Quake II
: wt 01 wrz, 2009 22:30
[center]
ARSENAŁ [/center]
[center] [/center]
Blaster:
podstawowa broń, zaczynasz z nią. Amunicja: nieskończoność. Trzy-cztery strzały zabijają podstawowego żołnierza. Na całą resztę bezużyteczna.
Shotgun:
dostępny już na pierwszej planszy, właściwie bez niego nie da się grać. Amunicja: Shells (10 sztuk w paczce). Zwykły żołnierz ginie czasem od pierwszego strzału. Przydaje się do momentu znalezienia Super Shotguna.
Super Shotgun:
do znalezienia jako sekret (druga mapa) albo w późniejszych planszach. Podstawowe narzędzie eksterminacji. Najlepszy na skupiska chłopków. Jednym strzałem kładzie podstawowego przeciwnika. Moja ulubiona broń. Doskonale sprawdza się w trybie multiplayer. Niestety jeden strzał pochłania aż dwie Shells.
Machinegun:
dostępny od drugiej mapy. Całkiem niezła giwera, ze względu na to, że trzymany w jej ostrzale gość nie może ci nic zrobić (wyjątek stanowią bossowie, ale to chyba oczywiste). Amunicja: Bullets (50 w paczce). Moje zdanie: bardzo dobra.
Chaingun:
do znalezienia w drugim epizodzie lub wcześniej jako sekret. Jest szybszą i potężniejszą wersją Machineguna. Jeśli o mnie chodzi, to go prawie nie używałem ze względu na koszmarne ilości amunicji, jakie ta broń pochłania. Amunicja: Bullets (50 w paczce).
Grenade
może być stosowany „odręcznie" lub jako amunicja do Grenadę Launcher. Granat, który trafi przeciwnika „centrycznie" zabiera do 130 punktów energii. Po naciśnięciu przycisku Fire można granat trzymać w ręce do 4 sekund, gdyż po upłynięciu piątej granat wybucha w rękach. Znajdowany po pięć sztuk.
Grenade Launcher:
znajdziesz ją pod koniec drugiego epizodu pomiędzy fotokomórkami. Broń bardzo przydatna, lepsza i mocniejsza niż pojedynczy granat wyrzucony z ręki. Jeśli dobrze trafi, potrafi zabrać do 150 jednostek energii.
Rocket Launcher
też do znalezienia pod koniec drugiego epizodu. Najpotężniejsza broń jednostrzałowa po BFG10000. Potrafi wziąć do 150 punktów energii, jednak dominuje nad Grenadę Launcher szybkością i precyzją. Amunicja: Rockets (5 w paczce).
HyperBlaster:
znajdziesz ją w drugim epizodzie, jest to jeszcze mocniejsza wersja Chainguna. Doskonałe narzędzie zbrodni typu: wystrzel serię i zapomnij. Bardzo dobra broń. Amunicja: Cells (50 w pakiecie).
Railgun:
Moja druga ulubiona broń, kładzie jednym strzałem większość przeciwników, a na całą resztę też jest niezastąpiona. Zdecydowanie broń dla umiejących precyzyjnie przycelować. Jeden strzał (celny oczywiście) zabiera 100 na czysto. Niesamowita broń. Amunicja: Slugs (10 w paczce).
BFG10K:
tak zwany „odkurzacz". Jest to mordercze narzędzie na duże skupiska nieprzyjaciół. Nie ma sensu go odpalać na jednego, czy dwóch przeciwników. Nie trzeba nawet tą bronią celować, ona sama namierza wrogów i z kuli energii lecą promienie w stronę przeciwnika. Poczujesz moc tej broni na sobie podczas walki z bossem gry. Aha, jeden strzał zabiera 50 Cellsów, więc lepiej się zastanów, zanim odpalisz.
[center]LOKALIZACJE SEKRETÓW[/center]
[center]
EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 1
[/center]
Po przejściu przez drzwi i zastrzeleniu przeciwnika, zajrzyj pod wodę. Znajdziesz tam kilka Armour Shards i amunicję do Shotguna
[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 2
[/center]
Po chwili dojdziesz do pomieszczenia ze skrzynkami na ziemi. Strzel w jedną z nich, a zdobędziesz pancerz
[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 3
[/center]
W pomieszczeniu z drabiną prowadzącą na dół zejdź po niej, zabij wrogów i strzel w ścianę za drabiną. Weż amunicję do Shotguna.
[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 4
[/center]
Nad drzwiami jest czerwony przycisk. Strzel w niego i idź w prawo. Tam odsunęła się ściana i możesz wziąć Adrenaline (podnosi poziom zdrowia do 101).
