Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie

Soukaigi [NTSC - JAP] [SLPS-01291]

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Soukaigi [NTSC - JAP] [SLPS-01291]

Post autor: michael69 »

[center]Obrazek[/center]



Na kilka dni przed świętami Bożego Narodzenia, pracownik obserwatorium astronomicznego na górze Fuji zauważył dziwne kolorowe światełka. Zanim zrozumiał, co się dzieje, ogromna eksplozja rozerwała potężny masyw górski na dwie części, tworząc głęboką szczelinę, z której trysnęły strumienie energii. Tak oto starzy Bogowie postanowili podporządkować sobie należące do nich ongiś ziemie. W ośmiu regionach Japonii z nieba uderzyły ogromne strumienie energii, zmiatając z powierzchni ziemi wszystko, co stanęło na ich drodze. Gdy blask wybuchów zanikł, w ziemi pojawiły się przeogromne, wielokilometrowe kratery. Z ich środka buchały w niebo słupy czerwonej energii. Wkrótce woda wdarła się do kraterów tworząc nowe morza i jeziora. Chmary potwornych kreatur wyległy na ziemię pustosząc ją i zabijając wszystko, co nawinęło się im w szpony i zęby. Bogowie spokojnie opuścili nasz wymiar udając się na zasłużony odpoczynek, nie sądząc, że istnieje na Ziemi siła zdolna ich powstrzymać. Ale mylili się... W małej świątyni młody człowiek studiował z uwagą przepowiednię zwiastującą nadejście kataklizmu. Z niej dowiedział się, iż istnieje jeszcze nadzieja. Nadzieja związana z ostatnimi rycerzami Ninja, rozsianymi po całym kraju. Młodzieniec był jednym z owych wojowników znających doskonale walkę wręcz oraz arkana magii. Nie ociągając się wyruszył na poszukiwanie innych podobnych mu skrytobójców. Oto historia tej wyprawy... W trakcie pokonywania kolejnych poziomów musicie pamiętać, iż najważniejsze jest zniszczenie jak największej liczby przeciwników (potworów). Zbieranie zielonych sfer energii, które po nich zostają, podniesie Wasze statystyki. Im więcej kryształów uda się Wam przy tym rozbić, tym szybciej będziecie mogli uzyskać dodatkowe czary.

FUNKCJE PRZYCISKÓW

:select: = przewinięcie animacji

:x: = atak; przytrzymany :x: to część ataku specjalnego, wielokrotne naciskanie :x: powoduje wykonanie comba.

:x: = wykonanie specjalnego ataku podczas walki z przeciwnikiem (gdy jesteś trafiany)

:o: = zamrożenie przeciwnika; przytrzymany wykonuje powstanie zaklęć

:q: = przyspieszenie (również w powietrzu)

:v: = skok

:l: :l: = skok w lewo

:r: :r: = skok w prawo

Tył = obrona

Tył, Tył = skok w tył

:q: , :x: = atak w trakcie przyspieszenia

:v: , :x: = atak z góry (z wyskoku przed dojściem do najwyższego punktu skoku)

:v: , :x: = atak w powietrzu (po dojściu do najwyższego punktu)

:v: , :v: = obrót o 180 stopni w powietrzu

:L1: lub :R1: = obrót do przeciwnika lub obrót o 180 stopni

:L2: lub :R2: = zmiana rzutu kamery (widoku)

[center]OPCJE GRY

Tytułowy Ekran:

Obrazek

Lewo: załadowanie poprzedniej gry.
Prawo: opcje.
Środek: nowa gra.

Tytułowy Ekran:

Obrazek

(Dysk 2 lub 3)
Lewo: załadowanie stanu gry.
Prawo: opcje.

Ekran mapy:
Środek: początek levelu.
Prawo: wybór levelu.
Lewo: zapisanie stanu gry.

Zapisanie lub załadowanie gry:

Lewo: powrót do poprzedniego ekranu.
Prawo: zapisanie lub załadowanie.

