Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Syberia

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kohaku
-#
Posty: 11
Rejestracja: wt 04 cze, 2013 14:04
Kontakt:

Syberia

Post autor: kohaku »

Syberia

Aby posunąć akcje do przodu nie musisz rozmawiać z napotkanymi ludźmi o wszystkim. Niektóre opcje służą tylko do poszerzenia twoich wiadomości. Zdarza się jednak tak, ze z pozoru nieistotna opcja popycha grę do przodu dając Kate nowe informacje.
Jako Kate Walker przyjeżdżasz do Valadilene by zakończyć sprawę przejęcia fabryki zabawek.

Valadilene
Spójrz w prawo i weź broszurę. Poczytaj o kluczu do automatów. Spróbuj wziąć walizkę. Porozmawiaj z chłopcem siedzącym przy stoliku po lewej. Podejdź do recepcji. Spójrz na mały automatyczny dzwonek. Po jego prawej stronie leży kluczyk. Weź go i użyj na dzwonku. Naciśnij czerwony przycisk. Porozmawiaj z recepcjonista.
Valadilene/Pokój
Weź faks leżący na stoliku po lewej stronie łóżka. Zadzwoń do biura. Zejdź na dol.
Valadilene/Hall hotelu
Weź koła zębate rozrzucone przez Momo (4 koła, 2 na stole, 2 na podłodze). Porozmawiaj z recepcjonista, wybierz MISSION. Weź drugi faks. Wyjdź z hotelu.
Valadilene/Ulica
Pójdź w lewo, idź ulica do czasu jak spotkasz piekarza przed piekarnia. Porozmawiaj z nim. Przejdź dalej w lewa stronę. Z ławki weź gazetę. Wejdź po schodkach do biura notariusza. Pociągnij dzwignie automatu. Połóż na jego ręce Fax 2. Pociągnij za druga dzwignie. Wejdź do budynku.
Valadilene/Biuro notariusza
Podejdź do drzwi po lewej stronie i otwórz je. Usiądź na krześle. Wybierz MISSION. Przeczytaj dokument który da ci notariusz. Wyjdź z pokoju. Podejdź do wieszaka przy wyjściu. Weź z nogi klucz.
Valadilene/Ulica
Skieruj się w stronę hotelu. Po drodze, w murze po prawej znajdziesz wielkie żelazne drzwi. Użyj na nich klucza z wieszaka. Pociągnij dzwignie wyższego automatu. Wejdź do fabryki.
Valadilene/Fabryka/Ogród
Wejdź w uliczkę najbardziej po prawej. Pójdź prosto, później skieruj się w prawo. Wejdź do ogrodu, porozmawiaj z ogrodniczka. Wewnątrz ogrodu, w jednej z wnęk znajdziesz zatopiony klucz do automatów. Weź go. Podejdź do drabiny, która mijałeś wchodząc do ogrodu. Użyj na niej klucz. Wejdź na gore.
Valadilene/Strych
Skieruj się w lewo i przyjrzyj biurku. Weź atrament i dziennik Anny. Pójdź dwa razy w prawo. Po prawej stronie znajduje się wnęka. Wejdź w nią i zapal światło. Wyjdź stamtąd i porozmawiaj z Momo. Poprosi się o narysowanie mamuta. Wejdź do wnęki, na desce przed tobą jest niewyraźnie narysowany biały mamut. Użyj na tym rysunku kartkę i ołówek. Pójdź do Momo i daj mu rysunek. Pójdź za Momo.
Valadilene/Ogród
Porozmawiaj z Momo. Pójdź w prawo. Dojdziesz do dzwigni. Spróbuj otworzyć służę. Wróć do Momo i wybierz HELP. Weź złamany drąg. Pójdź do lodzi. Użyj na niej drąg. Pójdź do Momo, wybierz HELP. Podejdź do Momo. Wybierz HELP. Momo otworzy służę. Wejdź do jaskini.
Valadilene/Jaskinia
Pójdź na koniec jaskini, weź zabawkę - mamuta. Wyjdź z jaskini. Wróć do fabryki.
Valadilene/Fabryka
Wejdź w ścieżkę druga od lewej. Wejdź na podest. Pod lampa znajduje się dzwignia. Użyj jej. Wróć do fontanny. Pójdź ścieżka najbardziej na lewo. Wejdź do fabryki.
