// ]]>

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: encyklopedia, gier, psx, quotfquot

Encyklopedia gier psx - "F"
Autor Wiadomość
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Pon 16 Lis, 2009 19:55   

Formula 1 '98



Wydana: USA, EUR
Wydawca: Psygnosis
Data premiery:
USA Psygnosis 11/1998
EUR Psygnosis 10/1998
Gatunek: Wyścigi (Formuła 1)
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Link
OPIS:
Poprzednią wersję gry przygotowaną przez zespół Bizarre Creations zastąpiła nowa, tym razem wzięła się za nią firma Visual Science Production i zrobiła to dobrze. Wprowadzono kilka zmian. Multiplayer dla dwóch zawodników na Linku, splitowany ekran dla czterech graczy. Całkiem nowy komentarz, Arcade Challenge Mode. Gra jest zdecydowanie szybsza i dynamiczniejsza. Mamy do pokonania 16 odwzorowanych torów i 11 zespołów biorących udział w tegorocznym Grand Prix. Ale to co jest najlepsze, to multiplayer przez linka na czterech graczy. Gdy doda się do tego dziesięciu kierowców Al, mamy wybuchową mieszankę. Warto zagrać.
OCENA:
**********

KODY:
Nielimitowany czas
8003BE88 0000
8O03BE8A 0000

CHEATY:
Ukryte tory
Wejdź na screen Edit Driver
Name i wpisz następujące
imiona:
Stunt Course
ChessyPoofs
Forum Romanum
Go Cows
lub
Ben-Hur WipeOut Mode Fire
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 13:10   

Formula 1 '99



Wydana: USA, EUR, JAP
Wydawca: Psygnosis
Data premiery:
USA Psygnosis 10/1999
EUR Psygnosis 11/1999
JAP SCEI 10/1999
Gatunek: Wyścigi (Formuła 1)
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Gra dopiero się ukazała, a już zyskała sobie opinię hitowej. Najnowsze wydanie licencjonowanej Formuły 1 niesie ze sobą wszystko, co ten rodzaj sportu daje. Bardzo realistyczna symulacja zawodów. Można przejechać najważniejsze tory sezonu wszystkimi zespołami, a do tego zrobić jak bozia kazała po 60 okrążeń, jak w prawdziwym wyścigu. Zadbano o szczegóły, nawet takie jak kilkanaście rodzajów prac w garażu. Wspaniale wygląda też tryb multiplayer na dwie osoby, na spli-towanym pionowo obrazie. Gra jest szybka (szybsza, gdy mamy widok z wnętrza wozów) i dopracowana. Hit.
OCENA:
**********
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 13:12   

Formuła Karts Speclal Edltion



Wydana: EUR
Wydawca: Telstar
Data premiery:
EUR Telstar 11/1997
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-2 Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Analog
OPIS:
Odmienny rzut oka na wyścigi gokartów. Realizacja z przymrużeniem oka ratuje trochę tę pozbawioną dodatkowych atrybutów i średnią grę. Szybka jazda, średnia grafika i takaż grywalność.
OCENA:
*****

CHEATY:

Dodatkowa trasa: WOODSTOCK
Extra Kart: CHIPPIE
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 13:25   

Forsaken



Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Acclaim
Data premiery:
JAP Acclaim 9/1999
USA Acclaim 5/1998
EUR Acclaim 4/1998
Gatunek: Strzelanina FPP
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Analog
OPIS:
Wzorowana na Descent gra, w której grupa poszukiwaczy skarbów penetruje ruiny miast i kompleksów zbrojeniowych zniszczonej kataklizmem Ziemi. Rozgrywka i walki odbywają się w korytarzach i salach, w których latające pojazdy poruszają się z pełną swobodą w każdym kierunku. Doskonałe sterowanie sprawia, iż gra po kilku minutach przestaje być walką o przetrwanie i zamienia się w fantastyczną przygodę. Wiele zagadek i jeszcze więcej strzelania z kilkunastu rodzajów broni.
OCENA:
*********

