Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, Sklep GO-TO-THE-SHOP !Super Zakupy!

Abe's Exodus

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

wedel_15
-#
Posty: 22
Rejestracja: sob 20 lut, 2010 21:04

Abe's Exodus

Post autor: wedel_15 »

::: Abe's Exodus :::

Na potrzeby tego opisu przyjąłem system skrótów: P i L oznaczają odpowiednio " w prawo" i "w lewo" - chodzi tu o jeden ekran w prawo lub w lewo. Skróty G i D oznaczają "góra" i "dół", ale w tym wypadku chodzi o wdrapanie się o platformę powyżej lub niżej, nie zaś o przejście całego ekranu. Tak więc 3xP oznacza "idź trzy ekrany w prawo", 2xD oznacza "zejdź o dwie platformy.


Boiler 1
Dojdź do krawędzi, skocz i gnaj w prawo. Z rozbiegu wskocz na wyższą paltformę i P - wprowadź Slogi pod małe ostrze na dole. Idź P, unikając ostrzy dostań się na górę i pociągnij za pierścień. Przekręć zawór - kiedy zasilanie stanie, wejdź w drzwi.

Boiler 2
Zaopatrz się w żarcie z wiszącego worka. teraz wędruj w prawo i żarciem rozwalaj wszystkie napotkane miny. Kiedy dojdziesz do ostatniego ekranu po prawej, skocz na platformę po prawej - opuść się z krawędzi.

Ukryty Obszar nr 18
Sprowadź Mudokonów na dół i otwórz im portal, potem właź na górę. Przeskocz na platformę na górze po prawej - zniszcz resztę min (można rzucać zza ekranu) i przekręć zawór. Potem właź w drzwi.

Boiler 3 i 4
Skradaj się L, wejdź do góry, przekręć zawór. Wróć do poczatku - skocz tak aby zawisnąc na krawędzi platformy. Kiedy pies spadnie, podciągnij się; powtórz ten numer z drugim psem i do góry. Uważaj na głazy i wejdź w drzwi. Przekręć ostatni zawór i wejdź w drzwi.

Boiler 5
P, rzuć jednym kawałkiem mięsa w prawo. Przekręć zawór, L, wskakuj do rury. Biegnij w prawo, wskocz na platformę i wejdź w drzwi.

Executive Office
Poturlaj się w prawo - musisz błyskawicznie powstać i wskoczyć do rury, zanim zmiażdżą cię ostrza. Zejdź na dół, uciekaj w prawo. Na kolejnym ekranie będziesz musiał poturlać się; dalej wskocz z rozbiegu na platformę i nie zaprzestawaj biegu - zeskocz z drugiej strony. Na ostatnim ekranie ponownie z rozbiegu skacz na platformę. Wskocz do rury unikając ostrzy.
Ladujesz w biurze Glukkona. Natychmiast biegnij w prawo i skacz na platformę. Opanuj Glukkona. Każ jednemu ze Sligów przełożyc wajchę (4), idź w prawo, każ mu podciągnąć windę (4) i zabić psa (5). Idźcie w prawo i windą na dół, tam wejdź w portal (1,4). Przywołaj Sliga, każ mu pociągnąć za wajchę (4) i zabijać szarżujące psy (5). Natychmiast pędźcie do windy i na dół. Tam idźcie w lewo i powtórzcie numer z dźwignią i psami - jak najszybciej, bo przybliżają się ostrza! Zeskocz na dół i wykonaj jeszcze raz to samo. Zjedźcie windą na dół - tam ponownie czeka zabawa z psami. Idźcie P i użyj telefonu (1,4).
Odzyskujesz kontrole nad Abem. Wejdź w drzwi, biegnij P, jak najszybciej sforsuj pięć ostrzy i turlaj się P. Właź na górę, przełącz dźwignię, aby zmielić psy; po chwili wyłącz ją. Skacz w prawo i właź do rury. Już spokojnie możesz iść w prawo - sprowadź górnego Mudokona na dół, otwórz dla wszystkich portal (licznik powinien wskazywać 192 uratowanych). Rusz dźwignię, L i wejdź w drzwi.