Valadilene/Fabryka/Hala produkcyjna
Skieruj się w prawo, wejdź za automaty. Otwórz drzwi, wejdź do środka. Pociągnij za rączkę po prawej, gdy uruchomi się mechanizm przełącz dzwignie po prawej. Wyjdź z pomieszczenia. Wróć przed drzwi wejściowe. Pójdź w lewo, min metalowe schody przejdź dalej aż dojdziesz do automatu - podnośnika. Podejdź do niego i nakręć. Gdy wróci, kliknij na drzwi za tobą.
Valadilene/Fabryka/Pokój Oskara
Wejdź za stół, pociągnij dzwignie. Porozmawiaj z Os carem, wybierz PRODUCTION by dostać kartę perforowana. Wyjdź z pokoju. Wejdź po metalowych schodach. Kliknij na drewniane drzwi. Wejdź do biura Anny.
Valadilene/Fabryka/Pokój Anny
Podejdź do polki z książkami, wysuń druga od prawej. Weź cylinder. Podejdź do biurka i obejrzyj wszystko, co na nim jest. Wyjdź z pokoju i skieruj się na lewo od wejścia, podejdź do panelu.
Valadilene/Fabryka/Panel Sterujący
Kliknij na panel. Przełącz trzeci przełącznik. Ustaw materiał w okienku na jasne złoto. Włóż kartę w słot pośrodku panelu.
Użyj czarna dzwignie po prawej. Zejdź w dol. do automatów.
Valadilene/Fabryka/Hala produkcyjna
Idź w prawo aż znajdziesz nogi Oskara. Zanieś mu je. Wyjdź z fabryki.
Valadilene/Droga
Pójdź w stronę hotelu, później na prawo od niego ścieżka w gore. Porozmawiaj ze starcem siedzącym na ławce. Pójdź dalej, zobaczysz kościół. Wejdź przez bramę.
Valadilene/Kościół
Pójdź w prawo i prosto aż zobaczysz drzwi (zakrystia). Wejdź do pomieszczenia, skieruj się w prawo. Na ścianie wisi krzyż, podejdź do niego, kliknij, weź klucz. Podejdź do szuflad, użyj na zamku klucz. Przeszukaj szuflady i weź z nich wszystko. Użyj pokrętła z boku by znaleźć ukryty schowek. Wyjdź z pomieszczenia i skieruj się w lewo. Spójrz na mała gablotkę przy windzie, z prawej strony. Umieść w niej koła zębate zebrane w hotelu. Wejdź do windy. Podejdź do automatu od strony jego pleców i włóż purpurowa kartę perforowana. Popatrz na filmie i skieruj się w stronę cmentarza. Spójrz na kapelusz, użyj na nim klucza z szuflady. Wejdź do grobowca. Kliknij na grób Hansa. Kliknij na uchwyt. Weź cylinder i wycinki gazet. Wróć do fabryki.
Valadilene/Fabryka
Pójdź do pokoju Anny (po metalowych schodach w gore).
Valadilene/Fabryka/Pokój Anny
Włóż znaleziony w grobie cylinder w fonograf. Weź jego wierzch (figurki Anny i Hansa). Wróć do fontanny. Pójdź ścieżka druga od prawej.
Valadilene/Fabryka/Stacja
Pójdź prosto, wejdź do pociągu. Porozmawiaj z Os carem, wybierz MISSION. Wyjdź z pociągu, podejdź do kasy biletowej. Porozmawiaj z Os carem wybierając MISSION. Weź bilet. Skieruj się w stronę biura notariusza.
Valadilene/Biuro notariusza
Podejdź do biurka, kliknij na stempel. Połóż pod nim kartę uprawniająca do wyjazdu. Wlej w główkę automatu tusz. Naciśnij czerwony przycisk. Weź dokument i wyjdź z pomieszczenia. Wróć na stacje i stan z przodu pociągu.
Valadilene/Stacja
Po prawej stronie znajduje się mechanizm nakręcających sprężyny. Kliknij na korbę, użyj dzwigni. Wejdź do pociągu. Przejdź do drugiego pokoju z polkami. Po prawej stronie postaw mamuta, na środku figurkę Anny i Hansa, na poleczkach po lewej postaw cylindry. Daj bilet i dokument upoważniający cię do wyjazdu Oscarowi.

