Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie, Promocje i okazje Playstation

Diablo

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Diablo

Post autor: michael69 »

[center]Obrazek[/center]

POSTACIE

WOJOWNIK
Jak to bywa z wojownikami; twardy, silny ale nie za bardzo rozgarnięty. Potrafi przylać, ale z czarami nie idzie mu za dobrze.

ZBÓJNICZKA
Mistrzyni we władaniu tukiem, prawie Robin Hood w spódnicy, niestety ma małą odporność na ciosy. Za to nadrabia w czarowaniu.

MAG
Nieporadny, ale jak zagada... Biegły mistrz wszelkich rodzajów magii. Posiada wiele magicznych zdolności niedostępnych dla innych postaci.

MISJE

Mieszkańcy wioski w trakcie rozmowy wskażą ci wiele misji, jakie będziesz miał do wykonania w podziemiach. Misje te można podzielić na kilka grup. W każdej z nich masz do wykonania dwa lub trzy zadania wybrane losowo. Poniżej podajemy wszystkie, bo nie wiadomo, na które możesz trafić w grze.

KING LEORICS CURSE
Klątwa Króla Leoryka
POZIOM 3
Od Ogdena, karczmarza dowiesz się szczegółów swojej misji i tragicznej historii króla. Zejdź na poziom trzeci, odszukaj wejście, nad którym wyryto napis: To King Leoric's Tomb. Uważaj, czekają tam na ciebie hordy szkieletów, które nawet po kolejnym „zabiciu" powstaną, dotknięte przez swojego króla. Zatem zajmij się przede wszystkim nim samym, potem dobijesz resztki sług. Zabierz pokonanemu władcy Koronę Nieumarłych, mocną ochronę głowy.

POISON WATER
Zatruta woda
POZIOM 2
Podejdź do studni na środku wsi, jeśli jej kolor jest żółty, oznacza to, iż została zatruta. Powinieneś zatem udać się do Pepina i porozmawiać z nim. On wyjaśni ci szczegóły misji. Na drugim levelu musisz odszukać dziurę w ścianie otoczoną pochodniami. Za nią w jaskiniach kryją się demony odpowiedzialne za akt trucicielstwa. Gdy wybijesz je do nogi, usłyszysz dźwięk trąbki. To znak, że pora wracać. Nagrodą za ten wyczyn będzie Pierścień Prawdy (Ring of Truth).

THE BUTCHER
Rzeźnik
POZIOM 2
Dowiesz się o nim od konającego wieśniaka przy wejściu do katakumb. Rzeźnik operuje w komnacie pełnej obdardych ze skóry ciał. Jest to dość mocny przeciwnik, zatem musisz na niego uważać. Jest kilka podstępów, dzięki którym da się go wysłać do wegetariańskiego piekła. Po pierwsze, spróbuj otworzyć drzwi do jego komnaty, a następnie rzuć czar Fire Wall i zamknij drzwi. Usmażysz gada, albo poważnie go uszkodzisz. Po drugie, możesz uciec do jakiejkolwiek komnaty z kratami zamiast ściany, a z niej razić go z Luku lub innej magicznej laski aż padnie. Zabierz mu jego tasak, to potężna dwuręczna broń.

OGDEN'S SIGN
Szyld Ogdena
POZIOM 4
W rozmowie z Ogdenem dowiesz się, że piekielne kreatury kradną mu raz po raz szyld. Chcesz mu pomóc, udaj się na poziom czwarty i odszukaj hordę stworów. Ich watażka Snotspill powie ci, że kradł szyldy na zamówienie demonów z sąsiednich komnat. Wejdź tam i rozpraw się z dwoma demonami, następnie przeszukaj skrzynie i odnieś znaleziony szyld Ogdenowi, który obdaruje cię w nagrodę Medalionem Arlekina (Harlequin Crest). Wróć do podziemi, najlepiej używając Portalu i pokonaj resztę potworów. Zdobędziesz w ten sposób magiczny przedmiot (za każdym razem inny).

