Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie, Promocje i okazje Playstation

Pitfall 3D

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Pitfall 3D

Post autor: michael69 »

[center]Obrazek [/center]

1.
Pierwszy poziom jest zaledwie wprawką do właściwej gry. Jest króciutki i przejście go nie będzie nastręczać trudności nawet początkującemu graczowi. Za to pozwala przećwiczyć podstawowe ruchy, skoki i metody walki. Zanim wyruszysz w kierunku, który wskazuje strzałka, po-dejdź w kierunku ekranu i skręć na prawo. Zobaczysz półkę, a na niej ekstrażycie i kryształy. Przeskocz na nią, pozbieraj wszystko i wracaj na start. Przeskocz przez toczący się pień i wejdź na polanę za kamieniami. Tam spotkasz pierwszego przeciwnika. Zabij żądłolota uderzeniem kilofa i idź dalej. Za chwilę zaatakuje cię następny żądłolot. Za toczącym się pniem zobaczysz słup niebieskiego światła. To miejsce, w którym możesz kosztem kryształów podreperować stan swojego zdrowia. Zaraz za nim trafisz na checkpoint, do którego wrócisz, jeśli zginiesz po drodze. Przeskocz teraz z oznaczonego miejsca na wiszące platformy. Na drugiej parze stań twarzą do ekranu. Zobaczysz przesuwającą się platformę, przeskocz na nią, a z niej na następne, aż dotrzesz do ukrytego sektora. Znajdziesz tam dodatkowe życie. Wróć na pierwsze platformy i przeskocz z nich na prawo. Teraz musisz skoczyć na kołyszącą się linę. Zeskoczysz z niej wprost na następny checkpoint. Trafisz zaraz na kolejną linę, musisz tak ją skierować, by zeskoczyć na widocznej w głębi ekranu polance z kryształami. Zrobisz to naciskając górny klawisz kierunkowy po złapaniu się liny. Dojdziesz do następnego checkpointu. Za nim musisz przeskoczyć przez otwór w ziemi i znów uchwycić się kołyszącej liny. Będziesz skakał z liny na linę aż dotrzesz do następnej grani. Jeśli umiejętnie zeskoczysz, złapiesz kolejne życie. Za checkpointem nie skręcaj w głąb ekranu, tylko idź na prawo. Znajdziesz kolejny ukryty sektor poziomu, a na nim jeszcze jedno życie i skorpiona zabijesz go kilofem, wystarczy tylko przykucnąć ( :L1: ). Wróć na ścieżkę i zabij żądłolota, za nim jest jeszcze jeden uzdrawiajacy wir energii. Do końca poziomu zostało ci jedynie kilka toczących się pni i czekający między nimi żądłolot.

2.
Poziom drugi to już poważniejsze wyzwanie. Musisz odnaleźć cztery klucze, dzięki którym dostaniesz się do teleportera.Stoisz przy wejściu do świątyni. Migoczący przedmiot za tobą to niebieska bomba. Unikając strzelających pułapek podejdź do beczek. Rozbij je kilofem. W drugiej znajdziesz ekstrażycie. Idź dalej. Za lewym filarem znajdziesz pięć kryształów. Kawałek dalej leży pierwszy klucz. Wystarczy, że podejdziesz do niego, a znajdzie się na właściwym miejscu. Od centralnego placu, na którym znajduje się teleporter prowadzą trzy drogi. Na lewo zobaczysz checkpoint. Za nim kilka kryształów i beczki pod ścianą. Pozbieraj wszystko i uważaj na strzelającą wieżę. Możesz ją zniszczyć kilofem. Za wieżą na końcu korytarza prowadzącego w głąb ekranu znajduje się ukryte przejście do pomieszczenia z wirującymi ostrzami. Oprócz kryształów znajdziesz w nim czerwoną bombę w beczce po prawej od wejścia, niebieską bombę przy osi pierwszego wirnika, a w beczce pośrodku po prawej sztabkę złota. Zbierz wszystko i wróć do miejsca, gdzie korytarz rozgałęzia się. Idź na prawo, w kolejnym korytarzu prowadzącym w głąb ekranu znajdziesz czerw ną bombę. Weź ją i wracaj. Idź dalej w kierunku ekranu. Przy następnym kierunkowskazie znajdziesz kolejne ukryte przejście, a za nim rzucającego kamienie iposa. Zabij go kilofem lub bombą i przejdź do następnego przejścia. W dalszym sektorze są dwa iposy. Z niego następnym przejściem dostaniesz się do pomieszczenia pełnego beczek. Pilnują go dwa skorpiony. Łatwo rozprawić się z nimi bombami. W jednej z beczek znajdziesz dodatkowe życie. Drugie wyjście z pomieszczenia prowadzi na taras, gdzie znajdziesz sztabkę złota. Wracaj do kierunkowskazu i idź dalej na lewo. Miedzy strzelającymi pułapkami dotrzesz do uzdrawiającego wiru energii, za następnymi strzelającymi pułapkami znajdziesz wyjście ze świątyni i checkpoint. Zaraz za nim stoi strzelająca wieża. Potem czeka cię walka z żądłolotem i skok na linę. Na polanie, w głębi za dziurą w ziemi znajdziesz kolejne życie. Potem podążaj ścieżką przeskakując dziury w ziemi i zabijając żądłoloty (5 szt.). Znajdziesz drugi klucz, a zaraz za nim save i dwa kolejne żądłoloty. Biegnij ścieżką zabijając następne żądłoloty, aż dobiegniesz do strzelającej wieży. Zniszcz ją i zabierz ukryte z boku życie. Za checkpointem znajdziesz uzdrawiający wir i iposa. Zabij go i skocz na linę, zeskakując z niej dostaniesz się z powrotem na teren świątyni. W beczce znajdziesz czerwoną bombę. Kawałek dalej zaatakuje cię żądłolot, potem ipos. Dotrzesz do checkpointu. Nie zeskakuj jednak od razu na platformę, tylko dojdź do końca muru, w lewo. Znajdziesz tam niebieską bombę i broniącego ją żądtolota. Teraz możesz zeskoczyć na platformy i po nich dostać się na sam początek poziomu, skąd dotrzesz do centralnego placu. Na prawo od teleportera biega sobie skorpion. Zabij go i wejdź na windę. Znajdziesz następny checkpoint, a za nim dwa skorpiony, wymarzony cel dla bomby. Przejdź do końca na prawo i skocz po skosie na widoczną obok półkę. To ukryty sektor poziomu, znajdziesz na nim sztabkę złota, dodatkowe życie oraz iposa do zabicia. Wracaj i idź w lewo. Przeskakuj po platformach na następną półkę, załatw iposa i po kolejnych platformach dostań się do windy. Za nią masz checkpoint i uzdrawiający wir. W korytarzu prowadzącym w głąb ekranu znajdziesz sztabkę złota. Na lewo za strzeIającymi pułapkami czeka na ciebie skorpion i wyjście ze świątyni. Zniszcz jeszcze jedną strzelającą wieżę i przeskocz przez otwór w ziemi. Uważaj na spadające głazy i podnieś dodatkowe życie. Za checkpointem po prawej znajduje się uzdrawiający wir i blokujący drogę ipos. Idąc dalej znajdziesz także czerwoną bombę, a za mostkiem po lewej stronie niebieską i dodatkowe życie. Stąd już niedaleko do następnego klucza i kolejnego wiru. Za nim możesz save'ować grę. Pokonaj kolejne cztery żądłoloty i skacz na linę, którą dostaniesz się na mury świątyni. Na lewo od miejsca, gdzie wylądowałeś znajdziesz dodatkowe życie. Idź na prawo, zabij dwa iposy i skorzystaj z wiru na końcu muru. Wróć do checkpointu i skacz na platformy. Nad jedną z nich znajdziesz następne życie. Wylądujesz przy windzie, którą wrócisz w okolice centralnego placu. W głębi za teleporterem biegają dwa skorpiony. Wyeliminuj je i idź dalej w głąb. Za strzelającymi pułapkami znajdziesz następne życie i windę, która dowiezie cię do następnego checkpointu. Uzdrów się w wirze, jeśli tego potrzebujesz I ruszaj dalej. Obiegaj wirujące ostrza i zbieraj wszystko. Przy pierwszych po lewej będzie to czerwona bomba, a przy drugich, przy ekranie sztabka złota. Po kolejnym wirującym ostrzu wejdź przez ukryte przejście do komnaty ze skorpionem i sztabką złota. Wróć i skacz po platformach do kolejnych wirujących ostrzy. Przy drugim znajdziesz sztabkę złota. Za rzędem następnych platform czeka na ciebie żądłolot i czwarty klucz. Koło sa-ve'u możesz się uzdrowić, a potem wracaj na centralny plac, gdzie możesz wskoczyć do teleportera