Barrockstadt
Barrockstadt/Pociąg
Spróbuj wysiąść. Porozmawiaj z Oscarem. Wyjdź na peron.
Barrockstadt/Peron
Idź w lewo tak długo aż spotkasz kolejarza. Podnieś hak leżący przed nim. Porozmawiaj. Wróć i pójdź w prawo póki nie dojdziesz do skrzyżowania schodów. Idź w prawo dwa razy, później w lewo. Dojdziesz do konsoli zamykającej i otwierającej śluzę.
Barrockstadt/Peron/Konsola
Spójrz na panel z przyciskami. Spójrz na numer telefonu zapisany na tabliczce nad zepsutym aparatem. Zadzwoń na ten numer, spisz instrukcje. Aby podnieść poziom wody: #41*, aby obniżyć #42*. Wróć do pociągu.
Barrockstadt/Peron/Mur
Skieruj się w prawo, później cały czas prosto aż dojdziesz do muru z wielka brama i przytwierdzonym doń śmigłem. Wróć do, Oscara który cię wola.
Barrockstadt/Peron/Platforma
Powie Ci o rektorach uniwersytetu. Wyjdź z pociągu.
Barrockstadt/Peron/Barka
Po przeciwnej stronie konsoli obsługującej śluzę jest zejście. Pójdź tam, a zobaczysz barkę, na której stoi para. Porozmawiaj z nimi wybierając HELP. Wróć po schodach i skieruj się w prawo do uniwersytetu.
Barrockstadt/Uniwersytet
Wejdź przez główne drzwi budynku. Wewnątrz skieruj się w prawo później w lewo. Wejdziesz do biblioteki.
Barrockstadt/Uniwersytet/Biblioteka
Zejdź w dol. i weź niebieska książkę znajdująca się na stoliku po prawej. Przeczytaj ja. Wejdź po schodach na balkon i poszukaj drabiny. Wespnij się po niej. Weź żółta książkę z prawej strony. Przeczytaj. Wyjdź z biblioteki. Skieruj się w prawo. Wejdź do pokoju rektorów.
Barrockstadt/Uniwersytet/Pokój rektorów
Porozmawiaj z nimi. Wybierz MONEY i SAUVIGNON. Wyjdź z pokoju.
Barrockstadt/Uniwersytet/Profesor
Pójdź w dol. ekranu póki nie spotkasz profesora (ogłada szkielet mamuta). Porozmawiaj z nim. Wybierz HANS i SAUVIGNON.
Barrockstadt/Peron
Wróć do kolejarza. Porozmawiaj z nim wybierając SAUVIGNON. Skieruj się w stronę uniwersytetu. Na skrzyżowaniu schodów znów spotkasz kolejarza. Porozmawiaj z nim ponownie wybierając SAUVIGNON. Wróć do pociągu, Weź lalkę mamuta, zanieś ja profesorowi do uniwersytetu. Daj mu lalkę.
Barrockstadt/Uniwersytet/Laboratorium
Wejdź do laboratorium. Spójrz na polki po lewej. Weź cylinder z trzeciej polki. Pójdź w dol. ekranu, spójrz na zlew po prawej stronie. Weź butelkę YANGALA COLA i szczypce. Porozmawiaj z profesorem wybierając SAUVIGNON.
Barrockstadt/Peron
Wróć i porozmawiaj z kolejarzem, wybierz SAUVIGNON.
Barrockstadt/Uniwersytet/Pokój rektorów
Pójdź do rektorów, porozmawiaj wybierając SAUVIGNON.
Barrockstadt/Peron
