// ]]>
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Chat Najbogatsi
Szukaj Grupy Użytkownicy   Medale  Profil Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cd, na, plytkach, psxpsonejak, zaoszczedzic

Przesunięty przez: Quake96
Sob 22 Lut, 2014 02:13
[PSX/PSone]Jak zaoszczędzic na płytkach CD
Autor Wiadomość
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008 23:26   [PSX/PSone]Jak zaoszczędzic na płytkach CD

Wypalamy naszą gierkę, wkładamy do konsolki a tu zonk.

Jest na to rada. ECCregen.
Ściągamy ECCregen.Odpalamy i wskazujemy tak jak na zdjęciu obraz naszej gry poz.1
Zaznaczamy Mode2 (PSX/PC) poz.2
I klikamy Scan poz.3

1.jpg
Plik cignito 12260 raz(y) 26,36 KB

Ostatnio zmieniony przez Quake96 Pi± 21 Lut, 2014 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008 23:34   

Gdy nasz programik zeskanuje obraz zazwyczaj pole skanowania jest czyste(białe) ale zdarza się że nasz programik znajdzie uszkodzone sektory.Wtedy postępujemy jak na zdjęciu (w tym przyp. mamy jedną poz., ale zdarza się o wiele więcej).
Klikamy prawym przyciskiem myszki,potem lewym zaznaczamy Check all poz.1
Następnie przyciskamy Generate poz.2

2.jpg
Plik cignito 12259 raz(y) 99,82 KB

0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008 23:39   

I powinniśmy otrzymać taki efekt!
Teraz możemy spokojnie wypalać naszą gierkę.

3.jpg
Plik cignito 12258 raz(y) 97,39 KB

0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 01:18   

Drugi program jest trochę trudniejszy, ale za to o wiele lepszy.

Nazwa: CDmage.
Instalujemy w/w wymieniony program i odpalamy (najlepiej zaznaczając nasz plik CUE i prawym przyciskiem myszki korzystamy z opcji "otwórz za pomocą")

Naszym oczom ukazuje się taki obraz:

1.jpg
Plik cignito 12241 raz(y) 28,78 KB

0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 01:22   

Następnie skanujemy nasz obraz.poz.1 ("Scan for corruption") i poz.2 (zatwierdzamy)

2.jpg
Plik cignito 12240 raz(y) 35,44 KB

Ostatnio zmieniony przez michael69 Sro 17 Gru, 2008 02:37, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 01:35   

Po procesie skanowania ukaże się informacja o stanie naszych sektorów, jeżeli będzie to komunikat "Image Has no errors" to wszystko jest w porządku i możemy zakończyć działanie z naszym programem.
Jednak jeżeli ukarze się komunikat taki (podobny) jak na zdjęciu,mamy naprawę sektorów.

3.jpg
Plik cignito 12238 raz(y) 56,6 KB

0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 02:01   

A więc klikamy OK.
Wciskamy "Repair corrupted sectors". poz.1 na naszym obrazku.
I zatwierdzamy "YES". poz.2

3a.jpg
Plik cignito 12236 raz(y) 58,5 KB

0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 02:08   

Naszym oczom ukaże się komunikat jeżeli jest taki (jak na zdjęciu czerwone podkreślenia) to już mamy po problemie ( sektor został naprawiony)
w tym wypadku 160.

4.jpg
Plik cignito 12234 raz(y) 57,23 KB

Ostatnio zmieniony przez michael69 Sro 17 Gru, 2008 02:39, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 02:14   

Natomiast jeżeli komunikat jest taki jak poniżej (no to jeszcze możemy spróbować zrobić rebuilt) ponieważ zostało naprawionych 0 sektorów (podkreślenie czerwone)

5.jpg
Plik cignito 12233 raz(y) 58,25 KB

Ostatnio zmieniony przez michael69 Sro 17 Gru, 2008 02:19, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 02:18   

A więc klikamy na "Rebuild Sector Fields". poz.1
I zatwierdzamy oczywiście OK. poz.2

6.jpg
Plik cignito 12232 raz(y) 58,79 KB

0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 02:25   

No i mamy pożądany efekt naszej ciężkiej pracy.