Feeco Depot - Executive Office
P, pierdnięciem zniszcz czerwonego droida, potem poślij pierdnięcie na dół i zniszcz jeżdżącą maszynę. Zejdź na dół i P, obejrzyj telewizję. Wejdź w drzwi. Podciągaj się do góry, potem biegnij w prawo i wejdź w drzwi. Przełóż wajchę, w drzwi i turlaj się P. Wejdź na platformę wyżej, z rozbiegu przeskocz na wyższą platformę i biegnij w prawo - spadnij i turlaj się P. Na kolejnym ekranie znowu biegnij w prawo, wskocz wyżej i turlaj się P. Pociągnij za wajchę i wracaj dwa ekrany w lewo do kłódki. Walnij ją, wykonaj chant i spadnij na sam dół. Gnaj do końca w prawo, wskocz do rury. Lądujesz na platformie na górze po lewej. Wykorzystując cień zejdź na dół, przekradnij się w prawo, wespnij się, przełóż dźwignię, zejdź i P. Tam wespnij się na platformę - kiedy Sligowie przejdą w lewo skocz i przełóż dźwignię - odgrodzi was bariera. P, wejdź wyżej i opanuj Glukkona. Wejdź w portal, krzyknij "Help", każ Sligowi przełożyć wajchę. Idź L i przywołaj tam wszystkich Sligów z obu ekranów (6), potem każ im się wystrzelać (5) - może zostać najwyżej jeden. Wejdź w portal, skorzystaj z telefonu. Zejdź i ostrożnie L - jeśli jest tam Slig sprowokuj go do tego, aby zaczął krążyć, potem za jego plecami idź na palcach i wskocz na górną platformę. Potem L i w drzwi po lewej. Wskocz do rury. Idź L i otwórz portal dla wszystkich Mudokonów. P i wejdź w drzwi. P, powtórz numer z pierdnięciami i zniszcz maszynę na dole. Zejdź na dół, L, zejdź w dół za beczkami po lewej.

Ukryty Obszar nr 18
Opuść się w dół, uważając aby nie wykryły cię czujniki ruchu. Wskocz do rury. Teraz wejdź w drzwi i za plecami Sliga wejdź na platformę po lewej. L, skocz w lewo tak aby zawisnąć na krawędzi w cieniu. Opuść się, skradaj się w lewo i podciągnij się. Kiedy obydwaj Sligowie będą spoglądać w prawo pociągnij za pierścień - tak aby górny Slig spadł na dół. Opanuj i zniszcz jednego Sliga, drugim przełóż wajchę i idź P. Zabij strażnika i zdetonuj się. Odzyskujesz kontrolę nad Abem. Idź P i pojedynczo prowadź Mudokonów L. Ustawiaj ich jak najbliżej ostrza, powiedz (3) i przejdź na drugą stronę. Teraz musisz powiedzieć (2) dokładnie w momencie kiedy unoszące się ostrze będzie na wysokości wyższej platformy. Musisz być niesłychanie precyzyjny. W ten sposób przeprowadź wszystkich trzech Mudokonów i otwórz im portal, sam wracaj P, w drzwi i do góry. Wejdź w drzwi. L, przekręć zawór i zejdź w dół. Zagadaj z Mudokonem i każ mu otworzyc barierę (1,2,4), potem otwórz portal. Zejdź na dół i w drzwi. Teraz zejdź na dół uważając na czujniki ruchu. L, turlaj się w lewo unikając czujnika ruchu i kryjąc się za przeszkodą. Na następnym ekranie wyprostuj się i stań na samej krawędzi cienia. W pewnym momencie różowy promień będzie na prawo od Abe - wtedy gnaj w lewo i z rozbiegu skacz na platformę, wejdź w drzwi. Jedź windami na górę, aż dojedziesz do maszyny z drinkami. Poślij pierdnięcie na górę i zniszcz czerwonego droida. Wdrap się na górę i przeturlaj w lewo. Tutaj jesteś bezpieczny za skrzynkami - opanuj latającego Sliga kiedy się pojawi. Potem leć nim w lewo i niszcz wszystkie miny; na końcu zdetonuj się. Gnaj do końca w prawo, wajchą przywołaj windę i zjedź na dół. Załaduj na nią wszystkich czterech ślepych Mudokonów i jazda do góry. Teraz przeprowadź ich w lewo do windy. Kolejnymi windami zwieź ich na sam dół - tam rozstaw ich pod trzema zaworami i każ je przekręcić. Sprowadź ich na dół i otwórz im portal. Sam wejdź w drzwi.

