Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Fatal Frame /Project Zero Solucja

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Cloud Strife
-#
Posty: 156
Rejestracja: pt 26 mar, 2010 17:00
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Fatal Frame /Project Zero Solucja

Post autor: Cloud Strife »

POCZĄTEK
Zbadaj teren wokół. 14film znajdziesz nieopodal maski z prawej strony. Idź w lewo i zrób „save” przy kamerze. Kiedy wyjdziesz, przejdź przez korytarz i drzwi. Wejdź na górę i zbliż się do dziennika leżącego na podłodze. Pokonaj ducha. Wróć na dół i przejdź przez korytarz.

PIERWSZA NOC
Zabierz flakonik z lekarstwem. Spróbuj przejść przez drzwi po prawej. Wróć i zbadaj ścianę z prawej strony od drzwi. Weź kawałek papieru i wyjdź na korytarz. Zabierz buteleczką z pudła i 14fil, który znajduje się obok zerwanych schodów. Na końcu korytarza będzie buteleczka. Wróć na dół, zbadaj ścianę przez którą przeszedł duch i zrób zdjęcie. Jeszcze raz zbadaj miejsce i skorzystaj z drzwi. Zbadaj miejsce, w którym się znajdujesz i wyjdź otwartymi drzwiami. Na półce znajdziesz skrawek gazety, a obok okna 37film. Z szafy dochodzą dziwne dźwięki, otwórz ją. Weź magnetofon i przejdź przez nowo otwarte drzwi. Zabierz buteleczkę i podejdź do okna. Pokonaj wroga, weź kasetę spod okna i przespaceruj się po pokoju. Zrób zdjęcie świecącej się podstawce na pudle. Wróć do pokoju z zegarem i zabierz lustro. Włóż je do podstawki. Kluczem otwórz drzwi na górze w pokoju z zegarem. Wyjdź drzwiami z prawej i zrób „save”. Zabierz czerwoną kasetę i 14film. Wróć i wejdź do pokoju po lewej. Z szafki weź 37film i notatnik leżący na podłodze. Na dole pokonaj ducha. Idź w stronę, z której przybył duch i wejdź do pierwszych napotkanych drzwi. Będziesz w pokoju ze świecami. Zabierz 37film i pergamin leżący z lewej. Znajdziesz notatkę obok świec. Sfotografuj dziwne drzwi. Zbadaj drzwi i weź magiczny kamień. Skorzystaj z drzwi z lewej strony. Zrób „save”. Zabierz pergamin i zapamiętaj symbol leżący przy nim. Weź notatnik. Wróć na korytarz i idź dalej. Omiń pierwsze drzwi i wejdź w następne. Przejdź przez kilka otwartych drzwi, aż znajdziesz Sacret Water. Pokonaj ducha i idź do ominiętych wcześniej drzwi. Sprawdź notatki, w ostatniej z nich będą chińskiej symbole oznaczające liczby, zapisz te, które określają 1, 2 oraz 3. Do mechanizmu przy drzwiach wpisz kombinację: 1312. Przeszukaj pokój i sfotografuj szafkę, stojącą za drabiną. Przez to pergamin spali się. Wejdź na górę i po kładce dostań się aż do pudeł. Wyjmij pamiętnik z jednego z nich. Zawróć i pokonaj ducha. Korytarzem udaj się do pokoju ze świecami. Przejdź przez nowo otwarte drzwi, podejdź do pierwszego wejścia i zrób mu zdjęcie. Przejdź dalej, będą tam notatki. Zrób zdjęcie drugim drzwiom. Wyjdź na ganek i zbadaj teren. Skorzystaj z drzwi obok małego domku i weź kasetę. Sfotografuj palącą się lampę i młyn. Wyjdź pierwszymi drzwiami, zrób zdjęcie duchowi i pokonaj go. Na zewnątrz znów stocz walkę z duchem i wyjdź drugimi drzwiami. Zabierz zapalniczkę i wróć do lokacji z kołem. Zapal zgaszoną latarnię i weź z niej kamień. Zawróć do pokoju, z którego masz zapalniczkę i spenetruj górę. Zbierz wszystkie rzeczy, zejdź na dół i wyjdź drzwiami z tyłu schodów. Pokonaj ducha i weź notatnik. Przy drzwiach wklep: 3669. Przejdź przez korytarz i zrób „save”. Zrób zdjęcie duchowi za studnią i zabierz kasetę. Pokonaj ducha. Zabierz notatkę i skorzystaj z drzwi. Wejdź na schody prowadzące do świątyni. Natkniesz się na zamek z symbolami. Kolejność przesuwania jest następująca: lewy – dolny, prawy –dolny, najniższy, lewy – górny. Wejdź do środka i zabierz kasetę. Kiedy spojrzysz w górę zobaczysz ducha. Zrób mu zdjęcie, a następnie pokonaj. Zrób zdjęcie również ołtarzykowi. Brakuje jednej statuetki. Wyjdź i zbadaj lewy filar bramy Shinto. Tam będzie brakująca statuetka. Postaw ją na ołtarzyku. Sfotografuj odkrytą planszę, zobaczysz ukryte statuetki. Ustaw statuetki na planszy w dobrej kolejności. Złapie cię duch.

