Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Silent Hill

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Cloud Strife
-#
Posty: 156
Rejestracja: pt 26 mar, 2010 17:00
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Silent Hill

Post autor: Cloud Strife »

Macie problem z przejściem Silent Hill...?, nie martwcie się. W tym opisie pomogę Wam jak najlepiej ja przejść. Chociaż lepiej żebyście tu często nie zaglądali, lecz myśleli sami...

Po intrze początkowym, widzisz że obok w samochodzie nie ma twojej córki Cheryl, nazywasz się Harry Manson i wyruszasz w poszukiwanie jej w tym pełnym grozy mieście. Widzisz zarysy dziewczynki przebijające się prze mgłę, biegniesz za nią, aż natrafiasz na dziwną aleję. Idź do końca alei , przejdź przez furtkę. Zrobi się Ciemno zaatakują cię "Dzieci Zombii" i stracisz przytomność...

Cafe

Obudziłeś się w Kafejce, jest z tobą policjantka Cybil, da ci pistolet, a z lady weź mapę, nóż, apteczkę, obok leży tak że notes do save'ovania gry.Gdy zasejvujesz to idz do wyjście, radio leżące na jednym stole zacznie wydawać dźwięk, i przez okno wleci potwór, zastrzel go (R2 i X).Teraz weź radio leżąca na stole przyda się ono (gdyż będzie ostrzegało przed nadchodzącym nie bezpieczeństwem ).

Aleja

Po wyjściu z kafejki , mapa zaznaczy ci gdzie masz się udać, musisz się wrócić do tej alei w której wcześniej zaatakowały cię "dzieci Zombii). Na samym końcu Alei , znajdziesz stalową rurkę, 2 paczki naboi, i notatki Cheryl. Z tej notatki wynika że twoja córka podążyła do Elementarnej szkoły...

Droga do szkoły...

Teraz biegnij na ulicę Finney, potem na Levin Streat, aż dotrzesz na Mathenson, skąd pójdź w stronę zachodu. Nieopodal przepaści znajdziesz notatkę od Cheryl. Następnie idź po lewej stronie na ulicy Levin Streat,a znajdziesz budę psa z której wyciągniesz klucz, i wejdź do domu przy budzie. Tam możesz zapisać sobie grę i wziąć apteczkę oraz naboje. Drzwi do ogrodu są zamknięte na trzy zamki. Wyjdź z domu.

Aleja numer 2 / boisko

Teraz biegnij na północy w górną stronę Levin Streat, potem na Finney potem dotrzesz do alejki po przeciwnej stronie "Convenience store", na mapie. Wejdź w nią i obok kosza na śmieci leży klucz, weź go i biegnij w stronę Finney Streat.

Ulice Old Sielnt Hill

Idź teraz na ulice Ellroya, idź nią a na końcu natrafisz na przepaść, pójdź w prawo, a zobaczysz drewnianą kładkę, przejdź przez nią, będzie tam stała skrzynka na listy, wyciągnij z niej klucz. Następnie wróć na Finney, spróbuj przejść przez most, na końcu obok przepaści jest samochód policyjny z bagażnika zabierz klucz, a obok samochodu leżą naboje. Teraz masz już trzy klucze potrzebne do drzwi do ogrodu...Wróć do domu gdzie były zamknięte drzwi na 3 zamki na Levina, obok budy psa, zasejvuj grę, i otwórz drzwi kolejno wsadzając 3 klucze do zamków. Drzwi się otworzą a ty zapalisz latarkę, gdyż zrobiła się noc, weź lekarstwo ze stołu i przejdź przez furtkę. Biegnij w dół alei ,do ulicy Matherson, potem na zachód, dotrzesz do Midwich na której mieści się szkoła. Nie zabijaj wszystkich potworów a oszczędzisz naboje. Wejdź drzwiami do szkoły.

Recepcja w szkole

W przedsionku znajdziesz mapę, znajdziesz tam tak że kilka książek z zapiskami. Wejdź do pokoju obok znajdziesz tam naboje.