[center]Obrazek[/center]

3.
Poziom trzeci oferuje ci nowych przeciwników i nowe wyzwania. Tym razem musisz uaktywnić pięć ekstraktorów energii, by oczyścić aurę świątyni. Grę zaczynasz na małej polance. Rozbij niebieskie kryształy rosnące na środku, zbierz wszystko i ruszaj ścieżką po prawej. Po przeskoczeniu przez platformy znajdziesz w kolejnym krysztale niebieską bombę (jest mocniejsza). Zabij wulkanicznego nietoperza i biegnij do liny. Za nią masz jeszcze jednego nietoperza i checkpoint. Teraz kolejna lina, na której musisz wykonać ewolucję i skoczyć w głąb ekranu. Dotrzesz do świecącej substancji rozlanej po podłożu. Uważaj, to antygrawitacja. Po lewej stronie zobaczysz zaporę, przeskocz ją i po platformach dostań się do ukrytego sektora, gdzie zbierzesz żółtą bombę, życie i sztabkę złota. Wracaj za zaporę i idź w prawo. Za checkpointem idź w głąb i zbieraj wszystko. Zdobędziesz kolejną niebieską bombę. Pokonaj ścieżkę z antygrawitacją. za nią czeka skorpion. Potem trzy liny. Teraz kolejny checkpoint i jeszcze jeden skorpion. Koło mostku zobaczysz jaskinię z kryształami. Porozbijaj je i zabierz życie. Na rozwidleniu dróg idź na lewo, znajdziesz tam wir. Droga w głąb doprowadzi cię do ziemiożołnierza. Załatw go i skacz po platformach. Przy ekstraktorze po lewej znajdziesz jeszcze jedno życie. Po prawej podskocz do uchwytu i opuść go. Przejdź po moście energii do następnego sektora poziomu.. Znajdziesz tu save, wir i checkpoint. Na platformie obok jest życie. Podskocz i zawiśnij na kilofie. Skocz na sąsiedni uchwyt ( :x: przy największym wychyleniu). Musisz wykonać sześć takich skoków - wirujące uchwyty nie wymagają dodatkowych ewolucji. Nad czwartym uchwytem niebieska bomba. By ją zabrać, musisz nacisnąć :x: , gdy zbliżasz się do najwyższego punktu obrotu. Za uchwytami przebiegnij ścieżką do następnej platformy. Podciągnij się na nią i zaczep na uchwycie. Czeka cię kolejna seria skoków. Tym razem musisz wykonywać zwroty takie, jak na linie. Dotrzesz do następnej platformy, gdzie znajdziesz życie. Za nią zaatakuje cię nietoperz. Dalej za przegrodą po lewej znajdziesz żóttą bombę. W głębi za mostem checkpoInt i kolejny uchwyt. Przeskocz na następny, opadający uchwyt, masz niewiele czasu, najwyżej trzy wahnięcia, by przeskoczyć na następny uchwyt. Dwa skoki dalej musisz wybić się w górę z obrotowego. Teraz uważaj, by zdobyć złoto musisz skoczyć ze środkowego uchwytu pod kątem, nie w górę. Teraz masz przed sobą trzy proste skoki i następne życie na platformie. Teraz skaczesz na opadający uchwyt, z niego na zwykty i na kolejny opadający. Jeszcze kilka zwykłych skoków i dotrzesz do trzech platform i checkpoints Za gejzerami czeka na ciebie ziemiożołnierz. Przebiegnij most po lewej i zabierz życie, potem udaj się ku ekranowi do następnego ekstraktora i włącz go. Obok znajdziesz następny save. Udaj się do kolejnego sektora. Dojdziesz ścieżką do pierwszego harmonijkowego mostu. Obok ścieżka prowadzi w dół. Tam skacząc po platformach (niektóre rozpadają się pod twoim ciężarem) zdobędziesz złotą sztabkę. Wróć do mostu i przeskocz go i idź w lewo. Znajdziesz za kryształem niebieską bombę, a zaraz potem następny checkpoint. Teraz musisz przeskoczyć przez dwa składane mosty. Za nimi powita cię nietoperz. Kolejne składane mosty są poprzeczne, skacz gdy tylko pierwszy się rozłoży. Za nimi czeka skorpion. Zabij go i przejdź wzdłuż skalnej ściany na lewo. Poczekaj na nietoperza, potem przeskocz na platformy, a z nich na półkę, gdzie znajdziesz złoto. Wróć na ścieżkę i idź do ekranu. Za checkpointem następny most i nietoperz. Potem trzy poprzeczne mosty i checkpoint, a za nim wir. Kolejny most pokonasz skacząc na spadające platformy, a z nich na drugie przęsło mostu, dobrze wylicz skok. Na polanie trzy skorpiony, masz bomby, nie masz problemu. Zabierz żółtą bombę i idź na prawo. Między przegrodami skacz na skos po kolejną sztabkę złota. Wróć i idź na, lewo, po platformach dostaniesz się do checkpointu. Za nim na sąsiedniej półce ziemiożołnierz. Musisz dobiec do niego, zanim wykończy cię rzucanymi głazami. Przy ekstraktorze znajdziesz w kryształach życie i żółtą bombę. Przejdź przez most z pola siłowego i podciągnij się na górę. Znajdziesz save i dwie drogi. Idź w prawo, zjedź na uchwycie w dół i przejdź przez checkpoint. Ostrożnie przesuwaj się nad antygrawitacją. Zbierz życie i sztabkę ztota. Idź dalej na prawo, na polanie czekają trzy skorpiony, niebieska bomba i dodatkowe życie. Wyjście jest wyżej po lewej. Przeskocz nad dziurą w ziemi i wyhamuj, zanim dolecisz do końca pola anty-g. Tam jest druga dziura. Za checkpointem dotrzesz do ścieżki z antygrawitacją. Za ostrym zakrętem znajdziesz ekstraktor i ziemiożołnierza. Na kolejnym polu antyg, za maszynerią znajdziesz życie i sztabkę złota. Idź w stronę ekranu, złap się uchwytu, skacząc po uchwytach wrócisz do miejsca, gdzie jest save. Teraz skieruj się w stronę ekranu, dojdziesz do ruchomych platform. Nad nimi jest żółta bomba. Jeśli masz przy sobie niebieskie bomby, nie bierz jej. Idź dalej ścieżką, a spotkasz dwóch ziemiożołnierzy. Załatw ich niebieską bombą. Uaktywnij ostatni ekstraktor i zanim wrócisz do save'u przejdź na lewo. Za mostem są przesuwające się platformy, a nad nimi ekstrażycie. Zabierz je i wracaj do miejsca, gdzie jest save. Znajdziesz tam most do teleportera.