Ekran pauzy lub kontynuacji gry:
Góra: rozpoczęcie levelu od początku.
Prawo: powrót do ekranu wyboru bohatera.
Lewo: powrót do poprzedniego ekranu
Dół: zakończenie levelu i powrót do ekranu mapy.

Ekran opcji:
Góra lub dół: wybiera dźwięk stereo lub mono.
Lewo lub prawo i przycisk pozwolą skonfigurować pad.
Przycisk Start pozwala wrócić do poprzedniego ekranu.[/center]

PODSTAWY
Podstawą gry jest zabijanie wszystkich przeciwników, rozbijanie kryształów i walka z bossami. A oto kilka pożytecznych rad.

WSKAŹNIKI EKRANOWE
Linia po prawej stronie ekranu wzrasta w trakcie zabijania przeciwników i rozbijania kryształów. Na większości leveli musi dojść do maksimum, abyś mógł dotrzeć do końca levelu. Gdy linia dojdzie do maxa, przez pewien czas będziesz niewidzialny dla wrogów. Jeśli zakończysz level po mistrzowsku, linia zmieni kolor na niebieski . Na ekranie mapy masz możliwość sprawdzenia (porównując kolory), jak dobrze zakończyłeś dany level.
1. Górny po lewej - licznik przedmiotów do zebrania na danym levelu.
2. Środkowy po lewej - ilość czarów do wykorzystania.
3. Dolny po lewej - ilość zebranych sfer energii.
4. Pionowy wskaźnik po prawej pokazuje poziom energii uzyskanej z rozbitych kryształów. Za każdym razem, gdy wskaźnik wypełni się do końca, uzyskasz nietykalność na około pół minuty.
Mały wskaźnik na dole pokazuje siłę ciosu postaci. Ilość punktów życia możesz zobaczyć na ekranie pauzy lub podczas ciosu otrzymanego w walce. W grze nie giniesz, nawet jeśli spadniesz w przepaść, tracisz jedynie około 10% podstawowej siły życia. Dopiero gdy stracisz wszystkie punkty, będziesz martwy. Wybierz sobie postać do grania według własnego upodobania. Każda z dostępnych postaci ma inne atrybuty i zdolności oraz broń. Proponujemy grę postacią podstawową, dostępną od początku gry.

KRYSZTAŁY
Pozwalają ci podnieść swoje statystyki. Zwiększają linię po prawej stronie ekranu. Czerwone kryształy stanowią jedną jednostkę (według wielkości przyrostu linii) , żółte - trzy jednostki, niebieskie - piec. W trakcie gry zobaczysz kryształy, których nie będziesz mógł zniszczyć, wróć tam później, gdy odpowiednio zwiększysz swoje statystyki (skok itp.). Czasami, gdy uderzysz kryształ, pozostanie migająca kula, wystarczy ją jednak dotknąć, aby zebrać ładunek kryształu. Zbieranie kryształów w powyższej formie pozwala na szybsze powiększenie twoich statystyk (bonusy po levelu).

MAGICZNE KRĘGI
W trakcie gry napotkasz migające kolorowe kręgi. Gdy na nie wstąpisz, wywołasz odpowiedni efekt, zależnie od postaci, którą używasz w danej chwili; czasami uzdrowienie (regeneracja HP), odtrutka, niewidzialność itp.
Dla postaci podstawowej wyglądają one następująco:
NIEBIESKI - regeneracja HP
CZERWONY - nietykalność
CZARNY - odtrutka
BIAŁY - ?
ŻÓŁTY - wzmocnienie ciosu

PARALIŻOWANIE PRZECIWNIKA
Jeśli przeciwnik znajduje się przed tobą, naciśnięcie kółka powoduje jego sparaliżowanie. Tylko niektórzy przeciwnicy dają się unieszkodliwić na dłuższy czas; jeśli walczysz z bossem, zamrożenie zazwyczaj powoduje odrzucenie twojej postaci od przeciwnika (nie warto wtedy stosować kółka, gdyż może się to przyczynić do twojej przegranej). Ilość przeciwników, jaką możesz zamrozić w danej chwili wskazuje ci ilość niebieskich rombów na górze ekranu.