Soulstorm Brewery
Obejrzyj wiadomości i wejdź w drzwi. Ponownie wejdź w drzwi, obudź Sliga i P, wespnij się na platformę. Kiedy tu przyjdzie, pociągnij za wajchę i opanuj go. Wjedź windą na samą górę i zabij strażnika, potem zdetonuj nosiciela. Przełóż wajchę, zeskocz, sprowadź windę i jedź na górę. Napij się, zjedź na dół i L. Pierdnięciem zniszcz latającą kulę, potem wejdź w drzwi. Stojąc na drugim planie opanuj Glukkona, użyj najbliższej zielonej maszyny, zjedź na dół, P, stań na windzie i użyj maszyny. Na górze jeszcze raz skorzystaj z maszyny i zdetonuj się. Teraz dotrzyj tu Abem i wskocz do rury. Lądujesz przy pierwszej sieci korytarzy. Musisz je eksplorować po kolei.

Zulag 1
Idź P, wyczekaj aż wyjdzie Slig i zamkną się zapadnie - przeturlaj się i przeskocz w prawo w cień. P, błyskawicznie przeskakuj miny i podążaj w prawo. Kiedy dojdziesz do przerwy w górnej platformie wdrap się tam. Idź P i pociągnij wajchę, opanuj Glukkona. Zawołaj Sliga, zabij drugiego Sliga, wejdźcie na windę i do góry - L. Slig spadnie w rozpadlinę, ty podążaj cały czas w lewo. Zabierz ze sobą Sliga i otwieraj kolejne zamki głosowe. Na końcu zdetonuj obie miny (Jeśli ci się nie uda, idź Abem w prawo, zjedź windą na dół, wdrap się na górę, pociągnij za wajchę i opanuj kolejnego Glukkona. Teraz powtórz całą operację). Sprowadź kolejnego Glukkona (pamiętaj o opuszczeniu windy) i przebądź całą drogę w lewo do pierwszego ekranu. Zeskocz, użyj zamka głosowego i skocz w zapadnię. Powtórz to jeszcze dwa razy. Przywołaj Sliga, każ mu pociągnąć wajchę i zdetonuj się. Odzyskujesz kontrolę nad Abem - idź w lewo i zbierz dwóch Mudokonów (musisz ich przeprosić). Sprowadź ich na dół szczeliną, którą przed chwilą spadał Glukkon. Na samym dole poprowadź ich P i otwórz im portal. Przekręć zawór i wejdź w drzwi.

Zulag 2
P, wejdź w drzwi. P, zjedź winda na sam dół - przebiegnij przez pole siłowe, kiedy się wyłączy. Zeskocz na dół i biegnij cały czas w prawo przeskakując miny. Napotkasz dźwignię - pociągnij ją, wskocz na platformę i uciekaj. Jeden ze Sligów zginie, opanuj drugiego, leć w prawo i niszcz wszystkie miny. Doleć do podwójnego pola siłowego i przeleć przez dolne - szybem windy skieruj się na dół. Przełóż wajchę i wracaj do góry. Przeleć przz obydwa pola i skieruj się w górę. Zabij Sliga, przełóż wajchę i leć lewą rurą w górę (potem w prawo). Zabijaj wszystkich napotkanych Sligów - na koncu wlecisz do pokoju z trzema Mudokonami. Tu zabij Sliga, przełóż wajchę i zdetonuj się. Wracaj do początku (z dwoma polami siłowymi). Wejdź na górę i P, w drzwi. Otwórz portal i wracaj w drzwi. L, przeproś Mudokonów, sprowadź ich na dół i razem gnajcie w prawo, aż do portalu. Otwórz go, idź w prawo, odkręć zawór i wejdź w drzwi.

Zulag 3
Przeturlaj się w prawo pod ostrzami - musisz w ten sposób sforsować kilka ekranów (quicksave po każdym). Na ostatnim ekranie z Mudokonami wejdź na góre i skacz w lewo. Przeproś obydwu Mudokonów na górze i idź w lewo. Wędruj cały czas w tym kierunku i wyłączaj kolejne dźwignie. kiedy dojdziesz do końca, zawróć. Sprowadż górnych Mudokonów na dół, przeproś dolnych. Całą grupę prowadź w lewo pod ostrzami aż dojdziesz do ekranu początkowego. Tutaj zostaw ich pod zaworem, sam przeturlaj się do zaworu po lewej. Razem przekręćcie dwa zawory. Przeturlaj się w prawo i wespnij na górę. Skocz na platformę z wajchą, kiedy dwa skrajne prawe ostrza będą opadać. Przełóż dźwignię, otwórz portal i wejdź w drzwi.