GHARBAD THE WEAK
Gharbad Słabeusz
POZIOM 4
Odszukaj fauna Gharbada i porozmawiaj z nim. Potem odejdź na chwilę i wróć do niego. Przy kolejnej rozmowie, prosząc cię byś darował mu życie, ofiaruje ci magiczny przedmiot. Odejdź raz jeszcze i wróć do Gharbada. Tym razem powie ci, że właśnie kończy niespodziankę dla ciebie. Jak wrócisz po raz czwarty, zaatakuje cię, powalisz go dość łatwo, a przy zwłokach znajdziesz drugi magiczny przedmiot - maczugę jego roboty.

THE MAGIC ROCK
Magiczny Kamień
POZIOM 5
Udaj się do Griswolda, kowala i wysłuchaj jego opowieści o Magicznym Kamieniu. Udaj się następnie na poziom piaty i odszukaj Czarny Kamień, który leży na stole w jednej z komnat. Po powrocie do kowala otrzymasz od niego wartościowy Magiczny Pierścień.

ARMOUR OF VALOUR
Zbroja Chwaty
POZIOM 5
Krążąc po poziomie piątym znajdziesz dużą zamkniętą komnatę w jego centralnej części. Musisz wejść do środka. Przeczytaj Księgę Krwi i udaj się do pomieszczenia z ołtarzem. Tam znajdziesz Krwawy Kamień, który powinieneś położyć na piedestale. Wtedy otworzy się sekretne przejście, którym dostaniesz się do ukrytej komnaty. Tam znajdziesz następny kamień, który musi trafić na piedestał. Znów ukaże się nowe wejście. W tym pomieszczeniu znajdziesz trzeci, ostatni kamień, który dołączony do poprzednich da ci dostęp do ostatniej komnaty pełnej demonów. Pokonaj je, a Zbroja będzie twoja.

THE CHAMBER OF BONE
Komnata z kości
POZIOM 6
Jeśli znajdziesz na poziomie szóstym Księgę, przeczytaj ją, a pojawią się schody. Wejdź po nich do komnaty zbudowanej z ludzkich kości. Musisz wybić wszystkie potwory w tym pomieszczeniu, a także ukryte w bocznych celach, gdzie znajdziesz dźwignie. Użyj ich, a dostaniesz się do centralnej komnaty i skarbów. Za komnatą znajdziesz też Królestwo Umarłych i masę szkieletów. Nagrodą za pokonanie ich będzie Księga Guardian i kilka magicznych przedmiotów.

HALLS OF THE BLIND
Korytarze Ślepców
POZIOM 7
Na poziomie siódmym znajdziesz Księgę Ślepców. Kiedy ją przeczytasz, otworzą się drzwi do pustej komnaty. Niestety, to tylko złudzenie, komnata pełna jest przeźroczystych potworów, które zaatakują cię natychmiast. Ustaw się tak, by nie mogły zajść cię od tyłu i wybijaj je systematycznie. Potem przeszukaj teren i zabierz Optyczny Amulet.

ZHAR THE MAD
Szalony Zhar
POZIOM 8
W głębinach poziomu ósmego spotkasz pogrążonego w lekturze maga. Gdy go zagadasz, da ci na odczepnego czar. Jeśli jednak zaczniesz przeszukiwać jego bibliotekę, lub naprzykrzać się zbytnio, zaatakuje cię magią ognia. Dziadyga potrafi się też teleportować, zatem jest groźnym przeciwnikiem. Po pokonaniu go otrzymasz Magiczną Księgę i jakiś przedmiot (losowo wybrany).

THE BLACK MUSHROOM
Czarne Grzyby
POZIOM 9
Jak tylko znajdziesz Księgę Grzybów na tym poziomie, wróć portalem do wsi. Daj Księgę czarownicy, a ona każe ci przynieść grzyby. Znajdziesz je na tym samym poziomie co i Księgę. Kiedy oddasz je czarownicy, ta odeśle cię do Pepina, który potrzebuje mózgu demona. Wróć na dół i dostarcz mu go. Dostaniesz eliksir, który zaniesiesz do Adrii. Ona każe ci zatrzymać go dla siebie.