4.
Poziom czwarty. Twoim zadaniem jest prawidłowe ustawienie czterech regułatorów na małych piramidach ustawionych wokół świątyni. Użyj skoczni, by zebrać kryształy i ekstrażycie. Rozbij beczkę zagradzającą wyjście i przeskocz na platformy, a z nich na sąsiednią półkę z wirującymi ostrzami. Obok pierwszego z nich znajdziesz niebieską bombę. Możesz ominąć ostrza skacząc nad rurami. Za ostrzami spotkasz rollera, jeden cios kilofa i po nim. Omijając wirujące ostrza skacz dalej używając skoczni, aż do następnego checkpointu. Za nim jest wir. Przeskocz murek, omijając spadające głazy załatw drugiego rollera i idź w lewo. Skocz na skos, a dostaniesz się na skocznie, za którymi jest ekstrażycie i czerwona bomba. Wróć tą samą drogą. Idź teraz w głąb ekranu omijając ostrza. Możesz skakać przez rury. Przy podwójnych wirujących ostrzach jest skocznia, za nią spotkasz iposa, a obok niego znajdziesz wir, checkpoint i windę, którą dojedziesz do platform. Skacz na lewo, aż dotrzesz do półki z checkpointem. Katapultuj się nad ruchomą ścianą i idź dalej w kierunku ekranu. Skręć w lewo, omiń windę, zabierz życie i niebieską bombę. Zabij żądłolota i wracaj do windy. Na górze nadepnij na panel regulatora i zrób save. Teraz złap się ruchomego uchwytu i ruszaj do następnego sektora. Przed tobą wirujące ostrze, ale możesz je ominąć skacząc przez rury. Użyj skoczni, kiedy wyIądu jesz, zajmij się nietoperzem i dwoma żądłolotami. Przy wirujących ostrzach w rogu ekstrażycie, musisz po nie podskoczyć. Teraz udaj się do windy i przeskocz z niej w głąb ekranu. Za checkpointem idź w kierunku ekranu i skacz po platformach przy samej ścianie świątyni. Dostaniesz się na wyższą półkę. Idź na lewo na skocznię. Za następnym checkpointem sześć platform, uchwyt i zjazd na dół - po drodze zbierzesz życie, niebieską i czerwoną bombę. Potem przejdź przez pomost i następny checkpoint. Za nim ruchome ściany. Przejdź maksymalnie na prawo i w dół, do ekranu. Poczekaj aż będziesz miał wolną drogę I biegnij do rogu, gdzie jest niebieska bomba. Potem biegnij wzdłuż krawędzi i wykonaj slalom pomiędzy poprzecznymi ścianami. Za zakrętem po prawej, przy ostatniej ruchomej ścianie ekstrażycie. Kolejne życie , znajdziesz w beczce przy windzie. Na górze ustaw drugi regulator i po save uchwyć się transportera. Po lewej masz wir, po prawej serię skoczni i spadające kamienie. Za czwartą skocznią życie. Potem podejdź do krawędzi i poczekaj na ruchomą platformę. Skacz na prawo na następne platformy, musisz przebiegnąć po znikającym pomoście i przeskof czyć na jego końcu na platformę. Stojąc na niej, podejdź do krawędzi po lewej i przeskocz na piramidę. Znajdziesz tam sztabkę złota i życie. Wracaj na platformę, skacząc z samej krawędzi. Idź dalej w głąb ekranu. Czeka cię skakanie przez trzy ruchome ściany. Przed drugą skocznią czatuje na ciebie ipos. Na końcu półki przeskocz na platformę po prawej i zabij żądłolota. Teraz systemem platform - w tym znikających - dostań się do uchwytów. Przygotuj się na serię trudnych skoków. Dotrzesz do platformy, z niej musisz skoczyć na opadający uchwyt, którym dotrzesz do znikającego pomostu. Po drodze zdobędziesz życie. Uważaj na nietoperza, który zdejmie cię z platformy i zaniesie na półkę koło checkpointu. Obok po lewej wir, po prawej żądłolot i nietoperz oraz kryształy. Teraz jedź windą do góry I systemem ruchomych platform dostań się na szczyt piramidy. Zanim wejdziesz na ostatnią półkę, odwróć się na lewo I przeskocz z platformy na sąsiednią, ruchomą. Potem systemem wind dostaniesz się na półkę poniżej, gdzie jest wiele kryształów i życie. Wracaj tą samą drogą i ustaw regulator. Teraz save i skok do uchwytu. Stoisz przy checkpoincle, na prawo pole antygrawitacji, za nim skocznie. Na zakręcie wir, za nim system ruchomych platform prowadzący do następnej piramidy, kolejny checkpoint i znów ruchome ściany. Tym razem przejście po wewnętrznej stronie półki. Wejdziesz do sektora z antygrawitacją i skocznią obok ruchomej ściany. Skocz na prawo, do checkpointu. Przed tobą za zakrętem następna ruchoma ściana i skocznia. Po skoku zawisniesz na uchwycie, zeskocz w głąb ekranu i rozbij beczkę, zdobędziesz jeszcze jedno życie. Wracaj na uchwyt (skocznia) i wspinaj się na górę. Tutaj znajdziesz ostatni regulator, save i transporter. Wracasz do świątyni. Obok windy po lewej ipos. Załatw go i jedź na górę, systemem platform dostań się na szczyt piramidy. Idź na prawo i obejdź świątynię dookoła. Spotkasz dwa iposy i znajdziesz sztabkę złota. Za nimi jeszcze tylko nietoperz i teleporter.

[center]Obrazek[/center]

BOSS PIERWSZY GLADIATOR


Zadanie jest proste. W czterech rogach planszy są zawory. Musisz do nich 4» dotrzeć i przekręcić je tak, by poziom energii podniósł się o tyle, byś dosięgnął następnego zaworu. Pośrodku planszy stoi olbrzym z maczugą, nie muszę dodawać, że wrogo nastawiony, a za przeszkodę masz ruchome zapory czerwonej energii. Musisz pamiętać też o ograniczonym czasie, jaki masz na odkręcenie każdego zaworu. Jeśli go przekroczysz, gladiator opuści poziom energii i zaczynasz robotę od nowa. Zbieraj też krvształv. Po, śmierci startujesz od początku levelu. Pierwszy zawór znajduje się w górnym lewym rogu. Następny w dolnym prawym. Kolejny to górny prawy i wreszcie ostatni dolny lewy. Po zatopieniu poziomu idź na środek planszy i wejdź na łańcuch zwisający z góry.