Ponownie porozmawiaj o SAUVIGNON z kolejarzem. Pójdź w lewo przejdź przez skrzyżowanie schodów. Wejdź w ścieżkę prowadząca do zamkniętego ogrodu. Idź prosto póki nie spotkasz kolejarza.
Barrockstadt/Peron/Ogród
Wejdź do ogrodu. Idź w lewo póki nie zobaczysz czerwonych jagód. Weź trochę.
Barrockstadt/Peron
Wróć do schodów, nie wchodząc na nie skieruj się w lewo. Zobaczysz ptaki. Rzuć im owoce. Wespnij się po drabinie. Spójrz na mechanicznego ptaka. Szczypcami Weź wyróżniające się jajko. Wróć na podwórze uniwersytetu.
Barrockstadt/Uniwersytet
Stoi przed nim automat przedstawiający skrzypków. Obejdź automat póki nie dotrzesz do drzwi. Na pustej szali ułóż jajko. Obróć koło. Wejdź. Zejdź na dol., przełącz dzwignie. Pójdź do rektorów, wybierz MONEY.
Barrockstadt/Peron/Barka
Wróć do pary na barce. Daj im sakiewkę z pieniędzmi. Dostaniesz klucz. Weź go. Wróć po schodach. Podejdź do konsoli sterującej śluza.
Barrockstadt/Peron/Konsola
Na konsoli kliknij na klawiaturę numeryczna. Użyj klucza. Wciśnij #42*
Barrockstadt/Peron/Barka
Pójdź do pary na barce i porozmawiaj z nimi wybierając LOCKS.
Barrockstadt/Peron/Konsola
Wróć do konsoli i wybierz #41*.
Barrockstadt/Peron
Wróć do pociągu i skieruj się w stronę muru. Spotkasz parę na barce. Porozmawiaj z nimi, wybierz HELP. Użyj haka na łańcuchu. Podejdź do muru. Po telefonie od profesora wróć do uniwersytetu.
Barrockstadt/Uniwersytet
Wejdź do sali wykładowej (schody w gore z głównego hallu). Wejdź do sali. Wróć do laboratorium. Weź notatki i lalkę mamuta ze stołu. Wróć do pociągu i stan na wprost drzwi do niego.
Barrockstadt/Peron
Przejdź przez platformę, która wchodzisz do pociągu. W maszynie nakręcającej sprężyny przekręć korbę a następnie przełącz dzwignie. Wróć do pociągu. Wejdź do niego.
Barrockstadt/Pociąg
Pójdź do pokoju z polkami i połóż lalkę mamuta na odpowiedniej polce. Włóż do fonografu nowy cylinder. Porozmawiaj z Oscarem. Wybierz MISSION. Wyjdź, pójdź w prawo, porozmawiaj z Oscarem.
Barrockstadt/Mur
Pójdź za budkę, pójdź w lewo przejdź przez metalowe drzwi. Wejdź po schodach. Pójdź w dol. ekranu później w lewo. Wejdź do pomieszczenia. Porozmawiaj z kapitanem, wybierz MISSION. Popatrz przez teleskop. Wciśnij czerwony przycisk po prawej póki obraz martwego drzewa nie będzie widoczny. Znów porozmawiaj z kapitanem. Wymierz MISSION. Spójrz na okulary na stół po prawej. Kliknij na nie. Wlej wino do kieliszków. Użyj YANGALA COLI na kieliszku. Weź wizę i zejdź do Oscara. Daj mu dokument, Weź bilety.
Barrockstadt/Pociąg
Wejdź do pociągu. Daj bilet Oscarowi.

