Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie

FMCB - Gry z PSX

pomoc i wszystko co dotyczy konsoli PS2, emulatorów, programów itp.

Moderator: Moderatorzy

Dave2431
-#
Posty: 14
Rejestracja: sob 19 sty, 2013 16:37

FMCB - Gry z PSX

Post autor: Dave2431 »

Witam.
Czy do emulator PSX w FMCB wymagane są blokady czujników otwarcia klapy w slimie? Czytałem różne fora, i raz o tym piszą a raz nie, a jak pisałem z pewnym gościem, to powiedział mi, że ten emulator nie wymaga tych blokad, bo to jest co innego niż SWAP MAGIC. Pytam się, ponieważ, nie mam pojęcia gdzie są te sensory i jak mam je zablokować.

Awatar użytkownika
andycandy
-#
Posty: 117
Rejestracja: ndz 02 lut, 2014 12:48
Lokalizacja: ĹÂ￾Ä‚Å‚dz

Post autor: andycandy »

Jeśli chodzi ci o ten emu psx napisany przez twórcę fmcboota to nic kombinować nie trzeba z żadnymi blokadami. Wystarczy ino gry wrzucić na pendrive, podpiąć go pod ps2. Odpalić ten emu z poziomu fmcboota i tyle.
Sam jak kiedyś miałem ps2. To się nim bawiłem. Ale że gry cięły to przestałem się nim bawić.
Poszukaj w necie psx emu ffgriever to go znajdziesz.
Bo ja już ps2 nie mam dawno i niestety nie pomogę.
Pozdrawiam
"Hey, would you say I
became a hero?"

Arkl1t3
-#
Posty: 387
Rejestracja: wt 22 cze, 2010 14:31
Lokalizacja: król. rząd. złodziei

Post autor: Arkl1t3 »

emulator zrobiony przez ffgriever jest slaby i porzucony przez autora, dzisiaj jest POPSTARTER dla PS2 FAT z hdd i NA oraz hack POPS-0001 z obsluga USB dla PS2 SLIM (tego sa dwie wersje 1 potrzebuje aby konsola byla podlaczona do routera 2 nie potrzebuje juz routera ale dziala tylko na slimach z tego co ja testowalem). Ogolnie z tymi dwoma jest troche zabawy ale gry dzialaja dobrze. Wersja na slim jest jeszcze slaba gdyz dziala mniej gier i niektore gry maja slabe fps (ale wiekszosc dizala dobrze) plus brak obslugi zmian plyt podczas gry (wiec gry jak final fantasy, mgs itp odpadaja ale... ale to potem napisze)
popstarter jest lepszy, dziala wiecej gier i lepiej ale no niestety aktualna wersja jest tylko dla ps2 fat z dyskiem i NA aczkolwiek tworca zadeklarowal ze w przeciagu paru dni wypusci nowa wrsje ktora bedzie miala obslug ez poziomu USB co umozliwi dzialanie na slimach.
co do gier wieloplytowych, gry ktore maja np 2 plyty ta sie przerobic tak aby to bylo jako jedna plyta i takie mgs dziala poprawnie przechodzac moment zmiany plyty (jak to zrobic itp to jeszcze nie wiem ale jest to mozliwe - sam krhacken (tworca popstartera) to testowal i powtierdzil dizalanie) ahh i co najwazniejsze popsstarter i pops dzialaja najlepiej z grami z regionu NTSC gdzyz gry z regionu pal maja oporowo przesuneity obraz i nawet po spatchowaniu obrazu by wyswietlal si ew poprawnej pozycji to i tak jest lekko scietu u gory lub u dolu.
zastanawiam sie czy nie wrzucic przygotowanych przeze mnie materialow do pops usb dla slim na forum i nie napisac malego tutoriala. sory za patologiczne pismo ale szybko pisalem
PS1: SCPH-5502+CHIP+Color Fix
PS2: SCPH-35003, SCPH-39004, SCPH-77003, SCPH-77004, FMCB

Dave2431
-#
Posty: 14
Rejestracja: sob 19 sty, 2013 16:37

Post autor: Dave2431 »

Zamówiłem i czekam na kartę FMCB z Emulatorem PSX, ale nie chcę włączać gier przez pendrive'a, wole mieć te gry na płycie i strasznie zależy mi na bezproblemowym odpaleniu gier. Posiadam oryginalną płytę do PSX'a, ściągnę i nagram program Breaker Pro (Słyszałem, że niweluje ograniczenia TOC), wszystko cacy, tylko chcę, żeby sie wypowiedziała osoba, która ma ten emulator na karcie i czy musi używać zaślepek.

