Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie, Promocje i okazje Playstation

Kurt Warner's Arena Football Unleashed

linki do pełnych wersji gier na konsole psx [zakaz postów bez linków]

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Booze Hound
-#

Kurt Warner's Arena Football Unleashed

Post autor: Booze Hound »

[center]Kurt Warner's Arena Football Unleashed[/center]

[center]Obrazek[/center]

[center]Deweloper: Midway Games
Wydawca: Midway Games
Data wydania:
USA: 18 maja 2000
Tryby gry:
single player
multiplayer[/center]

[center]Opis:

Arena Football, which is commonly referred to as the "50-Yard Indoor War," is one of the most exciting and fast paced sports in America. While it doesn't have the popularity of the NFL, it has garnered some recent attention because many of its stars have recently gone on to fame in the NFL, with the most recent being Kurt Warner. As the Quarterback for the St. Louis Rams, Warner led his Cinderella team to victory in the Super Bowl and won the league's MVP award, all just shortly after having a career playing for the Iowa Barnstormers in the Arena Football League. With the recent increase in awareness of Arena Football and the rise in popularity of Kurt Warner, it's not that big of a surprise to see this game.[/center]

[center]ObrazekObrazekObrazekObrazek[/center]

[center]LINKI REANIMOWANE!
Wersja: NTSC-U
Spakowany: 297MB
Rozpakowany: ?
Typ pliku: CCD[/center]

Kod: Zaznacz cały

http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/Kurt_Warner%27s_Arena_Football_Unleashed_%5BU%5D/37085-download
[center]Wersja: NTSC-U
Spakowany: 295MB
Rozpakowany: ?
Typ pliku: CCD[/center]

Kod: Zaznacz cały

http://cloudstor.es/f/bk3/
Obrazek

ODPOWIEDZ