Szkoła

Teraz zmierzaj korytarzem do Infimary, w środku jest jedna apteczka i save. Teraz wyjdź na podwórko w środku szkoły, zaatakują cię tam dwa potwory, niedaleko stoi zegar zmierz do drzwi naprzeciw, i otwórz je .Gdzieś będzie chodził, duszek ale nie ma obaw on nic nie robi, Teraz zmierzaj w kierunku Drugiego piętra wejdź do łazienki żeńskiej i wyjmij naboje ,na tym korytarzu nie ma nic więcej. Teraz idź do bocznego holu obok, wejdź do Lab Equipment Room, na pólce leży w butelce substancja chemiczna, weź ją ponieważ będzie potrzebna w Chemistry Room, do którego teraz idz. Na stole w tym pokoju leży ręka która trzyma Złoty Medalion , wylej substancje na ręka a otrzymasz go. Teraz niestety musisz się wrócić na podwórze i włożyć w odpowiednie miejsce medalion,a wskazówki zegara się przesuną .Teraz Zmierzaj Do....

....Pokoju Muzycznego

Na tablicy w pokoju wiszą słowa piosenki jest to wskazówka do zagadki z pianinem. Udział w zagadce biorą tylko klawisze puste w pianinie. Po kolei ponumeruj sobie klawisze od 1-do 12.Jeżeli nie potrafisz do końca sam rozwiązać zagadki poniżej masz numery klawiszy które musisz wcisnąć : 3,10,11,8,2 zaczynając o strony lewej. Później wypadnie medalion włóż go do zegara w wolne miejsce. Teraz musisz dojść do piwnicy i włączyć Boiler, następnie wróć się na podwórze, drzwi od zegara otworzą się .Przejdź przez wierze do Zegara, aż dotrzesz do....

....."Przemienionej Szkoły"

Teraz Harry powie cos w stylu "Czy byłem tu?", a ty zmierzaj do drzwi na południe, gdy je otworzysz zaatakują cię 2 dzieci zombii, dalej idz na wprost do pokoju z wentylatorem, znajdziesz tu apteczkę i lek. Teraz podążaj do Storage Room, leży tam piłeczka którą musisz wziąć. Teraz idź do Hall Room, gdzie na końcu w rogu są drzwi którymi przedostaniesz się do następnej klasy w której leży Karta weź ją. Teraz przez tę klasę przejdź do drugiej bez pośrednio. Wyjdź z tej klasy do Hollu aby dostać się do drugiego Hollu. Gdzie znajduje się infimary w środku zapisz grę jeżeli dawno tego nie robiłeś, przeszukaj całe lobby znajdź wózek inwalidzki i weź z niego Ampułkę. Obok idz do recepcji, przejdź przez drzwi wcześniej był tam obraz drzwi a teraz są prawdziwe drzwi, aby je otworzyć użyj kart złapanej wcześniej. Teraz znajdujesz się w ostatnim hollu piętra pierwszego, jest tam toaleta żeńska która jest jak winda. Teraz idź do łazienki męskiej otwórz box w którym jest wiszące ciało a obok niego powinieneś znaleźć strzelbę. Teraz obok schodów jest pokój nauczycielski na stole leżą telefony i naboje, gdy wyjdziesz z pokoju jeden telefon zacznie dzwonić Harry go odbierze i usłyszy pełen przerażenia głos Cheryl jego córki. Potem wejdź po schodach na

DRUGIE PIĘTRO.

Posiadasz już klucz Class Room więc zmierzmy w kierunku Libery,a potem w kierunku bibloteki , będą tam naboje oraz jakaś książka do poczytania. Dalej idź prosto do Holu gdzieś będzie leżał tam lek, wyjdź i nie opodal są schody zejdź nim do piwnicy. Obejdź wszystkie drzwi, a na końcu wejdź do "Boiler Room"a Tam czeka na ciebie...

...Pierwszy Boss

Będzie tam potwór najlepiej użyj shoutgoona jak chcesz go szybko zabić, potwór będzie otwierał paszcze a wtedy w nią strzelają, nie powinno zająć ci to dłuższego czasu, gdyż potwór ni jest zbyt trudny. Później będzie krótki filimik nie zapomnij wziąć obok boilera klucz. Teraz znowu jesteś w zwykłej szkole i słyszysz bicie dzwonów kościelnych, to chyba wiadomo dokąd teraz się udasz....