ZATRUCIE
Niekiedy, gdy zaatakujesz przeciwnika, zostaniesz przez niego zatruty. W celu uzdrowienie musisz znaleźć odpowiedni krąg uzdrawiający lub zastosuj magiczne zaklęcia (patrz: kręgi). Jeśli się nie uzdrowisz, twoja energia życiowa będzie nieustannie maleć.
ŚMIERĆ LUB PAUZA Jeśli twoja postać zginie, możesz wybrać kontynuowanie gry. Jeśli to zrobisz, stracisz wszystko, co zyskałeś w trakcie danej gry. Jeśli natomiast zatrzymasz grę po zakończeniu levelu, wybierz dolną linijkę tekstu; nastąpi wtedy wyjście z levelu, a przy okazji zatrzymasz wszystko, co zyskałeś w trakcie gry.

SAVE
Zgranie stanu gry jest możliwe jedynie na ekranie mapy . Wybierz lewą linijkę, a na następnym ekranie podświetl słowa po prawej stronie (zobaczysz, jak się powiększają) i naciśnij klawisz. Pojawi się wtedy następny ekran, oznacza on komunikat o dokonywaniu zapisu na kartę pamięci (nie naciskaj klawisza :x:, gdyż kasuje on nagrywanie).

DODATKOWE RADY
Jest bardzo ważne, abyś chodząc po danym levelu (po raz pierwszy) nie wykorzystywała! wszystkich magicznych kręgów. Zawsze możesz wrócić na level po jego skończeniu. Pamiętaj o tym, że jeśli wyeksploatujesz swoją ulubioną postać w trakcie gry, nie zawsze odzyska ona zdrowie po przejściu levelu. Po napotkaniu bossa może się wtedy okazać, że nie ma możliwości pokonania go.

STATYSTYKA POSTACI
Statystyka postaci może być zmieniona, jeśli zbierzesz odpowiednią ilość kryształów. Wejdź na ekran statystyki postaci i poprzez użycie klawiszy (góra, dół) zmień swoją charakterystykę. Zmiana twoich właściwości nie jest stała, po każdym levelu możesz dowolnie konfigurować (za pomocą uzyskanych punktów - niebieskich kwadracików) właściwości dowolnej postaci. Niektóre postacie wymagają zebrania większej ilości kryształów.

Statystyki postaci (od lewej do prawej)
1. Przyspieszenie lub skok.
2. Specjalne właściwości postaci (odpowiedni patronat bóstw itp.).
3. Ilość przeciwników, jaką możesz zamrozić w jednej chwili.
4. Obrona magiczna.
5. Obrona fizyczna.
6. Siła ataku magicznego i strzałów magicznych.
7. Siła ataku fizycznego. (Patrz ilustracja poniżej.)

[center]Obrazek[/center]

MAGIA I ATAKI SPECJALNE

MAGIA
W celu wykonania zaklęcia magicznego nacisnij :o: i przytrzymaj aż utworzy się pentagram, nacisnij :o: odpowiednią ilość razy.

ZAKLĘCIA Ilość naciśnięć :o: i efekty:
1 raz - rzut energii magicznej w przeciwnika
2 razy - uzdrowienie spod działania trucizny
3 razy - osłona przeciw atakom magicznym przeciwnika (ok. 30 sek.)
4 razy - atak na wszystkich wrogów
5 razy - nietykalność i zwiększenie energii ataku fizycznego (ok. 30 sek.)
6 razy- zatrzymuje czas na kilkanaście sekund (działa także przeciw bossom)
7 razy - tworzy wabik mylący ataki twojego przeciwnika
8 razy - odnawia całą energie życiową twojej postaci

ATAKI SPECJALNE Przytrzymaj :x:, zaczekaj aż twoja postać zmieni swoją pozycję i puść przycisk, aby zaatakować. Uzyskasz rożne rodzaje ataków w zależności od pozycji, jaką przyjmie twoja postać w danej chwili. Energię na wykonanie ataku specjalnego uzyskasz przez pokonywanie jak największej ilości przeciwników .