5.
Poziom piąty. Po uwolnieniu aury świątyni musisz powstrzymać siły Cruxa przed produkcją niszczycielskiej lawy. Na wulkanie ustawiono cztery ekstraktory, zniszcz je. Stoisz na placu z pięcioma wyjściami. Zacznij od prawego dolnego. Idź ścieżką, potem przez zwęglone płyty na lawie. Jeśli skoczysz na skos, na prawo nad lawą, znajdziesz nad gejzerem tarczę i pilnującego go rollera. Wróć do platformy i wskocz na górę. Znajdziesz się na ścieżce w kształcie podkowy, na środku jest przejście na prawo po zwęglonych płytach. Kolejny skok i jesteś po drugiej stronie. Przejdź checkpoint i skacz na następny pomost, a z niego na następną ścieżkę. Jesteś na kolistej półce. Wyjście jest w głębi. Musisz przebiec po zwęglonych płytach. Przejdź przez checkpoint i wróć na lewo od wejścia. Tam skacząc po znikających platformach zdobędziesz sztabkę złota. Teraz idź na prawo od checkpointu, skocz nad ogniem na sąsiednią grań. Idąc do ekranu natrafisz na skorpiona. Przejdź dalej i jeszcze raz skacz. Przejdź kolejną granią skieruj się do ekranu Przeskocz na zwęglone płyty. Skocz do przodu, potem w prawo, do przodu, w lewo, do przodu i jeszcze raz do przodu. Jesteś bezpieczny i masz sztabkę złota. W głębi masz kryształy i wir. W kierunku ekranu długi pomost ze zwęglonych płyt skręcający w lewo. Z niego skacz na platformę po lewej i idź w kierunku ekranu i na lewo. Skacz po platformach na lewo, aż dotrzesz do magmoida. Zabij go i idź na lewo po czerwoną bombę. Wróć do magmoida i idź w głąb na prawo. Po prawej masz kryształy, po lewej ekstraktor lawy. Pociągnij za wajchę, a zniszczysz go. W skrzyni na lewo od transportera znajdziesz życie. Potem przenieś się na centralny punkt poziomu. Prawe górne. Biegnij ścieżką, aż zobaczysz kałużę lawy, a na niej płytę, nad nią jest tarcza. Biegnij dalej na prawo uważając na spadające kamienie. Miń checkpoint i nadal podążaj w prawo. W pogoń za tobą ruszy chmura ognia, uciekaj przed nią w kierunku ekranu, dopóki jej nie zgubisz. Potem wróć do skrzyni po lewej i zabierz z niej życie. Przy pierwszym murku przeskocz przez kałużę lawy na prawo i zabierz złoto. Wróć na ścieżkę i idź do wiru obok checkpointu. Za nim w lawie biega skorpion, zabij go i rozbij skrzynie. Idź dalej na prawo. Pogoni cię następna chmura, zastosuj tę samą taktykę. Po drodze w skrzyni jest tarcza. Na końcu ścieżki przy wirze czai się skorpion. Idź w lewo, potem w głąb po płytach. I tutaj może cię pogonić chmura. Pamiętaj, po lewej na płytach jest życie. Idąc dalej w głąb, spotkasz magmoida, obok niego w skrzyni za maszynerią znajdziesz czerwoną bombę. Teraz czeka cię walka z jeszcze jednym magmoidem. Droga się rozwidla, na dole skacząc po głazach zabiezesz sztabkę złota. Idąc w górę dotrzesz do ekstraktora. W skrzyni za teleporterem znajdziesz życie.W głąb ekranu. Rozbij skrzynie i zabierz czerwoną bombę. Za wejściem, po lewej na wyspie wir. Nieco dalej skorpion, a obok niego przejście na lewo i ekstrażycie. Idź w górę, przejdź po znikających płytach na lawie do checkpointu. Teraz idź na lewo na wyspę, skacząc w kierunku ekranu zdobędziesz tarczę. Skacząc na lewo, trafisz na następną wyspę i skorpiona. Podążaj dalej na lewo i w dół, skacz po płytach. Dostaniesz się do ukrytego sektora. Znajdziesz w nim tarczę. Wracaj do wyspy i idź w głąb ekranu po znikających płytach, uważaj na skorpiona. Dostaniesz się do wiru. Idąc na prawo dotrzesz na wyspę z kryształami. Podążając w głąb i na lewo dojdziesz do kolejnej wyspy. Przywita cię tam roller, tuż za nim jest checkpoint. Na lewo wysepka z kryształami, na prawo płyty wiodące do następnej wyspy i wiru. Teraz idź w kierunku ekranu po płytach. Za gejzerem po lewej życie. Na prawo kolejne płyty, bardzo długi i kręty ciąg, zakończony checkpointem. Za nim magmoid i wir. Obok w skrzyni znajdziesz czerwoną bombę. Dalej jest ekstraktor. Zanim wsiądziesz do transportera, obejdź dookoła całą dolinę skacząc na wysepki przy skalnych ścianach. Znajdziesz mnóstwo kryształów i sztabę złota. Wracając zabierz też życie. Lewe górne. Checkpoint, a za nim roller. Zabij go i idź dalej, zaraz spotkasz następnego. Potem skok na windę w lewo. Nie jedź na górę, spójrz w kierunku ekranu, zobaczysz półkę, zeskocz na nią, a staniesz się szczęśliwym posiadaczem sztabki złota i dodatkowego życia Teraz udaj się na górę, w głębi masz wir. Idź do ekranu, przez znikający most na lewo na platformę z checkpointem. Teraz po platformach do następnej windy po lewej. Checkpoint i na prawo, do kolejnej windy i jeszcze raz to samo. Potem w głąb na półkę do checkpointu. Na prawo w skrzyni czerwona bomba. Na lewo ekstraktor. Zanim przejdziesz do transportera, wskocz na sześciany, zdobędziesz życie, kolejne jest w skrzyniach przy transporterze. Lewe dolne. Zaraz za bramą zobaczysz dwa skorpiony. Idź dalej, w drugiej skrzyni za korytami lawy znajdziesz tarczę, kawałek dalej za checkpointem po lewej magmoid. Zabij go i idź na prawo. Przeskocz sześciany i systemem znikających platform dostań się na półkę w głębi. Tam jest złoto i życie. Wróć ruchomą platformą i przeskocz do magmoida. Idź teraz na lewo. Za checkpointem idź w głąb poziomu, skacz po sześcianach koło wiru, potem biegnij na lewo po grani. Będą cię gonić dwie chmury, jeśli prawidłowo wykonasz skoki dostaniesz życie i wrócisz koło magmoida. Skocz na znikającą platformę po prawej, a z niej na półkę. Zabierz czerwoną bombę i potraktuj nią gada. Teraz przeskocz na lewo, na platformę za ogniem, z niej skocz w kierunku ekranu na ruchome platformy. Kiedy dotrzesz do podwójnej i przeskoczysz na następną, spójrz na prawo, zobaczysz małą półkę. Przeskocz na nią i zabierz życie. Teraz skacz na platformę, a z niej dalej na lewo i nie łam się, jeśli spadniesz, tylko biegnij do ekranu. Ścieżką na lewo dojdź do wiru, a potem po sześcianach w górę na początek. Idź dalej na lewo, załatw kolejnego magmoida. W skrzyni za sześcianami znajdziesz życie. Skacząc po sześcianach w górę zdobędziesz złoto i czerwoną bombę. Idąc na prawo dotrzesz do ostatnie go ekstraktora. Wejdź do transportera i przez teleporter udaj się na następny poziom.

[center]Obrazek[/center]