...Droga Do kościoła

Wyjdź ze szkoły i idź w dół Midwich, potem zmierzaj na alejkę na ulicy Bradbury przejdź nią do Bloch str.i w stronę zachodu do kościoła. W kościele spotkasz Daliah Galahspi ,wygłosi ona jakąś dziwną mowę zabierz sprzed ołtarza klucz i Floures. Gdzieś tam jest save. Teraz wyjdź z kościoła idź na Blochm str w kierunku mostu. Dojdź do końca mostu , znajduje się tam pokój Controler Room, masz klucz więc wykorzystaj go do opuszczenia mostu. Właśnie znajdujesz się w drugiej części miasta (ufff...:)), a więc zmierzamy do....

..."Normalnego" Szpitala

Idź na ulice Koontz i dojdź do Alchemia szpital,na podwórzu przed szpitalem zaatakują cię psy nie musisz ich zabijać a oszczędzisz naboi. W środku jest save, teraz usłyszysz strzał wejdź do pierwszego pokoju po lewej, poznasz tam Dr. Kaufmana. Który za dużo ci nie powie bo on jak każdy napotkany osobnik nie wie co się stało, ale czy naprawdę nie wie? Teraz wejdź do drzwi do których w tym pokoju jeszcze nie wszedłeś. Potem natkniesz się na zamkniętych kilka pokojów, więc idź do Doctor's office weź mapę piwnic. Teraz trzeba iść po klucz do piwnic do Connference Room. Teraz zmierzaj do kuchni gdzie będą leżały butelki weź jedną z nich. Teraz zmierzaj do Dr.office gdzie na podłodze leży ciecz i tu masz dwa rozwiązania jeżeli napełnisz cieczą butelkę którą złapałeś w kuchni będziesz mógł później kogoś uratować ,ale uwaga jeżeli jej nie weźmiesz będziesz miał inne zakończenie i trochę inny etap gry. Decyzja należy do ciebie ?Teraz pędź do piwnicy do Boiler Room uruchom windy, idź do windy w piwnicy jedz nią na 2 piętro . Pootwieraj drzwi jak będą któreś otwarte. Teraz znowu idź do windy pojawi się przycisk IV piętro, teraz szpital się odmieni na przerażający.

"Przemieniony Szpital"

Wyjdź z windy na 4 piętrze, biegnij przez hol aż dotrzesz do drugiego holu. Wszystkie drzwi będą zamknięte, więc zejdź piętro niżej. W pokoju 302 zabierz wszystkie rzeczy, możesz zrobić tam save. W 304 jest metalowa płytka na ścianie teraz przejdź do storage room weź naboje, apteczkę i woreczek z krwią. Teraz spójrz na mapę, znajdź pokój 306 i idź tam. W środku znajduje się kostka weź ją i odblokuj drzwi od windy. Idź teraz do męskiej toalety weź następną kostkę. Teraz zejdź na 2 piętro z pokoju 201 weź zapalniczkę, potem przejdź do 204 i weź już 3 kostkę (jest tam potwór, który najwyraźniej jest głodny więc żuć mu woreczek z krwią). Teraz idź do Nurse Center będzie tam jakiś dziwny wiersz który wyjaśnia jak masz użyć kostek. Na końcu holu na drzwiach zobaczysz mechanizm jeśli chcesz przejść dalej musisz mieć 4 kostki a teraz masz 3. Zejdź na pierwsze piętro i idź proste do Directors office tam znajdziesz ostatnią kostkę, zrób sava i szybko wracaj do mechanizmu teraz włóż kostki:

Lewy górny róg: Czerwona Prawy Górny róg: niebieska Lewy Dolny róg: Żółta Prawy Dolny róg: zielona Teraz drzwi się odblokują, weź strzelbę i przejdź przez nie.

Druga Część Odmienionego Szpitala...

