Solucja T'ai Fu : Wrath of the Tiger + teksty autorskie
: śr 11 sty, 2012 19:21
Prolog
Witajcie. Oto przed wami otwiera się świat fantazji, mitów i niesamowitych przygód związanych z jedną z najciekawszych postaci wg mnie w historii elektronicznej rozrywki. Tygrys-nietygrys, którego nauczycie różnych sztuk walki będzie wkrótce waszym idolem, którego zechcecie naśladować w swoim życiu. (Oczywiście żartuję) Nie mniej jednak T’ai Fu (bo tak nasz bohater się nazywa) jest postacią, którą zdecydowanie można postawić jako wzór do naśladowania. (przynajmniej jeśli chodzi o początkowe fazy gry… ). Nudzę być może tym wstępem, ale coś muszę napisać. Jest 23:23 więc dosyć późno już, dlatego do mojej wypowiedzi może wkraść się wiele błędów i nieścisłości. Za które przepraszam i usprawiedliwiam je niewielkim doświadczeniem w kwestii pisarskiej. Uff… Znowu nudzę. Wróćmy jednak do sedna sprawy czyli poradnika.
„Drogi Czytelniku. Przedstawiam ci najobszerniejszą solucję do gry T’ai Fu: Wrath of the Tiger na PlayStation jaką kiedykolwiek stworzono (do dnia 17 września 2011) . Tę solucję pobierzesz za darmo dołączaną do każdego numeru E-MAG-u forum Świat PSX (o ile taki powstanie ). Zaczytaj się w ten poradnik i doceń ile trudu włożyłem, aby go napisać, jeżeli Czytelniku zauważysz jakieś błędy proszę zgłoś je do mnie na maila taigeeer@wp.pl, GG 7347459 lub jako Prywatną Wiadomość na Forum ŚwiatPSX, bądź tutaj ”
Krótko: czytaj i baw się!
ExGamer
CZEŚĆ 1
Wprowadzenie
Minęło wiele wieków, odkąd Mistrz Smok zniszczył antyczne Chiny… Ta mityczna ziemia bambusów przekazała pokoleniom tajemnice duszy i energii.
Zamieszkiwały ją różne klany, składające się z odmiennych rodzin.
Klany żyły w harmonii, szanując się wzajemnie przez wzgląd na mądrość każdego z nich. Respektowały swoją potęgę i wybaczały potknięcia niektórych członków. Klany rozwijały różne style Kung Fu, starożytnej sztuki walki, wykorzystującej mentalne zalety i kondycję fizyczną, jako formę obrony oraz jako sposób na przetestowanie wszystkich chcących uprawiać tę skomplikowaną sztukę.
Każdy styl Kung Fu, który stworzyły klany miał inne właściwości. Mocne i słabe strony. Mieszając te odmienne style walk i osiągając perfekcję w opanowaniu każdej z nich można osiągnąć potęgę, która nie ma porównania na świecie. Potęgę, która nawet dla właściciela jest niebezpieczna. Potęgę, która nie utrzyma się w umyśle i ciele jej użytkownika. Potęgę, która wybuchnie. Nie zapłonie, ale wybuchnie i strawi całą Ziemię w ogniu…
Wszyscy Mistrzowie musieli udowodnić swoją wartość, przechodząc test umiejętności, znany, jako Sprawdzian Mroku.
Klany
Klan Smoków
Klan Smoków był swego czasu potężnym i dumnym rodem. Mieli wielką moc magiczną i potrafili ją wykorzystywać w walce. Ale walki wewnętrzne były przyczyną unicestwienia tej znamienitej rodziny. Jedyny ocalały to Dragon Master. Stworzenie niemal tak stare jak stary jest świat, pragnienie potęgi rozpalało jego ambicję, skierowaną przeciwko pozostałym klanom. Chciał zniszczyć pozostałe rody i przejąć kontrolę nad Ziemią. Z pomocą swojej armii Wężowych Wojowników, Dragon Master szuka możliwości odtworzenia Klanu Smoków, używając do tego energii życiowej pokonanych wrogów. Spełnienie jego nikczemnych planów zależy od sekretu Kung Fu strzeżonego w Zakazanym Pałacu, który wkrótce zechce uznać za swój dom.