Zulag 4
Użyj maszyny, zejdź na dół, turlaj się L. Zejdź, omijając promienie przejdź 2xP, przełóż dźwignię. Przeprowadź dwóch Mudokonów na lewą stronę ekranu za zaporę i ponownie przełóż dźwignię. Spoliczkuj ich i zostaw tam. Sam wracaj tą samą drogą na górę, 2xP. Pociągnij za wajchę i natychmiast zeskocz. Kiedy Slig będzie spadał podciągnij się. Każ Mudokonom przełożyć dźwignie, potem opanuj Sliga. Idź L i zniszcz maszyny, potem L i jeszcze raz postrzelaj sobie. Zdetonuj nosiciela. Teraz doprowadź wszystkich trzech Mudokonów do portalu - otwórz go dla nich. Sam zejdź na dół na ekranie po prawej, tam gdzie jest nieczynna rura. Przełóż dźwignię i zaraz ją zamknij. Podprowadź roześmianego Mudokona z dołu do bariery - powinien przyciągnąć uwagę psów. Teraz możesz spokojnie zeskoczyć i wspiąć się do tunelu po prawej. Turlaj się P, przełóż dźwignię, wracaj L i spadnij. Przełóż dźwignię po lewej; goniące małe pieski powinny spaść wprost w pole siłowe. Rusz dźwignią i wracaj na górę, P, przełóż drugą wajchę i skacz na dół. Kiedy Slig będzie spadał, podciągnij się. Opanuj Sliga, przełóż dźwignię i idź L. Przywołaj psy (2) i zabij je, zdetonuj się. Teraz otwórz Mudokona kilka ekranów w lewo i doprowadź obydwu do portalu. Otwórz go, sam wejdź w drzwi po prawej na górze. P, wspinaj się na samą górę i P. Przeskocz na środkową platformę, pociągnij za dźwignię, zwiewaj L. Wróć i opanuj Sliga - zniszcz obie maszyny i zdetonuj się. Idź P - możesz poruszać się tylko wtedy kiedy górny Slig jest odwrócony. Później skacz w prawo - tym razem musisz zaczekać, aż obydwaj się odwrócą. Przełącz dźwignię, wyczekaj moment aż obaj się odwrócą i wspinaj się na górę - wskocz do rury i wejdź w drzwi. L, rusz dźwignią i zejdź na dół. Pociągnij za wajchę, natychmiast zeskocz - kiedy spadnie Slig uciekaj w lewo i wskocz do rury. Stojąc w tle opanuj goniącego Sliga, otówrz zamek głosoy (6-5-6-6-8) i zdetonuj się. Teraz wskocz do rury, P, zejdź na sam dół i poczekaj aż otrzymasz leczniczą moc - idź do góry i ulecz trzech Mudokonów. Sprowadź ich na dół i L, otwórz portal, zaś sam wejdź w drzwi.

Zulag 5
Wejdź w drzwi i maszeru dopóki nie napotkasz Sligów. Wykorzystując cień przekradnij się na środek ekranu - pociągnij pierścień, aby ich zrzucić. Wejdź na górę, przeproś Mudokona i zaprowadź go na ekran wcześniej, z czterema zaworami. Wróć i L - niech psiaki zaczną cię gonić, wtedy P, stań pod pierścieniem i spuść je na dół. Powtórz numer z odprowadzeniem Mudokona. Wróć, wejdź na wyższy poziom i L. Każ Mudokonowi zeskoczyć i przełączyc wajchę; kiedy pies przejdzie barierę, niech przełączy ją jeszcze raz. Zaopatrz się w mięso i wracaj P. Ciśnij żarcie gdzieś daleko w prawo, zeskocz i stań pod pierścieniem. Kiedy Slog zacznie szarżować spuść go. Wracaj, zabierz Mudokona i doprowadź do zaworów. Wszyscy razem przekręćcie trzy zawory, potem prowadź ich cały czas w lewo, aż znajdziecie portal. Otwórz go, sam wracaj do ekranu z zaworami i wejdź w drzwi. Pojawiasz się w kolejnym centralnym pomieszczeniu - czeka cię kolejne pięć obszarów do wyeksplorowania.

