Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Mickey's Wild Adventure

linki do pełnych wersji gier na konsole psx [zakaz postów bez linków]

Moderator: Moderatorzy

yoho
-#

Mickey's Wild Adventure

Post autor: yoho »

Obrazek

Brak informacji oraz screenów.

Kod: Zaznacz cały

http://www.megaupload.com/?d=GXUWSY8R
Ostatnio zmieniony ndz 29 maja, 2011 17:57 przez yoho, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
ExGamer
-#
Kontakt:

Post autor: ExGamer »

Mój upload
Sprawdzona działająca wersja
Region: PAL
Rozmiar: 9,3 MB

[center]Obrazek
Obrazek [/center]

http://chomikuj.pl/taigeeer/Gry+PSX/Mickey*27s+Wild+Adventure
hasło do moich uploadów: 1234

Awatar użytkownika
Booze Hound
-#

Mickeys Wild Adventure

Post autor: Booze Hound »

[center]Mickeys Wild Adventure[/center]

[center]Obrazek[/center]

[center]Deweloper: Traveller's Tales
Wydawca: Sony Computer Entertainment
Data wydania:
Europa: 1 marca 1996
Tryby gry:
single player[/center]

[center]Opis:

When I was little I was such a fan of animated shows and the cartoons starring Mickey Mouse were one of those countless shows I grew up with and I thought they were enjoyable. Even today I still find them enjoyable. Everyone knows how back in 1928 Walt Disney created his character Mickey Mouse who would end up being widely successful throughout the years. Mickey's Wild Adventure was I game I highly enjoyed when I was little and it's just as fun a game to play today. It was first licensed game I played that centered around Disney's mouse and it was a real memorable one. The story revolves around Mickey Mouse who must navigate through several of his most well-known episodes through time. How he manages to time travel is never exactly specified but then again there's no real plot here. In each world he'll need to do certain tasks and if you search the areas thoroughly you'll find a different version of Mickey Mouse (like he appeared in the certain cartoon). Why it's important, I'll leave up to you to decide. Each episode has great atmosphere and makes up for the plot. But I don't play the game for the story, I play it for the fun and challenge it provides.[/center]

[center]
ObrazekObrazekObrazekObrazek[/center]

[center]Spakowany: 295 MB
Rozpakowany: 530 MB
Typ pliku: CCD[/center]

https://mega.co.nz/#!JNQxQYwD!JIlodzJl20NG5DqAPTtSPkNfMYouUXUl0M09AQP3wbU

Hasło: Tempest
Ostatnio zmieniony wt 03 cze, 2014 18:50 przez Booze Hound, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

MikeKox
-#

Post autor: MikeKox »

Obrazek Obrazek

Mickeys Wild Adventure
Przygody dobrze znanej i lubianej myszki miki.
Gra osadzona jest w starym typie, tzn widok z boku (2d)
Jest to ciekawa zręcznościówko-przygodówa gra dobra dla tych najmłodszych jak i tych starszych.

Rozmiar: 295 MB (spakowany - WinRAR)
Rozmiar: 550 MB (wypakowany)
Format: *.img *.cdd *.sub
Obrazek

ODPOWIEDZ