Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie

Sony Playstation Modchip SCPH-9002 / przerobka

PSX od strony technicznej, pomoc

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
stryker
-#
Posty: 4
Rejestracja: pt 18 lut, 2011 17:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Sony Playstation Modchip SCPH-9002 / przerobka

Post autor: stryker »

Witajcie !
Konsola SCPH-9002 PU-23
Mam kilka pytań:
1) Chip 12c508 moge zamienic na 12f508 ?
2) Jaki wsad w modchipie macie w swoich ps1 ?
Widzialem już kilka opini ... jedni polecają:
Multimode v3.0, Mayumi Stealth v4.0, Stealth v4 i zgłupiałem....
3) prosilbym o zamieszczenie sprawdzonego hex'a i fotki instalacyjnej...
Na necie jest tego troche ale kazdy inny i jakość zdjęć kiepska ;/ ,nie widać niektórych punktów lutowniczych.
4) Modyfikacja multicolor: http://www.fatcat.co.nz/psx/install/900 ... 9002cm.jpg jest konieczna ? I polega na odgieciu nogi 157 ?

Mam tez wersje 5552 - którą naście lat temu przerabiał mi typ z serwisu.
Ale patrząc na to jak to wyglada opisy w sieci sie z tym nie pokrywają ;-)
Fotki pod tym linkiem: http://unimor.info/psx/

Awatar użytkownika
Witold
-#
Posty: 523
Rejestracja: czw 25 lut, 2010 17:40

Post autor: Witold »

Od konsolek od 5502 do 9002 najlepiej wsadzać chipy MultiMode v3.0 (aktualnie najlepsze). Zdjęcia (schematy) jak przylutować chip (jeżeli o to Ci chodzi) znajdziesz na naszym forum. A modyfikacja multicolor można zrobić jakoś inaczej, jakoś kabelki lutowałem, ale nie pamiętam jak. Jak znajdę jakiś schemat, dodam go do tego tematu. Pozdro!

Awatar użytkownika
stryker
-#
Posty: 4
Rejestracja: pt 18 lut, 2011 17:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: stryker »

Na necie znalazlem jakis komplet roznych hex'ow (w zalaczniku)
Znajduje sie tam tez katalog :Multimode v3.0 i plik Mm3eur.hex czy to o ten chodzi ?
Czy sam programujesz jakis inny ?
Do MM v3 ten opis bedzie oki ? : http://www.fatcat.co.nz/psx/install/900 ... m3pu23.jpg

Awatar użytkownika
Witold
-#
Posty: 523
Rejestracja: czw 25 lut, 2010 17:40

Post autor: Witold »

użyj jakiegoś najłatwiejszego wg Ciebie schematu. Jeżeli konsola nie będzie działać pod tym schematem, spróbuj inny.

Stalliion
-#
Posty: 179
Rejestracja: śr 14 lip, 2010 12:20

Post autor: Stalliion »

jesli masz 5502 to przeloz laser z 9002. nie trzeba sie bawic w lutowanie

Awatar użytkownika
stryker
-#
Posty: 4
Rejestracja: pt 18 lut, 2011 17:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: stryker »

Laser od 5552 do 9002 nie pasuje i na odwrót ... próbowałem zamienić :-)

Przerobke wykonałem :-) MM v.3
Chip PIC12F508 działa idealnie (a mozna go kasowac jak cos by bylo nie tak).
Przerobka na kolor z linku jest oki i w grach NTSC wszytsko chodzi jak nalezy.
Sa zainteresowani na foto poradnik ? ;-)
To moge zamiescic zdjecia z mojego boju :D

[ Dodano: Wto 22 Lut, 2011 20:27 ]
http://unimor.info/psx/9002_modchip_mm_ ... age_01.htm

Stalliion
-#
Posty: 179
Rejestracja: śr 14 lip, 2010 12:20

Post autor: Stalliion »

W jaki sposob nie pasuje? tasma jest za krotka?

ODPOWIEDZ