W holu pozabijaj kilka doktorów którzy mają ochotę cię zabić oraz zabij pielęgniarki. Idź do pokoju przedoperacyjnego z niego do operacyjnego. Weź klucz, przejdź teraz do pokoju intensywnej terapii. Na stole leży kilka butelek weź tą z alkoholem . Teraz zjedz windą do piwnicy, przeszukaj pokoje wejdź do Generator Romm i weź młot. W magazynku nieopodal znajdziesz naboje i szafę pooglądaj ją dobrze poczym przesuń ją używając (X).Przejdź przez drzwi za szafą i dojdź do końca znajduje się tam krata przywalona czymś podobnym do siana. Wylej na nią alkohol i podpal zapalniczką. Przejdź przez otwór. Teraz znajdujesz się w pomieszczeniu w którym nie ma mapy :( . Dojdź do prawie końca holu a będą tam ukryte drzwi . Wejdź do nich, na prawo od kamery znajdują się drzwi, teraz musisz znaleźć kasetę wideo ,teraz wyjdz znowu do holu po lewej stronie jest pokój. Wejdz do niego pojawi się krótki filmik , później obok zdjęcia Allessy leży klucz. Następnie wróc do pokoju 302na 3 piętrze aby obejrzeć kasetę wideo. Wróć się na 1 piętro do Exsamination Room, spotkasz tam kobietę , która powie ci kilka nie zbędnych rzeczy. Teraz jesteś znowu w normalnym szpitalu.

Antique shop

Z biurka weź klucz, który zostawiła Dalihia, zrób save. Na mapie pomarańczowym kolorem jest zaznaczony Antiqe shoop. Wyjdź ze szpitala idź w południową stronę Knotz str. A potem na Simons str. Drzwi od sklepu będą otwarte wejdź prze nie zejdź po schodach w dół użyj klucz, znajdziesz się w pomieszczeni z szafką przesuń ją, i wtedy pojawi się Cybil , powie ci ,że widziała Cheryl jak szła po zawalonej ulicy i że wyglądała ona jakby szła po powietrzu. Po scence wejdz przez otwór ścianie, Cybil powiedziała , że zaczeka. Znajdujesz się właśnie w pomieszczeniu z ołtarzem, weź toporek ze ściany i zbadaj ołtarz. Teraz będzie dziwne intro po którym znowu zjawisz się nie wiadomo jak szpitalu .Lisa pielęgniarka powie ci że zasłabłeś i opowie ci o jakieś dziwnej religii. Teraz znowu nie wiadomo jak znajdziesz w dziwnym pomieszczeniu z znakiem Sameala.

"Przemienione " miasto

Zrób zapis gry, wyjdź na mroczne ulice idz do końca ulicy simons, będzie tam Town Center sklep w siatce będzie dziura przejdź przez nią. Są ta telewizory i ruchome schody, gdy będziesz próbował po nich wejść na telewizorach pojawi się znak Sameala i twarz Cheryl. Teraz jesteś na górze po prawej stronie kamery są drzwi a w nich apteczki i naboje, teraz usłyszysz dźwięk, więc podążaj w stronę go tego dźwięku staniesz na kracie a krata zleci na dół. Teraz będziesz walczył z Bossem - robalem dużym. Stój w miejscu a ona zawsze będzie wychodził spod ziemi za tobą strzelaj do niego najlepiej shootgunem. Jak go zabijesz znajdź strzelbę, robal wybił szybę więc przejdź przez nią. Teraz biegnij w dół Sagen, potem Christon str, aż dojdziesz znowu do szpitala. Wejdź do examination Room. Lisa powie ci o jedynej drodze aby dostać się do jeziora są to kanały koło szkoły. Teraz wyjdź ze szpitala i naprzeciwko ciebie są schody. Wejdź nim na dach jednego z budynków i czeka cię tu walka z wielką "Ćmą" .Strzelaj do niej shoutgunem i na zamianę z strzelbą którą złapałeś wcześniej. Gdy ją zabijesz spadnie ona z dachu.