Komkolzgrad
Komkolzgrad/Peron
Wysiądź z pociągu na platformę. Pójdź w lewo w stronę automatu - giganta. Pójdź w lewo i porozmawiaj z Oscarem.
Komkolzgrad/Gigant
Wespnij się po drabinie na giganta. W pokoju kontrolnym spójrz na półkę i łóżko. Weź cylinder, plan giganta i uchwyt. Spójrz na konsole po prawej. Użyj uchwyt na środku konsoli. Popchnij go dwa razy do góry. Wciśnij czerwony przycisk. Pchnij uchwyt dwa razy w dol. Wróć do pociągu.
Komkolzgrad/Pociąg
Pójdź do sali sypialnej. Znajdziesz Oscara bez rak. Weź metalowe narzędzie z podłogi. Rozwiąż Oskara.
Pójdź do pokoju z polkami i użyj nowy cylinder na fonografie. Wyjdź z pociągu na platformę. Wróć do pokoju kontrolnego giganta.
Komkolzgrad/Gigant
Użyj konsoli i popchnij uchwyt dwa razy do góry. Wyjdź, skocz w prawo.
Komkolzgrad/Pokój
Użyj metalowego narzędzia. Wejdź, pójdź w prawo. Spójrz na półkę po lewej. Weź biała laleczkę. Wyjdź i wróć przed pociąg.
Komkolzgrad/Peron
Pójdź w prawo do końca platformy. Użyj dzwigni znajdującej się przy skrzynkach z dynamitem. Użyj windy i zjedz do kopalni.
Komkolzgrad/Kopalnia
Spójrz na generator prądu po lewej. Użyj białej lalki na górze generatora. Przełącz dzwignie po prawej stronie. Pójdź w dol. ekranu. Idź oświetlona ścieżka. Znów skieruj się w dol. ekranu. Wejdź do windy.
Komkolzgrad/Fabryka
Wewnątrz fabryki kliknij na dzwignie przy żelaznych drzwiach w lewej dolnej części ekranu. Otworzą się wielkie drzwi. Nie wchodź tam na razie, pójdź w prawo. Pójdź schodami w górę do organów. Spójrz na pianistę - automat. Weź śrubokręt. Wróć przed wielkie metalowe drzwi - pójdź w dół. ekranu, później w lewo. Spójrz na drabinę, użyj śrubokręta by odkręcić cztery śruby. Wespnij się, idź w prawo do pokoju. Porozmawiaj z dyrektorem. Wybierz MISSION. Zejdź drabina w dol. Pójdź do pokoju Heleny po prawej. Pójdź w dol. ekranu, następnie w prawo. Spójrz na otwarta szufladę po lewej. Weź pamiętnik, przeczytaj go. Weź listy, przeczytaj. Zadzwon do mamy uzywajac telefonu komorkowego. Dowiesz się, ze Helena jest w Aralbad. Idź do dyrektora. Zadzwoni Dan. Porozmawiaj z dyrektorem. Wybierz ARALBAD i MISSION. Wyjdź z pokoju. Skieruj się w prawo do kolejki. Pójdź w prawo, zadzwoni Olivia. Idź prosto. Pójdź w prawo do silnika rakiety. Pójdź w gore krótkimi schodami, później w prawo.
Komkolzgrad/Fabryka/Kapsuła
Wejdź do kapsuły. Idź prosto. Weź butelkę wódki zza kosmonauty. Porozmawiaj z nim o wszystkim, rozejrzyj się po pomieszczeniu. Gdy kosmonauta wyjdzie Weź z szafki klucz i list. Wyjdź z kapsuły.
Komkolzgrad/Fabryka
Zejdź na gol krótkimi schodami, pójdź w prawo. Odkręć zawór wody po lewej. Pójdź w lewo i do góry krótkimi schodami. Kliknij na konsole. Użyj klucza w dziurce. Pchnij lewa dzwignie. Pchnij dzwignie ze strzałkami w gore. Pchnij dzwignie ze znakiem prysznica w gore by włączyć wodę. Idź porozmawiać z kosmonauta. Pójdź w prawo, później w lewo. Pójdź schodami do pokoju kontrolnego statku. Spójrz na konsole z prawej. Użyj klucza leżącego przy konsoli z lewej.
Komkolzgrad/Fabryka/Pokój Kontrolny
Otwórz zielona pokrywkę po prawej stronie konsoli, tuz pod przełącznikiem I/O. Połącz dwa przewody. Uruchom konsole uzywajac przełącznika I/O. Weź aparat testujący krew. Wyjdź pójdź w lewo, później najbardziej na prawo.
Komkolzgrad/Fabryka/Statek powietrzny
Pójdź prosto na środek ekranu, aż dojdziesz do metalowych schodów. Znajdziesz statek powietrzny. Spróbuj wejść.
Komkolzgrad/Fabryka
Wróć do kosmonauty. Porozmawiaj z nim. wybierz AIRSHIP I BIRD.
Komkolzgrad/Fabryka/Statek powietrzny
Wróć do statku powietrznego, wejdź za pomocą klucza. Pchnij dzwignie.
Komkolzgrad/Fabryka
Wróć do kosmonauty. Jest przy pokoju kontrolnym. Użyj na nim aparat testujący krew.
Komkolzgrad/Fabryka/Pokój kontrolny
Wejdź do pokoju kontrolnego. Spójrz na konsole. Włóż aparat testujący krew na miejsce. Wciśnij lewy przycisk ze strzałkami w gore i w dol. Wciśnij przycisk oznaczony strzykawka. Kliknij na dziurkę w aparacie do testowania krwi. Znów wciśnij przypis oznaczony strzykawka. Wciśnij trzeci przycisk z okrągłymi strzałkami. Wciśnij czwarty przycisk. Spójrz na kosmonautę. Wyjdź, pójdź w lewo.
Komkolzgrad/Fabryka
Weź korbę z podłogi. Pójdź w dol. ekranu. Pójdź w lewo trzy razy i po schodach w gore za silnikiem rakiety. Przejdź za czarnego ptaka. Użyj korbę. Pójdź do statku powietrznego. Przełącz dzwignie wewnątrz.

