Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie, Promocje i okazje Playstation

Exhumed

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Exhumed

Post autor: michael69 »

[center]Obrazek[/center]

Wiele powstało gier Doomopodobnych, jednakże „Ekshumowany", bo tak powinno brzmieć tłumaczenie tytułu gry, którą opisujemy to jeden z lepszych przykładów że stare ale jare tematy są wiecznie żywe. Wprawdzie dzisiaj, gdy mamy gry w pełnym 3D, z polygonalnymi postaciami tak tradycyjne wykonanie może razić, ale doskonale opracowana grafika oddająca ducha starożytnego Egiptu, a także znakomicie skonstruowana fabuła i duża grywalność spowodowały że „Exhumed" przyjął się zarówno w Europie jak i za oceanem - tam znany jest pod tytułem „Powerslave".
Gra ta kryje w sobie wiele tajemnic, które dostępne są tylko najbardziej wytrwałym. Powiedzmy sobie jasno, ukończenie jej po zebraniu ośmiu części transmitera to nie wszystko. Chłopcy z Lobotomy postawili przed graczami jeszcze jedno wyzwanie. Nas każdym poziomie gry ukryli posążek z podobizną jednego z developerów. Dodajmy że ukryli je w taki sposób, by nie było łatwo je odkryć. Czasami mam wrażenie że przesadzili w tym dążeniu. Odkrycie dziesięciu takich posążków, daje graczowi ikonę Delfina a wraz z nią nową umiejętność - wyskakiwanie z wody na pewną wysokość, co pozwoli na dotarcie do ukrytych rejonów, gdzie ukryto następne figurki, niedostępne przy zwykłym stanie gry. Po zdobyciu kolejnych czterech posążków grający otrzyma następną ikonę, tym razem Sępa a wraz z nią możliwość wzbijania się w powietrze i docieranie do kolejnych ukrytych lokacji i następnych posążków.
Wiele razy pisano o tych jakże tajemniczych posążkach i przypisywanym im znaczeniu. Nigdy jednak nie opisano wszystkich tajemnic „Exhumed" i dla wielu graczy wydawały się one mrzonkami równymi cheatom, które miały sprawić iż Lara rozbierze się do naga. Do dzisiaj trwają dyskusje i poszukiwania takiego kodu czy cheatu umiejętnie podsycane przez samych producentów. Dzisiaj przekonacie się naocznie że posążki o których piszemy to nie mit, przeczytacie jak je zdobyć i zobaczycie je na screenach. Zapraszam zatem na podróż do krainy bogów, oto odsłaniamy przed wami wszystkie tajemnice.
Pierwsze dziewięć posążków możecie zdobyć podczas normalnej gry. Jednakże dziesiąty, potrzebny do uzyskania Delfina zdobędziecie po przejściu wszystkich poziomów i zebraniu kompletu części do transmitera. Zbieranie części transmitera możecie zacząć w trakcie normalnej gry na dowolnym poziomie z ośmiu przedstawionych na końcu niniejszego materiału. Najlepiej jednak zrobić to trochę później, gdy macie już artefakty ułatwiające poruszanie się w trudnym terenie. Kompletny transmiter jest niezbędny do ukończenia zasadniczej gry i ma kluczowe znaczenie przy kolekcjonowaniu statuetek.


Poszukiwania zaczniemy od levelu noszącego nazwę:

Obrazek

SOBEK PASS
Za pierwszymi wrotami jest mała przechodnia komnata z symbolem Ankh nad jednymi z wrót. Jeżeli rzucisz w niej bombę Amuna na ścianę przeciwległą do symbolu otworzysz tajną komnatę. W niej znajdują się zamknięte drzwi. By je otworzyć musisz przejść do pomieszczenia w głębi levelu gdzie znajduje się Symbol of Earth. Rzuć następną bombę na ścianę za symbolem a znajdziesz ukryte pomieszczenie i przełącznik. Wciśnij go i wracaj do pierwszej komnaty. Skacząc po ścianach wejdź do ukrytego pomieszczenia i zabierz posążek z podobizną Toma Kristensena.
Teraz możesz udać się do następnej lokacji:

Obrazek

SOBEK MOUNTAIN SHRINE
Wejdź do pomieszczeń świątyni i przejdź levelem aż do miejsca gdzie nad powierzchnią lawy unoszą się latajce kamienne platformy. Stań przed pierwszą z nich i rzuć bombę Amuna na ścianę bezpośrednio za nią. Rozbijesz mur i zobaczysz niewielką wnękę w ścianie. Przeskocz na kamienną platformę a z niej do niewielkiej komnaty, w której znajdziesz kolejny posążek, tym razem przedstawiający postać Paula Lange. Wróć na platformę a z niej udaj się do najbliższego wielbłąda - najlepiej tego za barierą zielonej energii i przejdź na poziom kolejny,
noszący nazwę:

Obrazek

MAGMA FIELDS
Tutaj twoje zadanie będzie cokolwiek skomplikowane. Jak tylko wejdziesz na pierwszy most nad lawą, zobaczysz po swojej prawej stronie szersze miejsce w które możesz zeskoczyć. Zawiśnij w powietrzu nad lawą i rzuć bombę Amuna w podstawę mostu. Otworzy się przejście i zobaczysz włącznik. Naciśnij go i ostrożnie opuść się w czeluści studni. Rzuć jeszcze jedną bombę gdy znajdziesz się blisko dna. Zyskasz w ten sposób dostęp do końca levelu i ukrytej za wrotami obok wielbłąda figurki Dominicka Meissnera. Uważaj jednak, na dole czeka na ciebie niemały komitet powitalny.
Teraz droga wiedzie na:

Obrazek

HORUS PEAK
Niedaleko początku levelu przeskoczysz na lewitującą platformę a z niej ponad kaskadą lawy i pływającym w niej smokiem na identyczną platformę po drugiej stronie. Stań na tej drugiej, wyeliminuj osę i smoka. Potem ciśnij na ścianę spływającej lawy bombę Amuna. Wybijesz w niej otwór i zobaczysz małą komnatę. Przeskocz do niej, ale uważaj na platformę, która będzie ci przeszkadzać. Nagrodą za twój trud, będzie statuetka Erica Klokstada. Teraz możesz ruszać dalej, niestety nie masz odwrotu, musisz dotrzeć do koca levelu i wielbłąda.
Twoim następnym celem jest:

Obrazek

SUNKEN PALĄCE OF KHNUM
To jedna z najładniejszych lokacji w grze. Na tym levelu musisz robić wszystko jak w normalnej grze. Po zdobyciu ostatniego symbolu wypłyń na powierzchnię prawymi wrotami. Znajdź zatopione pomieszczenie w którym otworzyły się dwa zamknięte do tej pory przejścia. W jednym z nich za sferą pełnego życia znajdziesz przełącznik. Naciśnij go i udaj się do ostatnich drzwi na początek levelu. W korytarzu prowadzącym do wielbłąda zobaczysz otwarte przejście po prawej. Za nim jest komnata a w niej posążek z podobizną Paula Haugeruda.
Weź ją i udaj się na level:

Obrazek

SETH ARENA
Podążając na arenę gdzie pokonałeś pierwszego potwora napotkasz komnatę z dwiema kolumnami wystającymi z lawy. Rzuć w nie bombę Amuna. Strzaskane filary utworzą platformy. Stojąc na jednej z nich rzuć kolejną bombę na ścianę za sferą pełnego życia, znajdującą się tuż nad powierzchnią lawy. Odsłonisz przełącznik. Wciśnij go i przejdź przez drzwi, które pojawiły się obok sfery z bronią po drugiej stronie basenu. Podążaj korytarzami I aż dotrzesz do posążka Paula Knutzena. Potem musisz rozbić jeszcze dwie ściany I wydostaniesz się z powrotem na korytarz.
Wróć do wielbłąda i udaj się do:

Obrazek

CANYONS OF CHAOS
Zaraz przy wielbłądzie podskocz w górę i poszybuj nad lawą aż dotrzesz do mostu łączącego oba brzegi, przeleć pod nim, ale tak byś niemal dotykał go głową. Następnie rzuć w niego bombę Amuna. Przebijesz skałę i odsłonisz ukryte wejście. Teraz poleć dalej nad lawą i dostań się na półkę przy drzwiach z symbolem Czasu. Odbij się od półki i poszybuj z powrotem do otworu. W środku podskocz do wejścia widocznego w powale, pokonaj smoki i rzuć bombę na piedestał widoczny w głębi. Wybijesz otwór do pionowego komina na jego końcu są korytarze pełne strzelających pułapek a za nimi posążek Johna vanDeussena i:

Obrazek

NILE GORGE
To będzie bardzo łatwe zadanie. Jedyne co musisz zrobić, to przejść przez cały level, tak jak robiłeś to normalnie. Krok po kroku. Dopiero po zdobyciu ostatniego klucza i otwarciu ostatnich drzwi rozpocznie się twoje dodatkowe zadanie. Podejdź do wielbłąda ale nie dotykaj go. Przeskocz nad zwierzęciem i szybując w powietrzu rzuć bombę Amuna w ścianę na końcu ślepego korytarza. Otworzysz wejście do ukrytej komnaty ustawionej do góry nogami a w niej znajdziesz lewitujący posążek z podobizną Richarda Nicholsa M.I.A..
Wracaj do camela i przenieś się na następny etap swojej wędrówki:

Obrazek

KILMAAT HAUNT
to przedostatni poziom gry. Posążek możesz zdobyć tylko jeśli posiadasz wszystkie sześć artefaktów. Złóż na grobach cztery z nich pozostawiając sobie sandały i bransolety. Teraz wróć windą do pomieszczenia, gdzie po dwóch stronach obelisku byty sfery pełnego życia i uzbrojenia. Wrota po lewej za sferą życia są otwarte. Przeskocz na pole siłowe i podążaj korytarzami w głąb budowli aż dojdziesz do statuetki Johna Yuilla. Zabierz ją i wracaj do grobów. Złóż artefakty i wejdź na Arenę. Pokonaj ostatniego Bossa tak by pozostały ci wszystkie bomby amuna -naprawdę wszystkie - i udaj się przed oblicze Ramzesa.

Obrazek

TOMB OF RAMSES
Dziesiątą figurkę zdobędziesz jeśli masz skompletowany transmiter. Gdy grobowcem wstrząśnie seria potężnych wybuchów, ściana za sarkofagiem rozpadnie się ukazując nowe przejście. Musisz iść korytarzami aż do momentu gdy zobaczysz helikopter. Przyjrzyj się otaczającym cię ścianom, jedna z nich jest ciemniejsza. Rzuć w nią bombą Amuna. Wejdź w nowo otwarty korytarz i idź wysadzając kolejne zapory aż dotrzesz do figurki Jeffreya R. Blazera. Dobra rada, kilka ścian otwiera się i nie można ich wysadzić, dlatego przed każdym rzutem w głębi labiryntu badaj ściany, tylko pełny zapas bomb pozwoli ci wrócić do:

Obrazek

TOMB OF RAMSES
Idź przez level aż do pomieszczenia z pierwszym przełącznikiem. Pozbądź się wszystkich natrętów i rzuć bombę Amuna na ścianę, na której widoczny jest przy podłodze znak (stań plecami do przełącznika a zobaczysz go przy rogu). Za otworem wybitym wybuchem znajdziesz nowy korytarz i zalaną wodą studnię. Wypłyń nią na powierzchnię wody i rozbij kolejną bombą sklepienie. Mając nową zdolność bez trudu wyskoczysz na obręb studni. Rzuć kolejną bombę na ścianę z malowidłem i z wnęki wyjmij kolejny posążek przedstawiający Kevina Chunga.
Wracaj do camela i udaj się do:

Obrazek

KARNAK SANCTUARY
Wejdź do sanktuarium i zdobądź pierwszy klucz. Przejdź przez wrota oznaczone symbolem Czasu i udaj się do miejsca skąd możesz dotrzeć do wielbłąda lecąc nad zieloną mazią. Za pierwszym tunelem zobaczysz most a na nim sfery pełnego życia i broni. Rzuć bombę Amuna na ścianę pod mostem po lewej stronie. Zyskasz dostęp do podziemi. Musisz pokonać kilku przeciwników i przejść na koniec pomieszczenia. Podwodnym tunelem dostaniesz się do skrytki gdzie czeka kolejny posążek z wizerunkiem Pata Schreibera. Wróć z nim do wielbłąda i przenieś się do:

