// ]]>
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Chat Najbogatsi
Szukaj Grupy Użytkownicy   Medale  Profil Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: programem, psxmemtool, psxpsonepraca

Przesunięty przez: Quake96
Sob 22 Lut, 2014 02:45
[PSX/PSone]Praca z programem PSXMemTool
Autor Wiadomość
Pierce 



Zaproszone osoby: 7
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Doł±czył: 11 Lis 2008
Posty: 655
Sk±d: białystok

Medale: Brak

16109 $

Wysłany: Nie 01 Lis, 2009 11:05   [PSX/PSone]Praca z programem PSXMemTool

PSXMemTool to narzędzie umożliwiające transfer oraz konwersję zapisów na karcie pamięci szaraka. Głównym źródłem sejwów jest gamefaqs, a w związku z tym, iż na stronie widnieją pliki w formacie gme, gracz zmuszony jest do własnoręcznej konwersji.


1. Program można pobrać stąd
2. Instalacja programu.
a. Po rozpakowaniu archiwum PSXMemTool_1.19b.zip otrzymasz 4 pliki.
b. Uruchamiasz PSXMemTool_1.19b_Setup.exe, finalizujesz kreatora instalacji podając ścieżkę etc.
c. Pliki pbdwe60.dll oraz pbvm60.dll przenosisz do ścieżki zainstalowanego programu, domyślnie C:\Program Files\PSXMemTool.
3. Pobieranie sejwów z gamefags.com
a. Wchodzisz na stronę, wpisujesz w wyszukiwarce tytuł gry oraz wybierasz platformę.
b. Przechodzisz w zakładkę saves, następnie pobierasz interesujący save.
4. Edycja zapisku.
a. Otwierasz plik
b. 2x klikasz na sejw
c. W razie potrzeby zmieniasz region oraz prawdopodobnie należy podać właściwy prod code, np. SCUS-94570 oznacza iż gra jest z USA, emulator może nie rozpoznać bloku z grą - choć są to tylko moje przypuszczenia. Można odnaleźć numer gry pod tym adresem, gdzie jest spis wszystkich płytek które wyszły na szaraka.
d. Wybierasz save.
e. Jeszcze raz save, w menu wybierasz typ pliku, proponuję epsxe'sowy .mcr, nadajesz nazwę.
f. Efektem pracy jest memorka z jednym blokiem zapisanym, pozostałe są czyste. Zawsze można przetransferować save'y tak by dobrze zagodospodarować miejsce.
5. Finalizacja
a. Przenosisz kartę pamięci do folderu emulatora a następnie ustawiasz ją jako kartę domyślna.
b. Po uruchomieniu gry cieszysz się idealnym zapiskiem.


Obraki pomocnicze do podpunktów:

3A, 3B, 4A, 4C, 4E



_________________
Ostatnio zmieniony przez Quake96 Sob 22 Lut, 2014 02:43, w całości zmieniany 1 raz  
0 UP 0 DOWN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "A"
1995 - 2000
michael69 Kody 69 Pi± 04 Wrz, 2009 15:16
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "J"
1995 - 2000
michael69 Kody 20 Sro 16 Gru, 2009 18:49
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "G"
1995 - 2000
michael69 Kody 33 Sro 02 Gru, 2009 20:12
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "E"
1995 - 2000
michael69 Kody 21 Wto 10 Lis, 2009 17:48
michael69
Brak nowych postów Przyklejony: Encyklopedia gier psx - "B"
1995 - 2000
michael69 Kody 68 Sob 12 Wrz, 2009 21:23
michael69


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style modified by LukasTe
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 18