6.
Poziom szósty. Musisz powstrzymać i napływ lawy służącej do produkcji czerI wonej energii. Znajdź cztery zawory i zakręć je. Na samym starcie przywita cię nietoperz. Kilka kroków dalej natkniesz się na konstrukcję transporterów lawy Cruxa. Przeskocz na nie i idź najpierw w głąb ekranu i na lewo. Dojdziesz do windy, jedź na górę, podskocz i zabierz czerwoną bombę. Wracaj i idź drugą odnogą. Zabij nietoperza. Przy checkpoincie jest dźwignia. Potraktuj ją kilofem, a uaktywnisz następną windę. Jedź do góry po złoto, następnie na dole przeskocz na kratownicę po prawej. Z niej skacz w kierunku ekranu na zwęglone płyty, na końcu skręć na prawo i przeskocz na grań. Biegnij dalej. Gdy pojawi się chmura ognia, potraktuj ją bombą. Następnie szybko rozbij pojemnik po lewej, znajdziesz następną bombę, biegnij do trzeciego pojemnika, rozbij go i zabierz złoto. Pojawi się następna chmura, załatw ją bombą i wróć do drugiego pojemnika, w nim jest kolejna bomba. Biegnij dalej, zanim pojawi się następna chmura. Dobiegniesz do zerwanego mostu. Przeskocz przez niego, przełącz dźwignię i przejdź na prawo. Wjedź windą na górę i przeskocz z niej na transporter po prawej. Idąc nim do końca, znajdziesz życie. Przeskocz teraz na lewo na sąsiedni transporter. Zabij kobolda i przełącz dźwignię. Uruchomiłeś windę, którą dojedziesz po złoto. Wracaj na dół i biegnij w głąb ekranu. Obok checkpointu jest wir. Skocz teraz na transporter po prawej i przejdź nim skacząc nad przerwami. Na końcu są platformy z ogniem, nad trzecią z nich jest życie. Przeskocz na ścieżkę i zabij bombą magmoida. Przejdź przez checkpoint i przeskocz na kolejny transporter. Na nim jest pierwszy zawór i save. Przejdź transporterem do końca uważając na wirniki. Dotrzesz do checkpointu. Po prawej jest dźwignia, uruchomisz nią windę i zdobędziesz sztabkę złota. Po lewej masz wir. Przejdź przez kolejny transporter, przy przerwie czerwona bomba i życie. Zjedź windą, znajdziesz się na rozdrożu, po lewej magmoid (bomba) po prawej winda i dźwignia uruchamiająca kratownicę obok magmoida. Zanim przeskoczysz na nią, idź dalej granią i zakręć drugi zawór. Obok masz save. Wróć teraz i skacz po złoto. Przy save idź w kierunku ekranu. Skacz po szybkim transporterze po życie i bombę. Teraz wróć i skocz na linę po prawej i na platformy. Potem na dwa opadające uchwyty. Dotrzesz do następnych platform i checkpoints Teraz musisz skakać po całym ciągu płyt i kratownic. Potem czeka na ciebie ciąg sześciu znikających uchwytów, na końcu skacz w ciemno. Wylądujesz przy widocznym w oddali checkpoincie. Uruchom dźwignią następną windę i zjedź na dół, przy windzie życie. Idź w głąb ekranu i przeskocz na płyty, po drugim skoku skręć na prawo, obok wieży. Za nią są następne znikające uchwyty, po nich dostaniesz się do ukrytego sektora, gdzie znajdziesz złoto i dźwignię. Po lewej pojawi się ruchoma kratownica. Przeskocz na nią i zabierz życie. Wrócisz na grań przy checkpoincie. Idź w głąb ekranu, trafisz na następne uchwyty i kolejny checkpoint. Za nim lata kobold. W głębi jest wir. Skocz na linę w prawo, potem przeskocz przez gejzery, zabij nietoperza i przejdź przez checkpoint. Kawałek dalej kolejny nietoperz i uchwyty do skakania. Biegnij granią do platform, przeskocz na kolejną grań i zabij magmoida. Za nim masz życie, checkpoint, trzeci zawór oraz save. Skacz po platformach do checkpointu. Zabij trzy koboldy i biegnij na koniec ścieżki. Tam skacz na poprzeczne transportery. Na pierwszym po lewej jest życie. Na drugim po prawej bomba. Za transporterami lata jeszcze jeden kobold. Idź do windy i wjedź na górę. Skocz na lewo i zabij dwa kolejne koboldy, a chwilę później trzeciego. Za checkpointem masz kolejne transportery, na jednym z nich jest życie. Za nimi checkpoint i wir. Biegnij ścieżką na lewo omijając gejzery. Jeśli zbliżysz się do krawędzi przy ekranie, pojawi się też chmura ognia. Na końcu ścieżki są kratownice. Przeskocz na pierwszą z nich, a z niej na dół na transporter. Cofnij się po życie, a następnie stań między wirnikami. Pojawi się kratownica, przejdź na nią i przeskocz na następną w kierunku ekranu. Dojedziesz do wysepki, na której jest życie i wajcha, oraz nietoperz. Wracaj teraz na kratownicę i skacz na prawo do kolejnej dźwigni. Uruchomisz nią windę obok i dostaniesz się do góry. Teraz przeskocz na drugą stronę kratownic i załatw jeszcze jednego nietoperza. Przejdź przez checkpoint. Idź do ekranu i pojedź windą do góry. Przeskocz na transporter i zabierz złoto. Wracaj na dół i przeskocz na kratownicę pod transporterem. Skacz teraz na lewo przykucając, aż dostaniesz się do końca transportera. Po drodze zabierz sztabkę złota. Za kolejnym checkpointem spotkasz magmoida, potraktuj go bombą i użyj wiru, jeśli to ci potrzebne. Biegnij dalej ścieżką, załatw po drodze trzy koboldy i nietoperza. Za checkpointem znajduje się czwarty zawór. Za nim musisz iść na lewo, zaatakuje cię jeszcze jeden nietoperz. Za łatw go bombą i wejdź do teleportera.

7.