DRUGA NOC
Sfotografuj ścianę, która się świeci. Pozbieraj wszystkie rzeczy i wyjdź. Idź za małym chłopcem. Pokonaj ducha i wyjdź na podwórko. Idź do młyńskiego koła i wejdź na kładkę. Zabierz amulet z kamienia i wróć na podwórko. Idź do pokoju, w którym znalazłeś zapalniczkę. Pokonaj ducha za rogiem. Zrób przy drzwiach zdjęcie. Wróć kawałek przed schody i zbadaj ścianę z lewej. Zrób jej zdjęcie. Przy nowo otwartych drzwiach wpisz: 2611. Przejdź przez korytarz i zrób „save”. Otwórz pokrywę na studni. Pokonaj ducha i weź odłamek lustra. Sfotografuj studnię i idź do pomieszczenia ze świecami. Teraz idź do pokoju z aparatem fotograficznym. W zamku symbole przestaw następująco: prawy – dolny, lewy – górny, lewy – dolny, najniższy, prawy – górny. Przejdź przez korytarz i w następnym zamku symbole ustaw tak: lewy – dolny, prawy – dolny, najniższy, lewy – górny, lewy – dolny, prawy – górny, prawy – dolny. Zapamiętaj miejsce, w którym się znalazłeś. Po drabinie zejdź na dół i zbliż się do dużych drzwi. Zrób zdjęcie miejsca, w którym pojawił się duch. Idź na górę. Pokonaj ducha. Zdobądź zapałki i idź do pokoju ze świecami. Sfotografuj świece i zapal je w takiej kolejności: czerwona po lewej, czerwona po prawej, biała po prawej, najdalsza czerwona po prawej. Zdobyty pergamin zanieś do pokoju z lalkami i powieś go na ścianie z lewej strony. Idź do pokoju z zegarem i pokonaj ducha. Odzyskasz odłamek lustra. Wejdź na górę i sfotografuj zamknięte drzwi. Zobaczysz, że na suficie w korytarzu są liny. Udaj się tam i zrób zdjęcie duchowi na suficie, a potem przejdź przez drzwi. W malutkim pokoju po lewej stronie zrób zdjęcie świecącej się półeczce, zobaczysz klucz. Wyjdź drzwiami naprzeciwko. Skręć w lewo i sfotografuj zamknięte drzwi. Zejdź po schodach i skręć w lewo. Zrób zdjęcie szparze w ścianie. Wyjdź, zabierz klucz i wróć do małego pokoju. Otwórz kluczem półeczkę. Wyjdź na balkon, a następnie na podwórko. Zabierz album spod drzewa. Pokonaj ducha, zobaczysz zdjęcie lalek. Weź z ziemi notatki i idź do pokoju z lalkami. Zrób im zdjęcie i przeszukaj półkę naprzeciwko. Wybierz te stojące przodem do ciebie, a znajdziesz brakującą. Połóż ją na półce z resztą i wyjmij maskę. Wróć do pomieszczenia, z którego zaczynałeś grę. Włóż maskę na miejsce. Przejdź przez ścianę i zdejmij z niej swoją maskę. Przejdź przez korytarz i skręć w lewo. Sfotografuj maskę na ścianie. Następną maskę weź i skieruj się do głównego korytarza. Przejdź przez ścianę, zdejmij kolejną maskę i udaj się do małego pokoju. Pokonaj ducha i zabierz maskę wiszącą z tyłu kolumny. Wyjdź drugimi drzwiami, będzie tutaj „save point”. Z ogrodzonego głazu wyjmij magiczny kamień. W szyfrze w drzwiach: prawy – dolny, lewy – dolny, prawy – górny, najniższy, prawy – dolny, lewy – dolny, Weź fałszywą maskę i pokonaj ducha. Idź do pokoju z kolumna i włóż do niej wszystkie maski. Wróć na korytarz i skorzystaj z otwartych drzwi. Weź Blinding Mask i wróć na korytarz. Przejdź przez pomieszczenie z kolumną i dziedziniec. Wyjdź jedynymi drzwiami. Idź do miejsca, gdzie składano ofiary. Pokonaj ducha i podejdź do dużych drzwi. W świecące miejsce włóż maskę. Kiedy będziesz przechodził przez drzwi złapie cię duch.

