Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie, Promocje i okazje Playstation

Saga Frontier

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Saga Frontier

Post autor: michael69 »

[center]Obrazek[/center]


[center]T-260

Obrazek

CHARAKTERYSTYKA POSTACI
Gatunek: Robot
Zalety: Uniwersalne wyposażenie
Wady: Bardzo trudno zdobyć nowe techniki walki
[/center]

[center]NAJLEPSZA DRUŻYNA:
T-260 - Robot
Engineer Car - Robot
ZEKE - Robot
Leonard - Robot
Gen - Miecze


======================[/center]

[center]BLUE

Obrazek

CHARAKTERYSTYKA POSTACI
Gatunek: Człowiek
Zalety: Potężne zaklęcia
Wady: Na drodze do zakończenia gry czeka wielu trudnych przeciwników
Pomoc: W trakcie zdobywania nowych zaklęć pamiętaj że Rouge robi to samo. W trakcie gry dojdzie do starcia z nią, pamiętaj więc o możliwości przejęcia jej zaklęć po walce. Skup się na zdobywaniu zaklęć związanych z Ciniem (Shadow) i Tajemnicami (Arcane).
[/center]

[center]NAJLEPSZA DRUŻYNA:
Blue - Zaklęcia
Gen - Miecze
Lute - Miecze
Fuse - Miecze
Mei Ling - Miecze


======================[/center]

[center]EMELIA

Obrazek

CHARAKTERYSTYKA POSTACI
Gatunek: Człowiek
Zalety: Wyposażenie na każdą okazję
Wady: Słaba charakterystyka postaci w momencie startu. Na szczęście szybko nadrabia wszystkie zaległości.
[/center]
[center]NAJLEPSZA DRUŻYNA:
Emelia - Miecze
Annie - Miecze
Liza - Walka wręcz
Zozoma - Magia
Asellus - Magia


======================[/center]

[center]LUTE

Obrazek

CHARAKTERYSTYKA POSTACI
Gatunek: Człowiek
Zalety: Buntowniczy jak James Dean
Wady: Buntowniczy jak James Dean
Tips: W trakcie gry możesz zabrać ze sobą prędzej czy później nowych członków drużyny. Ważne jest abyś w trakcie gry znalazł czas na to, by podbudować sprawność władania mieczem Lute _Arcane.
[/center]

[center]NAJLEPSZA DRUŻYNA:
T-260 - Robot
Engineer Car - Robot
Lute - Miecze
Gen - Miecze
Capt. Hamilton - Broń palna


======================[/center]

[center]ASELLUS

Obrazek

CHARAKTERYSTYKA POSTACI
Gatunek: Istota Magiczna
Zalety: Najlepsze połączenie umiejętności ludzi i istot magicznych
Wady: Najtrudniejsza droga wiodąca do zakończenia
Tips: Najlepiej rozwijać jej ludzkie umiejętności (miecze - magia), ale z czasem nie można uniknąć zdobycia umiejętności istot magicznych, gdyż są one częściej używane w walce. Twoja postać będzie ulegać stopniowej transformacji w istotę magiczną.
[/center]

[center]NAJLEPSZA DRUŻYNA:
Asellus - Miecze
Lute - Miecze
White Rose - Magia
Rouge - Zaklęcia
Silence - Magia


======================[/center]

[center]RIKI

Obrazek

CHARAKTERYSTYKA POSTACI
Gatunek Potwór
Zalety: Może łatwo pochłaniać nowe siły
Wady: Używać ostrożnie technik pochłaniania sił, można osłabić postać (Arcane)
[/center]

[center]NAJLEPSZA DRUŻYNA:
Riki - Potwór
Gen - Miecze
T-260 - Robot
Sei - Potwór
Mei Ling - Magia


======================[/center]

[center]RED

Obrazek

CHARAKTERYSTYKA POSTACI
Gatunek: Człowiek
Zalety: Możliwość przemiany w siłacza
Wady: Nie może się przemieniać, gdy pozostali członkowie drużyny go obserwują.
[/center]

[center]NAJLEPSZA DRUŻYNA:
Red - Miecze
Gen - Miecze
Thunder - Potwór
Lute - Miecze
Cotton - Potwór


Obrazek

======================
************************
[/center]


JUNK
Tak szybko jak będziesz mógł, idź do Combat Dome i walcz z pojawiającymi się przeciwnikami. Po każdej walce kieruj się do Slima, aby odebrać nagrodę. Po ostatnim starciu wróć do Junk i pozwól Ośmiornicy dokonać wszelkich napraw, kup także kilka zestawów naprawczych (Repair Kit). Wróć do Combat Dome i wejdź znowu do baru. Po pokonaniu Caballero, wyjdź na mapę i znów idź do baru (Combat Dome). W tym momencie powinna nastąpić scena porwania twojej przyjaciółki Time. Musisz iść do Scrap uratować ją. Gdy znajdziesz Time, czeka cię krótka walka. Uważaj, Gen podniesie kawał rury i użyje jej jak miecza. Gdy Time będzie już bezpieczna, razem z Genem stawisz czoła Caballero. Tym razem na jego warunkach.

SCARP

Aby Lute dołączyła do twojej drużyny, wejdź do pierwszego budynku po prawej. Przed walką z Caballero kup w sklepie doładowanie (Power Up), będziesz odporny na ogień przeciwnika. Idź prosto na szczyt fabryki. Tam spotkasz straż Caballero. Jeśli chcesz najpierw zniszczyć stanowiska ogniowe, użyj przycisku uruchamiającego wyposażenie fabryki.