Obrazek

KILMAAT COLONY
Musisz dostać się do pomieszczenia, w którym są wrota z symbolem Czasu. Na lewo od nich są inne drzwi. Otwórz je i zabij czające się za nimi potwory i osy. Następnie stań twarzą do basenu z zieloną mazią i rzuć bombę Amuna na ścianę po lewej stronie. Odkryjesz tajne przejście. Wleć w otwór i poprzez studnie i korytarze ze strzelającymi pułapkami dostań się na platformę przed zamkniętymi drzwiami. Stając na niej wyłączysz pułapki i otworzysz drzwi. Zabierz podobiznę Marka Coatesa i wracaj na początek levelu, przez basen w pomieszczeniu z wrotami oznaczonymi symbolem Czasu.
Potem udaj się do:
Ostatnio zmieniony wt 22 mar, 2011 10:15 przez michael69, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Obrazek

HEKET MARSH
Tutaj będziesz miał trochę zajęcia, chociaż przy pełnym arsenale i doświadczeniu nabytym w grze nie powinieneś napotkać wielkich trudności. Po prostu przejdź na sam koniec poziomu. Kiedy znajdziesz się w małej komnacie z wielbłądem i wyeliminujesz wszystkie skorpiony i osy, rzuć jeszcze jedną bombę Amuna na filar przy wielbłądzie. Przez wybity otwór dostaniesz się do zalanego korytarza, na którego końcu, po efektownym skoku znajdziesz czternasty posążek sygnowany przez Johna Schwaba M.I.A. i zyskasz ikonę Sępa. Od tej pory możesz latać jak ptak.
Leć zatem do:

Obrazek

KARNAK
Posiadłeś zdolność latania w przestrzeni zatem, o ile nie potrzebujesz wzmocnienia, jakże łatwo dostępnego na tym levelu, wskocz na murek w pierwszym otwartym pomieszczeniu. Tam gdzie znajduje się sfera pełnej broni i przejdź korytarzem walcząc z przeciwnikami do doliny z wodospadem. Rzuć bombę Amuna na ścianę nad wodospadem i spokojnie wleć do otworu jaki wybiłeś w skale. Rzuć następną bombę, by odsłonić wejście do studni, na dnie której ukryto posążek upamiętniający Ezrę Dreisbacha. Z nim udaj się do pierwszego lepszego wielbłąda, a potem do następnej lokacji, którą jest:

Obrazek

AMUN MINES
Przejdź początek levelu tak by zdobyć pierwsze dwa klucze i dostać się do niewielkiego pomieszczenia w którym uprzednio leżały bomby Amuna. Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników ustaw się pod ścianą i ciśnij jedną z bomb w sklepienie pomieszczenia. Pojawi się w nim mały otwór, w który musisz wlecieć. Na początku może to sprawić ci trochę kłopotu ale pamiętaj trening czyni mistrzem. Za otworem, w niewielkiej wnęce, znajdziesz szesnasty posążek przedstawiający Scotta Branstona. Zabierz go i wróć na początek poziomu lub skocz na dół do jaskiń.
One są twoim następnym celem:

Obrazek

CAVERN OF PERIL
Na tym levelu musisz przejść do samego końca, zdobyć wszystkie klucze i dostać się do pomieszczenia z wielbłądem. To jednak nie koniec. Rzuć bombę Amuna na ścianę po prawej od zwierzaka i wejdź do małej komnaty. Naciśnij przycisk, który się tam znajduje a następnie wróć na początek levelu wylatując do góry szybem. Niedaleko początkowej komnaty zobaczysz dwa mosty na których są sfery pełnego życia i broni. Na końcu jednego z nich znajdziesz też ukryte pomieszczenie a w nim statuetkę Paula Schreibera. Koniec levelu jest o przysłowiowy rzut beretem, a za nim kolejny etap:

Obrazek

DESERTED SCLAVE CAMP
Musisz dostać się do ośmiościennych komnat położonych jedna nad drugą, najlepiej i najłatwiej dostaniesz się tam wskakując na półkę po prawej od wejścia, na podwórcu gdzie zdobywasz pierwszy symbol.. Na półce po lewej jest korytarz prowadzący w górę, normalnie niedostępny, ale ty masz skrzydła. Wleć do pomieszczenia powyżej i odszukaj ośmiościenną komnatę w której pod ścianami jest kilka urn do rozbicia (screen 2). Rzuć bombę Amuna w sklepienie. Otworzy się ukryte przejście. Wleć w nie i zabierz posążek przedstawiający Joego Kresoję M.I.A.
Wracaj z nim do camela i ruszaj do:

Obrazek

SELKIS PATH
Na tym levelu również musisz udać się na sam koniec poziomu. Przeleć ponad kanionem wypełnionym lawą i wyląduj na ostatniej zielonej platformie przed drzwiami. Teraz spójrz w górę, zobaczysz że pomiędzy łączącymi ściany skalnymi mostami jest wolna przestrzeń, podfruń na swoich skrzydłach do góry i wyląduj na zielonej półce na górze. Teraz masz do pokonania krótki korytarz wypełniony strzelającymi pułapkami. Na jego końcu znajduje się figurka sygnowana przez Kurta Pfeiffera zabierz ją i wracaj tą samą drogą na znajdujący się poniżej koniec poziomu. Mam nadzieję że nie zapomniałeś symbolu..

Obrazek

SELKIS BURROW
Przed wejściem na Arenę musisz zejść po spiralnych schodach. Stań u ich podnóża i rzuć bombę Amuna na filar podtrzymujący stopnie. W małej wnęce znajdziesz przełącznik. Wciśnij go, a dwa stopnie zapadną się. Rzuć następną bombę na odsłoniętą przez nie ścianę. Odsłonisz następną wnękę i następny przełącznik. Wciśnij go i wejdź na schody. Zobaczysz przerwę między stopniami. Rzuć w nią bombę. Odsłonisz ukryty korytarz a w nim spoczywajcy posążek Troya Jacobsona. Zabierz go i wracaj na początek poziomu, dosiądź wielbłąda i udaj się do następnej lokacji.
A jest nią:

Obrazek

SET PALĄCE
Rozpocznij grę jak w normalnej opcji. Wyeliminuj wszystkie paskudztwa w kotlinie Otwórz wrota prowadzące do pałacu i zabij pierwszą mumię. Po wysadzeniu urn, za zakrętem natkniesz się na drugą mumię. Zabij ją i zeskocz z mostu na wybrzeże po lewej stronie. Odwróć się twarzą do przęsła i rzuć w nie bombę Amuna. Pod mostem pojawi się otwór w ścianie. Musisz do niego podlecieć na skrzydłach. W krótkim korytarzu znajdziesz dwudziestą pierwszą statuetkę sygnowaną przez Williama Velliers . Zabierz ją i wracaj na początek poziomu.
Twoim następnym celem jest:

Obrazek

TOTH TREASURE RELIQUARY
Aby zdobyć ten posążek musisz przejść niemal cały poziom, dzięki skrzydłom możesz skorzystać ze skrótów. Wysadź filar na lewo od wejścia do holu, przejdź systemem wind do pomieszczenia z szarą powierzchnią - przy końcu levelu, tam gdzie trzeba było przeskoczyć nad lawą do camela. Rzuć na nią bombę Amuna i zeskocz na dół. Dostaniesz się do ostatniego symbolu. Zabierz go i udaj się do komnaty, w której znalazłeś bransolety. Rzuć następną bombę na podest, z którego zabrałeś artefakt. Zeskocz w wybity otwór i zabierz posążek Davida Lawsona. Uważaj na ogniste kule, kiedy będziesz wylatywał.