ARSENAŁ [/center]
[center] [/center]
Blaster:
podstawowa broń, zaczynasz z nią. Amunicja: nieskończoność. Trzy-cztery strzały zabijają podstawowego żołnierza. Na całą resztę bezużyteczna.
Shotgun:
dostępny już na pierwszej planszy, właściwie bez niego nie da się grać. Amunicja: Shells (10 sztuk w paczce). Zwykły żołnierz ginie czasem od pierwszego strzału. Przydaje się do momentu znalezienia Super Shotguna.
Super Shotgun:
do znalezienia jako sekret (druga mapa) albo w późniejszych planszach. Podstawowe narzędzie eksterminacji. Najlepszy na skupiska chłopków. Jednym strzałem kładzie podstawowego przeciwnika. Moja ulubiona broń. Doskonale sprawdza się w trybie multiplayer. Niestety jeden strzał pochłania aż dwie Shells.
Machinegun:
dostępny od drugiej mapy. Całkiem niezła giwera, ze względu na to, że trzymany w jej ostrzale gość nie może ci nic zrobić (wyjątek stanowią bossowie, ale to chyba oczywiste). Amunicja: Bullets (50 w paczce). Moje zdanie: bardzo dobra.
Chaingun:
do znalezienia w drugim epizodzie lub wcześniej jako sekret. Jest szybszą i potężniejszą wersją Machineguna. Jeśli o mnie chodzi, to go prawie nie używałem ze względu na koszmarne ilości amunicji, jakie ta broń pochłania. Amunicja: Bullets (50 w paczce).
Grenade
może być stosowany „odręcznie" lub jako amunicja do Grenadę Launcher. Granat, który trafi przeciwnika „centrycznie" zabiera do 130 punktów energii. Po naciśnięciu przycisku Fire można granat trzymać w ręce do 4 sekund, gdyż po upłynięciu piątej granat wybucha w rękach. Znajdowany po pięć sztuk.
Grenade Launcher:
znajdziesz ją pod koniec drugiego epizodu pomiędzy fotokomórkami. Broń bardzo przydatna, lepsza i mocniejsza niż pojedynczy granat wyrzucony z ręki. Jeśli dobrze trafi, potrafi zabrać do 150 jednostek energii.
Rocket Launcher
też do znalezienia pod koniec drugiego epizodu. Najpotężniejsza broń jednostrzałowa po BFG10000. Potrafi wziąć do 150 punktów energii, jednak dominuje nad Grenadę Launcher szybkością i precyzją. Amunicja: Rockets (5 w paczce).
HyperBlaster:
znajdziesz ją w drugim epizodzie, jest to jeszcze mocniejsza wersja Chainguna. Doskonałe narzędzie zbrodni typu: wystrzel serię i zapomnij. Bardzo dobra broń. Amunicja: Cells (50 w pakiecie).
Railgun:
Moja druga ulubiona broń, kładzie jednym strzałem większość przeciwników, a na całą resztę też jest niezastąpiona. Zdecydowanie broń dla umiejących precyzyjnie przycelować. Jeden strzał (celny oczywiście) zabiera 100 na czysto. Niesamowita broń. Amunicja: Slugs (10 w paczce).
BFG10K:
tak zwany „odkurzacz". Jest to mordercze narzędzie na duże skupiska nieprzyjaciół. Nie ma sensu go odpalać na jednego, czy dwóch przeciwników. Nie trzeba nawet tą bronią celować, ona sama namierza wrogów i z kuli energii lecą promienie w stronę przeciwnika. Poczujesz moc tej broni na sobie podczas walki z bossem gry. Aha, jeden strzał zabiera 50 Cellsów, więc lepiej się zastanów, zanim odpalisz.
[center]LOKALIZACJE SEKRETÓW[/center]
[center]
EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 1
[/center]
Po przejściu przez drzwi i zastrzeleniu przeciwnika, zajrzyj pod wodę. Znajdziesz tam kilka Armour Shards i amunicję do Shotguna
[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 2
[/center]
Po chwili dojdziesz do pomieszczenia ze skrzynkami na ziemi. Strzel w jedną z nich, a zdobędziesz pancerz
[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 3
[/center]
W pomieszczeniu z drabiną prowadzącą na dół zejdź po niej, zabij wrogów i strzel w ścianę za drabiną. Weż amunicję do Shotguna.
[center]EPIZOD PIERWSZY / MAPA 1: STROGG OUTPOST / SEKRET 4
[/center]
Nad drzwiami jest czerwony przycisk. Strzel w niego i idź w prawo. Tam odsunęła się ściana i możesz wziąć Adrenaline (podnosi poziom zdrowia do 101).