Zulag 6
Na górę, L, w drzwi, P i w drzwi. Przejdź przez pierwsze pole siłowe. Kiedy zgaśnie drugie podejdź do samej krawędzi i skocz, jakbyś chciał złapać się za krawędź (spacja+kursor w górę). To da ci wystarczająco dużo czasu, aby nie spaść w pole siłowe na dole. Przejdź w prawo przez dolne pole, przeproś trzech Mudokonów i pociągnij za pierścień. Poprowadź Mudokonów L, otwórz portal i sam wejdź w teleport. Idź L, pociągnij wajchę, jak najszybciej pokonaj sześć pól elektrycznych i wskocz w rurę. Każ Mudokonom przestać się bić (8), potem przeproś ich wszystkich. Idź P, jedź windą do góry. Kiedy Slig odejdzie i pole się wyłączy stań na zapadni, tak aby spaść w dół. Przeproś Mudokona, idź P. Szarpnij wajchę tak aby zlikwidować Sliga (musisz go wyczuć "na słuch"). Wracaj na górę (rurą) i windą jedź po pięciu Mudokonów. Sprowadź ich na dół (ustaw wszystkich dokładnie na prawej zapadni, każ czekać, P, wskocz do rury, L, pociągnij wajchę), dołącz szóstego i otwórz dla wszystkich portal na ekranie po prawej. Sam wskocz do rury, L, przekręć zawór i wejdź w drzwi.

Zulag 7
Zejdź na dół i przejdź w prawo za ostrza. Przywołaj ślepego Mudokona, tak aby nienaruszony przeszedł przez ostrza razem idźcie P i windą na dół. Tutaj zostaw go i prawą windą zjedź na sam dół. Przywołaj kolejnego Mudokona pracującego za ostrzami i razem jedźcie na górę. Zbierz całą trójkę i idźcie P, zaopatrz się w mięso i windą na dół. Stań na krawędzi windy, powiedz do Mudokonów (6,2), i natychmiast ciśnij mięsem. Teraz zbiegnij i ustaw się pod pierścieniem. Pociągnij, kiedy tylko Mudokonowie przejdą za zaporę - musisz zdążyć zanim pies skończy żreć. Zjeżdżaj windą na dół - numer z psem i zaporą będziesz musiał powtórzyć jeszcze trzykrotnie. Na końcu idź P, zabierz Mudokonów windą na górę i P. Otwórz dla nich portal, wracaj L i windą na dół. Wykonaj chant, aby zabić psy, zejdź na dół i P. Otwórz portale dla Mudokonów (powinieneś mieć 250 na liczniku). Wracaj na samą górę i wejdź w drzwi.

Zulag 8
Idź 2xP, przełóż wajchę i uciekaj w lewo przed psem. Tam wskocz na platformę po lewej. kiedy pies będzie rzucał się pod tobą, zeskocz w prawo i gnaj P - wskocz na platformę i idź P. Na kolejnych dwóch ekranach musisz powtórzyć ten sam numer. Następne dwa ekrany są łatwiejsze - twoim przeciwnikiem jest szczeniaczek - nie musisz przed nim uciekać, możesz go przeskoczyć i gnać na platformę po prawej. Idź P, przełóż wajchę i opanuj latającego Sliga. Przełóż wajchę i leć w lewo. Zabijaj wszystkie psy i leć cały czas w lewo aż znajdziesz wielką strzałkę w górę. Tam wznieś się, przełóż wajchę i zabij psy. Zleć na dół do klatki i przełóż dźwignię. Potem leć cały czas w prawo - zabijaj psy, ciągnij za dźwignię i uwalniaj Mudokonów z klatek. Na samym końcu musisz wlecieć do rury wentylacyjnej, zabij Sliga i na końcu uwolnij ostatniego Mudokona. Jeśli uwolniłeś już wszystkich czterech, zdetonuj się. Idź w lewo, przepraszaj Mudokonów i zabieraj ze sobą. Na samym skraju planszy, po lewej, otwórz dla nich portal. Potem biegnij do końca w prawo, odkręć zawór i wejdź w drzwi.