KODY:
Pulsar
8008628c8000
Mug
800862d60507
MFRL i Graviten
800862dc2a01
Purge
800862de0009
Solaris Missiles
800862d80009
Osłony
80086284 1000
Pancerz
80086286 1000
lub
Bronie podstawowe
Trojan
30086742 0001
800866FC 8000
Pyrolite
30086743 0001
800866FE 8000
BeamLaser
30086744 0001
80086702 8000
Orbit Pulsar
8008672E 0001
TransPulse
30086741 0001
Suss Gun
30086745 0001
80086700 8000
Pulsar
800866FC 8000
Bronie pomocnicze
MUG
80086746 0507
Solaris
80086748 000F
Gravgon
8008674C 000F
Scatter
3008674A 000F
Purge
8008674E 000F
Pine
30086750 000F
MFRL
3008674D 000F
Quantum
30086751 000F
Titan
3008674B 000F
Niekończące się osłony
800866F4 1000
Niezniszczalne pancerze
800866F6 1000
Nieskończona ilość pojazdów
300CCEB0 00FF
Kryształy
300CCEB1 00FF
PowerPody
80086720 00FF

CHEATY:
Cheat Menu
W Main Menu najedź na napis Options i bardzo szybko wklep następującą kombinację:
:l: :r: :l: :r: lub :l: :r: :l: :x:
Zyskasz dostęp do specjalnego menu z cheatami. Te kody na pewno działają, musisz tylko odpowiednio szybko je wprowadzić.

Hasła
Włączenie Cheatów
BUBBLES
Wszystkie lévele
THEFULLMONTY
Nieśmiertelność i komplet broni
IAMZEUS
Wersja dla dorosłych
TITSOOT
Kody do leveli (z zaliczonymi kryształami)
2......................FRGNON3F
3......................V48XOO6K
4......................68K8141L
5......................ZDTSOSOM
6......................BK2DON2N
7......................STBJOXG6
8......................VYM20MGR
9......................Y1WNODH8
10....................W6420D64
11....................WBDNOOGV
12....................96P210BC
13....................+LYNOOHX
14....................CR6014BY
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 13:28   

Freestyle Boardin'



Wydana: JAP, USA
Wydawca: Capcom
Data premiery:
JAP Capcom 1/1999
USA Virgin Int 11/1999
Gatunek: Sportowa (snowboard)
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Wydany przez Capcom snowboard (na szczęście ta znakomita firma nie wyprodukowała tak słabego tytułu, a jedynie go dystrybuuje) nie należy do szczególnie udanych. Mieszanka polygonalno-sprite'owej graficzki i pozbawione emocji wyścigi z niezbyt łatwym sterowaniem to tylko niektóre z wad gry. Pojawia się zatem pytanie, dlaczego Capcom firmuje tę produkcję. Otóż jest powód. Ukryte postacie w tej grze, to bowiem nie kto inny, jak Leon Kennedy z RE, Claire, a nawet gliniarz zombiak. Ale to za mało, by gra była udana.
OCENA:
****

KODY:
Maksimum punktów trikowych
800B6924 FFFF
Czas - 0:00:00
800B65C8 0000
Nie miniesz bramki
800B65F8 0000
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 13:30   

Frenzy!



Wydana: EUR
Wydawca: SCi
Data premiery:
EUR SCi 6/1998
Gatunek: Strzelanina
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Analog
OPIS:
Latanie samolotem-zabawką nad cukierkowymi lokacjami i nie pasująca do nich walka. Gra przeznaczona dla młodszych odbiorców nie jest w stanie zainteresować starszego gracza. Dla dzieciaków może to być jednak dobra rozrywka.
OCENA:
****

CHEATY:
Cheat Menu
Wpisz jako hasło słowo PICKLE, gra uzna, że jest ono niewłaściwe. Wróć do Main Menu, a znajdziesz tam nową opcję.
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 13:47   

Frogger



Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Hasbro
Data premiery:
JAP Hasbro Japan 5/1998
EUR Hasbro 11/1997
USA Hasbro 10/1997
Gatunek: Zręcznościowa
Ilość graczy: 1-4 Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Dla osób sięgających pamięcią w odległe czasy nie będzie to tytuł całkowicie nieznany. Frogger jest bowiem przeróbką gry o tym samym tytule ze starego poczciwego SNES-a. Tym razem jednak nasz zielonkawy bohater porusza się w świecie 3D. Jednakże to, co było zaletą gry na automacie przy tej konwersji całkowicie zniknęło. Zła praca kamer często doprowadza do śmierci żabki w paszczach krokodyli, a skakanie po platformach to tragedia. Ale są i dobre strony. Grafika jest porządna, a dziesięć środowisk odtwarzających levele z automatu wygląda bardzo dobrze. Jest nawet tryb multiplayer na splitowanym ekranie.
OCENA:
*****