Poziom siódmy. Ruszaj w stronę ekranu. Skacz na zwęglone płyty, a z nich na prawo. Wylądujesz na wysepce. W jednym z pojemników jest bomba. Uważaj na grad kamieni. Przejdź w głąb ekranu i skacz na skały. Idź granią póki nie dotrzesz do wiru i rozbitego transportera. Po drodze nękać cię będą trzy koboldy. Za transporterem przeskocz na następne skały. Potem na wysepkę i na kratownice. Dostaniesz się do checkpointu. Przeskocz na prawo na skałę i dalej na następną grań. Uważaj na gejzery. Za maszynerią przeskocz przez strumień lawy, znajdziesz checkpoint i wir. Idź teraz do ekranu. Przy kierunkowskazie skocz na lewo po skosie, dostaniesz się do ukrytego sektora, zdobędziesz bombę i życie. Wróć na ścieżkę i idź na prawo. Obok maszynerii stoi magmoid, załatw go i zabierz życie z pojemnika. Na lewo znajdziesz też wir. Idź dalej i na lewo. Checkpoint, a za nim ruchome kratownice, musisz się spieszyć. Przeskocz na kawałek transportera i idź do ekranu. Przejedź się windą i idź na prawo. Znajdziesz tam życie i bombę oraz ognistego dżina, a za nim przenośnik. Stoisz obok save'u. Idź na prawo, przeskocz na transporter i najpierw skieruj się na prawo, obok kałuży lawy jest ścieżka, przejdź nią do końca, zabij kobolda i weź życie. Wracaj na transporter i idź drugą odnogą. Na końcu skocz na lewo. Przejdź przez checkpoint i wjedź windą na kratownice. Zabij kobolda i zjedź drugą windą. Biegnij granią, masz przed sobą dwa koboldy, a za nimi checkpoint. Idź dalej na prawo. Przeskocz na kratownice. Z drugiej skacz w kierunku ekranu. Masz przed sobą długi ciąg platform i wind, na którym znajdziesz życie. Dojedziesz do fragmentu transportera. Idź na prawo, przeskocz nad opadającą w dół kratownicą zabierając bombę. Nad kałużą lawy znajdziesz jeszcze jedno życie. Dalej na prawo transporter rozdwaja się. Przy ekranie jest złoto, w głębi przeskoczysz na lewo na kratownicę. Następne życie jest na znikającej kratownicy, zabierz je i skacząc dalej wróć do opadającej kratownicy. Zjedź nią na dół i skocz w kierunku ekranu. Wylądujesz na polanie, po lewej masz życie i kobolda, po prawej wyjście i gejzery. Znajdziesz się przed kratownicami, tym razem idź na prawo. Zjedź windą i idź w kierunku ekranu, po prawej masz następną windę. Dostaniesz się nią do kratownic nad kraterem. Przeskocz nad ogniem i przez dwie spadające kratownice. Potem zjedź windą na dół. W pojemniku obok znajdziesz życie, w głębi sztabka złota i chmura ognia. Uciekaj w stronę ekranu, na transporter. Za nim jest kolejna winda. Z niej skocz na prawo i jedź do qóry. Przejdź na koniec rozbitego transportera uważając na ogień. Skocz na kratownicę i zjedź na dół. Idąc dalej zabij kobolda i przejdź przez checkpoint. Musisz przeskakiwać po zwęglonych płytach. Staniesz na kratownicy. Idąc dalej w lewo dojdziesz po następnych płytach na wysepkę, gdzie jest złoto, tarcza w pojemniku i dwa pilnujące tego koboldy. Na prawo jest ciąg znikających kratownic, a za nim magmoid. Załatw go bombą. Za nim ognisty dżin i przenośnik. Obok save'u znajdziesz w pojemniku następne życie, obok jest wir. Idź na prawo, przeskocz przez dwie platformy i skocz na linę. Uważaj na strzelającą wieżę. Za następną platformą masz ciąg znikających kratownic. Idź w głąb ekranu i na lewo. Za checkpointem następna lina. Znajdziesz się na części transportera. Biegnij w głąb ekranu, a potem skręć na prawo i skacz na kratownice i następny fragment transportera. Na końcu jest sztabka złota. Wracaj i unikając pocisków skocz na następną linę. Drugą linę skieruj w głąb ekranu i skocz na grań. Biegnij do wież i tuż przed nimi skręć na lewo. Skacz po fragmentach transportera do następnej liny. W locie schwyć bombę i zaraz po lądowaniu skacz na skały w kierunku ekranu. Potem przeskocz na transporter po lewej. Przejdź przez checkpoint, za nim w głębi znajdziesz wir. Idź dalej w lewo. Omiń trzy wirniki unikając strzałów. Na końcu transportera wieża, skręcaj w głąb i skacz na linie. Po lądowaniu przebiegnij za wieżę, znajdziesz tam życie. Biegnij dalej w głąb, przed tobą długa wąska ścieżka, a na niej w pojemnikach złoto i życie, oraz dwie ogniste chmury. Na końcu ścieżki przed przenośnikiem ognisty dżin i kobold. Idź na prawo do save'u. Potem przejdź na lewo i skocz na linie. Idź w kierunku ekranu, w pojemniku znajdziesz życie. Jak je weźmiesz, pogoni za tobą chmura ognia. Biegnij z powrotem, trafisz na drugą chmurę, a w pojemniku znajdziesz złoto. Dobiegniesz do kratownic. Uważaj, są w polu ostrzału wieży. Zjedź windą w dół i idź w stronę ekranu. Miniesz checkpoint, idź dalej na prawo. Skacz po kratownicach w stronę ekranu. Dotrzesz do grani, na niej jest kolejna chmura. Przebiegnij po zwęglonych płytach na prawo, znajdziesz tam życie i złoto oraz dwa koboldy. Na lewo masz znikającą windę, zjedź nią na dół. Wylądujesz obok checkpointu i bramy do końca poziomu. Najpierw idź na lewo, pobiegnij za wieżę i zabierz bombę. Następnie skocz na znikające kratownice i przebiegnij nimi do zwykłej kratownicy. Stojąc na niej zabij kilofem kobolda. Teraz przeskocz na następne kratownice, gdy zbliżysz się do ognistego dżina użyj bomby, przy okazji zabijesz ostatniego kobolda. Skocz do teleportera.