Zulag 9
Poproś Mudokona na dole, aby pociągnął dźwignię. Kiedy Slig nie będzie patrzył sturlaj się z krawędzi i zrób krok w lewo w cień. Wylądujesz na poziomie 2. Po cichutku zejdź i stań w cieniu, potem skradaj się w prawo do maszyny. kiedy Slig będzie odwrócony, napij się z maszyny i wracaj na wyższą platformę. Stań na krawędzi, pierdnij, aby zniszczyć droida i kucnij w rogu. Teraz opanuj i rozerwij strażnika. Zejdź na dół i korzystaj z maszyny - opanowywuj swoje pierdnięcia i posyłaj je w górę, aby zabijać strażników - musisz oczyszczać piętra 7,6,5 i 4. Nie zabijaj na razie strażnika na poziomie 3. Przełóż wajchę i wskocz do rury. Wylądujesz na poziomie 7 - przełóż wajchę, pogadaj z Mudokonem, razem spadnijcie na dół. Tam zagadaj z kolejnym i w trójkę idźcie niżej. Na kolejnym ekranie zostaw ich i wejdź w górne lewe drzwi. P, pociągnij wajchę, opanuj Glukkona, zeskocz i L. Każ Sligowi przełożyć wajchę, otwórz zamek głosowy i zdetonuj się. L, przeproś Mudokona, sprowadź go na dół, P, otwórz mu portal. Sam wracaj L i wejdź w drzwi. Teraz skieruj Abe'a w lewe dolne drzwi. L, pociągnij wajchę i natychmiast skacz w górę na platformę. Opanuj Glukkona, zejdź i otwórz zamek głosowy - wprowadź Sliga do otwartej zapadni. Idź P, każ Sligowi przełożyć wajchę i spaść na dół, idźcie L i skieruj go do zapadni. Zdetonuj się, teraz P, sprowadź Mudokonów na dół, otwórz im portal - sam wejdź w drzwi. Skieruj się w prawe górne drzwi. Idź L, kiedy Slig odejdzie przebiegnij na platformę po lewej. Znów wyczekaj moment, napij się i właź na górę. Opanuj pierdnięcie i poślij je P, aby zniszczyło droida, potem zniszcz strażnika. Idź P, przełóż dolną dźwignię, wejdź na górę, przełóż dźwignię i opanuj Glukkona. Idź L i skorzystaj z zamka głosowego. Schodź Glukkonem na dół, otwierając po drodze zamki głosowe. Na poziomie trzecim każ Sligowi przełączyć wajchę i dalej podążaj w dół. Na samym dole (poziom 1) zdetonuj Glukkona. Skieruj Abe'a do drzwi po lewo. Sturlaj Abe'a do szybu po lewej, wylądujesz na poziomie drugim. Napij się i pierdnięciem zabij straznika na poziomie 3. Przełóż wajchę i wskocz do rury, potem zejdź do swoich towarzyszy. Kontynuujcie marsz w dół. Na poziomie 2 napotkasz kolejnego Mudokona, każ mu przełączyć wajchę. Całą trójkę sprowadź niżej, tam przełącz wajchy i otwórz portal dla całej czwórki. Sam wejdź w drzwi. Idź P, spoliczkuj trzech Mudokonów i poprowadź ich L. Wejdź na górę, ustaw się z lewej strony dźwigni, pociągnij ją i natychmiast chant. mudokonowie wskoczą w portal. Kiedy glisty wespną się na górę, aby cię zaatakować szarpnij dźwignię - spadną przez zapadnię. Idź P, pociągnij dźwignię i wejdź w drzwi. Przekręć zawór i w drzwi.

Zulag 10
P, w drzwi, dalej P, wejdź w drzwi, które przeniosą cię na dalszy plan. Wracaj i wejdź na platformę z dźwignią. Szarpnij ją i opanuj Sliga. Idź w prawo, użyj teleportera i zabij Sliga na wyższym poziomie (krzyknij "7", aby ostrzec Mudokonów). Wróć, zjedź windą na dół i wejdź w teleporter. Tam w kolejny teleporter i stojąc w tle precyzyjnie zestrzel Sligów, nie naruszając Mudokona. Wracaj przez teleporter i kontynuuj w lewo, zeskocz w rozpadlinę i korzystając z teleportera znowu zestrzel Sligów z drugiego planu. Wróć, L, przywołaj windę dźwignią, jedź na górę, L i w teleporter. Pociągnij dźwignię po prawej. Odzyskujesz kontrole nad Abem. Maszeruj w prawo pod ostrzami, wejdź w teleporter i otwórz portal dla dwóch Mudokonów na wyższym poziomie. Teleportuj się na dół i jedź windą w dół, tam znowu w teleport. Otwórz portal dla pojedynczego Mudokona, L. W komnacie z wieloma ostrzami zignoruj je wszystkie i po prostu zeskocz w dół. L, przywołaj windę i jedź do góry. L, zabierz trzech Mudokonów i idźcie P. Razem przekręćcie trzy zawory. Zwieź całą trójkę na dół, dołącz czwartego i idźcie P. Otwórz portal, wracaj winda na górę i wejdź w drzwi. Poprzez rury wydostaniesz się na pierwszy plan. Wejdź w drzwi po prawo. Pora na ostatnią salę z pięcioma drzwiami.