KOORONG
Aby zebrać informacje dotyczące twojej misji, wejdź do drzwi z tyłu kurczaka. Uruchom terminal komputerowy.

MANHATTAN
Idź do centrum handlowego, znajdź Snack Bar i porozmawiaj z klientem o blond włosach. Zabierze cię on do centralnej bramy, spotkasz tam Leonarda.

SHRIKE
Idź do Nakajima Robotics. Porozmawiaj z ludźmi. Pomogą ci, jeśli dostarczysz im „Mouse Mec" z grobowca Sei. Przed pójściem tam, idź do warsztatu i dołącz do drużyny Robota Naprawczego (Engineer Car). Gdy powrócisz z grobowca, dołączysz do drużyny Zeke'go. Możesz także zmienić wyposażenie drużyny.

SHINGROW
Idź do ruin po górnej lewej stronie. Wejdź do statku kosmicznego, pozbieraj wyposażenie i poszukaj centrum komputerowego. Gdy je znajdziesz (za kurtyną z roślin), załaduj dane z komputera i wróć do Nakajima Robotics w Shrike.

MANHATTAN
Idź do laboratorium dr Leonarda, gdzie spotkasz jego Robota. Posiada on wszystkie wspomnienia i informacje na temat badań doktora. Gdy Robot-Leonard dołączy do drużyny, będziesz dysponował potężną siłą - cztery Roboty i Gen.

TARTAROS
Gdy Leonard jest w drużynie, zyskujesz dostęp do nowych obszarów. Używając jego kodów, idź do Tartaros. Masz do przejścia tor przeszkód. Najpierw musisz przełączyć przełączniki. By je znaleźć, idź w dół schodów po lewej, potem poprzez screen w prawo. Po przejściu pierwszych drzwi, wejdziesz w obszar jaskiń, gdzie musisz uruchomić przełączniki otwierające wejścia do następnego obszaru. Każde przejście jest strzeżone przez potężnego Robota. Warto z nimi walczyć, posiadają przydatne umiejętności, które możesz przejąć podczas walki. Gdy przejdziesz drzwi, znajdź główny komputer zawierający informacje o położeniu Kwatery Głównej (HQ). Wróć na Manhattan, porozmawiaj z agentem biura podroży, który przetransportuje cię do HQ.

HQ
W Kwaterze Głównej najpierw zlokalizuj komputer. Znajdziesz tu wiele interesującego wyposażenia strzeżonego przez Roboty. Na razie zignoruj je. Gdy znajdziesz komputer, przeniesiesz się do cyberprzestrzeni. Idź w dół i w prawo, aż dotrzesz do zamku. Tam musisz pokonać wirusy chroniące rdzeń komputera, później pozwól T260 użyć na nim techniki „CONTACT-u". Opuść zamek i cofaj się, aż zobaczysz most, przejdź po nim i wejdź do następnego zamku. Zanim rdzeń wyjaśni ci twoje zadanie, musisz w środku rozwiązać kilka zagadek. Nadszedł czas zmierzenia się z RB3, Maszyną Ostatecznej Zagłady. Najpierw wyłącz lasery zabezpieczające (przy moście), wejdź w drzwi i idź do wyjścia po górnej prawej stronie. Podejdź do komputera, posłuchaj „kliknięcia". Teraz szybko do komputera na dół w lewo. Uruchom program wyłączający lasery (poczujesz wstrząs statku). Wyjdź na zewnątrz na drogę „dostępu", uderz we wszystkie różowe przełączniki, a otworzy się brama. Biegnij na okrągłą płaszczyznę na szczycie, będziesz po drodze walczył z falami wrogich Robotów, aż dotrzesz do jednostki głównej (Main Memory ) RB3. Na miejscu idź od lewej do prawej strony, niszcząc tak wiele wrogów, jak potrafisz. Na końcu spotkasz RB3 w postaci drzewa rosnącego na pustyni.

PRZYGOTOWANIA DO PODRÓŻY
Rozpoczniesz w Devin lub Luminous. Najpierw wybierz Devin. Gdy tam będziesz, udaj się do sklepu z runami i tajemnicami (Rune, Arcane). Zbierzesz informacje, jak posługiwać się tymi zaklęciami. Opuść Devin i udaj się do Koorong. Na miejscu skieruj się do tylnej alejki, gdzie spotkasz Doktora Nasukana. Dołączy on do ciebie. Wejdź po schodach i porozmawiaj ze Szkieletem. Później idź do Scrap. Tam do drużyny dołączą z kolei Gen, Mei Ling i Lute. Teraz możesz użyć mapy regionu i udać się do Luminous.

ZAKLĘCIA ŚWIATŁA
W Luminous masz do wyboru nauki Zaklęć Światła lub Cienia (Light, Shadow). Jeśli wybierzesz Światło, idź w lewo i porozmawiaj z człowiekiem, który wyśle cię do labiryntu Luminous. Tam, za pomocą luster, musisz tak ustawić promienie Światła, aby nakierować je na wyjście. W pierwszym pokoju powinieneś jedynie ustawić lustra, a w drugim przenieść diament na inny piedestał (tak, by dwa promienie skupiły się na drzwiach). W trzecim pokoju trzeba także odpowiednio dobrać kolor filtrów, przez które muszą przejść promienie nim uderzą w północną ścianę. Od odpowiedniej kolejności kolorów promieni zależy to, co pojawi się w pokoju: Czerwony/Ciemnoniebieski: Wróg Jasnoniebieski/Purpurowy: Przedmioty Żółty: 400 kredytów Biały: Wyjście z labiryntu.