KODY:
Nieśmiertelność
800b6c500009
Nielimitowany czas
800b3df80900

CHEATY:
Dostęp do wszystkich leveii
Spauzuj grę i wciśnij kombinację:
:r: :q: :v: :q: :v: :R1: :L1: :R1: :L1: :o:
Niekończące się życia
Spauzuj grę i naciśnij:
:r: :q: :v: :q: :v: :x:
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 17:00   

Frogger 2



Wydana: EU
Wydawca: Hasbro Interactive
Data premiery:
październik 30, 2000
Gatunek: Platformówka
Ilość graczy: 1-2 Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Po niespecjalnie udanym, ale i dość popularnym platformerze, jakim był Frogger, firma Hasbro zapowiedziała jego kontynuację. Grę oparto o zupełnie nowy engine (zajęła się tym inna firma developerska odpowiedzialna poprzednio za Glovera). W grze znajdzie się także oryginalna wersja z 1981 roku oraz kilka dodatkowych trybów, takich jak Capture the Frog, Beat the Clocki Frog Race. Na razie nie wiadomo, czy gra w trybie multiplayer obsługiwać będzie 2, czy 4 zawodników.
OCENA:
********
Wybór etapu
Zapauzuj grę i wciśnij
:r: :q: :v: :q: :v: :R1: :L1: :R1: :L1: :v:
Nieskończona ilość żyć
:r: :q: :v: :q: :v: :x:
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 17:07   

Front Mission 2



Wydana: JAP
Wydawca: Sąuaresoft
Data premiery:
JAP Sąuaresoft 9/1997
Gatunek: RPG/Strategia
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 2 bloki
OPIS:
Nowe spojrzenie na rolpleja, przygotowane w najlepszej firmie wydawniczej istniejącej na rynku. Umiejętne połączenie turowej strategii i klasycznego rolpleja w scenerii futurystycznej. Zamiast rycerzy i czarów mamy do czynienia z armiami mechów i rakietami. Gra zdobyła za Oceanem niebywały rozgłos i niemal w tym samym czasie wypuszczono na rynek jej kontynuację zaliczającą się do nieco innego nurtu i bardziej zahaczającą o klasycznego RPG-a.
OCENA:
*********
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 17:21   

Front Mission 3



Wydana: JAP
Wydawca: Squaresoft
Data premiery:
JAP Squaresoft 9/1999
Gatunek: RPG/Strategia
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 2-6 bloków, DualShoc k
OPIS:
Niemal dwa lata trwało przygotowanie nowej wersji FM w klasycznej strategicznej wersji. W tym czasie programiści dopieścili produkt niemal do fazy idealnej. Grafika na najwyższym poziomie, scenariusz przewyższający dotychczasowe dokonania na tym polu. Sterowanie wielkimi mechami uproszczono nieco, choć sam system walki i upgrade'owania uległ skomplikowaniu.
OCENA:
********

KODY:
Infinite Money
8011EE34 967F
8011EE36 0098
Pierwsza postać Body 9999 Now Hp
8011A4F6 270F
Max Hp
8011A4F8 270F
L-Arm 9999 Now Hp
8011A556 270F
Max Hp
8011A558 270F
R-Arm 9999 Now Hp
8011A586 270F
Max Hp
8011A588 270F
Leg
Now Hp
8011A526 270F
Max Hp
8011A528 270F
Druga postać Body 9999 Now Hp
8011A762 270F
Max Hp
8011A764 270F
L-Arm 9999 Now Hp
8011A7C2 270F
Max Hp
8011A7C4 270F
R-Arm 9999 Now Hp
8011A7F2 270F
Max Hp
8011A7F4 270F
Now Hp
8011A792 270F
Max Hp
8011A794 270F
Trzecia postać Body 9999 Now Hp
8011A9CE 270F
Max Hp
8011A9D0 270F
L-Arm 9999 Now Hp
8011AA2E 270F
Max Hp
8011AA30 270F
R-Arm 9999 Now Hp
8011AA5E 270F
Max Hp
8011AA60 270F
Leg 9999
Now Hp
8011A9FC 270F
Max Hp
8011AA00 270F
Czwarta postać
Body 9999
Now Hp
8011AC3A 270F
Max Hp
8011AC3C270F
L-Arm 9999
Now Hp
8011AC9A270F
Max Hp
8011AC9C270F
R-Arm 9999
Now Hp
8011ACCA 270F
Max Hp
8011ACCC 270F
Leg 9999
Now Hp
8011AC68 270F
Max Hp
8011AC6A270F
Piąta postać
Body 9999
Now Hp
8011AEA6 270F
Max Hp
8011AEA8 270F
L-Arm 9999 Now Hp
8011AF06 270F
Max Hp
8011AF08270F
R-Arm 9999 Now Hp
8011AF36 270F
Max Hp
8011AF38 270F
Leg 9999 Now Hp
8011AED4 270F
Max Hp
8011AED6 270F
Inne kody
Niekończące się rakiety
D0055758 001D
8005575A A080
Niekończące się Ap
D005DB04 0003
8005DB04 0006
D0057D4C 009C
80057D4E A204
Wyłączenie kolejki przeciwnika
D001877C00FC
80018784 0005
Fight Rank S
80057DF8 3390
80057E02 A466
Wszystkie umiejętności
E0153CC0 00010007
80153CC4 00FF
80153CC6 2417
80153CC8 00CF
80153CCA A057
8Q153CCC 0001
80153CD0 1021
80153CD2 02E0
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 17:33   