GRA DODATKOWA
Gdy już skończysz grę, wykonaj zgranie stanu gry (lewa opcja), a będziesz mógł grać od nowa. Tym razem wszystkie levele będą otwarte od razu, pozostaną wszystkie bonusowe punkty, jakie uzyskałeś w poprzedniej grze. Jako nagrodę będziesz mógł obejrzeć "niesamowity" film z drugiego kompaktu.

ZALECENIA
Aby twoja postać miała odpowiednio wysoką energię życiową, staraj się czasami wracać na poprzednie levele; odnowisz siły, a czasami uzyskasz dodatkowe bonusy. Jeśli chcesz szybko odzyskać energię ( bez przechodzenia ponownie całego levelu), po wejściu na stary poziom użyj czaru ósmego rzędu (8 razy :o: ), zregenerujesz się, po czym wyjdź z levelu - znów będziesz zupełnie zdrowy.

OPIS
Dokładny opis gry takiej jak NINJA SKY nie ma sensu. Przejście poziomów opiera się na sprawności palców, a nie umysłu. Najważniejsze jest doskonałe opanowanie walki. Dlatego skupię się na poradach dotyczących strategii gry, a nie dokładnym opisywaniu krok po kroku wszystkich poziomów.

1. WIOSKA
Przejście poziomu nie jest trudne. Niszcząc potwory staraj się nie rozbijać żadnych bramek ani budowli. Przydadzą ci się, gdy zakończysz poziom i spotkasz się z bossem. Wtedy uzyskasz ponownie możliwość penetracji całego poziomu. Popraw sobie w statystykach skoczność i zbieraj kryształy niedostępne wcześniej.

BOSS
Jest łatwy do zabicia. Możesz go zaatakować wtedy, gdy otaczające go pole energii rozszerzy się wirując powoli. Gdy przyspieszy, uciekaj, bo staje się zabójcze. Gdy skupi się, daje stuprocentową ochronę staremu. Ratujesz dziewczynę oddając jej swoją moc, w zamian dostajesz moc kamienia. Werbujesz też do współpracy mistrza ognistej magii.

2. WYBRZEŻE
Twoim zadaniem jest, podobnie jak na poziomie pierwszym, rozbicie jak największej ilości kryształów i zabicie maksymalnej ilości potworów. Ważne jest uzyskanie maksymalnej skoczności. Po zebraniu wszystkiego na górze urwiska, podejdź do jego krawędzi przy ścianie w głębi poziomu (na skale jest napis Keep Out). Skocz na dół. Po pochyłości zjedziesz na dół, tam masz drugą część poziomu. Musisz skakać po filarach i zbierać kryształy. Uważaj na potwory, mogą cię zatruć. Na dole spotkasz bossa.

BOSS
Potwór wyłoni się z morza. Możesz go zabić w zwykły sposób; nawalając ile się da. Masz do dyspozycji tylko jeden krąg uzdrawiający, więc uważaj. Zrezygnuj ze skoczności, na rzecz siły uderzeń i czarów.
Po walce dołączy do was dziewczyna uratowana w wiosce, teraz wojowniczka wiatru. We trójkę popłyniecie na wyspę.

3. WYSPA
Wyspa jest bardzo ciekawa, możesz ją obejść dookoła w obie strony. Co powinieneś zrobić? To poziom, na którym możesz zarobić naprawdę wiele punktów do statystyki, zatem przechodź go powoli i systematycznie. Nie ma na tym poziomie większych tajemnic. Grunt to sprawne operowanie postacią i czarami. Najlepiej jest pójść najpierw na lewo tak daleko, jak się da, a potem na prawo dookoła, by zebrać jak najwięcej kryształów i sfer. Nie przejmuj się, jeśli zginiesz zbierając kryształy wiszące nad morzem. Każda śmierć kosztuje cię tylko 40 HP, zatem przy magicznych kręgach dostępnych na poziomie możesz zginąć nawet dziesięć razy, zanim zaczniesz mieć problemy.