Obrazek

KILMAAT ARENA
Udaj się na poziom Kilmaat Haunt, odłóż wszystkie artefakty na groby i udaj się na arenę. Nie musisz na nią wchodzić. Za pierwszym teleporterem zobaczysz kładkę biegnącą nad tobą w poprzek ekranu. Przeskocz na nią - masz przecież skrzydła. To wyjście z Areny. Udaj się do platformy z ciałem Ramzesa, ale nie podchodź do niego. Zeskocz na niższe fragmenty sfery i rozejrzyj się. Pod właściwą kładką zobaczysz figurkę Briana Mc-Neely. Wiedzie do niej niewidzialna kładka. Przeskocz na nią. Po zabraniu posążka możesz wrócić do ciała Ramzesa i zakończyć grę mając komplet statuetek.
GRATULUJEMY!
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

[center]EXHUMED TRANSMITER[/center]

Obrazek

Deserted Slave Camp
Po otwarciu trzecich wrót znajdziesz się na podwórzu, z którego możesz dostać się do chaty na przeciw. Wyeliminuj wszystkich przeciwników na zewnątrz, wrzuć do chaty bomby Amuna lub strzel w okno kilkoma samonaprowadzającymi się ładunkami i wejdź na jej dach. Z niego możesz przeskoczyć na półkę znajdującą się nad wejściem i przejść do górnej części poziomu. Zanim to zrobisz, spójrz na lewy kraniec półki. Zobaczysz tam miejsce do wysadzenia. Rzuć bombę Amuna i wejdź przez wyłom do ukrytego sektora. Musisz przeskoczyć na półkę po lewej unikając nawały ognistych kul. Przejdź nią na koniec i przeskocz na następną półkę. Na jej końcu, znajdziesz to czego szukasz -część transmitera.

Obrazek

Sobek Pass
Zaraz za przejściem wejdź w prawą odnogę poziomu, trafisz tam na wrota znajdujące się za kamiennym pomostem nad jeziorem lawy. Zlikwiduj latające nad nim osy i spójrz z pomostu na dół. Zobaczysz znajdującą się poniżej niewielką półkę i przełącznik. Zeskocz na nią i wciśnij przełącznik. Po przeciwnej stronie kotliny otworzą się drzwi w ścianie, tuż nad powierzchnią lawy i uaktywnią się strzelające pułapki. Przeskocz na półkę pod mostem, a z niej na kolejną, niższą i uaktywnij następny przełącznik. Uciszysz w ten sposób pułapki. Teraz zeskocz do drzwi i zabierz z komnaty pierwszy kawałek transmitera. Tą samą drogą wydostań się na najwyższą półkę, a z niej wróć na pomost.

Obrazek

Magma Fields
Po zdobyciu Pierścienia Mocy przejdź do drugiej groty poziomu. Zaraz za wejściem pozbądź się wszystkich natrętów i spójrz na prawo. Zobaczysz kaskady spływającej lawy i harcujące w niej smoki. Przed nimi unosi się w powietrzu lewitująca platforma. Drugą, identyczną platformę masz po lewej stronie ścieżki, na której
stoisz. Przeskocz na nią i postaraj się wyeliminować z niej smoka -uważaj na kolejne osy, mogą być upierdliwe. Następnie przeskakując z platformy na platformę i likwidując kolejne smoki udaj się w górę
rzeki lawy. Tam zobaczysz małą kapliczkę, a w niej znajdziesz następną część transmitera. Wracając uważaj na kolejne smoki, które pojawią się zaraz po tym jak zabierzesz swoją zdobycz.

Obrazek

Heket Marsh
Po pierwsze zdobądź symbol potrzebny do otwarcia wrót na przeciw wejścia na poziom (tego za którym zdobywasz laskę miotającą zielone, zdalnie sterowane pociski). Jak pamiętasz, na środku kotlinki znajdującej się za nimi jest studnia a w niej wejście nad poziomem wody chronione zielonym polem siłowym. Jeśli masz już bransolety ochronne z Toth Reliquary i wykończyłeś hordy skorpionów i os możesz zeskoczyć do studni pokonać pole i dostać się do krótkiego korytarzyka, na końcu którego znajdziesz
następny fragment transmitera. Zabierz go i zeskocz do wody, tam znajdziesz przełącznik, który otworzy ci podwodne przejście i drogę do wielbłąda czekającego na początku poziomu.

