Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Quake II

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Quake II

Post autor: michael69 »

[center]Obrazek


ARSENAŁ [/center]

[center]Obrazek [/center]

Blaster:
podstawowa broń, zaczynasz z nią. Amunicja: nieskończoność. Trzy-cztery strzały zabijają podstawowego żołnierza. Na całą resztę bezużyteczna.

Shotgun:
dostępny już na pierwszej planszy, właściwie bez niego nie da się grać. Amunicja: Shells (10 sztuk w paczce). Zwykły żołnierz ginie czasem od pierwszego strzału. Przydaje się do momentu znalezienia Super Shotguna.

Super Shotgun:
do znalezienia jako sekret (druga mapa) albo w późniejszych planszach. Podstawowe narzędzie eksterminacji. Najlepszy na skupiska chłopków. Jednym strzałem kładzie podstawowego przeciwnika. Moja ulubiona broń. Doskonale sprawdza się w trybie multiplayer. Niestety jeden strzał pochłania aż dwie Shells.

Machinegun:
dostępny od drugiej mapy. Całkiem niezła giwera, ze względu na to, że trzymany w jej ostrzale gość nie może ci nic zrobić (wyjątek stanowią bossowie, ale to chyba oczywiste). Amunicja: Bullets (50 w paczce). Moje zdanie: bardzo dobra.

Chaingun:
do znalezienia w drugim epizodzie lub wcześniej jako sekret. Jest szybszą i potężniejszą wersją Machineguna. Jeśli o mnie chodzi, to go prawie nie używałem ze względu na koszmarne ilości amunicji, jakie ta broń pochłania. Amunicja: Bullets (50 w paczce).

Grenade
może być stosowany „odręcznie" lub jako amunicja do Grenadę Launcher. Granat, który trafi przeciwnika „centrycznie" zabiera do 130 punktów energii. Po naciśnięciu przycisku Fire można granat trzymać w ręce do 4 sekund, gdyż po upłynięciu piątej granat wybucha w rękach. Znajdowany po pięć sztuk.

Grenade Launcher:
znajdziesz ją pod koniec drugiego epizodu pomiędzy fotokomórkami. Broń bardzo przydatna, lepsza i mocniejsza niż pojedynczy granat wyrzucony z ręki. Jeśli dobrze trafi, potrafi zabrać do 150 jednostek energii.

Rocket Launcher
też do znalezienia pod koniec drugiego epizodu. Najpotężniejsza broń jednostrzałowa po BFG10000. Potrafi wziąć do 150 punktów energii, jednak dominuje nad Grenadę Launcher szybkością i precyzją. Amunicja: Rockets (5 w paczce).

HyperBlaster:
znajdziesz ją w drugim epizodzie, jest to jeszcze mocniejsza wersja Chainguna. Doskonałe narzędzie zbrodni typu: wystrzel serię i zapomnij. Bardzo dobra broń. Amunicja: Cells (50 w pakiecie).

Railgun:
Moja druga ulubiona broń, kładzie jednym strzałem większość przeciwników, a na całą resztę też jest niezastąpiona. Zdecydowanie broń dla umiejących precyzyjnie przycelować. Jeden strzał (celny oczywiście) zabiera 100 na czysto. Niesamowita broń. Amunicja: Slugs (10 w paczce).

BFG10K:
tak zwany „odkurzacz". Jest to mordercze narzędzie na duże skupiska nieprzyjaciół. Nie ma sensu go odpalać na jednego, czy dwóch przeciwników. Nie trzeba nawet tą bronią celować, ona sama namierza wrogów i z kuli energii lecą promienie w stronę przeciwnika. Poczujesz moc tej broni na sobie podczas walki z bossem gry. Aha, jeden strzał zabiera 50 Cellsów, więc lepiej się zastanów, zanim odpalisz.