ZAKLĘCIA CIENIA
Jeśli wybierzesz Cień, droga będzie trudniejsza. Mei Ling nie będzie mógł pójść z tobą. W labiryncie ucieknie od ciebie twój Cień. Musisz go odszukać, jeśli chcesz znaleźć wyjście. W pierwszym pokoju nie ma potworów, ale upewnij się, że porozmawiasz z każdym Cieniem, szczególnie z Cieniem Milczenia (Silence), który później dołączy do twej drużyny. Możesz odwiedzić sklep, gdzie znajdziesz magiczne wywary i kamienie. Później bardzo ci się przydadzą. Czeka cię też rozwiązanie zagadki. W tym celu znajdź pokój z cieniami. Dotknij Cienia, który wygląda jak ty. Uważaj na zarys konia, który się wtedy pojawi na górnym balkonie i zaraz zniknie. Udaj się tam i dotknij ponownie Cienia. Przejdź za nim do następnego pokoju, gdzie wreszcie połączysz się z nim.

ZAKLĘCIA TAJEMNIC
Arcane Magie. Najpierw idź do IRPO, aby zebrać Kartę Tarcz (Shield Card). Gdy dotrzesz do gór, idź ścieżką przed siebie do czasu napotkania "Bossa". Musisz go pokonać i zabrać mu Kartę. Następnie znajdziesz się w Koorong. Kup pięć sztabek złota i idź do Baccarat. Porozmawiaj z Emelią, która pomoże ci znaleźć Gnomy. Porozmawiaj z nimi i wymień złoto na Złotą Kartę (Gold Card). Potem idź do Wakaru. Gen poprowadzi cię do małego pokoju z zacienionymi półkami.
Gdy usłyszysz szczęk mieczy, wciśnij przycisk akcji. Ostatnia Karta znajduje się w Yorkland. Porozmawiaj z ludźmi zbierającymi owoce. Skierują cię na bagna. Znajdź przez nie drogę (nie jest to łatwe, jesteś przecież pijany) i wejdź po schodach. Podejdź do pucharu i oto ostatnia Karta jest twoja.

MAGIA RUNÓW
Jeśli wybierzesz Magię Runów, idź najpierw do Kowloon. Wejdź w labirynt rur i znajdź pierwszy Run. Następnie udaj się do Shrike, do grobowca Mu. Gdy znajdziesz pokój z kośćmi smoka, przygotuj się na walkę - dostaniesz Run. Idź do Koorong, wybierz jakąkolwiek walkę. W jej trakcie zostaniesz połknięty przez Tanzera, a w jego środku znajdziesz Run. Ostatni z nich znajduje się w Despar. Aby się tam dostać, porozmawiaj z Annie. Run znajduje się w centrum więzienia.

MAGIA CZASU
Aby ją zdobyć, porozmawiaj z Władcą Pierścieni (Ring Lord). Wyśle cię do Krainy Czasu, masz tam odnaleźć zniszczoną Klepsydrę. Po powrocie do Władcy, zostaniesz wysłany do Fucinaturu w celu odszukania Łasicy Piaskowej (Sand Weesel), która potrzebna jest do naprawy Klepsydry. Wróć do Krainy Czasu i tam ją napraw (wskocz na Klepsydrę od tyłu). Potem czeka cię jeszcze walka z Władcą Czasu (Time Lord), po której otrzymasz Zaklęcia Czasu.

KOSMICZNA MAGIA
Aby otrzymać Zaklęcia Kosmosu, musisz iść do Devin. Biegnij do góry w prawo, aż do ołtarza na szczycie gór. Zgraj stan gry, porozmawiaj z dziewczyną i wejdź do Krainy Kosmosu. Tam musisz przejść przez labirynt zagadek i na końcu, po dojściu do białych schodów i pokonaniu Ki-Rina otrzymasz upragnione zaklęcia. Gdy już będziesz miał wybrany zestaw magii i zaklęć, nadejdzie czas walki z twoim bratem Rougem. Macie taki sam Poziom Energii (HP) i Życia (LP). Kiedy w trakcie walki twoja energia spadnie do zera, automatycznie zostaniesz ożywiony, by walczyć dalej. Warunkiem zwycięstwa jest spowodowanie, by poziom LP przeciwnika spadł do zera. Najprostszym rozwiązaniem jest częste używanie magicznych kamieni i miecza .

KRÓLESTWO MAGII
Idź do swego domu w Królestwie Magii. Kieruj się w górę, poprzez plątaninę rur do podziemi. Tam znajdziesz ołtarz z trzema lśniącymi kryształami, które musisz podnieść w odpowiedniej kolejności (lewy, prawy, środkowy). Wróć do posągów bogiń i porozmawiaj ze środkową. Zejdź w dół i idź przed siebie, aż do spotkania z jed:nym z mieszkańców wioski. Gdy będziesz gotów, zejdź do Piekła. Podążaj ścieżką do chwili zobaczenia schodów z dwoma posągami smoków. Zgraj stan gry. Wejdź do środka i pokonaj ostatniego Bossa Heli Lorda.