Obrazek

Amun Mines
Po zjechaniu windą do głębszej części kopalni, musisz zdobyć pierwszy symbol, otwierający Wrota Czasu. Przejdź przez nie do następ nego sektora poziomu i po rozprawieniu się z komitetem powitalnym skieruj się na lewo. Wyeliminuj kapłana i osy. Następnie skacząc po półkach nad kanałem pełnym toksycznych cieczy zabierz następny symbol i wróć po bomby Amuna - jeśli ich jeszcze nie masz. Następnie przejdź jeszcze raz przez Wrota Czasu i skręć na prawo. Wyeliminuj pozostałych przeciwników - uważaj na skorpiony skaczące z górnych półek. Po walce użyj bomb Amuna na stojących pod ścianami beczkach. Rozbijesz przy okazji mur i znajdziesz kolejną część składową do zaginionego transmitera.

Obrazek

Set Palące
Musisz udać się w głąb poziomu, możesz iść górą w tradycyjny sposób lub dołem, wysadzając po drodze ściany (miejsca te są bardzo charakterystyczne) aż dotrzesz w pobliże platformy lewitującej w wąskim kominie - to niemal na końcu pierwszej części pałacu. Musisz na nią przeskoczyć. Kiedy podniesie się wyżej, rzuć bombę Amuna na ścianę w miejscu wyróżniającym się wzorem. Wybijesz w niej kolejny otwór (ponad już istniejącym, z którego niestety nie da się doskoczyć do interesującej cię półkiji uzyskasz dostęp do następnej części pałacu, przeskakując przez wyrwę dostaniesz się na niewielką półkę i zdobędziesz następną część transmitera. Jeśli posiadłeś już zdolność lewitowania, szybko dotrzesz do camela.

Obrazek

Canyons of Chaos
Po zeskoczeniu na najniższą część poziomu i wyeliminowaniu smoków w pierwszym kanale musisz przelewitować na jego drugi kraniec-najtatwiej dokonać tego lewitując po skoku z pierwszego progu. Stojąc na kamiennym obramowaniu na końcu kanału załatw następnego smoka i wskocz na półkę powyżej. Z niej poszybuj na przeciwległy kraniec kanionu. Tam zatrzymaj się w powietrzu i rzuć bombę Amuna na ścianę. Wybijesz otwór w który możesz się zmieścić. Wskocz na wyższy poziom i polewituj w kierunku widocznego na środku mostu. Z tej strony uda ci się dosięgnąć części transmitera, ale nie próbuj przelatywać nad półką. Pułapki są nie do przejścia. Musisz zawrócić i przelecieć pod półką.

Obrazek

Nile Gorge
Przechodź przez poziom do momentu aż nie zdobędziesz Symbolu Czasu. Następnie, gdy przeskoczysz na lewitującą platformę za Wrotami Czasu i wciśniesz przełącznik otwierający wejście do podwodnego korytarza pod platformą zeskocz na dół z bombami Amuna w ręce. Rzuć jedną z nich by pozbyć się piranii pływającej przy wlocie do tunelu, następnie rzuć następną tak by upadła na jego dno. Rozbijesz w ten sposób jedną ze ścian. Wpłyń do tunelu, najlepiej uzbrojony w pierścień mocy. Na dole są jeszcze trzy piranie. Pozbądź się ich i zabierz ostatni kawałek potrzebnej maszynerii ukryty w odnodze tunelu za rozwaloną ścianą. Mając go jesteś gotów do zakończenia gry i rozpoczęcia poszukiwań ukrytych statuetek.

[center]Obrazek[/center]

[center]NA BARDZO DOKŁADNĄ SOLUCJĘ METAL GEAR SOLID ZAPRASZAM DO STREFY :arrow: VIP [/center]


[center] :ok:
michael69
Obrazek[/center]
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
Blaevy
-#
Posty: 439
Rejestracja: pt 13 mar, 2009 14:42
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Blaevy »

Michael sam to zrobiłeś ???
Jak tak to mega szacun :padam:
Obrazek

ODPOWIEDZ