BOSS DRUGI KRYLL THULAR


Pokonanie ognistej krewetki nie jest takie trudne. Musisz zdobyć ładunki do wyrzutni, znajdują się one w głębi planszy po prawej i lewej stronie. Będziesz skakał po kratownicach uważając na szalejącego Krylla i przenosił je do poazduj stojącego w centrum planszy. Każdorazowo zbierasz pięć pocisków i tyle właśnie trafień potrzeba, by Kryli zszedł z tego świata. Najłatwiej trafić go, gdy leci w głąb ekranu. Po trzecim trafieniu drogi do ładunków staną się trudniejsze, kratownice potrącone i przez potwora zaczną się poruszać.

8.
Poziom ósmy. Zniszczyłeś instalacje Cruxa, teraz musisz udać się do więzienia w starej kopalni i uwolnić swoją przewodniczkę. Przechodząc z sektora w sektor naciskaj przełączniki, które otworzą dla ciebie przejścia. Stoisz na stalowym sześcianie. Idź do ekranu, zniszcz pojemnik i przeskocz na platformę po zieloną bombę. Wracaj na sześcian i skacz na lewo. Między drugą a trzecią platformą bariera pola siłowego. Skacz, gdy się wyłączy. Na następnym sześcianie skieruj się w głąb ekranu skacząc po przesuwających się platformach. Z następnego sześcianu idziesz na prawo, masz przed sobą zapadnie i ziemiożołnierza w głębi. Skacz jak najszybciej możesz, aż znajdziesz się na półce. Idź w głąb ekranu i przeskocz na lewo. Pokonaj ziemiożołnierza i zabierz złoto. Wracaj i idź na prawo za checkpointem. Za pomostem sześć zapadni i dwa sześciany. Z drugiego skaczesz na linie. Potem przeskakuj na kolejne pomosty, na drugim jest checkpoint. Dwoma linami przedostaniesz się na kolejny sześcian, na nim znajdziesz wir energii. Idź w głąb ekranu, za zapadnią i platformami masz uchwyt. Złap się go i podciągnij w górę. Zniszcz wieżę i biegnij w głąb ekranu. Tam zniszcz drugą wieżę. Nieco dalej ognisty dżin. Za nim masz już pierwszy przełącznik i save. Przebiegnij przez pomost i zabij ziemiożołnierza w bramie. W pojemniku po lewej znajdziesz życie. Za bramą masz checkpoint, a za nim w głębi wir i żółtą bombę nad sześcianem. Weź ją i idź na lewo. Na końcu są pomosty, a między nimi zapadnia. Skacz na sąsiednią półkę i wejdź ukrytym wejściem do środka. Zaraz po wejściu ustaw bombę i zabij oba bornswagi. Zabierz złoto i wracaj. Po lewej od checkpointu, na wiszącym sześcianie jest zielona bomba. Wskocz na sześcian z tyłu i przeskocz po nią po skosie. Idź teraz w prawo. Za ukrytym wejściem ziemiożołnierz i kryształy. Na prawo w głębi sześcian. Wskocz na niego i przeskocz kratę. Idź na wysepkę i zabierz złoto. Wracaj i wejdź w ukryte wejście po prawej. Przeskocz nad pierwszą barierą i wskocz na sześcian. Z niego przeskocz nad drugą barierą. Przykucnij pod trzecią. Czwartą omiń wchodząc na zielone pole. Wskocz na sześcian pośrodku i zabierz życie. Przeskocz do wyjścia. Idź w stronę ekranu. Zaatakuje cię następny bornswag. Użyj zielonej bomby i biegnij na prawo i w głąb, tam są jeszcze dwa bornswagi, które możesz pokonać przy pomocy tego samego ładunku. Teraz wróć kawałek i skocz na wiszący sześ cian po życie. Idź tam, gdzie zabiłeś trzeciego bornswaga. W pojemniku po prawej jest zielona bomba, a obok wir. Wejdź ukrytym wejściem. Za nim czeka na ciebie ziemiożołnierz. Załatw go zieloną bombą. Za sześcianem po prawej masz żółtą bombę, ale jej nie bierz o ile masz jeszcze zielone ładunki. Idź w głąb pomieszczenia, przy prawej ścianie. Przeskocz przez zielone pole, a potem skocz nad barierą, gdy zgniatarka zacznie opadać, biegnij dalej. Wybierz drogę pod wolniejszą zgniatarką i przeturlaj się pod ostatnią barierą i zgniatarką, gdy ta zacznie się podnosić. Na końcu masz wir i wyjście po prawej. Za nim czeka ognisty dżin, więc lepiej uzdrów się, zanim wejdziesz mu na strzał. Staraj się dobiec do checkpointu i wykończ dżina, bombą,jeśli jakąś masz. W pojemniku znajdziesz jeszcze jedno życie. Stań w miejscu, gdzie był pusty pojemnik i przeskocz po skosie za kratę. Szczupakiem przeleć pod barierami i zabierz życie. Wracaj w ten sam sposób. W głębi jest drugi przełącznik. Idąc przez pomost przejdź po przęśle do ekranu, tam znajdziesz jeszcze jedno życie. Za pomostem jest save. Za ukrytym wejściem po prawej ziemiożołnierz i zielona bomba nad pomostem. Wyjście po prawej. Obok checkpointu jest sześcian, wskocz na niego i przejdź pomostem za kratę. Skacz na platformy tak długo, póki nie dostaniesz się na wysepkę. Zabierz złoto i wracaj. Teraz skocz na platformę za checkpointem. Stań na pierwszym polu i przykucnij pod poprzeczką. Skocz na pomost po lewej, ale nie przeskocz nad bombą i wróć na platformy. Przykucnij pod barierą i przeskocz na zapadnię po lewej po złoto. Wracaj natychmiast i stań na trzecim segmencie platform. Przykucnij pod poprzeczką i przeskocz na grań. W pojemniku znajdziesz życie. Idź za checkpointem na lewo. Zeskocz na platformę i jedź nią przeskakując bariery i schylając się pod poprzeczkami. Na pierwszym zakręcie po lewej życie na platformie. Wracaj na następną platformę i jedź do kolejnej półki. Na jej końcu skocz na dalsze platformy. Zobaczysz poprzeczkę z polem sitowym, przejedź pod nią i wskocz z drugiej strony. Przeskakuj po poprzeczkach w lewo i zabierz życie, potem zeskocz na półkę. Idź na lewo i uaktywnij zielony ładunek, przed tobą dwa dżiny. Zeskocz na platformę i jedź unikając pułapek jak poprzednio. Nad drugą poprzeczką życie. Dojeżdżając do końca obserwuj barierę, gdy zniknie na moment, skacz na półkę. Po lewej masz wir, save i trzeci przełącznik. Opuść most i wróć do ostatniej bariery. Przeskocz na lewo, na pomost za kratą. Zeskocz na platformę i jedź nią do końca, zdobędziesz życie. Przy kracie przeskocz na zapadnie po lewej, a z nich na platformę też po lewej. Dojedziesz nią do złota. Weź je i skacz do ekranu. Trafisz na platformę, która dowiezie cię do pomostu po lewej i wrócisz do save'u. Przebiegnij przez pomost i wejdź ukrytym wejściem w głębi. Na końcu pomieszczenia wieża. Wyjście po prawej. Po prawej za sześcianem żółta bomba. Za checkpointem skacz na podwójne platformy, z nich na następne podwójne, po lewej z powrotem na pierwsze podwójne i na lewo po złoto. Teraz skacz na pierwsze platformy, jedź na prawo, przeskocz na drugie, z nich dalej na pomost. Z tego miejsca skacz na podwójne platformy, z nich na następną pojedynczą. Jedź na prawo, przeskocz na następną platformę, dojedź na prawo, przeskocz na platformę z poprzedniego rzędu i na prawo po życie. Teraz zeskocz na platformę, jedź na lewo, przeskocz na następną i gdy zgaśnie bariera, na półkę w głębi. Tam masz jeszcze jedno życie i checkpoint. Idź na prawo. W pomieszczeniu jest dżin i żółta bomba nad pomostem. W głębi uchwyt. Na prawo zielona bomba. Zejdź w dół po uchwycie. Wyjdź wyjściem po prawej, zeskocz po sześcianach na dół i zabij dwa bornswagi. Po prawej skocz na uchwyt. Tam znajdziesz checkpoint, wir energii oraz cztery wejścia. Za pierwszym po prawej jest przełącznik, a także dżin i żółta bomba. Za pierwszym po lewej dwaj ziemiożołnierze. Za drugim po prawej bornswag i życie. Za drugim po lewej trzej ziemiożołnierze. Dalej już tylko pomost i save. Idź na lewo, masz przed sobą trzy zapadnie i barierę miedzy nimi. Dobrze wylicz skok. Z następnej platformy skacz na prawo po zapadniach, a potem w głąb na półkę. Biegnij na prawo i skacz, by ominąć pociski dżina. Zabij go i przeskocz po przesuwających się zapadniach w głąb. Złap się opadającego uchwytu i zjedź niżej. Idź do ekranu i weź żółtą bombę. Wróć tam, gdzie wylądowałeś i podejdź do krawędź krótkiego pomostu. Zejdź z niego. Zawiśniesz na uchwycie. Zeskocz na dół i biegnij do ekranu. Zabierz złoto i wracaj do uchwytu. Teraz przeskocz na półkę w głębi ekranu za kratą i biegnij na lewo. Tam przeskocz na półkę z życiem i zielonym ładunkiem. Wejdź do pomieszczenia po prawej. Przeskocz na platformę, gdy tylko się pojawi i skacz na prawo, za kratę. Tam jest kolejne życie. Następnym ciągiem platform pod zgniatarkami dostaniesz się na prawo do wyjścia. Najpierw jednak idź w głąb, przeskocz na lewo, potem znów w głąb i jeszcze raz na lewo. Zabierz złoto i wracaj. Przejdź na prawo, podciągnij się na uchwyt i zabierz żółtą bombę, potem zejdź i weź zieloną. Po sześcianach wejdź na duże sześciany i skacz na lewo. Po platformach i zapadni przeskocz na półkę z ziemiożołnierzem i zabij go. W głębi jest wir, a na prawo platforma, na którą musisz skoczyć z sześcianu. Po lądowaniu natychmiast kucnij, przesuń się na sąsiednią i skocz na poprzeczkę po życie. Skacz dalej na prawo, na końcu za barierą ziemiożołnierz. Zabij go bombą. Przeskocz przez barierę i idź na lewo. Tam znajdziesz checkpoint. Wskocz na platformę i jedź do góry, gdy się zatrzyma przeskocz na zapadnię, a z niej na opadającą platformę. Skacz tak, aż dostaniesz się na szczyt ściany. Po prawej i lewej masz dżiny, zabij je i opuść przełączniki, pomost zaprowadzi cię do teleportera.

[center]Obrazek[/center]