UCIECZKA Z WIĘZIENIA
Twoje pierwsze zadanie to ucieczka przez szereg rur kanalizacyjnych. Zaczynasz przechodząc przez „Slimesy", możesz przejść, gdy znikną. Zejdź na dół i trzymaj się lewej strony, aż do momentu znalezienia pod dziurą w podłożu pokoju (nagraj stan gry). Zejdź do niego i ukryj się w szafce do chwili, gdy wyjdą strażnicy. Weź pistolet i ukryj się znowu. Wyjdź i podążaj za Annie. Poszukaj runów. Po dotarciu do rusztowań, pokonaj Bossa - dotknij Runów. Jesteś wolny.

DOM EWIELII
Wejdź na tyty swojego domu. Po wejściu zobaczysz Jokera i biegnącego za nim Roufusa. Idź za nimi i weź udział w tajnym zebraniu, które prowadzi Roufus. Wróć do pokoju na tyłach domu i przyłącz Lisę do twej drużyny Potrenuj na strzelnicy i wróć do Roufusa. Gdy zostaniesz zapytany o Runy, zignoruj go. Wyjdź i wróć do pokoju. Porozmawiaj o pierwszej misji.

PAŁAC SHINGROW
Stań do walki w turnieju. Prawdopodobnie przegrasz, ale w trakcie turnieju zobaczysz Jokera wspinającego się po balkonach. Wbiegnij na schody po lewej stronie, zaprowadzą cię na pierwsze piętro. Znajdzieswz się w okrągłym pokoju. Stań tak, aby patrzeć na północ. Za prawą przegrodą są dwa wyjścia, naciśnij brązową wazę i otwórz sekretne przejście. Zejdź na dół i skręć w prawo. Stocz pojedynek ze sługami Jokera (dwóch wojowników)._

ZBIERANIE SIŁ
Będąc z powrotem w Koorong wybierz się na wycieczkę do Scarp. Wyposaż dobrze swą grupę. Bądź jednak ostrożny z wydawaniem gotówki, powrót kosztuje 100 kredytów Po powrocie kup dla wszystkich Jet Boots. Udaj się do kwatery i porozmawiaj z Roufusem, otrzymasz następne zadanie.

BACCARAT
Najpierw otrzymasz nowe wyposażenie. Porozmawiaj z kelnerką na temat Jokera. Potem idź za Jokerem na górne piętro, wejdź do windy i skieruj się na parking. Podnieś kratę ściekową. Annie i Liza dołączą do drużyny. Wejdź do tuneli. Droga do następnej lokacji wiedzie przez wejście w lewym rogu. W następnym pokoju naciśnij mocno na lewą ścianę, otworzy się tajne przejście. Teraz idź na północ, aż do spotkania z Jokerem. Po jego ucieczce podążaj na południe, po drodze natkniesz się na subbossa Gragantu. Jeśli posiadasz Jet Boots, nie powinien być dla ciebie przeszkodą.

HAREM YARUTO
Następna misja zaprowadzi cię do haremu dowódcy Trinity. Po animacji wyjdź na zewnątrz, gdzie spotkasz Asselusa i White Rose, pomogą
ci znaleźć Zozmę i uciec z bazy. Zejdź na niższe piętro schodami. Wejdź do windy z tyłu pokoju. Po wyjściu trzymaj się prawej strony, aż zobaczysz mechanicznego wartownika. Przebiegnij przez hol trzymając się dolnej części podłogi. Po lewej stronie jest wyjście.

POWRÓT DO BAZY TRINITY
Powracasz do Trinty zupełnie sam (nie zapomnij o doładowaniu postaci). Z racji swego osamotnienia przegrasz każdą walkę, jedynym wyjściem jest unikanie wszystkich potworów. Wróć do pokoju dowódcy Trinity, po wyjściu znowu znajdziesz się w holu z mechanicznym wartownikiem. Przez hol przebiegnij odwrotnie jak w poprzedniej misji. Po rozmowie z dowódcą spotkasz się z Roufusem i resztą grupy. Jeszcze raz musisz uciec z bazy (drogę powinieneś znać na pamięć).

ZAPOMNIANY OŁTARZ
Przed spotkaniem z Bossem doładuj drużynę na bagnach w Yorkland (to najlepsze miejsce, by to uczynić). Musisz nabyć umiejętność Dodge Gaze oraz zebrać amulety Purple Eye. Ostatni Boss atakuje w trzech formach: ataki gazowe, mieczami i piorunami. Przed bitwą upewnij się, że drużyna posiada odporność na ataki gazowe, wyposaż wszystkich w zbroje oraz umiejętności odbijania mieczy (Deflect). Jeśli jesteś gotowy, porozmawiaj z Roufusem. Rozpocznie się walka z Bossem.

YORKLAND
Kiedy opuścisz dom, poszukaj statku na zewnątrz miasta. Podczas rejsu odwiedź kilka miast, a gdy wrócisz do domu porozmawiaj z bratem. Gdy zechce przyłączyć się do ciebie, pozwól mu. Da ci to szansę przetrwania wczesnych walk.