7.jpg
Plik cignito 12230 raz(y) 101,7 KB

0 UP 0 DOWN
 
 
 
michael69 



Pomógł: 50 razy
Doł±czył: 15 Maj 2008
Posty: 1859

Medale: Brak

20111 $

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 02:35   

Mały komentarz:
Oczywiście zdarzało mi się że na przykład: proces skanowania przebiegał dosyć sprawnie do np. 50% a potem zwolnił tak strasznie że następne 10% uzyskiwał program po 20min. wtedy należy zakończyć, bo jeszcze nigdy takiego obrazu nie naprawiłem.
Ale chyba lepiej wrzucić obraz do kosza i rozglądać się za następnym, niż płytkę CD.

Tu zamieszczam link do ECCregen i CDmage:

Kod:
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczon± w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować.


:ok:
michael69
Ostatnio zmieniony przez michael69 Wto 24 Lut, 2009 01:24, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
 
 
Zohan 
Kolekcjoner



Zaproszone osoby: 2
Pomógł: 17 razy
Doł±czył: 12 PaĽ 2008
Posty: 1043

Medale: 1 (Więcej...)

12760 $
Niebieski za serwer (Ilość: 1)

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 07:01   

Dooooooooooooooooooooobre na pewno skorzystam! Nie wiedziałem że zespute sektory można naprawić! Tylko jedna uwaga: dlaczego napisałeś to w dwunastu postach?
_________________
Pomóż rozwinąć opcje oceniania wstawek gier! Jeżeli linki się podobają, kliknij na pod tematem, jeżeli nie, to kliknij na !
0 UP 0 DOWN
 
 
cloud18 
Cloud Fan



Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Doł±czył: 28 Wrz 2008
Posty: 62
Sk±d: Gdańsk City

Medale: Brak

6734 $

Wysłany: Sro 17 Gru, 2008 21:29   

Hehe program znany dla tych co używali spolszczenia do ff VII u tu podpinam się pod wypowiedź kolegi czemu aż 12 postów ?? o admina lub autora poradnika edytować to w 1 max 2 posty ^^
_________________

0 UP 0 DOWN
 
 
 
LowRider 



Doł±czył: 15 Cze 2008
Posty: 13
Sk±d: Buko

Medale: Brak

89 $

Wysłany: Czw 19 Mar, 2009 11:13   

Będziecie się kłócić o posty,najwazniejsze ,ze programy działają i teraz mogę bez obawy wypalić pobraną gierke . brawo dla autora :)
PS: czy można naprawiac tymi programami dowolne obrazy czy tylko gier na PSX ??
_________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.Jeżeli należysz do tych 11%, wlep to do podpisu
0 UP 0 DOWN
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Regulamin działu!
LukasTe Prośby 0 Wto 20 Maj, 2008 15:24
LukasTe
Brak nowych postów Przyklejony: Zgłoś niedziałające linki!
temat czyszczony co jakiś czas
LukasTe PlayStation 2 (PS2) 57 Pi± 04 Gru, 2015 14:12
Sześcian
Brak nowych postów Przyklejony: Zgłoś niedziałające linki!
temat czyszczony co jakiś czas
LukasTe PlayStation 3 (PS3) 1 Pi± 23 Gru, 2011 00:10
Devil_Poul
Brak nowych postów Przyklejony: Zgłoś niedziałające linki!
temat czyszczony co jakiś czas
LukasTe PlayStation Portable (PSP) 7 Wto 05 Lut, 2013 06:49
chrumcio
Brak nowych postów Przyklejony: Zgłoś niedziałające linki!
LukasTe PlayStation 1 (PSX) 26 Sro 18 Lis, 2015 16:32
andycandy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style modified by LukasTe
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 115