TRZECIA NOC
Przejdź przez duże drzwi i dojdź aż do końca jaskini. Zabierz papirus i wróć. Duch pokaże ci, gdzie leży notatnik. Weź go i wyjdź. Idź do pokoju z „save point”. Zrób zdjęcie zamkniętym drzwiom. Odszukaj miejsce, które właśnie zauważyłeś i sfotografuj. Skorzystaj z drzwi i udaj się do pokoju z fałszywą maską. Obok schodów znajdziesz linę. Zawiąż ja na pomnikach w takiej kolejności: lewa dalsza, prawa dalsza, lewa bliższa, prawa bliższa. Zabierz magiczny kamień i pokonaj ducha. Wyjdź na podwórze u udaj się w stronę małego domku. Rozwiązanie zagadki: lewy – górny, najniższy, prawy – dolny, prawy – górny, lewy – dolny, lewy – górny, najniższy. Wejdź do środka i zbadaj kolumnę. Przeczytaj notatkę. Każdemu z kamieni zrób zdjęcie. Musisz odnaleźć cztery głazy, pokonać duchy i zebrać listy. Pierwszy jest na podwórku, drugi niedaleko młyna, w ogrodzie za studnią. Szyfr do drzwi: 1347. Czwarty znajduje się w ogrodzie za „save point”. Idź do małego domku i wciśnij guziki w dobrej kolejności. Najpierw pierwszy przycisk na pierwszej płycie, potem obejdź kolumnę od lewej i wciskaj: ostatni na drugiej, trzeci na trzeciej, drugi na ostatniej. Sfotografuj pierwszą płytę. Wyjdź na zewnątrz i idź po krwawych śladach. Pokonaj ducha i zabierz mu magiczny kamień. W domku umieść go na właściwym miejscu i weź odłamek lustra.

OSTATNIA NOC
Zabierz ze stolika nuty i zagraj. Wyjdź z tego pokoju i zajrzyj do dziury w podłodze. Pokonaj ducha i idź dalej. Zajrzyj do dziury w ścianie. Skorzystaj z małych drzwi. Zrób „save” i przedostań się po belkach do małych drzwi. Zabierz wszystko z klatki. Idź za dziewczynką. Omiń ducha i idź do małego domku. Wejdź do dziury i spinkę włóż do posągu. Przejdź przez otwarte drzwi. Pokonaj dwa duchy i brnij dalej. Pokonaj jeszcze jednego ducha i wyjdź drzwiami z drugiej strony. Zbadaj głaz. Pokonaj ducha i wsadź do głazu odłamek szkła....
Kontakt ze mną na https://www.facebook.com/Angeal5445
GG:24133337
angeal19915445@gmail.com

Pisac tylko w ważnych sprawach.

ODPOWIEDZ