Zulag 11
P, pociągnij dźwignię i opanuj Sliga. Leć w prawo, wąski korytarzykiem za dźwignią w dół. Tu zniszcz latającego Sliga i dalej w dół - zabij wartownika i w dół szybem windy (jeśli twój Slig zginął po prostu przywołaj i opanuj nowego). Na samym dole zabijaj Sligów i leć cały czas w prawo, kryjąc się za paczkami przed ostrzałem z tła. Na ostatnim ekranie leć w góre, zabij latającego Sliga i pociągnij dźwignię. Zdetonuj się. P, powiedz (1), a otrzymasz moc leczącą. Zjedź ekran w dół, chantuj, aby uleczyć Mudokonów. W górę, odbierz moc leczącą, jedź dwa ekrany w dół i znowu chantuj. jeszcze raz jedź po moc leczącą - tym razem zjedź trzy ekrany w dół, a po drodze zabierz czterech Mudokonów uleczonych poprzednio. Na samym dole ulecz ostatnich dwóch - zabierz całą szóstkę i skaczcie w dół. Potem idźcie 2xP, wsiądźcie na windę, do góry, P, otwórz portal. Przekręć zawór i wejdź w drzwi.

Zulag 12
Zejdź w dół i ostrożnie przekradnij się P, unikając detektorów ruchu. Wespnij się do maszyny i dwoma pierdnięciami zniszcz dwóch Sligów na dwóch kolejnych ekranach. Idź 2xL, przekręć zawór i zeskocz tam gdzie wskazuje strzałka. Skradaj się P, przeskocz na drugą platformę, podciągnij się i opanuj Sliga. Otwórz zamek głosowy (1, 6-6-5-6-5-8), idź L, przywołaj psy (2), idźcie 3xP, tam poszczuj psy (4). Kiedy już zrobią swoją robotę, przywołaj je i zabij. Zdetonuj się. Zejdź na dół, idź L, wspinaj się na platformy i wskocz do rury po lewej. Pobierz moc leczącą, wskocz do rury, następnie spadnij przez prawą zapadnię, zejdź i gnaj w prawo. Przekręć zawór i ulecz Mudokonów. Poprowadź ich w lewo, otwórz im portal, zaś sam lewą rurą leć na górę. Wracaj w prawo do początku poziomu i wejdź w drzwi po lewej.

Zulag 13
Skieruj się w drzwi do Zulagu 13. Tak, tak, oczy cię nie mylą, trafiłeś do Zulagu 14. Pociągnij wajchę i spadnij na sam dół. Teraz musisz podążać w prawo - dołem będzie szła za tobą grupa rozbawionych Mudokonów. Musisz przebywać kolejne bariery i pola siłowe uruchamiane różnymi kombinacjami płyt zarówno na górze jak i na dole. Ważne, abys nie zgubiła żadnego Mudokona za zaporą - cała piątka musi za tobą podążać. Kiedy już przeprowadzisz ich w prawo, wymierz każdemu policzek i jazda windą na górę. Otwórz dla nich portal, przekręć zawór, ale nie wchodź w drzwi! Wracaj windą na dół i dolnym korytarzem idź aż do końca w lewo. Wskocz do rury, P, wykonaj chat i wejdź w drzwi. Trafiasz do właściwego Zulagu 13. Zeskocz w cień - za plecami wartowników przekradaj się od cienia do cienia. Tak musisz przebyć następne trzy ekrany w prawo - dalej nie ma cienia i musisz zawierzyć szybkości swoich nóg. Przebiegnij dwa ostatnie ekrany i wskocz na wyższą platformę. Idź L, pociągnij dźwignię i opanuj Glukkona. Przywołaj Sliga, idź z nim cały czas w lewo i każ mu zabijać innych (5). Na ostatnim ekranie wprowadź go przepaść. Sam wróć do ekranu z zamkiem głosowym - użyj go i zdetonuj się. Zejdź na dół, do ekranu z Mudokonem w tle. Odbierz moc leczącą i idź wyleczyć trzech Mudokonów. Poprowadź ich w prawo do końca, otwórz im portal i wejdź w drzwi.