Klan Węży
Pogardzani – przez swoją przebiegłość i oszustwa. Węże czczą swoją kolej współpracy z Dragon Masterem. Przejęli rolę wojska węży i używając swoich umiejętności kamuflowania i walki, atakuję, żeby utrzymać wszystkie klany pod władzą Smoka. Celem węży jest być wywyższonymi aż na poziom smoków. Nie zważają na środki ku temu potrzebne. Nie zauważają nawet złej magii Mistrza.
Klan Modliszek
Modliszki znane są ze swojego spokoju i dyscypliny, ten mityczny klan wojowników został zniszczony przez smoki i węże. Jedynie Si Fu, ich mądry i światły mistrz, pozostał, aby strzec przyszłego pokolenia modliszek w czeluściach ich jaskiń. Mówi się, że kanały podziemne modliszkowych jaskiń zostały opanowane przez duchy ofiar Smoka.
Klan Lampartów
Lamparty są okrutnymi wojownikami z dżungli, znani są z ich szybkości i niesamowitych umiejętności skoku. Uważają walki za okazję do zaprezentowania ich odwagi. Lamparty wolą wspinać się na mury i runąć na przeciwnika niż walczyć w otwartej bitwie. Lamparty zaciekle walczą przeciwko Dragon Masterowi i jego podopiecznym (przydupasom ), żeby nie zostać całkowicie unicestwionymi.
Klan Małp
Z ich ekstrawaganckim i akrobatycznym wyglądem małpy zabijają wszystkich śmiechem. Ich humor pozwolił im nigdy nie zostać wziętym wystarczająco serio, aby być uważanym za niebezpieczne. Żyją oszczędzone w przyszłym umiłowaniu smoka. Będąc towarzyskimi zwierzętami małpy kochają pić i organizować przyjęcia. Ich siłą jest szybkość i zręczność, która pozwala im przeskakiwać szybko z jednego drzewa na drugie.
Klan Żurawi
Żurawie są znane z ich piękna i siły upadania na duchu, Płacą za swoja wolność, ceną ich próżności jest złapanie Mistrza Żurawia przez smoka i danie go w prezencie Szczurowi Piratowi. Mądrość Żurawi Wyraża się w sztukach, w ich gracji i zręczności.
Klan Pand
Pandy są uczonymi znawcami oraz najspokojniejszymi wojownikami wśród Klanów. Pomocni i uprzejmi, pandy prowadzą proste życie a ich największym pragnieniem jest wiedza i mądrość. Ich styl Kung Fu jest naturalnie defensywny, wykorzystuje siłę przeciwnika do pokonania go.
Klan Dzików
Dziki są uważane za nadpobudliwe i ciężko na to zapracowali. Głównie, jako Łowcy Przestępców lub jako przemytnicy. Sformowali przymierze z Dragon Masterem, żeby sterroryzować inne klany. Dziki rozkoszują się w walkach, jedzeniu i wzbogacaniu się. Ich surowość jest podkreślana brutalną siłą oraz potężnym pancerzem.
Klan Szczurów
Szczury, są wrednymi kanaliami, złodziejami i piratami. Zbierają wszystko to, co ma jakąkolwiek wartość. Żyją w brudzie. Solidarnie atakują w grupach, z uwagi na ich rozmiary i ograniczone siły. Wydaje się prawie, że zniknęła całkowicie ich szlachetność i życzliwość wobec innych klanów, dlatego podporządkowują się całkowicie z własnej woli i współpracują z Mistrzem Smokiem, aby wraz z nim mogły panować nad światem.
Klan Tygrysów
Inne klany odwoływały się do siły i mądrości tygrysów, którym prestiżu i wpływom zaszkodził tak bardzo Smok. Ta sytuacja groziła wyginięciem tego najsilniejszego gatunku zwierząt. Uważając Smoka, za najniebezpieczniejszego przeciwnika atakują go zaciekle. Niestety zostają złapane i unicestwione.
