Świat PSX - gry PSX, gry PS2 - forum PlayStation - Sim City 2000 // ]]>

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 2000, city, sim

Sim City 2000
Autor Wiadomość
LukasTe 



Pomógł: 27 razy
Doł±czył: 10 Maj 2008
Posty: 1406

Medale: 1 (Więcej...)

8270 $
Czerwony za serwer (Ilość: 1)

Wysłany: Nie 06 Lip, 2008 14:13   Sim City 2000



Producent: Maxis
Wydawca: Maxis
Gatunek: Ekonomiczna
Daty wydania:
USA: July 9, 1996
Japan: -------
Europe: -------

Sim City 2000 oferuje tylko dwa tryby rozgrywki. Choć słowo "tylko" nie jest adekwatne, gdyż powinny one zaspokoić głód ekonomicznej rozrywki. Głównym, ale wcale nie „najmiodniejszym”, trybem jest Scenario Mode. Dostajemy w nim pod władanie miasto dotknięte kataklizmem (między innymi trzęsienie ziemi lub najazd kosmitów) i musimy w określonym czasie wykonać wytyczne. Zadaniem może być chociażby odbudowanie populacji mieszkańców. Jednak dla mnie gra ze scenariuszem jest tylko dodatkiem; swoją przygodę z tą pozycją zawsze rozpoczynam od swobodnego tworzenia Kaxipolis:) . Przed wkopaniem kamienia węgielnego pod pierwszą elektrownię wybieramy jeszcze rzeźbę terenu, rok, od którego rozpoczniemy karierę (ma to wpływ na zaawansowanie technologii) oraz poziom trudności wyrażony w kwocie kapitału początkowego. Pierwsza rzecz jaka mi się rzuciła w oczy po trafieniu na właściwy ekran to fakt, że teren pod zabudowę jest trochę mniejszy niż na PC. Odbija się to lekko na żywotności produkcji, gdyż po trzech dniach miałem całą mapkę zabudowaną i 40.000$ na plusie. Jednak drugie wrażenie jest dużo lepsze, głównie za sprawą grafiki i sterowania. Oprawa mnie naprawdę mile zaskoczyła. Możemy wybrać trzy poziomy zbliżenia kamery (a także obracać ją o 90 stopni) i choć z daleka trochę zawodzi rozdzielczość, to z bliska nie widać różnicy między wersją blaszakową. Nie obyło się bez kilku pomniejszych cięć, takich jak brak widocznego ruchu i okrojenie animacji, jednak to co jest naprawdę wystarcza. Sterowanie po kilku minutach także nie powinno Wam sprawiać problemów. Pod przyciskami L i R programiści umieścili wysuwane menusy, dzięki czemu pojawiają się wyłącznie gdy ich potrzebujemy. Zmartwił mnie jedynie fakt, że nie ma tak dużo mapek i wykresów przedstawiających stopień zanieczyszczeń lub natężenia ruchu. O oprawie audio nie da się za wiele powiedzieć. W main menu przygrywa sobie muzyczka, w czasie gry o dziwo już nie; towarzyszą nam wtedy tylko dźwięki. Dźwięki, które znają wszyscy gracze mający za sobą kontakt z tą serią. Mam tu na myśli odgłosy buldożera, startującego samolotu lub klaksonu samochodowego.


Kod:
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczon± w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować.
1 UP 0 DOWN
 
 
 
ExGamer 
Początkujacy hacker



Zaproszone osoby: 2
Pomógł: 41 razy
Wiek: 24
Doł±czył: 04 Lip 2010
Posty: 1863
Sk±d: Skrzypne/Kraków

Medale: 1 (Więcej...)

2392 $
Czerwony za serwer (Ilość: 1)

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2012 12:31   

Mój upload
Sprawdzona działająca wersja
Region: PAL
Rozmiar: 33MB


Kod:
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczon± w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować.
_________________
hasło do moich uploadów: 1234
0 UP 0 DOWN
 
 
 
Sponsorka


1 000 000 $



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Sim Theme Park
Strategiczna
Devastaa PlayStation 1 (PSX) 0 Sro 07 Gru, 2011 22:22
Devastaa
Brak nowych postów Grand Theft Auto: Vice City (GTA: Vice City)
akcja
Zohan PlayStation 2 (PS2) 4 Nie 24 Sty, 2016 17:41
RuthlessFever
Brak nowych postów F1 2000/Formula1 rok 2000
wyścigi
Cezar PlayStation 1 (PSX) 0 Czw 09 PaĽ, 2008 18:39
Cezar
Brak nowych postów Resident Evil: Operation Raccoon City - BRADYGAMES Game Guid
xman6668 Solucje 0 Nie 06 Maj, 2012 18:08
xman6668
Brak nowych postów Kody do GTA Libery City Stories
Szyfer Kody 1 Nie 24 PaĽ, 2010 20:19
radop


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style modified by LukasTe
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 23