Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości

PocketStation Transfer Tool (v2)

emulatory, konwertery, pluginy, różności

Moderator: Moderatorzy

Arkl1t3
-#
Posty: 387
Rejestracja: wt 22 cze, 2010 14:31
Lokalizacja: król. rząd. złodziei

PocketStation Transfer Tool (v2)

Post autor: Arkl1t3 »

[center]PocketStation Transfer Tool (v2)[/center]

[center]Obrazek [/center]

PocketStation Transfer Tool to program autorstwa Oriona. Stworzył go do wgrywania gierek i rożnych rzeczy na urządzenie zwane pocketstation. Celem autora bylo wlasnie tylko to urządzenie ale jak sie okazuje dziala także ze zwyklymi kartami pamieci i zapisanymi stanami gier psx. Wystarczy przygotować pliki save i nagrac z zalaczonymi plikami na plyte CD. Program testowalem tylko na emulatorze i dziala wszystko dobrze. Sam autor uzywal go na konsoli.Filmik

[center]DOWNLOAD[/center]

Kod: Zaznacz cały

http://onorisoft.free.fr/rdl.php?url=psx/psloader.zip
Paczka zawiera pliki potrzebne do stworzenia wlasnej plyty oraz przykladowy obraz stworzony przez autora.

[center]Tworzenie własnego obrazu plyty[/center]

1. Najpierw trzeba przygotować plik save. Musi byc to wyodrębniony save z wirtualnej karty pamięci. Można to zrobić za pomocą programu PSXGameEdit używając opcji SAVE SINGLE SAVE GAME. Save zapisujemy w formacie .mcs a nazwa musi być krótka oraz nie może zawierać spacji.
2. Wypakowujemy zawartość ściągniętej paczki. Interesuje nas jedynie folder ISOROOT.
3. Przygotowany wczesniej plik save wrzucamy do folderu SAVE znajdujacy sie w ISOROOT
4. W folderze ISOROOT odpalamy plik makelist.bat. Po sekundzie w pliku FILELIST.TXT powinien zostać umieszczony nasz plik save. (mozna tez recznie wpisywac ale przy wiekszej ilosci plikow to szybsza metoda)
5. Zostało nam stworzenie obrazu plyty. Do programu w Którym będziemy robić płytę wrzucamy cala zawartość folderu ISOROOT. Generujemy obraz i nagrywamy później na plyte.

Autor cos wspominal o ograniczonej ilosci plikow, 14 lub cos takiego, na emualtorze dzialalo z wieksza iloscia plikow ale nie wiem jak to jest na konsoli.

Troche chaotycznie bo na szybko pisane w razie co pytania pisac nizej
PS1: SCPH-5502+CHIP+Color Fix
PS2: SCPH-35003, SCPH-39004, SCPH-77003, SCPH-77004, FMCB

ODPOWIEDZ