CDN...
Witajcie. Oto przed wami otwiera się świat fantazji, mitów i niesamowitych przygód związanych z jedną z najciekawszych postaci wg mnie w historii elektronicznej rozrywki. Tygrys-nietygrys, którego nauczycie różnych sztuk walki będzie wkrótce waszym idolem, którego zechcecie naśladować w swoim życiu. (Oczywiście żartuję) Nie mniej jednak T’ai Fu (bo tak nasz bohater się nazywa) jest postacią, którą zdecydowanie można postawić jako wzór do naśladowania. (przynajmniej jeśli chodzi o początkowe fazy gry… ). Nudzę być może tym wstępem, ale coś muszę napisać. Jest 23:23 więc dosyć późno już, dlatego do mojej wypowiedzi może wkraść się wiele błędów i nieścisłości. Za które przepraszam i usprawiedliwiam je niewielkim doświadczeniem w kwestii pisarskiej. Uff… Znowu nudzę. Wróćmy jednak do sedna sprawy czyli poradnika.
„Drogi Czytelniku. Przedstawiam ci najobszerniejszą solucję do gry T’ai Fu: Wrath of the Tiger na PlayStation jaką kiedykolwiek stworzono (do dnia 17 września 2011) . Tę solucję pobierzesz za darmo dołączaną do każdego numeru E-MAG-u forum Świat PSX (o ile taki powstanie ). Zaczytaj się w ten poradnik i doceń ile trudu włożyłem, aby go napisać, jeżeli Czytelniku zauważysz jakieś błędy proszę zgłoś je do mnie na maila taigeeer@wp.pl, GG 7347459 lub jako Prywatną Wiadomość na Forum ŚwiatPSX, bądź tutaj ”
Krótko: czytaj i baw się!
ExGamer
CZEŚĆ 1
Wprowadzenie
Minęło wiele wieków, odkąd Mistrz Smok zniszczył antyczne Chiny… Ta mityczna ziemia bambusów przekazała pokoleniom tajemnice duszy i energii.
Zamieszkiwały ją różne klany, składające się z odmiennych rodzin.
Klany żyły w harmonii, szanując się wzajemnie przez wzgląd na mądrość każdego z nich. Respektowały swoją potęgę i wybaczały potknięcia niektórych członków. Klany rozwijały różne style Kung Fu, starożytnej sztuki walki, wykorzystującej mentalne zalety i kondycję fizyczną, jako formę obrony oraz jako sposób na przetestowanie wszystkich chcących uprawiać tę skomplikowaną sztukę.
Każdy styl Kung Fu, który stworzyły klany miał inne właściwości. Mocne i słabe strony. Mieszając te odmienne style walk i osiągając perfekcję w opanowaniu każdej z nich można osiągnąć potęgę, która nie ma porównania na świecie. Potęgę, która nawet dla właściciela jest niebezpieczna. Potęgę, która nie utrzyma się w umyśle i ciele jej użytkownika. Potęgę, która wybuchnie. Nie zapłonie, ale wybuchnie i strawi całą Ziemię w ogniu…
Wszyscy Mistrzowie musieli udowodnić swoją wartość, przechodząc test umiejętności, znany, jako Sprawdzian Mroku.
Klany
Klan Smoków
Klan Smoków był swego czasu potężnym i dumnym rodem. Mieli wielką moc magiczną i potrafili ją wykorzystywać w walce. Ale walki wewnętrzne były przyczyną unicestwienia tej znamienitej rodziny. Jedyny ocalały to Dragon Master. Stworzenie niemal tak stare jak stary jest świat, pragnienie potęgi rozpalało jego ambicję, skierowaną przeciwko pozostałym klanom. Chciał zniszczyć pozostałe rody i przejąć kontrolę nad Ziemią. Z pomocą swojej armii Wężowych Wojowników, Dragon Master szuka możliwości odtworzenia Klanu Smoków, używając do tego energii życiowej pokonanych wrogów. Spełnienie jego nikczemnych planów zależy od sekretu Kung Fu strzeżonego w Zakazanym Pałacu, który wkrótce zechce uznać za swój dom.