BOSS
Gdy dotrzesz do wioski pojawi się szalony karateka. Jako żywo przypomina Jackie Chana. Używaj czaru nietykalności, a gdy go zabraknie, zadawaj jedną serię ciosów i odskakuj. Stosuj też czar paraliżujący, gdy na ciebie szarżuje.

BOSS 2
Pojawisz się we wsi, którą atakuje ogromna latająca bestia. Wykorzystuj wzniesienia i wyposaż się w maksymalną moc broni magicznej oraz dużą skoczność. Masz tylko jeden magiczny krąg do uzdrowienia, więc dobrze wyważ swoje ataki.

4. LABIRYNT
Tym razem trzeba trochę pomyśleć. Poziom ten to labirynt teleporterów. Przechodzisz go w dwóch etapach. W statystyce skoczność na maxa, reszta na czary i siłę ciosu. Pierwszy etap zakończysz na polu z zakopanym na wpół samochodem. Drugi w środkowej bramce na dole, po prawej przy podłużnym nasypie, po zebraniu największej możliwej ilości kryształów. Zapamiętaj, że skok z rozbiegu z lotem ma dalszy zasięg niż podobna ewolucja z miejsca. Wykorzystuj też bramki do skakania. Niebieskie kryształy można dosięgnąć z jednej z piramid, skokiem z rozpędem. Z maksymalną skocznością uda ci się też wskakiwać na piramidy, co oszczędzi ci czasu na bieganie.

BOSS
Znajdujesz się w małej dolince, twoim przeciwnikiem jest magiczny dzwon unoszący się w powietrzu. Miota kule
energii i jest zatruty. W zakamarkach wokół wydmy, na której odbywa się walka znajdziesz kilka kręgów; jeden do odtruwania, jeden regenerujący życie i jeden do nietykalności. To powinno wystarczyć.

BOSS 2
Zła bogini zaatakuje cię na tej samej arenie. Uzdrów się korzystając z czarów i staraj się ją dopaść. Jeden dobry cios załatwi sprawę.

5. OPUSZCZONE TOKIO
Znajdujesz się w opuszczonym mieście przy jednym ze słupów energii. Twoim zadaniem jest pokonanie monolitu unoszącego się nad wymarłymi ulicami miasta, a także odszukanie w labiryncie uliczek wszystkich kryształów. Przyda ci się maksymalna skoczność i siła uderzeń, czary są drugorzędne. Uszczuplij siły monolitu jak najbardziej się da, a potem przeszukaj miasto.

BOSS
Znajdziesz się na płaskowyżu w kształcie pentagramu. Musisz zebrać kryształy z pięciu odnóg, by otworzył się dostęp do centralnego kryształu i następnego bossa. Uważaj na nowy rodzaj potworów, staraj się nie walczyć z kilkoma z nich na raz. Polecane statystyki to max siły i czarów oraz dość dużo skoku, nie musi być do pełna.

BOSS 2
Po raz drugi zmierzysz się ze starcem, tym razem będzie bardziej agresywny, ale stara taktyka z poziomu pierwszego powinna wystarczyć.

6. PODZIEMNY LABIRYNT
W kopalniach, podobnie jak na wyspie są dwie drogi dotarcia do celu. Pierwsza z nich wiedzie na prawo. Jest łatwiejsza, gdy wybierzesz bohatera podstawowego, musisz zeskakiwać na coraz to niższe poziomy labiryntu i unicestwiać wszystkich wrogów. Droga po lewej jest bardziej mordercza, ale można ją przejść dziewczyną spod żółtego znaku, która jest odporna na trucizny. Obie drogi spotykają się na dole w kamiennym labiryncie, który prowadzi do bossa.