[center]LOKALIZACJE SEKRETÓW[/center]
[center]
EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 1


Obrazek[/center]

Po przejściu przez drzwi i zastrzeleniu przeciwnika, zajrzyj pod wodę. Znajdziesz tam kilka Armour Shards i amunicję do Shotguna

[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 2

Obrazek[/center]

Po chwili dojdziesz do pomieszczenia ze skrzynkami na ziemi. Strzel w jedną z nich, a zdobędziesz pancerz

[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 3

Obrazek[/center]

W pomieszczeniu z drabiną prowadzącą na dół zejdź po niej, zabij wrogów i strzel w ścianę za drabiną. Weż amunicję do Shotguna.

[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 4

Obrazek[/center]

Nad drzwiami jest czerwony przycisk. Strzel w niego i idź w prawo. Tam odsunęła się ściana i możesz wziąć Adrenaline (podnosi poziom zdrowia do 101).
Ostatnio zmieniony śr 14 paź, 2009 15:16 przez michael69, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 2: OUTER BASE / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Połaź trochę po okolicy z wodą, a na pewno trafisz w to miejsce. Są tu dwie apteczki, amunicja do Shotguna i Super Shotgun (od tej pory życie stało się prostsze).

[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 2: OUTER BASE / SEKRET 2

Obrazek[/center]

Pod koniec poziomu, wejdziesz do pomieszczenia z schodami, zabij wszystkich przeciwników i przejdź na drugą stronę sali pod schodami, znajdziesz tam ścianę z pęknięciem, parę razy z blastera powinno wystarczyć. Zdobywasz Adrenalinę podnoszącą poziom życia o jeden punkt.

[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 3: INSTALATION / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Wjedź windą do góry i znajdź korytarz, w którym łazi kilku żołnierzy. Rozwal ich i obróć się. Powinna otworzyć się ściana z Quad Damage. Jeśli nie, to idź trochę dalej tym korytarzem, a ściana automatycznie się odsunie.

[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 3: INSTALATION / SEKRET 2

Obrazek[/center]

Wskakuj do wody i idź momentu, gdy będziesz miał dwie drogi. Kieruj się na lewo, a potem popatrz na prawą ścianę - jest na niej rysa. Powiększ ją, a znajdziesz broń i trochę amunicji.

[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 4: COMMAND CENTRE / SEKRET 1

Obrazek[/center]

W pokoju, gdzie wali się sufit jest na wprost basen z wodą. Zanurkuj i zaglądnij pod schody, aby stać się szczęśliwym posiadaczem Quad Damage.

[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 4: COMMAND CENTRE / SEKRET 2

Obrazek[/center]

Na wprost masz psa. Zabij go i idź zejściem na dół. Strzel w ścianę i idź podziemnym korytarzem, gdzie znajdziesz amunicję.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

[center]EPIZOD DRUGI / MAPA 1: DETENTION CENTRE / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Gdy będziesz już w posiadaniu RED KEY i wjedziesz windą to po zabiciu gościa obróć się do windy i strzel w ścianę. Weź zbroję

[center]EPIZOD DRUGI / MAPA 1: DETENTION CENTRE / SEKRET 2

Obrazek[/center]

W pokoju z prawej nad celami jest przycisk nad drzwiami. Strzel w niego, a po lewej ręce twej objawi się nisza niosąca ukojenie w postaci Mega Health (+100 zdrowia)

[center]EPIZOD DRUGI / MAPA 2: SECURITY COMPLEX / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Obok przejścia chronionego dwoma żółtymi laserami znajduje się sekret w ścianie. Strzel w nią, a będziesz mógł wziąć Chainguna.

[center]EPIZOD DRUGI / MAPA 3: TORTURE CHAMBER / SEKRET 1

Obrazek[/center]

W jednej z cel znajduje się rysa na ścianie. Powiększ ją nieco za pomocą broni, a będziesz mógł wziąć apteczkę i amunicję.

[center]EPIZOD DRUGI / MAPA 4: GUARD HOUSE / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Znajduje się on w pokoju ze schodami na dół i dwoma żołnierzami kręcącymi się na dole. Właściwie to są tu dwa sekrety, ale zalicza tylko ten po prawej. Po pierwsze, strzel w ścianę na wprost schodów, a pokażą się dwa dodatkowe potworki i wnęka. Po drugie i najważniejsze, idź po krawędzi na prawo (zbierając po drodze granaty) i strzel w ścianę. Znajdziesz amunicję do Hyper Blastera.