MIASTO DEVIN
Odwiedź mężczyznę w namiocie, usłyszysz o Magii Runów. Zapytaj o podarunek, a dowiesz się o czterech miejscach, w których znajdziesz Runy. Potem odwiedź kobietę w domu z kartami tarota (na wzgórzu), powie ci o Tajemnicach Magii. Spytaj ją o podarunek, a dowiesz się o czterech miejscach, gdzie z kolei możesz zdobyć karty tarota (dają ci możliwość używania magii).

KOORONG
Poszukaj mężczyzny, który wskaże Wakatu, mistrza miecza. On nauczy cię walczyć tą bronią. Możesz go znaleźć w Scarp. Nosi opaskę na głowie i chodzi w T-shircie, używa imienia Gen. Później zbadaj miasto i znajdź strzeżone schody blokujące wejście do kanałów. Tam poszukaj torby z 200 kredytami, bloków pamięci i kryształów lodu. Odszukaj też sklep z bronią przemycaną z Trinity. Wróć tu, gdy będziesz miał więcej pieniędzy. Po opuszczeniu naturalnych grot i powrocie do kanałów poszukaj kryształu ognia.

LUMINOUS
W tym magicznym mieście spotkasz Rouge. Odpowiedz „tak" na jej pytanie i dołącz ją do drużyny. Później możesz tu wrócić, aby nauczyć się jasnej i ciemnej strony magii.

SCRAPTOWN
Znajdziesz tu kilka kluczowych dla dalszej gry postaci. Idź do knajpy, gdzie poznasz Gena. Słyszałeś o nim w Koorong, dołącz go do drużyny. Porozmawiaj z T 260, Riki i Mei Ling, wszyscy dołączą do ciebie. W sklepie z rupieciami podnieś sprawność T260.

WAKATU
Zanim przybędziesz do miasta duchów, zrób przystanek w Koorong. Kup tam wszystko, co może ci być potrzebne w dalszej podroży. Poszukaj Iron Clogs, bardzo dobrej jednostrzałowej broni. Znajdź Twin Dragon. Idź za Genem. Aby znaleźć Kartę Szermierza (karta tarota), ustaw w maszynie trzy Cienie (najlepiej z królikiem). Jeśli źle trafisz, będziesz musiał walczyć z przeciwnikiem. W ten sposób łatwo możesz podnieść charakterystykę swojej postaci.

BACCARAT
Wejdź schodami do góry. Tam poznasz faceta, który pokaże ci gnoma. Idź za gnomem do baru,
wejdź do windy i zjedź na parking. Przy kracie ściekowej poznasz Emelię, dołączy do twojej drużyny.

KYO
Jedź tam, aby nauczyć się więcej o Magii Umysłu. Jeśli uważasz, że twoja postać jest dostatecznie silna, spróbuj nauki. Pamiętaj o tym, że możesz to zrobić tylko raz. Jeśli się nie nauczysz, możesz kupić odpowiednie czary.

SHRIKE
W laboratorium badań biologicznych poszukaj tajnych drzwi (drugie piętro, za szafką z książkami). Idź na górę, znajdziesz uwięzionego Cottona i potwora Tidi. Przyłączy się do ciebie. W Nakajima Robotics przyłącz Robota (Engineer Car).

OWNI
Idź do restauracji z owocami morza i porozmawiaj z kapitanem. Zostaniesz zaproszony do zwiedzenia jej statku w Nelson. Zostań w hotelu na noc, nic nie musisz płacić. Idź do posiadłości Lorda. Wejdź na strych i znajdź ukryte skarby (Kris Knife i Ghost Cannon). Potem idź do piwnicy, tam z kolei odnajdziesz Rubber Suit i Max Cure. Możesz znaleźć ukryty loch, znajduje się tam Magic Water i Sanctuary Stone , a w następnym pokoju Rotten Meat i Jet Boots. Idąc dalej natkniesz się na wielkiego suma strzegącego schodów. Za nim znajduje się pułapka (wygląda jak duży skarb) i kilka małych skrzyń , możesz je otworzyć bez ryzyka. Poszukaj również Jackal Sword (jest ukryty za ścianą z przodu schodów).

NELSON
Jadąc do Nelson na pokładzie „Victorii", statku bojowego, porozmawiaj z kpt. Hamilton - przyłączy się do twej drużyny. Zapyta cię, czy chcesz zakończyć swą misję. Jeśli chcesz spróbować, zgraj stan gry, zanim powiesz „tak". Prawdopodobnie nie będziesz jeszcze wystarczająco silny, aby spróbować. Najpierw udaj się do Wakatu w celu podbudowania swej sprawności, czyli zebrania kilku magicznych umiejętności.

BAZA MONDO
Staraj się tutaj unikać walk z potworami. Boss, którego będziesz musiał pokonać, przybiera różne, silne wcielenia. A oto kilka rad:
1. Uzbrój roboty tak, by wytrzymały mocne uderzenia. W składzie drużyny powinien być Engineer Car (naprawia Roboty).
2. Wyposaż postacie w Jet Boots.
3. Używaj kombinacji drugiego lub trzeciego stopnia.
4. Rób wszystko, aby Lute przerwał walkę - inne postacie nie są tak ważne.