BOSS
To jeden z najtrudniejszych etapów gry. Ma w sobie wiele z elementów platformówki. Musisz zabić dziwną latającą istotę o dwóch korpusach, poruszając się po pomostach nad bezdennymi przepaściami, na dodatek pełnymi zapadni. Wzmocnij na maxa broń magiczną i atakuj od pierwszej chwili wykorzystując czary na regenerację, a kręgi na nietykalność.

7. ZATOPIONE MIASTO
Podróżujesz łodzią przez zatopione miasto, musisz zebrać jak najwięcej kryształów na trasie przejazdu. Niestety, wiele potworów będzie ci w tym przeszkadzało siedząc w bezpiecznych kryjówkach. Skup się na zbieraniu kryształów, bo łódź płynie szybko, a ty nie możesz wyskoczyć za burtę. Skoki plus magia to najlepszy układ
dla twojej charakterystyki.

BOSS
Zawiniesz do jaskini u podnóża słupa skamieniałej energii. Twoim zadaniem będzie przedostanie się po rażonych błyskawicami platformach na ostatnią z nich, oznaczoną kolorem żółtym. Przy okazji warto zebrać kryształy do poprawienia statystyki. Zalecana kombinacja to dobre skoki, choć nie na maxa i dużo czarów do uzdrawiania.

8. POJEDYNEK W RUINACH
Walka z bossem z poziomu trzeciego będzie tym razem o wiele trudniejsza. Ale jest na niego prosty sposób. Jest szybki, ale korzystaj z przycisków kierujących cię na niego i staraj się złapać go w czar paraliżujący, w ten sposób znacznie go osłabisz. Gdy zabraknie ci energii, najpierw wykorzystaj czary, potem dwa kręgi na wyższych poziomach. Możesz korzystać z nietykalności, też jest dobra. Max czarów i siły ciosu oraz dużo skoczności.

BOSS
Po raz trzeci spotkasz starca. Tym razem wybierz najsilniejszego z twoich wojowników, uzbrój go w max czarów i skoczności. Musisz wskoczyć na szesnaście platform prowadzących na szczyt słupa energii, starzec będzie latał wokół ciebie i starał się strącić w przepaść. Musisz cały czas mieć nietykalność. Czaruj, a na jednej z platform znajdziesz krąg.

BOSS 2
Pokonanie starca nie powinno być trudne, gdy uzbroisz się w max czarów i siły. Skoczność i obrona są mało ważne. Nakierowuj się na przeciwnika i raź go strzałami z odległości, a gdy pojawi się nad lądem, uderzaj mieczem. To najszybsza metoda.

STARCIE Z BOGAMI
Udało się przełamać energetyczne panowanie starych Bogów, słupy zaczynają lśnić innym blaskiem. Pojawia się też nowe niebezpieczeństwo; dziwna konstrukcja zawisa nad Ziemią. Na niej stoczysz dwie następne walki z kobiecym bóstwem. Część pierwsza jest łatwiejsza, staraj się dopaść boginię, kiedy przebywa nad lądem. Gdy zabierzesz jej połowę punktów, zobaczysz sekwencję animowaną, potem musisz stanąć do trudniejszej walki. Bogini unikać będzie twardego gruntu, stosuj zatem taktykę podobną jak przy bossie z poziomu szóstego.

BOSS
To już finał, spotkasz na swojej drodze najpotężniejszego z przeciwników. Strategia pokonania go opiera się na maksymalnym podniesieniu wszystkich statystyk, zatem staraj się zbierać bonusy przez całą grę, nawet jeśli zabierze ci to zbyt wiele czasu.

(OPIS ZNALEZIONY W SIECI)

[center]Obrazek[/center]

[center]GRA TU DO POBRANIA :) [/center]

[center] :ok:
michael69
Obrazek[/center]
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

ODPOWIEDZ