[center]EPIZOD DRUGI / MAPA 5: GRID CONTROL / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Jest to chyba najbanalniejszy sekret w grze (podobnie jak następny). Podczas walki z dwoma czołgami, rozglądaj się po ścianach. Jak zobaczysz że któraś się wyróżnia, to strzel w nią, a znajdziesz apteczkę.

[center]EPIZOD DRUGI / MAPA 5: GRID CONTROL / SEKRET 2

Obrazek[/center]

Postępuj analogicznie jak powyżej, tyle tylko że po przeciwnej stronie znajdziesz granaty i pancerz. Jeszcze jedna sprawa odnośnie epizodu drugiego. Pod koniec gdy będziesz widział napis EXIT, to obejdź go dookoła i doskocz do drabiny. Idź do góry, obróć się i zabierz Rocket Laucher. Teraz spokojnie zmierzaj do wyjścia.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 1: POWERPLANT / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Po przejściu przez korytarz ze świecącą podłogą idź w lewo i strzel w ścianę. Zabierz Combat Armour.

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 1: POWERPLANT / SEKRET 2

Obrazek[/center]

Jak już weźmiesz Combat Armour z pierwszego sekretu, to obróć się o 180 stopni i strzel do ściany. Bierz Quad Damage i ruszaj na dalszą masakrę.

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 1: POWERPLANT / SEKRET 3

Obrazek[/center]

Trochę niżej w komnacie - w rogu, gdzie leży apteczka (lewy) - strzel w pękniętą ścianę. Pojedź windą do góry, zabij przeszkadzajkę i zbierz dobroci.

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 2: THE REACTOR / SEKRET 1

Obrazek[/center]

W komnacie, gdzie masz lawę i drzwi po prawej oraz z lewej strony, wybierz te drugie. Gdy przez nie przejdziesz, strzel w ścianę. Powinna pokazać się drabina. Skorzystaj z niej, a na górze dołącz do swojej kolekcji Railguna i zbroję.

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 3: TOXIC WASTE DUMP / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Strzel w przedstawioną na obrazku kratkę, a staniesz się posiadaczem apteczki i nabojów do Rocket Launchera,

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 3: TOXIC WASTE DUMP / SEKRET 2

Obrazek[/center]

Prawie na końcu planszy znajdziesz się na wolnym powietrzu. Popatrz na dół, a zobaczysz, że można spaść do rynny z kwasem. Zeskocz tam i idź co chwila podskakując (minimalizujesz w ten sposób obrażenia spowodowane kwasem). W nagrodę za poświęcenie dostaniesz nowiutką zbroję.

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 4: PUMPING STATION / SEKRET 1

Obrazek[/center]

W miejscy gdzie na skrzyniach jest Mega Healt strzel w jedną z rur. Wskakuj do niej i idź korytarzem zabijając okoliczne latające spodki. Potem wjedź windą do góry i wyeliminuj resztę latającego badziewia oraz czołg. Gdy się z nimi uporasz, pora na najsłodszą nagrodę. Strzel w przycisk, a po lewej zwolni się blokada z BFG10K. Bierz broń do ręki i pędź przed siebie.

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 5: PUMPING STATION 2 / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Obok drzwi z zieloną kartą dostępu namalowaną na ścianie strzel w podejrzanie wyglądający wzór. Otworzy się szafka z kolejną zbroją.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 5: PUMPING STATION 2 / SEKRET 2

Obrazek[/center]

Po zabiciu czołgu strzel w małą beczkę, a odblokuje się przejście na dół. Wskakuj i na dzień dobry rozglądaj się po ścianach. Po prawej znajdziesz wnękę. Strzel w nią, a otworzy się tunel, w którym znajdziesz chwilową nieśmiertelność.