FACINATURU
Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad swoją postacią, opuść pokój i udaj się dp wieży (górna lewa). Wejdź do basenu, a zostaniesz teleportowany do innego pokoju. Wejdź do ogrodu, a napotkasz Ciato, jedną z istot magicznych, po chwili pojawi się lord Orlouge, który wyjaśni ci twoją sytuację. Wyjdź z lldonem z zamku i idź do wioski. Przebierz się w nowe ubranie i wróć do zamku. Udaj się do dolnej lewej wieży, tam potrenuj z lldonem. Zabierz go potem do prawej górnej wieży, gdzie dołączy do ciebie Królowa White Rose. Zabierz drużynę z powrotem do wioski, porozmawiaj ze sklepikarzem (mając w drużynie istotę magiczną uzyskasz pomoc).
Wróć do swego pokoju (środek góra) i połóż się spać. Gdy ponownie znajdziesz się w wiosce, porozmawiaj z dziewczyną ze sklepu z ubraniami. Gdy wrócisz do domu, Ciato powie ci o drodze ucieczki z zamku. Musisz przekonać Królową White Rose, aby pomogła ci. Będziesz potrzebować wielu sztabek złota, aby wykupić miejsce na statku.

OWMI
Gdy tylko przekroczysz most, dowiesz się o Mesarthim, który jest więziony przez władcę wioski. Idź do jego posiadłości, porozmawiaj z nim i z Syreną. Gdy Syrena dołączy do twojej drużyny, szef wioski uniemożliwi ci jej opuszczenie. Udaj się do piwnicy, przejdź przez łańcuchowe drzwi. Kontynuuj wędrówkę w dół do chwili, gdy spotkasz wielkiego robala. Zabij go i wyjdź przez drzwi po jego lewej stronie. Podejdź do jeziora, tu opuści cię Mesarthim.
SHRłKE
Gdy Mesarthim cie opuści, zobaczysz scenę z sali tronowej Lorda Orlouge. Udaj się następnie do biura podroży i pozwól swym ludzkim przyjaciołom zabrać się do Shrike, aby spotkać się ze swą babcią. Na mapie Shrike poszukaj miejsca „My House" i wejdź w ten obszar. Zostaniesz zaatakowany przez pierwszego mordercę, Fire Sage'a. Od tej chwili będziesz nieustannie czekał na następnego, coraz silniejszego zamachowca, więc dobierz sobie silną drużynę (najlepiej Lute, Shadow i Rouge).

ZAMACHOWCY
Gdy dobierzesz sobie drużynę, udaj się do Devin. Idź na szczyty gór, gdzie zostaniesz zaatakowany przez następnego zamachowca, Water Knighta. Idź z powrotem do Shrike, do grobowca Sei. Zbierz artefakty, a gdy to nastąpi, czeka cię następna walka z mordercą, Green Sage.

KSIĄŻĘ LION
Gdy pokonasz wszystkich zamachowców, Lord Orlouge zacznie wysyłać za tobą istoty magiczne. Idź do Devin i rozpocznij misję „Arcane".
Gdy dotrzesz do Yorkland, gdzie masz znaleźć Grail Card, zaatakuje cię Książę Lion. Jest to bardzo trudny przeciwnik. Przygotuj więc dobrze swoją drużynę (zbroje i techniki parowania ciosów). Pamiętaj, że wróg może zabić każdą z twoich postaci jednym trafnym ciosem.

SZLACHETNI
Idź do Koorong i porozmawiaj ze Szkieletem, potem do Scrap, by spotkać Gena i na końcu do Wakatu, by znaleźć kartę tarota (Sword Tarot Card). Napotkasz lldona, który dołączy do twojej drużyny. Idź do Shingrow. Podejdź do ruin (prawy górny róg). Spotkasz tam Ciato, który cię zaatakuje. Przybierz formę Hunter Knighta. Walcz z nim podobnie jak z Księciem Lionem.

LABIRYNT CIEMNOŚCI
Po pokonaniu Ciato idź do Luminous. Gdy tylko znajdziesz się na statku, Lord Orlouge teleportuje cię do swego labiryntu. Aby uciec, wchodź przez zielone drzwi do czasu, gdy wejdziesz do pokoju z Red Turnipem. Po rozmowie z nim wyjdź przez czerwone drzwi. Po wyjściu z labiryntu zostajesz sam. Aby połączyć się z drużyną, idź do Devin na szczyty gór. Kieruj się do Owmi. Twój ludzki przyjaciel-pilot zabierze cię do Facinaturu.

POWRÓT DO FACINATURU
Musisz znaleźć drogę do górnej wieży. Wybierz tylną ścieżkę, musisz pokonać wszystkie potwory, a na końcu strażnika giganta. Potem idź dookoła w prawo. Wejdziesz do ogrodu (z początku gry), wyjdź z prawej strony, a znajdziesz się przy wieży, której przedtem pilnował Ciato. Nagraj stan gry i zmierz się z jego nowym wcieleniem (przygotuj się na trucizny). Po pokonaniu Ciato musisz ponownie stawić czoła Księciu Lionowi. Kontynuuj wspinaczkę po schodach do chwili, gdy zobaczysz Lorda Orlouga na balkonie. Zgraj stan gry i zmierz się z ostatnim przeciwnikiem.

KUPIEC
Kiedy po raz pierwszy znajdziesz się w Scrap, zacznij od baru i porozmawiaj z jego klientami. Spotkasz tam wszystkich, którzy przyłączą się do twej grupy w trakcie gry (Mei Ling, Lute, T260 i Gen). Gdy skończysz, idź do biura i porozmawiaj z Caballero, który ma pierwszy pierścień. Musisz go pokonać w fabryce.

