto 08 Gru, 2009 20:23
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "D"
1995 - 2000
michael69 Kody 55 Czw 29 PaĽ, 2009 20:24
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "J"
1995 - 2000
michael69 Kody 20 Sro 16 Gru, 2009 18:49
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "E"
1995 - 2000
michael69 Kody 21 Wto 10 Lis, 2009 17:48
michael69


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style modified by LukasTe
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 101