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 5: PUMPING STATION 2 / SEKRET 3

Obrazek[/center]

Prędzej czy później znajdziesz się w pokoju z drabinką. Wejdź na nią i idź po krawędzi w prawo, potem skręć na rogu w lewo, tak żeby nie spaść. Dostaniesz kolejną w tej planszy zbroję. Wróć teraz i wejdź ponownie po drabinie. Po lewej masz niszę z następną zbroją. Aby się do niej dostać bez kłopotliwego włóczenia się po planszy, zrób tak zwany skok na granacie. Robi się go następująco: wybierasz granat, odpalasz go koło wnęki i w momencie, gdy ma eksplodować, skocz i trzymaj "przód". Przy odrobinie szczęścia i praktyki dostaniesz się do zbroi.
Możesz też obejść dookoła i odnaleźć ten sekret w korytarzu (strzelając w ścianę która się podniesie, widać ją na zdjęciu po prawej trzeci obrazek), jednak gdy ściana się podniesie, normalnie nie doskoczysz, aby wejść po ten sekret. Musisz zastosować skok na rakiecie. Robi się to tak: musisz mieć full albo prawie full zdrowia (ponad 100), stajesz przodem przed podniesioną ścianą wnęki (strzel do niej), bierzesz Rocket Launcher skierowujesz go na podłogę i w momencie strzału (sobie pod nogi) podskakujesz i przytrzymujesz "przód". Kilka prób i na pewno to opanujesz./Jest to jeden z najtrudniejszych sekretów do zdobycia w całej grze, drugi jest poniżej./


[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 5: PUMPING STATION 2 / SEKRET 4

Obrazek[/center]

Po zdobyciu GREEN KEY natkniesz się nie daleko wyjścia na bajorko z kwasem (w środku jest Quad Damage, ale nie bierz go jeszcze). Skręć w prawo i weź strój do chodzenia bezkarnie po kwasie. Powinna eksplodować ściana, a z niej wyskoczyć para latających spodków. Przeprowadź szybką eksterminację i idź po Quad Damage. Teraz skieruj się do wnęki skąd wyleciały spodki i doskocz do niej na Rocket Lanucher (drugi sposób przedstawiony w sekrecie powyżej).

[center]EPIZOD TRZECI / MAPA 6: HASTE DISPOSAL AREA / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Weź antykwasowe ubranko i wskakuj w ściek na załączonym obrazku. Po chwili nurkowania dopłyniesz do kratki, za którą widać zbroję, a nad nią znajdziesz przycisk. Strzel w niego, aby przejście się otworzyło.

[center]EPIZOD CZWARTY / MAPA 1: DEFENCE COMMAND / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Jeśli jesteś w tej planszy pierwszy raz i nie możesz znaleźć sekretu - nie przejmuj się. Jest to na razie niemożliwe. Dopiero gdy będziesz mieć WHITE KEY możesz iść do miejsca, gdzie znajduje się sekret. Jest nim szyba w korytarzu między dwoma pomieszczeniami. Rozbij ją i pozbieraj z dna amunicję.

[center]EPIZOD CZWARTY / MAPA 2: RESEARCH LAB / SEKRET 1

Obrazek[/center]

Zaraz na początku znajdziesz po lewej stronie szybę, a za nią gościa. Rozbij ją, a następnie wskocz do środka. Z lewej strony otworzy się nisza, z której wypadnie pies. Dobij go i wpełznij w niszę. Zabierz zbroję i granaty.

[center]EPIZOD CZWARTY / MAPA 2: RESEARCH LAB / SEKRET 2

Obrazek[/center]

W tym pomieszczeniu strzel w przycisk znajdujący się po prawej stronie. Odblokuje się przejście po twojej lewej do Quad Damage.

[center]Obrazek[/center]

[center]NA BARDZO DOKŁADNĄ SOLUCJĘ METAL GEAR SOLID ZAPRASZAM DO STREFY :arrow: VIP [/center]


[center] :ok:
michael69
Obrazek[/center]
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.


ODPOWIEDZ