Arkl1t3
-#
Posty: 387
Rejestracja: wt 22 cze, 2010 14:31
Lokalizacja: król. rząd. złodziei

Post autor: Arkl1t3 »

emualtor nie dziala z plytami. ta metoda o ktora ci chodzi to nic innego jak specjalna wersja programu ala swap magic dla ps2 do gier ps1 o nazwie PSXLOADER w postaci pliku ELF. Ale tak szczerze, po co marnowac plyty i katowac laser ta metodą. Ale kto co lubi ;) i do tego byly potrzebne zaslepki (chyba nie pamietam juz) To co moze wrzuce na forum ktoregos dnia jest szybkie w obsludze (po paru razach robi sie to blyskawicznie, nic skomplikowanego), wystarczy pendrak o pojemnosci nawet 512 mb (jesli gra wazy mniej niz te 512 mb) i obraz plyty i tyle, gra odpala sie 20 sekund i dziala normalnie (choc to zalezy od gry, nie kazda dziala, sa takie co maja problem z muzyka, drobnymi bledami graficznymi nieprzeszkadzajacymi w grze oraz takie co w ogole nie działaja, lub maja niskie fps)
masz linka do tej aukcji? to bym luknał co tam jest opisane moze ogarne co dokladnie ma na tej karcie odnosnie psx
PS1: SCPH-5502+CHIP+Color Fix
PS2: SCPH-35003, SCPH-39004, SCPH-77003, SCPH-77004, FMCB

Dave2431
-#
Posty: 14
Rejestracja: sob 19 sty, 2013 16:37

Post autor: Dave2431 »

Nie mam pojęcia, czy to PSXLoader, na aukcji pisze Emulator PSX
Link: http://allegro.pl/free-mc-boot-fmcb-1-8 ... 80618.html
Jak pisałem ze sprzedawcą, to pisał o podmianie płyt, ale powiedział, że nie trzeba zaślepek do tych czujników.

Arkl1t3
-#
Posty: 387
Rejestracja: wt 22 cze, 2010 14:31
Lokalizacja: król. rząd. złodziei

Post autor: Arkl1t3 »

jak podmiana plyt to PSXLOADER zaraz stestuje i powiem co i jak
z moich szybkich testow wynika z emusza byc zaslepki na czujnikach, gdyz jak otworzysz klapke to wymazuje z pamieci dane oryginalnej plyty i po wsadzeniu kopii czyta jej dane i juz nie chce ruszyc ale jeszcze pokopie glebiej


wszedzie pisza o blokowaniu czujnikow niestety, moze tez zle sie zrozumieliscie bo fakt specjalne zaslepki nie sa potrzebne ale czujniki i tak trzeba zablokowac a mozna to zrobic np tasma rozkrecajac obudowe
PS1: SCPH-5502+CHIP+Color Fix
PS2: SCPH-35003, SCPH-39004, SCPH-77003, SCPH-77004, FMCB

tomx1989
-#
Posty: 419
Rejestracja: pt 04 mar, 2011 22:51

Post autor: tomx1989 »

Jak bezproblemowo chcesz odpalać wszystkie gry, to tylko przez psx loader, musisz przy tym zablokować czujniki. Emulator nie zapewni takiej kompatybilności jak oryginalny hardware.
Sega Mega Drive VA4
SNES
PSX SCPH-1002
PSX SCPH-7502
PS2 SCPH-70004
PS2 SCPH-50004, NA 80GB HDD
PSP 3003
PS TV
Gamecube
Wii 1TB
Xbox v1.0 300GB
Xbox 360 S 250GB
PS4 CUH-1216 500GB

Dave2431
-#
Posty: 14
Rejestracja: sob 19 sty, 2013 16:37

Post autor: Dave2431 »

A może ktoś podesłać linka z WYRAZNYM tutorialem jak zablokować te czujniki? Do tej pory oglądałem poradniki w słabej jakości z użyciem jakichś kart, a słyszałem, że można to zrobić za pomocą taśmy i chusteczek, czy coś w tym stylu.