Front Mission Alternative



Wydana: JAP
Wydawca: Squaresoft
Data premiery:
JAP Square 12/1997
Gatunek: Strategia/RPG
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Kolejna część strategiczno-przygodowej gry stanowiącej skrzyżowanie Vandal Hearts i Armored Core. Gracz wciela się w dowódcę oddziału mechów broniących miasta przed inwazją.
Walki odbywają się w systemie rurowym, a gracze posiadają statystyki typowe dla rolpleji. Niestety, do zrozumienia intrygi potrzebna jest znajomość języka japońskiego. Jeśli jednak ktoś woli same walki, można ją ukończyć bez wnikania w fabułę.
OCENA:
*********

KODY:
Main Weapon Page 1
3003D7BA 0009
3003D7C6 0009
3003D7C8 0001
3003D7D2 0009
3003D7D4 0001
3003D7DE 0009
3003D7E0 0001
3003D7EA 0009
3003D7EC 0001
3003D7F6 0009
3003D7F8 0001
3003D802 0009
3003D804 0001
3003D80E 0009
3003D810 0001
Main Weapon Page 2
3003D81A 0009
3003D81C 0001
3003D826 0009
3003D828 0001
3003D832 0009
3003D834 0001
3003D83E 0009
3003D840 0001
3003D84A 0009
3003D856 0009
3003D858 0001
3003D862 0009
3003D864 0001
3003D86E 0009
3003D870 0001
Main Weapon Page 3
3003D87A 0009
3003D87C 0001
3003D886 0009
3003D888 0001
3003D892 0009
3003D894 0001
3003D89E 0009
3003D8A0 0001
3003D8AA 0009
3003D8AC 0001
3003D8B6 0009
3003D8B8 0001
3003D8C2 0009
3003D8C4 0001
Main Weapon Page 4
3003D8CE 0009
3003D8D0 0001
3003D8DA 0009
3003D8DC0001
3003D8E6 0009
3003D8E8 0001
3003D8F2 0009
3003D8F4 0001
Back Weapon Page 1
3003D9B2 0009
3003D9B4 0001
3003D9BE 0009
3003D9C0 0001
3003D9CA 0009
3003D9CC 0001
3003D9D6 0009
3003D9D8 0001
3003D9E2 0009
3003D9E4 0001
3003D9EE 0009
3003D9F0 0001
3003D9FA 0009
3003D9FC 0001
Back Weapon Page 2
3003DA06 0009
3003DA08 0001
3003DA12 0009
3003DA14 0001
3003DA1E 0009
3003DA20 0001
3003DA2A 0009
3003DA2C 0001
3003DA36 0009
3003DA38 0001
3003DA42 0009
3003DA44 0001
3003DA4E 0009
3003DA50 0001
Back Weapon Page 3
3003DA5A 0009
3003DA5C 0001
3003DA66 0009
3003DA68 0001
3003DA72 0009
3003DA74 0001
3003DA7E 0009
3003DA80 0001
3003DA8A 0009
3003DA8C 0001
3003DA96 0009
3003DA98 0001
Shield Page 1
3003D90A 0009
3003D916 0009
3003D918 0001
3003D922 0009
3003D924 0001
3003D92E 0009
3003D930 0001
3003D93A 0009
3003D93C 0001
3003D946 0009
3003D948 0001
3003D952 0009
3003D954 0001
3003D95E 0009
3003D960 0001
Shield Page 2
3003D96A 0009
3003D96C 0001
3003D976 0009
3003D978 0001
3003D982 0009
3003D984 0001
3003D98E 0009
3003D990 0001
Max Hp dla wszystkich postaci
3004F90C 00D2
3004F994 00B4
3004FA1C 00B4
3004FAA4 00D2
3004FB2C 00B4
3004FBB4 00B4
3004FC3C 00D2
3004FCC4 00B4
3004FD4C 00B4
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20109 $

