Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie

[PSX/PSone]Praca z programem PSXMemTool

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Pierce
-#
Posty: 655
Rejestracja: wt 11 lis, 2008 09:04
Lokalizacja: białystok

[PSX/PSone]Praca z programem PSXMemTool

Post autor: Pierce »

PSXMemTool to narzędzie umożliwiające transfer oraz konwersję zapisów na karcie pamięci szaraka. Głównym źródłem sejwów jest gamefaqs, a w związku z tym, iż na stronie widnieją pliki w formacie gme, gracz zmuszony jest do własnoręcznej konwersji.


1. Program można pobrać stąd
2. Instalacja programu.
a. Po rozpakowaniu archiwum PSXMemTool_1.19b.zip otrzymasz 4 pliki.
b. Uruchamiasz PSXMemTool_1.19b_Setup.exe, finalizujesz kreatora instalacji podając ścieżkę etc.
c. Pliki pbdwe60.dll oraz pbvm60.dll przenosisz do ścieżki zainstalowanego programu, domyślnie C:\Program Files\PSXMemTool.
3. Pobieranie sejwów z gamefags.com
a. Wchodzisz na stronę, wpisujesz w wyszukiwarce tytuł gry oraz wybierasz platformę.
b. Przechodzisz w zakładkę saves, następnie pobierasz interesujący save.
4. Edycja zapisku.
a. Otwierasz plik
b. 2x klikasz na sejw
c. W razie potrzeby zmieniasz region oraz prawdopodobnie należy podać właściwy prod code, np. SCUS-94570 oznacza iż gra jest z USA, emulator może nie rozpoznać bloku z grą - choć są to tylko moje przypuszczenia. Można odnaleźć numer gry pod tym adresem, gdzie jest spis wszystkich płytek które wyszły na szaraka.
d. Wybierasz save.
e. Jeszcze raz save, w menu wybierasz typ pliku, proponuję epsxe'sowy .mcr, nadajesz nazwę.
f. Efektem pracy jest memorka z jednym blokiem zapisanym, pozostałe są czyste. Zawsze można przetransferować save'y tak by dobrze zagodospodarować miejsce.
5. Finalizacja
a. Przenosisz kartę pamięci do folderu emulatora a następnie ustawiasz ją jako kartę domyślna.
b. Po uruchomieniu gry cieszysz się idealnym zapiskiem.


Obraki pomocnicze do podpunktów:

3A, 3B, 4A, 4C, 4E

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony sob 22 lut, 2014 02:43 przez Pierce, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

ODPOWIEDZ