Arkl1t3
-#
Posty: 387
Rejestracja: wt 22 cze, 2010 14:31
Lokalizacja: król. rząd. złodziei

Post autor: Arkl1t3 »

PS1: SCPH-5502+CHIP+Color Fix
PS2: SCPH-35003, SCPH-39004, SCPH-77003, SCPH-77004, FMCB

Dave2431
-#
Posty: 14
Rejestracja: sob 19 sty, 2013 16:37

Post autor: Dave2431 »

Dzięki wielkie, tylko musisz mi pomóc w dwóch :D

Jeżeli chodzi o pierwszą rzecz w tym tutorialu, to co trzeba dokładnie zrobić w tej pokrywie, bo nie rozumiem za bardzo.
No i rozumiem, że mam zablokować taśmą 2 czujniki, a ten ostatni zostawić czy jak?

Byłbym bardzo wdzięczny za wytłumaczenie, sory że jestem taki upierdliwy, ale wolę mieć wszystko dokładnie wytłumaczone :D

Arkl1t3
-#
Posty: 387
Rejestracja: wt 22 cze, 2010 14:31
Lokalizacja: król. rząd. złodziei

Post autor: Arkl1t3 »

tak blokujesz te dwa czujniki a 3 na laserze to nie wiem na co on w ogole o nim wspomnial skoro totalnei sie go pomija.

jesli chodzi o to na pokrywie to jest hamulec plyty, jak otworzysz klapke gdy plyta sie kreci to czujniki wylaczaja silniczek a on dociska sie do plyty na brzegu i ja zatrzymuje szybko, mozesz zwyczajnie to wymontowac i gdzies odlozyc w dobre miejsce aby sie nie zgubilo. w momencie jak czujniki zablokujesz, bedziesz gral i otworzysz klapke to ten hamulec by probowal ciagle hamowac plyte a silniczek dalej by nia kręcił
PS1: SCPH-5502+CHIP+Color Fix
PS2: SCPH-35003, SCPH-39004, SCPH-77003, SCPH-77004, FMCB

Dave2431
-#
Posty: 14
Rejestracja: sob 19 sty, 2013 16:37

Post autor: Dave2431 »

Dzięki Ci wielkie, już wszystko ładnie rozumiem, ale zapytam się jeszcze z ciekawości, czy jeżeli zablokuje te czujniki, to będę mógł zamknąć klapę? Dopiero jutro się za to zabieram a ciekawi mnie to, czy klapa będzie musiała być cały czas otwarta?

@Edit - Pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi: Czy jest problem z grami wielo-płytowymi?

Arkl1t3
-#
Posty: 387
Rejestracja: wt 22 cze, 2010 14:31
Lokalizacja: król. rząd. złodziei

Post autor: Arkl1t3 »

jezeli nie bedzie za gruba warstwa tasmy to nie bedzie zadnego problemu z zamykaniem klapki. a i lepiej uzyc tasmy malarskiej do tego, lepiej sie sprawdza w tym przypadku niz np tasma izolacyjna

co do drugiego pytania to niestety nie wiem, nigdy nie używałem metody swap do grania poza paroma próbami jak to działa.
PS1: SCPH-5502+CHIP+Color Fix
PS2: SCPH-35003, SCPH-39004, SCPH-77003, SCPH-77004, FMCB

Dave2431
-#
Posty: 14
Rejestracja: sob 19 sty, 2013 16:37

Post autor: Dave2431 »

Teraz pojawil sie taki problem, ze moje 2 oryginalne gry z psxa nie dzialaja na ps2... Natomiast na ps3 dzialają. Chodzio to, ze plyta sie kkreci a po chwili przestaje.

ODPOWIEDZ