ZŁODZIEJ PIERŚCIENI
Aby znaleźć inne pierścienie, musisz porozmawiać z Mei Ling, zabierze cię do Koorongu. Na drodze zostaniesz połknięty przez Tanzera, w brzuchu tego potwora znajduje się wielu rozbitków, miedzy innymi szef gangu posiadającego kolejny pierścień. Poznasz tam również Fei-On, który dołączy do twojej grupy. Na końcu zostaniesz zmuszony do walki z Tanzerem. Aby go pokonać, musisz użyć najsilniejszych kombosów. '

PIERŚCIEŃ WALKI
Następny pierścień znajduje się w Shrike, w grobowcu Sei. Aby udać się do grobowca, musisz najpierw porozmawiać z mieszkańcami wioski. Chcąc przywołać Sei w grobowcu, musisz znaleźć trzy magiczne artefakty (umieść je na płycie w centralnym pokoju). Później umieść je na piedestale w małym okrągłym pokoju, wówczas grobowiec się otworzy .

PIERŚCIEŃ ZDROWIA
Kiedy przybędziesz do Yorklandu, poszukaj domu bogatego kupca i porozmawiaj z nim. Zostaniesz poinformowany o chorobie jego córki. Wróć do Koorong i znajdź dr Nusakana, będzie w swoim biurze (tylna alejka). Zabierz doktora do Yorklandu, aby ocalić dziewczynę. Musisz pokonać Bossa, nie atakuj go jednak zbyt mocnymi czarami (zaczyna wtedy uciekać). Po kilku starciach stwór zniszczy łóżko dziewczyny i zaatakuje ją. Teraz musisz szybko go wykończyć. Po walce otrzymasz pierścień.

PIERŚCIEŃ BOHATERA
Zejdź na dół schodami i znajdź gracza w jego biurze. Zobaczysz, jak przegrywa pierścień z myszą. Teraz tylko musisz go ścigać (do góry hotelu ) i złapać. Pierścień jest twój.

PIERŚCIEŃ PUSTELNIKA
Najpierw porozmawiaj z Annie, blondynką stojącą na zewnątrz restauracji w Koorong. Zostaniesz zabrany do Despair, aby znaleźć więźnia posiadającego pierścień. Musisz przejść przez labirynt rur uważając na „Slimesy". Gdy w końcu znajdziesz więźnia, dostaniesz pierścień. W labiryncie znajduje się „Freedom Run". Aby się go nauczyć, musisz go teraz poszukać, gdyż Annie już cię tu nie przyprowadzi.

PIERŚCIEŃ SPRYTU
Rozmawiając z Mei Ling dowiesz się, że następny pierścień znajduje się w sklepie na Manhattanie. Na miejscu okaże się, że pierścień został sprzedany, a człowiek, który go nabył mieszka w Owmi. Idź tam, po rozmowie z nabywcą pierścienia zostaniesz wrzucony do podziemi. Znajdź drogę poprzez labirynt i wróć do posiadłości kupca. Przeszukaj wyższe piętra, pierścień znajdziesz w tajnym pokoju.

WŁADCA PIERŚCIEŃ
Idź prosto środkiem schodów i porozmawiaj z Władcą Pierścieni. Dowiesz się, że możesz walczyć o pierścień dopiero wtedy, gdy zdobędziesz 8 kluczy Viergila z ośmiu komnat pałacu. Gdy znajdziesz wszystkie klucze, wróć do centralnego pokoju (zgraj stan gry) i wyzwij Władcę na pojedynek. Władca jest niepokonany. Jedyne co możesz zrobić, to wykonać kilka specjalnych kombosow trzeciego lub wyższego stopnia (pamiętaj o tym, że nie możesz powtórzyć kombosu dwukrotnie). Przysporzą ci one punktów, dziesięć daje ci zwycięstwo. Jeżeli w trakcie walki zostaniesz zabity, zacznij od quicksave'u.

OSTATNI BOSS
Gdy zakończy się demo, usuń Mei Ling z drużyny (save). Przemieni się w Mistrza Pierścieni i zaatakuje cię wraz z dziewięcioma innymi posiadaczami pierścieni (spotkałeś ich w trakcie gry). Upewnij się, że posiadasz wszystkie pierścienie. Wyposaż drużynę przeciwko czarom: Sonic, Gaze, Faint i Charm. W trakcie walki najpierw użyj pierścienia kupca (Merchant), kieruj ataki na jeden cel. Na pewno wygrasz.

BACCARAT
Po wprowadzeniu znajdziesz się na pokładzie „Cygnusa". Po rozmowie z Yurim idź na dziób statku do maszynowni. Pomóż Hawkowi wylądować statkiem w Baccarat. Tam możesz zacząć pościg za mordercami ojca - gangiem Black X. Wejdź do kasyna i porozmawiaj z każdym z Black X, którego spotkasz. Gdy zobaczysz dużą uciekająca grupę, wejdź do windy i zjedź na parking. Zmierz się z przeciwnikami. Twoja pierwsza misja jest zakończona.

SHRIKE
Każdy superbohater potrzebuje dobrego „kopa". Kiedy wylądujesz w Shrike, przed laboratorium idź schodami na górę do biblioteki. Otwórz biblioteczkę na tylnej ścianie i wejdź w tajne przejście. Znajdź drogę do spiralnych schodów i wejdź do czerwonych drzwi. Pokonaj naukowców, uwolnij Cottona (dołączy do drużyny). Doładuj Reda i Cottona.