THE ANVIL OF FURY
Kowadło Furii
POZIOM 10
Porozmawiaj z Griswoldem, on powie ci o tajemniczym kowadle ukrytym w katakumbach. Udaj się na poziom dziesiąty i odszukaj kowadło. Będziesz musiał sporo powalczyć, by je dostać. Ale cel uświęca środki, a nagrodą jest doskonała broń od kowala.

WARLORD OF BLOOD
Krwawy Wódz
POZIOM 13
Kiedy już znajdziesz się na feralnym poziomie, prędzej czy później znajdziesz Księgę. Nie otwieraj jej, póki choć jeden stwór ciemności biega po labiryncie. Jak upewnisz się, że nikt nie przeżył, wróć do Księgi. Z jej kart przywołasz wodza i jego wierne sługi. Musisz ich pokonać. Używaj przeciw watażce Golemów i Klątwy Kamienia. Od pokonanego dostaniesz wspaniałe uzbrojenie.

LACHDANAN
POZIOM 14
Tragiczną historię Lachdanana możesz poznać już na początku gry, czytając wstęp. Teraz dowiesz się, że rzucono na niego straszliwą klątwę. Wybawić Lachdanana od niej możesz przynosząc eliksir z poziomu piętnastego. Nagrodą za wyswobodzenie będą niezłe magiczne przedmioty.

ARCHBISHOP LAZARUS
Arcybiskup Łazarz
POZIOM 15
Na poziomie piętnastym znajdziesz podest, a na nim laskę Łazarza. Zabierz ją i wróć do wsi, gdzie Elder opowie ci o niej i o arcybiskupie. Wróć portalem do podziemi, a znajdziesz się na wprost pentagramu na podłodze. Wchodząc w niego dostaniesz się do siedziby arcybiskupa. Na całym poziomie są porozmieszczane teleportujące kręgi, które przenosić cię mogą w dowolne miejsca, zatem patrz, gdzie stąpasz. Jak tylko przejdziesz nad ostatnim kręgiem, zobaczysz Łazarza, który zabawia się z wiedźmami. Gdy podejdziesz, zagadnie cię i spróbuje wprowadzić w pułapkę, lepiej uciekaj, co sił w nogach. Jak tylko skończy mówić, pojawi się zastęp wiedźm. Powal je wszystkie, a potem zajmij się samym kapłanem. Znajdziesz przy nim wartościowe magiczne przedmioty.

DIABLO
POZIOM 16
Jak tylko skończysz rozprawiać się z Łazarzem, zauważysz, że pentagram na podłodze rozjarzył się piekielnym blaskiem. Dobrym pomysłem jest więc wyskok na zakupy do wsi. Potem spokojnie wejdź w magiczny znak. Zaraz po dotarciu na miejsce, zajmij się potworami i nie ruszaj żadnej z dźwigni. Za każdym razem, gdy pociągniesz dźwignię, pojawi się horda nowych wrogów, zatem uważaj kiedy ich używasz. Pociągając piątą dźwignię staniesz twarzą w pysk z samym księciem piekieł. Wystarczy go pokonać, by zakończyć krwawy horror, ale nie będzie to proste. Pamiętaj, że jest on odporny na magię ognia. Powodzenia.


CZARY
Spells

Zaczynając grę każdą postacią masz niewiele wspólnego z magią, nawet jeśli jesteś magiem. Dopiero z biegiem czasu uczysz się posługiwania czarami, czytając księgi znalezione w podziemiach. Co więcej, możesz je kupować od wiedźmy we wsi. Oto kompletna lista czarów, jakie są dostępne w grze i ceny, za jakie można je kupić we wsi.

HEAL OTHER -1000 sztuk złota
Leczy rany drugiej osoby, potrzebny tylko wtedy, gdy grasz w dwie osoby.

HEALING -1000 sztuk złota
Leczy twoje rany, podstawowy czar Maga.

HOLY BOLT -1000 sztuk złota
Działa tylko na umarłych, zatem nie marnuj jego energii na tych, którzy jeszcze oddychają. Nie można nim zranić drugiego gracza, przypadkiem czy nawet celowo.