Aralbad
Aralbad/Podwórze
Wysiądź. Idź w lewo póki nie będziesz mięć telefonu z biura. Pójdź w lewo do hotelu.
Aralbad/Hotel
Porozmawiaj z recepcjonista. Pójdź w dol. ekranu. Pójdź w lewo. Wejdź w drewniane drzwi po lewej. Weź zielony detergent z polki. Wyjdź na zewnątrz do fontanny. Użyj na niej detergent. Wejdź do hotelu. Pociągnij linę by odsłonić okno. Pójdź do recepcjonisty. Kliknij na dzwonek na kontuarze. Wejdź za kontuar. Spójrz na książkę gości. Weź broszurkę z prawej. Dowiesz się, ze Helena jest w hotelu, a jej kod wejściowy to 1270. Włącz czerwony przycisk a otworzą się metalowe drzwi. Przejdź przez nie a znajdziesz się na terenie basenu. Pójdź w prawo, później w lewo i w dol. ekranu. Pójdź w lewo przez korytarz. Weź kieliszek. Pójdź w tył i w lewo. Spójrz na konsole po prawej. Wciśnij 1270. Pociągnij za dzwignie.
Pójdź maksymalnie na lewo, później w prawo. Wejdź w nowo otwarte drzwi. Weź kartę dostępu z podłogi. Wciśnij kod 0968, pociągnij dzwignie. Wejdź do przedsionka. Weź maskę. Wyjdź na zewnątrz.
Aralbad/Podwórze hotelu
Idź ścieżka aż zobaczysz siedząca na ławce Helene. Porozmawiaj z nią. Zejdź z podestu, przybędzie wściekły recepcjonista. Po prawej stronie znajduje się dzwonek, przy lampie. Weź dzwonek. Pójdź w lewo aż dojdziesz do ławki przed dziwami. Powieś dzwonek na słupie. Zadzwon nim. Wejdź do środka. Zostaw maskę na haku.
Aralbad/Hotel/Bar
Wejdź do pokoju. Po lewej strony stoi automatyczny fotel Heleny, James. Porozmawiaj z nim, zadzwoni twoja mama. Porozmawiaj z Helena. Wybierz Hans. Usłyszysz o koktajlu blue Helena. Spójrz na dolna półkę baru, pod Helena. Weź cytrynę, słoik miodu. Spójrz na broszurę hotelowa. Zadzwon pod numer napisany czerwonym atramentem. Przepis na blue helena - wódka, blue curacao, miód, cytryna, lód - wszystko wstrząsnąć. Wyjdź zza baru. Pójdź dwa razy w lewo i dwa w prawo. Dojdziesz do małego baseniku. Przekręć korbę by podgrzać wodę. Włóż miód do basenu. Wróć do baru. Wejdź za kontuar. Spójrz na maszynę do przyrządzania drinków. Weź mała zwiniętą karteczkę znajdującą się przy szejkerze. Włóż cytrynę w pusty słot, wódkę i ciekły miód w dwa sloty po prawej. Wciśnij przycisk I/O. Wciśnij drugi klawisz od lewej. Kliknij na malej dzwigni po prawej stronie (tej z dwoma muzycznymi znakami). Wciśnij trzeci klawisz od lewej. Wciśnij czarny przycisk z miodem. Wciśnij cytrynę, później kostkę lodu. Wciśnij przycisk shakera po prawej. Połóż kieliszek na stole. Porozmawiaj z Helena. Wyjdź z hotelu i wejdź do statku. Zadzwoni do ciebie Olivia.