9.
Poziom dziewiąty. Crux stracił jedno źródło swojej energii, ale pozostało mu jeszcze drugie. Czerpie ją z mordowanych więźniów. Musisz powstrzymać ten proces i rozwalić cztery maszyny. Biegnij w głąb ekranu, obojętnie czy po lewej czy po prawej. Znajdziesz tam checkpoint i save. Zacznij eksplorację tego poziomu od prawej strony. Przeskocz bariery i idź na rozwidleniu dróg na prawo, zabij kobolda, potem idź do ekranu, przeskocz do ukrytego przejścia. Przejdź przez checkpoint i skacz na platformę i przeskakuj dalej w głąb ekranu po zapadniach i na platformę. Potem na lewo, do wlotu tunelu, teraz skocz do ekranu po życie i po kolejnych zapadniach w głąb ekranu. Po prawej masz rząd zgniatarek i barierę. Dalej jest rząd zapadni i checkpoint po prawej. Na zapadniach znajdziesz tarczę. Teraz idź do ekranu, przebiegnij przez zgniatarkę i barierę, zabij też dwa koboldy. Przed tobą następny rząd przeszkód: dwie zgniatarki i bariera pola siłowego. Za nimi czeka na ciebie bornswag i złoto. Idąc korytarzem w głąb zdobędziesz po pokonaniu następnego bornswaga życie. Wróć do checkpointu i idź na lewo. Przeskocz nad barierą i omiń zgniatarkę. Dotarłeś do pierwszej maszyny. Obok jest save. Po platformach zjedź na dół. Skacząc po odłamkach i dwóch linach na lewo dostaniesz się na pomost, gdzie przywita cię kobold. Z pomostu dostaniesz się na początek tego podpoziomu. Wracaj za ukryte przejście. Na rozwidleniu idź w głąb ekranu. Dostaniesz się na platformę, przeskocz dwie pierwsze bariery, potem przykucnij. Skocz na półkę pobiegnij w głąb i zabij bornswaga. Wróć kawałek i skacz na platformy. Po nich dostaniesz się do życia. Wejściem obok bornswaga dostaniesz się do szeregu zgniatarek. Za nimi są dwa bornswagi i tarcza. Za pryzmą sześcianów jest wir, a na nich złoto. Po zapadniach i platformie wskocz na windę. Skacz na lewo, potem przez bariery. Po prawej masz kolejnego bornswaga. Na lewo za zakrętem strzelająca wieża. Znajdziesz w niej złoto. Kawałek dalej jest druga maszyneria i save. Systemem platform dostaniesz się do wyjścia z podpoziomu. Przejdź teraz na lewo od wejścia. Za dwiema barierami jest wieża, a w niej sztabka złota. Najpierw pobiegnij do wejścia w głębi ekranu. Idź na koniec półki i zabij koboldy. Wskocz na uchwyt i jedź nim w górę. Przeskocz na lewo na następny uchwyt. Z niego na sześcian ze zgniatarką, a potem na kolejny. Teraz idź w głąb ekranu skacząc po ciągu zapadni. Uważaj na kobolda. Przy zakręcie znajdziesz za filarem złoto, dalej masz dwa uchwyty. Z drugiego skacz w głąb. Za przejściem znajdziesz w pojemniku zieloną bombę. Za trzema barierami spotkasz bornswaga przy zgniatarce. Obok jest życie. Po lewej jest wir, bornswag i zgniatarka. Dalej za przejściem dostaniesz tarczę. Wskocz na sześcian i przez platformę skacz do checkpointu, obok masz wir. Idź na prawo, skacząc po zapadniach dostaniesz się do życia. Wracaj tą samą drogą. Idź na prawo, za trzema zgniatarkami są jeszcze dwie - wcześniej życie w pojemniku, a potem już tylko maszyna i save. Systemem platform dostaniesz się na dół. Musisz skakać po ruchomych platformach na prawo, na pomosty. Potem do ekranu i jeszcze jeden ciąg zapadni z barierami energetycznymi do wyjścia. Skocz na platformę. Pojedziesz na niej do ekranu, a potem w lewo. Uważaj na ostrzał z głębi. Skacz, by uniknąć trafień. Dostaniesz się na półkę. Za kolejną barierą są ruchome platformy, przeskocz na nie i dojedź do następnej półki. Tam jest checkpoint, a w pojemniku zielona bomba. Idź na lewo, dwa bornswagi możesz załatwić jednym ładunkiem, ale musisz szybko biec na lewo. W pojemniku przy pierwszym potworze życie. Idź w głąb ekranu mijając zgniatarki. Na końcu po prawej trzeci bornswag i tarcza. Użyj tarczy, zabij gada i leć do szybszej zgniatarki, pod którą jest sztabka. Weź ją i przejdź do pojemnika, w nim jest jeszcze jedna sztabka. Wracaj przez wolniejszą zgniatarkę. Idź na prawo, z platformy skocz na uchwyt, po trzech zapadniach dostaniesz się do ostatniej maszyny. Obok jest save. Platformami i zapadniami dostaniesz się do uchwytu, z niego skacz na platformę, masz kolejne życie. Windą zjedź na dół i po zapadniach dostań się do wyjścia. Teraz wracaj na początek poziomu do teleportera.

10.
Poziom dziesiąty. Trafiłeś do Doliny Ciemności, musisz przez nią przejść i znaleźć drogę do teleportera. Przebiegnij obok dwu wielkich otworów w ziemi. Na końcu grani skacz na prawo na platformy. Uważaj na ziemiożołnierza na wysepce. Skacz aż zobaczysz linę po prawej (szósta platforma). Po dwóch linach dostaniesz się na pole antygrawitacji, tam znajdziesz dodatkowe życie. Przy ekranie masz czyste miejsce, wyląduj tam i idź na prawo. Przebiegnij obok kuli, przeskakuj toczące się pnie i pokonaj ziemiożołnierza. Na końcu ścieżki znajdziesz życie. Windą dostaniesz się do następnych lin. Drugą z nich skieruj w głąb. Przeskocz na transporter. Idź w lewo, przeskakując nad barierami. Uważaj na kulę energii. Potem systemem platform dostaniesz się z powrotem na ścieżkę. Za platformami na zwęglonej płycie znajdziesz życie, na prawo jest checkpoint i kule energii. Przy rozgałęzieniu dróg po lewej masz bornswaga, za nim jest bariera, a za nią w środkowej konstrukcji znajdziesz złoto. Obok masz wir. Wracaj i idź w prawą odnogę. Za toczącymi się pniami masz ziemiożołnierza, zwęglone płyty i następne toczące się pnie. Potem platformy i okazja na dobicie ziemiożołnierza. Barierę za nim możesz obejść z lewej strony. Na końcu ścieżki rozbij kryształy, zyskasz dostęp j do platformy. Przeskoczysz dzięki nim na inną grań. Pokonaj bornswaga i idź dalej na lewo na pole antygrawitacyjne. Znajdziesz tam kryształy i życie. Wracaj i Idź na prawo. Za trzema pniami znajdziesz wir. Dalej na prawo w konstrukcji złoto. Idąc dalej spotkasz jeszcze jednego ziemiożołnierza, za nim toczące się pnie i kulę, na zakręcie przy drzewie życie. Idąc na prawo przejdziesz przez dwa toczące się pnie i zabijesz ziemiożołnierza, przeleć nad ścieżką antygrawitacji i przeskocz przez barierę, za nią po prawej masz tarczę. Kawałek dalej po lewej na transporterze jest życie. W głębi bariera i trzy toczące się pnie, za nimi następna bariera. Potem checkpoint, a za nim ruchoma platforma, zwęglona płyta i następne platformy, nad nimi kula energii. Przeskocz na półkę. Wyeliminuj ziemiożołnierza z lewej. Idź na prawo, przeskocz barierę i toczące się pnie, po prawej masz złoto w konstrukcji, a w głębi pole antygrawitacji. Na nim po lewej tarcza, a po prawej dwa życia. Wróć. Tam gdzie znalazłeś złoto, możesz przeskoczyć na lewo do wiru i checkpointu. Idź w lewo skacząc nad toczącymi się pniami. Nad nimi masz jeszcze jedno życie. Tam gdzie są trzy pnie masz z boku występ. Poczekaj aż się przetoczą i biegnij dalej na lewo, za odcinkiem antygrawitacji masz teleporter. Możesz jeszcze w miejscu, gdzie mijasz trzy pnie skakać do ekranu na kolejne pole antygrawitacji przez sieć barier.

11.
Poziom jedenasty. Ostatnim zadaniem czekającym cię przed walką z Cruxem jest zniszczenie wszystkich kryształów, jakimi dostarczana jest energia do teleportera. Znajdujesz się na niewielkiej wysepce. Przed tobą teleporter chroniony polem siłowym, po lewej i po prawej masz skocznie na sąsiednie wyspy. Najpierw skocz na prawo. Za wirem energii wejdź na transporter. Skocz na prawo na platformę. Systemem wind i platform dostaniesz się na wyższy poziom transportera. Przy checkpoincie skręć w lewo. Na niewielkiej przestrzeń pomiędzy kulami energii znajdziesz dwa niebieskie ładunki i życie. Idź dalej na lewo. Pierwsze rozgałęzienie w kierunku ekranu doprowadzi cię do kryształu i save'u. Wracaj do rozgałęzienia i biegnij na lewo, na sam koniec transportera, uważając na kule energii. Znajdziesz tam jeszcze jedno życie. Obok możesz przeskoczyć na platformy. Dojedziesz do wiru, drugiego kryształu i do save
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

ODPOWIEDZ