Klan Węży
Pogardzani – przez swoją przebiegłość i oszustwa. Węże czczą swoją kolej współpracy z Dragon Masterem. Przejęli rolę wojska węży i używając swoich umiejętności kamuflowania i walki, atakuję, żeby utrzymać wszystkie klany pod władzą Smoka. Celem węży jest być wywyższonymi aż na poziom smoków. Nie zważają na środki ku temu potrzebne. Nie zauważają nawet złej magii Mistrza.
Klan Modliszek
Modliszki znane są ze swojego spokoju i dyscypliny, ten mityczny klan wojowników został zniszczony przez smoki i węże. Jedynie Si Fu, ich mądry i światły mistrz, pozostał, aby strzec przyszłego pokolenia modliszek w czeluściach ich jaskiń. Mówi się, że kanały podziemne modliszkowych jaskiń zostały opanowane przez duchy ofiar Smoka.
Klan Lampartów
Lamparty są okrutnymi wojownikami z dżungli, znani są z ich szybkości i niesamowitych umiejętności skoku. Uważają walki za okazję do zaprezentowania ich odwagi. Lamparty wolą wspinać się na mury i runąć na przeciwnika niż walczyć w otwartej bitwie. Lamparty zaciekle walczą przeciwko Dragon Masterowi i jego podopiecznym (przydupasom ), żeby nie zostać całkowicie unicestwionymi.
Klan Małp
Z ich ekstrawaganckim i akrobatycznym wyglądem małpy zabijają wszystkich śmiechem. Ich humor pozwolił im nigdy nie zostać wziętym wystarczająco serio, aby być uważanym za niebezpieczne. Żyją oszczędzone w przyszłym umiłowaniu smoka. Będąc towarzyskimi zwierzętami małpy kochają pić i organizować przyjęcia. Ich siłą jest szybkość i zręczność, która pozwala im przeskakiwać szybko z jednego drzewa na drugie.
Klan Żurawi
Żurawie są znane z ich piękna i siły upadania na duchu, Płacą za swoja wolność, ceną ich próżności jest złapanie Mistrza Żurawia przez smoka i danie go w prezencie Szczurowi Piratowi. Mądrość Żurawi Wyraża się w sztukach, w ich gracji i zręczności.
Klan Pand
Pandy są uczonymi znawcami oraz najspokojniejszymi wojownikami wśród Klanów. Pomocni i uprzejmi, pandy prowadzą proste życie a ich największym pragnieniem jest wiedza i mądrość. Ich styl Kung Fu jest naturalnie defensywny, wykorzystuje siłę przeciwnika do pokonania go.
Klan Dzików
Dziki są uważane za nadpobudliwe i ciężko na to zapracowali. Głównie, jako Łowcy Przestępców lub jako przemytnicy. Sformowali przymierze z Dragon Masterem, żeby sterroryzować inne klany. Dziki rozkoszują się w walkach, jedzeniu i wzbogacaniu się. Ich surowość jest podkreślana brutalną siłą oraz potężnym pancerzem.
Klan Szczurów
Szczury, są wrednymi kanaliami, złodziejami i piratami. Zbierają wszystko to, co ma jakąkolwiek wartość. Żyją w brudzie. Solidarnie atakują w grupach, z uwagi na ich rozmiary i ograniczone siły. Wydaje się prawie, że zniknęła całkowicie ich szlachetność i życzliwość wobec innych klanów, dlatego podporządkowują się całkowicie z własnej woli i współpracują z Mistrzem Smokiem, aby wraz z nim mogły panować nad światem.
Klan Tygrysów
Inne klany odwoływały się do siły i mądrości tygrysów, którym prestiżu i wpływom zaszkodził tak bardzo Smok. Ta sytuacja groziła wyginięciem tego najsilniejszego gatunku zwierząt. Uważając Smoka, za najniebezpieczniejszego przeciwnika atakują go zaciekle. Niestety zostają złapane i unicestwione.
CDN...