Komkolzgrad/Fabryka
Wejdź na podest do metalowej klatki. Spójrz na jej zamek. Użyj metalowego narzędzia na zamku. Uwolnij Helene. Wejdź do klatki i spójrz na pianistę - automat. Użyj śrubokręta by odkręcić jego ręce. Pójdź w lewo i w dół ekranu. Dyrektor zagrodzi tobie drogę. Wejdź do windy i zjedz do kopalni.
Komkolzgrad/Fabryka/Kopalnia
Pójdź w dół ekranu, później prosto. Usłyszysz hałas. Znów pójdź w dół ekranu. Pchnij dzwignie windy po prawej. Idź w dół ekranu i prosto. Podejdź do dużego okrągłego wywietrznika. Spójrz w lewo i na otwarta skrzynie z dynamitem. Weź dynamit.
Komkolzgrad/Peron
Pójdź w prawo, później w lewo. Porozmawiaj z Oskarem. Stojąc przed pociągiem zauważysz, ze gigant blokuje drogę. Podejdź do giganta. Użyj dynamitu na jego nodze.

Aralbad
Wyjdź na stacje. Pójdź w lewo i w prawo. Nakręć pociąg. Porozmawiaj z Oskarem, wybierz MISSION. Wejdź do hotelu i podejdź do biurka recepcji.
Aralbad/Hotel
Spójrz na pudlo po lewej weź mamuta - automat. Odbierzesz tez telefon z biura. Pójdź do baru hotelowego, porozmawiaj z Helena.
Aralbad/Podwórze
Wyjdź na zewnątrz, przez przedsionek. Porozmawiaj z Hansem...

Solucje dodane przez: BuTcHeR

______________________________

Solucja znaleziona w internecie
Jeżeli źle dodałam to proszę o przeniesienie w prawidłowe miejsce

ODPOWIEDZ