Wysłany: Sro 18 Lis, 2009 17:43   

Future Cop LAPD2100



Wydana: USA, EUR
Wydawca: Electronic Arts
Data premiery:
USA Electronic Arts 9/1998
EUR Electronic Arts 9/1998
Gatunek: Strzelanina
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock OPIS: Kolejna gra z serii Strike. Tym razem jednak zamiast helikoptera otrzymujemy policyjnego mecha, który może zmieniać kształty, a przez to staje się jednostką, uniwersalną: pływa, jeździ, lata. Nie zmienione zostały realia gry, widok z góry i system rozgrywki. Dodano tryb deathmatchowy na podzielonym ekranie. Znakomita grafika, bardzo dobra grywalność i mnóstwo akcji.
OCENA:
*********

KODY: Nietykalność
800582702400
Nieskończona ilość amunicji
8006bc782400
Red Team 999 punktów
w Percinct Assault
801fbf6003e7
Red Team 0 punktów
w Percinct Assault
801fbf600000
Blue Team 999 punktów w Percinct Assault
801fbf6403e7
Blue Team 0 punktów w Percinct Assault
801fbf640000
Wszystkie bronie
8009c0b20004
8009c0b60004
8009c0da0004
lub
Wszystkie bronie
8009CE8E 0004
8009CEA2 0004
8009CEB6 0004
Niekończąca się amunicja
8006C35C 0000
8006C35E 0000
Nietykalność Wersja 2.2 i wyższe
50000402 0000
8005891C 0000

CHEATY:
Kody do leveli
2................TAFRGYBLRR
3................CRGRGYBLRY
4................FUMRGYBLRL
5................SICUGYBLLI
6................TAFUGYBLLR
7................CRGUGYBLLY
8................FUMUGYBLLL

Hasła:
Wpisz je na screenie Password. Pasują do Precinct Assault i Crime War.
Wszystkie misje ukończone
DISYFISLFY
Wszystkie misje zaliczone i zamknięte
DITIFISLFL
Wszystkie misje zaliczone. Wszystkie bronie z Eastern Eggs
DYPYFASRHR
Żadna misja nie zaliczona.
Nieśmiertelność
SIFRGYBERR
Żadna misja nie zaliczona.
Wszystkie bronie z Eastern Eggs
SYMRGOBRRL
Wszystkie misje zaliczone i zamknięte.
Wszystkie bronie z Eastern Eggs.
DYSIFASRHY
Wszystkie misje zaliczone i zamknięte.
Wszystkie bronie z Eastern Eggs.
Nieśmiertelność
DYTIFASUHL
Cheaty po pauzie
Spauzuj grę i naciśnij :select: , by wejść do opcji. Podświetl Volume Sound FX i wprowadź poniższe kody. Potem opuść menu (Quit i Yes). Jeśli wszystko wykonałeś dobrze, uzyskasz poniższe efekty.
Doładowanie osłon
:q: :select: :o: :x:
Doładowanie broni
:q: :o: :select: :x: :select: :x: :o: :q:
Doładowanie Heavy
:o: :x: :select: :q: :o: :x: :select: :q:
Doładowanie Specjali
:q: :select: :q: :o: :select: :x:
Wzmocnienie działek
:o: :o: :o: :x: :x: :x: :o: :select:
Wzmocnienie Heavy
Wzmocnienie Specjali
:q: :o: :q: :select: :x: :q: :o:
Nietykalność
:o: :o: :select: :select: :o: :select: :x: :q:
200 punktów (Precinct Assault)
:o: :q: :q: :x: :select: :q: :x:
Niebieski Player na Czarno
:q: :select: :o: :x: :x: :o: :select: :q:
_________________
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
0 UP 0 DOWN
 
 
 
Sponsorka


1 000 000 $



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "I"
1995 - 2000
michael69 Kody 21 Wto 08 Gru, 2009 20:23
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "A"
1995 - 2000
michael69 Kody 69 Pią 04 Wrz, 2009 14:16
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "E"
1995 - 2000
michael69 Kody 21 Wto 10 Lis, 2009 17:48
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "J"
1995 - 2000
michael69 Kody 20 Sro 16 Gru, 2009 18:49
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "B"
1995 - 2000
michael69 Kody 68 Sob 12 Wrz, 2009 20:23
michael69


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style modified by LukasTe
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 84