Kanały

Gdy zabijesz "Ćmę", wszystko powróci do normalności . Idź na Crichton gdzie jest posterunek policji weź z niego naboje .Teraz idź do mostu prowadzącego do Old Silent Hill przejdź przez niego i nagle od razu znajdziesz się w wejściu do kanałów. Brama będzie zamknięta ale od czego są młoty rozwal kłódkę młotem. Zejdź na dół wejdź przez otwór w ziemi . Znajdujesz się w kanałach, biegnij teraz prosto korytarzem, aż dotrzesz do szerszej sali, idź na prawo lewą stroną ścieku. Przed tobą stoją drzwi "Keep Out" , przejdź przez nie i idź do drzwi naprzeciwko z takim samym napisem. Teraz zrób sav'a weź mapę i serwer Key. Wyjdź z pomieszczenia i idź do następnych drzwi użyj przy nich Serwer Key. Na końcu tunelu (patrz często na mapę), znajdują się zamknięte drzwi użyj klucz, i wejdź po drabinie . Teraz idź na prawo po niebieskiej kracie po apteczkę. Teraz kieruj się na wschód do pierwsze dziury. Znajdujesz się w pokoju, weź wszystko co tam jest, wyjdź i zmierzaj w dół tunelu. Będzie tam woda, z krwią poszperaj trochę, wyjdą potwory a ty znajdziesz klucz. Zobacz na mapę, idź na wschód jej, dojdziesz do zamkniętych drzwi wyjścia, otwórz je kluczem.

MIASTECZKO WYPOCZYNKOWE/ HOTEL

Gdy wyszedłeś z kanałów wyjdź z ruin i po prawej stronie na tablicy informacyjnej wisi mapa ,zabierz ją. Teraz biegnij w dół Bachman str. Aż dotrzesz do wejścia Anna Bar . Spotkasz starego kumpla DR. Kaufmana , którego będzie atakował potwór, Harry go zastrzeli. Przeszukaj to pomieszczenie a znajdziesz klucz do Indian i Receptę. PO tak długiej wędrówce lepiej zrób sava. Idź do hotelu numer pokoju masz na kluczu, pozabieraj wszystkie rzeczy na recepcie masz kod (0473). W hotelu obok savu na ścianie znajduje się notatka z kodem (0886). Biegnij Teraz do hotelu w dół Wathrey str. Po boku motelu znajdują się drzwi w których trzeba jeden z wcześniejszych kodów. W środku weź magnez wejdź do drzwi w tym pokoju. Znajdujesz się w garażu weź wszystko co trzeba, zbadaj motocykl i wróć do domu. Wejdź przez otwarte drzwi na ladzie masz sava nie ma tam nic więcej więc wejdź przez następne drzwi. Znajdujesz się na podwórzu Motelu. Idź do pokoju numer 3 weź lek, zbadaj dobrze pokój a znajdziesz dziurę w ścianie za którą jest klucz do motocyklu ,(użyj magnesu aby wydostać klucz). Zmierzaj do pomieszczenia z motocyklem, użyj klucza do bagażnika jego znajdziesz czerwoną buteleczkę z substancją, niestety przyjdzie twój przyjaciel Dr. Kaufman który nie jest w humorze :( i zabierze ci buteleczkę. Zmierzaj w kierunku mostu. Teraz znowu znajdujesz się w odmienionym Silent Hill...

ODMIENIONE MIASTECZKO WYPOCZYNKOWE

Wejdź w alejkę na północ od siebie, weź apteczkę. Zmierzaj w kierunku Latarni Morskiej, dojdziesz do ślepego zaułka, ale po lewej stronie są schody. Zejdź nimi na dół, przez deskę drewnianą wejdź do kabiny, tam czeka na ciebie długa rozmowa z Cybil i Dalihią - powie ci że masz iść do Latarni a Cybil- pójdzie do wesołego miasteczka. Wyjdz tymi drzwiami którymi wyszła Daliah. I zmierzaj do Latarni Morskiej, po drodze będzie dość dużo potworów. Doszedłeś do latarni, na samej górze przez chwilę ujrzysz duhcha Allessy . Gdy będziesz chciał wyjść z latarni automatycznie znajdziesz się w łodzi (uff, co za ulga:) ).

DROGA DO WESOŁEGO MIASTECZKA/ KANAŁY

Wróć na Sandrof str. I idź różowego punktu zaznaczonego na mapie. Są to kanały, przez które musisz przejść aby dostać się do wesołego miasteczka. Z tablicy na ścianie weź mapę, zejdź w dół do lewego ślepego zaułka i weź apteczkę i resztę rzeczy do zabrania. Potem pobiegnij w górę i wejdź po drabinie. Teraz znajdujesz się w....