Zulag 14
Pora na właściwy Zulag 14 - najwyższe drzwi. Idź L i wejdź w drzwi. L, wykonaj skok przez monstrualną wyrwę - musisz się wybić z samego koniuszka platformy. L, przekręć zawór, skocz w prawo z krawędzi, uciekaj P, przeskocz wyrwę i P. Po cichutku wróć L i wespnij się na platformę powyżej. Opanuj Sliga, L, otwórz zamek głosowy (1;5-5-6-5-6-8), zjedź windą na dół. Zeskocz, zabij Sliga i idź do końca w lewo, zabijając pozostałych Sligów. Teraz niech Abe podąży w jego ślady. Na dole po lewo wejdź na górę, przekręć zawór i opanuj Glukkona. Idź maksymalnie w prawo i przywołaj Sliga (7,1,2). Idźcie w lewo, po drodze otwieraj wszystkie zamki głosowe. Windą na dół, potem w prawo - niech Slig zabija innych wartowników. Zeskoczcie na dół, otwórz zamek głosowy i zdetonuj się. Zbierz trzech Mudokonów z tego poziomu, zgromadź ich na windzie i w dół. Idźcie 2xP, po drodze dobierz pozostałych trzech Mudokonów. Jeśli na niższym poziomie nadal jest Slig, postaraj się go sprowokować aby za tobą pobiegł, a następnie opanuj go i zdetonuj. Teraz sprowadź całą szóstkę niżej, idźcie w lewo i przekręćcie trzy zawory. Biegiem w prawo i tam otworz dla nich portal (powinieneś mieć już 294 uratowanych). Z powrotem biegnij w lewo i wejdź w drzwi. Wskocz do rury i wejdź w drzwi po lewej. Pora na ...

Wielki Finał
Turlaj się 3xP. Włóż łapę do maszyny i wejdź w wyższe drzwi. Obejrzysz krótki filmik - przygotowanie do ostatecznej rozgrywki. Wejdź na górę i podejdź do zaworu - od momentu jego przekręcenia, zacznie się odliczać czas do wybuchu. Masz tylko cztery minuty - wykonaj save i dobrze się przygotuj. Przekręć zawór, kiedy tylko zabłyśnie zielone światełko, rób krok w lewo, podciągnij się i turlaj się do końca w lewo. Przykucnij, podturlaj się do ostrza i natychmiast turlaj się za nim w prawo - kiedy spadniesz nie zatrzymuj się tylko dalej idź w prawo i wejdź w drzwi (Powinno ci zostać ok. 3:50). Krok w prawo, przekręć zawór, wchodź w drzwi. Turlaj się 2xP i unikaj Sliga. Spadniesz na dół - natychmiast wejdź w drzwi i trzymaj klawisz biegu w lewo! Przejdź L, kucnij i po kolei rozbrój trzy bomby. (ok. 3:05) Przejdź w lewo, pociesz Mudokona(1,7), ustaw go pod zaworem, przeturlaj się w prawo i stań pod drugim. Każ mu pracować (4) i sam przekręć zawór. Kiedy ostrza staną przywołaj go, idźcie P i windą zjedźcie na dół. Przejdź na środkową windę, przywołaj Mudokona (1,2) i trzymaj windę aby nie zjechała w dół. Każ mu czekać (3), przejdź na trzecią windę i także trzymaj ją w dole. Powiedz (1) i kiedy jego winda będzie ruszać w górę - (2). Powinien wejść wprost na twoją windę - razem zeskoczcie na ostatnią windę i zjedźcie na dół. Razem przekręćcie zawory - wejdź w drzwi (ok. 1:55). Biegnij L, unikając latającego Sliga i wejdź w drzwi. Turlaj się P, przekręć zawór, zawołaj Mudokona i L. Musicie razem przebiec w lewo pod ostrzami. L, ustaw go pod lewym zaworem (uważaj na zapadnię), sam idź do zaworu na górze po prawej. Razem przekręćcie je - zeskocz i przeproś drugiego Mudokona (1,7,2). Wszyscy wsiadajcie na windę (0:50) i do góry. Rozstaw Mudokonów pod dolnymi zaworami, sam idź do górnego. Powiedz (4) przekręć zawór, powiedz (6,2), zeskocz na windę. Powinni zdążyć wejść zanim zmiażdży ich ostrze. Jedź do góry, wykonaj chant (ok. 0:20). Turlaj się 2xL, wyprostuj się przy pierwszej sposobności i wykonaj chant. Wdrap się wyżej i przekręć zawór. Spadniesz na dół. Wykonaj chant i sam wskocz w portal.

Możesz obejrzeć jak skończyli Glukkonowie i Soulstorm Brewery. Jeśli uratowałeś ponad 150 Mudokonów, obejrzysz pozytywne zakończenie - w przeciwnym wypadku gra kończy się gorzej. Jeśli uratowałeś wszystkich 300 Mudokonów - obejrzysz specjalne gratulacje od autorów. Później kilka zdjęć i rysunków z procesu tworzenia gry oraz zapowiedź kolejnej części "Oddworld: Munch's Oddysee"...


opis pobrany z http://www.psxzone.opalnet.pl

ODPOWIEDZ