MANHATTAN
Rozejrzyj się dookoła i wróć do „Cygnusa", do ładowni. Po znalezieniu przemycanej broni udaj się przed budynek CNC, znajdź Cindy Campbell i porozmawiaj na temat jej firmy. Wróć na „Cygnusa" i poczekaj na atak piratów Znów pokaże się Fuse (początek gry), pomoże ci pokonać przeciwników. Wejdź do przewodu wentylacyjnego i udaj się na dziób statku. Idąc blisko lewej ściany wejdź do pokoju w lewym korytarzu (tam, gdzie zbierasz swoje wynagrodzenie). Pokonaj potwory i zabij strażnika strzegącego sterowni. Po zabiciu wartownika zejdź na dół po rampie i przejdź przez szyfrowe drzwi (musisz to wykonać bardzo szybko). Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, możesz zmierzyć się z przywódcą piratów.

KOWLOON
Zignoruj dzieci i zejdź na dół schodami. Zrób zakupy i wróć ocalić dzieci. Zniszcz potwora i dogoń mnicha w kapeluszu (ucieka do kanałów). Powróć na „Cygnusa".

KYO
Idź do obszaru nazywającego się Syoin. Porozmawiaj ze strażnikiem i wróć na statek.

SHINGROW
Idź do pałacu i wejdź na teren, gdzie odbywają się turnieje sztuk walk. Po sporze z dr Klainem idź do góry, skręć w lewo i rozpocznij pościg za nim. Doktor wejdzie w sekretne przejście, ty dostaniesz się tam przesuwając brązową wazę. Zejdź schodami i skręć w prawo, idź przed siebie, aż zmierzysz się z subbossem. Później wróć na „Cygnusa".

SHUZER
Porozmawiaj z Hawkiem, powiesz mu o swoim zamiarze opuszczenia „Cygnusa". Zostaniesz
odwieziony do Yorkland. Teraz będziesz musiał podwyższyć wartość swej drużyny . Idź do Scrap i dołącz do drużyny Lute. Później udaj się do Yorkland, zrekrutuj Thudera. Powróć do Koorong, wejdź po schodach i porozmawiaj w restauracji z Annie. Zostaniesz zaprowadzony do bazy Shuzera. Najpierw zmierzysz się z Cyklopem, po walce wyjdź z kanałów i idź odpocząć w restauracji. Wróć do kanałów, idź przez bazę, aż znajdziesz Suzera. Musisz go pokonać dwa razy, potem wróć na Koorong.
Wejdź do świątyni Syoin Tempie. Gdy będziesz w środku, znajdź pokój z paleniskiem. Red umieści tu ładunek wybuchowy, który zniszczy bazę. Opuść to miejsce, jednak zanim wyjdziesz, zgraj stan gry.

CINDY CAMPBELL
Wróć na Manhattan i porozmawiaj z Cindy Campbell. Przyłącz Fuse do drużyny (jest w sklepie z zakąskami). Idź do budynku CNC, wewnątrz Cindy zniszczy windę. Wyjdź i zacznij piąć się na szczyt budynku, gdzie musisz stoczyć pojedynek z Cindy. Po walce masz ostatnią szansę, aby kupić przedmioty potrzebne ci w dalszej grze.
Idź do Shingrow , porozmawiaj z dziewczyną z biura podroży (dołączy do drużyny), później skieruj się do ruin w prawym górnym rogu. Głęboko w ruinach znajdziesz Berve, przebywa w pokoju chronionym przez pięć potworów. Gdy go pokonasz, zacznij uciekać do pałacu Shingrow. Wewnątrz skręć w lewo i porozmawiaj z dziewczynami (podleczysz się). Berva uzyska nową siłę - Berva Counter. Pokonasz go używając Gale Slash lub Shadow Counter.

BLACK REV
Gdy pokonasz Berve, zostaniesz wezwany z powrotem na „Cygnusa", gdzie Hawk da ci ubiór Black X. Dzięki niemu dostaniesz się na ich statek. Będąc na pokładzie skieruj się do windy i wjedź na trzecie piętro.Wejdź do wszystkich drzwi w górze pokoju, musisz biegać z pokoju do pokoju, aż do chwili dotarcia do bazy Black X. Nie możesz wrócić dwa razy pod rząd do tego samego pokoju, zostaniesz wtedy złapany przez przeciwników, a statek ulegnie autodestrukcji.

BAZA BLACK X
Znajdź drogę przez bazę. Odszukaj pokój, z którego będziesz mógł wspiąć się po rurach do małej celi. W niej przetrzymywane są twoja matka i siostra, porozmawiaj z nimi. Zejdź na dół schodami i przejdź przez drzwi w górze pokoju (zgraj stan gry , wyposaż się w Dodge Gaze, jeśli go masz). Musisz stoczyć walkę z kilkoma Bossami i na końcu z Bossem X.

[center](OPIS ZNALEZIONY W SIECI)[/center]

[center]======================
************************
[/center]
[center]
Obrazek

Obrazek

Obrazek[/center]


[center]Obrazek[/center]


[center] :ok:
michael69
Obrazek[/center]
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

ODPOWIEDZ