WESOŁYM MIASTECZKU

Biegnij jedyną możliwą ścieżką, dotrzesz do budki z lodami zrób sava. Znajdź karuzele z konikami będzie tam Cybil, ale będzie ona opętana (uwaga!!! Jeżeli zabrałeś z szpitala ciecz do butelki, to zbliż się do Cybil i wylej ją na nią). Jeżeli natomiast nie to musisz ją zabić, ona będzie do ciebie strzelać staraj się, chodzić do tyły jak najdalej od niej. W końcu skończy się jej amunicja w pistolecie wtedy będzie chciała udusić cię gołymi rękami więc odsuwaj się od niej i strzelaj (L2 i X). Policjantka umrze a przed sobą zobaczysz Allesse i dziwny filmik. Po rozmowie z Dalihią znajdziesz się nie wiadomo jak w pokoju szpitalnym obok Lisy- pielęgniarki.

"NOWHERE"

Po rozmowie z Lisą idź w stronę drwi, a potem do windy. Gdy wyjdziesz z windy idź do pokoju z ptasią klatką i weź naboje. Potem idź do pokoju z meblami weź naboje do strzelby i apteczke, zrób sava. Za jednymi z drzwi będą się znajdować schody prowadzące w dół, na dole jest szkolna klasa przejdź do drzwi na końcu jej. Gdy wyjdziesz znajdziesz się w pomieszczeniu gdzie na końcu na stole znajduje się śrubokręt i kombinerki. Teraz wróć się do korytarza z którego przyszedłeś. Idz do pokoju z kranem wyjmij kombinerkami klucz "ophiel" i idź do drzwi z tym napisem na drzwiach. Będziesz w nowym korytarzu. Rób często savy w pokoju z meblami. Wejdź do pokoju z znakami zodiaku. Na końcu tego pomieszczenia będzie znajdować się ściana z kodami do wpisania ( wpisz w pierwszym : w środkowym: i ostatnim: ) wyleci tabliczka czasu. Teraz dojdź do końca korytarza znajduje się tam tablica z nazwiskami i latami personelu. Zagadka jest prosta ułóż od najmłodszego do najstarszego wtedy początki ich imion dadzą ci hasło ALERT. Idź do zamkniętych drzwi tam gdzie był do wpisania kod z tablicy. Wejdź przez drzwi będzie tam pomieszczenie w którym nic nie ma. Wejdź do drzwi naprzeciwko na ścianie wisi amulet SOLOMONA, teraz się wróć (zobaczysz smutny filmik związany z Lisą). Wróć się do pokoju z którego przed chwilą wyszedłeś (na filmiku) i przeczytaj pamiętnik Lisy. Wróć do pokoju z meblami zrób sava i wsadź tabliczkę którą złapałeś w pokoju z zodiakami do zegara. Teraz posiadasz klucz "Haigh" otwórz odpowiednie drzwi tym kluczem, wjedź windą na 2 piętro. Wejdź w trzecie drzwi na lewo weź wszystkie rzeczy które tam są między innymi Ring i Crest . Wróć się do wcześniejszego holu, i przejdź do ostatnich drzwi. Jesteś teraz w nowym korytarzu. Znajdź pokój za aparatem fotograficznym, potem idź do pokoju z tabliczką na ścianie, pod nią znajduje się klucz, aby wyciągnąć tabliczkę (użyj śrubokręta) ,ujrzysz klucz "Araton", który jest pod prądem, więc go nie weźmiesz. Gdy zrobisz przeszukasz 2 piętro , to potem idź do windy na 3 piętro. A teraz pewnie cię zaskoczy co tam zobaczysz wygląda to tak jak niby kaplica. Będą tam dwie pary drzwi na do których będę przymocowane tabliczki z kółkami. Przy stole w kaplicy na ścianach wiszą dwa obrazy, zrób zdjęcie temu z prawej, a pojawią ci się znaki które musisz "przerysować" do drzwi po prawej stronie( klikając w kółeczka na tablicach drzwi) jak ułożyłeś drzwi po prawej stronie, to dokładnie to samo zrób z obrazem i drzwiami po lewej (zrób zdjęcie obrazowi, i przerysuj znaki na tabliczkę na drzwiach lewych). Wejdź w lewe drzwi i weź klucz do ptasiej klatki. Wejdź w prawe drzwi i weź lek. Teraz idź na pierwsze piętro, do pokoju w którym była ptasia klatka (użyj klucza( klatka się otworzy i dostaniesz klucz Phaleg. Otwórz drzwi z tą nazwą. Wejdź do drzwi z dużą szafą, do szafy przybity jest miecz, (uwaga!!! Najpierw użyj pierścienia Ring), teraz możesz wyjąć miecz (w szafie siedzi potwór hhehe). Potem idź do magazynku weź naboje, lek i zbadaj paczkę cukierków, w której jest klucz "Betoher" obok w drzwiach obejrzyj sobie jeszcze raz kasetę wideo. W pokoju z grafiti weź "Ankh". I idz do drzwi Bethor . Tam możesz wyłączyć prąd. Teraz możesz iść po klucz "Araton" na drugim piętrze (winda nie działa), ale na 1 piętrze otwórz drzwi, którymi się przechodzi na drugie piętro ( na 2 piętrze odblokowałeś je). Gdy masz już klucz "Arton użyj go do odpowiednich, w holu w którym wyłączałeś prąd na końcu są te drzwi. Teraz będzie długa scenka, gdy się skończy (oglądnij sobie na zdjęcie biednej Allessy). Obok jej zdjęcie leży coś w kształcie medalionu (weź go ). Masz pięć przedmiotów do otworzenia drzwi w pokoju Dziecięcym. Włóż je do drzwi. Po scence zejdź schodami na dół. I tu czeka cię szok. Po kilku scenkach pojawi się finałowy boss ,( uwaga są dwa bossy to zależy do zakończenia).