FIREBOLT -1000 sztuk złota
Tani i dość słaby czar, nie można nim wyrządzić wiele szkód.

CHARGED BOLT - 3000 sztuk złota
Potrójne błyskawice, wylatują w kierunku, w którym patrzysz. Doskonałe, gdy znajdziesz się w oblężeniu, gorzej gdy uderzasz z daleka. Możesz trafić gdziekolwiek, niekoniecznie w cel.

INFERNO - 3000 sztuk złota
Dobry na wielkie potwory, które zagnały cię w kozi róg. Pojedynczy cios energii biegnący w linii prostej, kosi wszystko na swojej drodze.

TOWN PORTAL - 5000 sztuk złota
Otwiera cl możliwość teleportacji do wioski, a po udanych zakupach powrót do podziemi.

FLASH - 5000 sztuk złota
Rozchodzący się promieniście strumień energii, poczekaj aż stwory cię okrążą i daj im popalić.

LIGHTNING - 5000 sztuk złota
Dobry do uderzania w potwory odporne na ogień.

PHASE - 8000 sztuk złota
Potrafi odrzucić od ciebie atakujące potwory, co daje czas na ucieczkę lub kontratak.

FIREBALL - 8000 sztuk złota
Mocniejsza wersja Firebolta. Niemniej nie tak znowu potężna, jakby się chciało.

FIRE WALL -10 000 sztuk złota
Ściana ognia, która odgrodzi cię od piekielnych kreatur, dobrze ustawiona pomoże pozbyć się wielu przeciwników.

FLAME WAVE -10 000 sztuk złota Zmiata wszystkie stwory nie posiadające odporności na ogień.

GOLEM -10 000 sztuk złota
Jak to Golem, pokażesz mu kierunek, w którym ma się udać i walczy za ciebie.

TELEKINESIS -10 000 sztuk złota
Możesz poruszać przedmiotami i istotami oraz przenosić je w inne miejsca.

BONE SPIRIT -10 500 sztuk złota
Pojawia się duch atakujący przeciwnika, którego mu wskażesz.

STONE CURSE -12 000 sztuk złota
Zamienisz w kamień swojego przeciwnika, wprawdzie tylko na chwilę, ale możesz mu wtedy nieźle przyłożyć i nie odda ci.

MANA SHIELD -13 000 sztuk złota
Używając tego czaru musisz być ostrożny, nie dosięgną cię ciosy przeciwnika, ale rany wroga kosztować cię będą Manę, a gdy się skończy, czar pryśnie.

GUARDIAN -14 000 sztuk złota
Możesz dzięki niemu przywołać trzygłowego potwora, który wyłoni się spod ziemi i stanie w twojej obronie.

ELEMENTAL -15 000 sztuk złota
Przywołuje duchy, które rzucają się na twoich wrogów niszcząc ich ogniem.

TELEPORT -15 000 sztuk złota
Używając go możesz ewakuować się z pola walki lub przeniknąć przez ścianę do ukrytych komnat.

CHAIN LIGHTNING - 20 000 sztuk złota
Drogi i użyteczny czar. Otacza cię pierścieniem wyładowań energetycznych, które niszczą wszystko na swojej drodze.

NOVA - Księga Czarów
Możliwa tylko do uzyskania z Księgi Magicznej lub Modlitewnika, niezwykle rzadko spotykana. Wytwarza krąg morderczej energii zdolnej pokonać najsilniejszego przeciwnika.


MODLITEWNIKI
Shrine

Oto zestaw znaczeń, jakie niosą ze sobą odczytane z Modlitewników teksty:

HANDY SHRINE
Przesłanie: „The hands of men may be guided by fate"
Efekt: Dodaje dwa punkty do Dexterity.

OBLITERATION SHRINE
Przesłanie: „Arcane magic brings destruction"
Efekt: Uzyskujesz czar Nova.

MIGHTY SHRINE
Przesłanie: „Strenght is bolstered by heavenly faith"
Efekt: Podwyższa iloraz siły o 2.

HEALING SHRINE
Przesłanie: „Drink and be refreshed"
Efekt: Wytwarza napoje Full Health lub Mana.

