Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie, Promocje i okazje Playstation

PS2 FAT

pomoc i wszystko co dotyczy konsoli PS2, emulatorów, programów itp.

Moderator: Moderatorzy

c0mmando
-#
Posty: 1
Rejestracja: śr 13 mar, 2013 14:56

PS2 FAT

Post autor: c0mmando »

Witam. Wiec tak, zaczne od tego,ze w temacie ps2 jestem kompletnie zielony. Czytalem rozne tutoriale itp. ale wiekszosc opowiada o SLIMACH itp, a ja niestety mam fata..

Tak wiec mam fata, 3xxx - Jest to jedna z bardzo starych modeli ps2.
Ogolnie to chcialbym sie dowiedziec czy majac wgranego 'CHIPA' moge uzywac tak zwanego FREE MC BOOT-a? Jak moglbym to zrobic? Mam karte pamieci do ps2. Rowniez chcialbym zakupic dysk twardy do ps2, poniewaz slyszalem,ze dziala to o niebo lepiej od napedu oraz naped rowniez mi troche szwankuje:/

Chcialbym rowniez zapytac o sama konsole, co moge robic z tym chipem? Oprocz grania na piratach, czy moge zrobic cos innego? Np. homebrew z USB albo cos takiego?
Rowniez slyszalem,ze trzeba wgrac free mc boota na karte pamieci ps2, niestety nie wiem jak to zrobic:/

// Mieszkam w Anglii od paru lat, sorry za caloksztalt postu i ortografie/gramme, + nie mam polskich znakow.

tomx1989
-#
Posty: 419
Rejestracja: pt 04 mar, 2011 22:51

Post autor: tomx1989 »