FINAŁOWY BOSS

Sameal:
Taktyka: jeżeli oszczędzałeś naboje i apteczki to bardzo dobrze (będą ci potrzebne). Biegaj w kółko po pomieszczeniu "Sameal" będzie rzucał w ciebie piorunami, więc żeby ich unikać biegaj w kółko dookoła pomieszczenia. Używaj shooutguna.

Boss Alessa:
Taktyka: ten boss jest prostszy, moim zdaniem taktyka jest taka sama jak walka z Samealem. Kręć się w kółko i strzelaj.

Teraz pojawią się napisy a po nich demko przedstawiające wszystkie postacie. GRATULACJE właśnie przeszedłeś najlepszą grą Horrorową na ps one.

ZAKOŃCZENIA:

BAD -(złe-) : Nie idź do Annie Bar ratować Kaufmana, zabij Cybil w wesołym miasteczku. Na końcu usłysz głos Cheryl, potem ujrzysz Harrego martwego w samochodzie.

BAD+( złe +): Nie idz do Annie Bar nie ratuj Kaufmana, na karuzeli w wesołym miasteczku uratuj Cybil. Na końcu usłyszysz Cheryl głos, po napisach pojawi się scenka gdzie Cybil powie Harremu abyś odszedł z tego miejsca. Budynek zacznie się walić, a Harry ucieknie .

GOOD (dobre): Uratuj Kaufmana, weź fiołkę z motoru. Na karuzeli zabij Cybil. Pod koniec gry odmieniona Allessa odda ci Cheryl (która znowu jest małym dzieckiem). Harry ucieknie do niebieskiego światłą, a Kaufmana powstrzyma Lisa.

GOOD+(dobre+): Uratuj Kaufmana w Annie Bar, weź fiołkę z motoru. W wesołym miasteczku uratuj Cybil (użyj odtrutki ze szpitala) . Alessa odda ci Cheryl (która znowu jest małym dzieckiem), kaufman będzie próbował uciec (ale powstrzyma go Allessa). Harry i Cybil pobiegną w stronę niebieskiego światła... I niespodzianka po napisach końcowych włączy się intro początkowe (Tylko że zamiast żony Harrego, która stała z nim przy zawiniątku Cheryl będzie Cybil:) )

UFO: Podczas kontynuacji gry zdobędziesz Channeling Stone użyj go w miejscach. *na dachu przemienionej szkoły, na podwórze przed szpitalem, przed walką z "Ćmą", w miasteczku wypoczynkowym w motelu, w łodzi, i na dachu latarni morskiej. Obcy porwą Harrego on zacznie krzyczeć i tak się zakończy.
Kontakt ze mną na https://www.facebook.com/Angeal5445
GG:24133337
angeal19915445@gmail.com

Pisac tylko w ważnych sprawach.

ODPOWIEDZ