CLEVER SHRINE
Przesłanie: ..Knowledge and wisdom comes at the cost of self"
Efekt: Wzrasta ilość Many, ale o tę samą wartość maleje ilość Hit Pointów.

SPELL SHRINE
Przesłanie: „Magie is not always what it seems to be"
Efekt: Losowo zmniejsza wartość jednego czaru i podnosi wartość pozostałych.

ENERGY SHRINE
Przestanie: ..Intensity at the cost of wisdom"
Efekt: Redukuje Manę i zwiększa siłę Holy Bolt o dwie jednostki.

DISCOVERY SHRINE
Przesłanie: „Mysteries are revealed in the light of reason"
Efekt: Pozwala identyfikować przedmioty.

COWBOY SHRINE
Przesłanie: „New strenght is forged through destruction"
Efekt: Jeden z przedmiotów traci dziesięć punktów wytrzymałości (Durability), a pozostałe zyskują tę wartość.

TELEPORT SHRINE
Przesłanie: „Wherever you go there you are"
Efekt: Przenosi cię do wybranego punktu.

RUSH SHRINE
Przesłanie: „A surge of blood interrupts your thoughts"
Efekt: Tracisz czwartą część Many, ale o taką samą wartość wzrasta ilość punktów życia.

MADMAN SHRINE
Przesłanie: „Some are weakened as others go strong"
Efekt: Może podnieść lub zmniejszyć wartość twoich przedmiotów.

DAYLIGHT ROBBERY SHRINE
Przesłanie: „Your skills increase at a price"
Efekt: Tracisz całe złoto.

PROTECTION SHRINE
Przesłanie: „While the spirit is vigilant the body survives"
Efekt: Otrzymujesz czar Mana Shield.

MAGICK SHRINE
Przesłanie: ..Salvation comes at the cost of wisdom"
Efekt: Redukuje Manę podnosząc jednocześnie losowo poziom czarów.

LIFE SHRINE
Przesłanie: „The essence of life flows from within"
Efekt: Dodaje dwa punkty do Vitality.

IRONMONGERS SHRINE
Przesłanie: „Only time can dimnish the power of
steel"
Efekt: Przywraca trwałość przedmiotom które posiadasz.

THIEVING BANDITS SHRINE
Przesłanie: „When avarice fails patience gains reward"
Efekt: Wszystkie przedmioty, jakie przeniosłeś do miasta zostają skradzione, ale otrzymujesz 100 punktów doświadczenia (Experience Points) za każdy.

MANA FOR LIFE SHRINE
Przesłanie: „Energy comes at cost of wisdom"
Efekt: Tracisz połowę wartości Many za zwiększenie o połowę wartości życia.

A TO Z SHRINE
Przesłanie: „The way is made clear when viewed from above"
Efekt: Otrzymujesz całą mapę.

JACKPOT SHRINE
Przesłanie: „Riches abound when you least expect it"
Efekt: Znajdujesz złoto.

RECHARGE SHRINE
Przesłanie: „The powers of mana renew"
Efekt: Doładowuje się każdy przedmiot, który posiadasz.

BIG MISTAKE SHRINE
Przesłanie: „You hear a strange cry from the distance"
Efekt: Rośnie wartość Hit Pointów Bossa poziomu, na którym jesteś.

BACK STABBER SHRINE
Przesłanie: „Those who are last may yet be first"
Efekt: Postać, która uaktywniła Modlitewnik otrzymuje +1 punkt do każdej wartości, a druga postać traci taką samą wartość.

CASH BACK SHRINE
Przesłanie: „You hear a series of creaks and thumps"
Efekt: Wszystkie skrzynie na poziomie napełniają się od nowa.

BLADE SHRINE
Przesłanie: Justice is swift and sharp"
Efekt: Ilość strat zadanych przeciwnikowi wzrasta o jeden punkt.
Ostatnio zmieniony sob 02 sty, 2010 15:00 przez michael69, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

[center]Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek[/center]


[center] :ok:
michael69
Obrazek[/center]
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

ODPOWIEDZ