Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Resident Evil 3

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Cloud Strife
-#
Posty: 156
Rejestracja: pt 26 mar, 2010 17:00
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Resident Evil 3

Post autor: Cloud Strife »

Gra dzieli się na dwie części bardzo mocno przeplatające się z drugą częścią
1 część 24 godziny przed wydarzeniami w Resident Evil 2
2 część 24 godziny po wydarzeniach w Resident Evil 2

Postacie:

Jill Valentine - była policjantka S.T.A.R.S po wydarzeniach z pierwszej części odeszła gdy dowiedziała się nad czym pracuje korporacja Umbrella czyli tak zwane badania genetyczne

Carlos Oliviera - jeden z najemników wysłany przez korporacje aby uratować wszystkich ocalałych przy życiu mieszkańców Racoon City

Nemesis - twór genetyczny stworzony przez korporacje jego zadaniem było zatuszowanie śladów badań korporacji czyli wybicie ocalałych policjantów S.T.A.R.S i innych osób postronnych

Mecenaries - po przejściu gry odblokowuję się dodatkowa misja o nazwie Mecenaries gdzie wcielamy się w 1 z 3 najemników naszym zadaniem jest dotarcie w ciągu 2 minut do punktu początkowego gdzie rozpoczynamy normalną grę bonusowe sekundy zdobywamy zabijając bestie i ratując ocalałych

Opis przejścia

1 część 24 godziny przed wydarzeniami w Resident Evil 2

Przedmieście (UPTOWN)

Gra rozpoczyna się od eksplozji po której pojawia się Jill czyli pierwsza grywana postać a więc musimy udać się jedyną możliwą Ścieszką czyli w dół ekranu jeśli masz taką chęć możesz po drodze po rozwalać paru zombiaków chociaż nie trzeba tego robić przejdź przez skrzynie i podejdź do drzwi po chwili ukaże się krótka

wstawka po której podejdź do zachodniej ściany i zabierz spray leczniczy wejdź po schodach na samą górę, skręć w lewo, pobiegnij do samego końca i przejdź przez drzwi właśnie znalazłeś się w pokoju gdzie można zapisać stan gry do zrobienia save`a służy nagrywarka jednak zanim nagrasz stan gry zabierz błyszczący klucz wiszący przy wejściu podejdź do skrzyni i wyjmij z niej taśmę która pozwoli ci nagrać stan gry teraz możesz udać się do nagrywarki.

Wyjdź z pomieszczenia i zejdź po pierwszych schodach i przejdź po drugiej stronie (z zielonym napisem po nad nimi) – musisz otworzyć je nowo znalezionym kluczem (nie będzie ci on potrzebny) więc możesz go wyrzucić idź dalej, przechodząc przez drzwi skręć w lewo i przejdź przez kolejne.

Idź przed siebie aż dojdziesz do drzwi po prawej stronie - przejdź przez nie. Zejdź po schodach i zabierz świecącą rzecz – jest to benzyna do zapalniczki. Podejdź do ciała i je przeszukaj, zabierz shotguna, jeśli grasz w trybie „heavy” to bardzo Ci się przyda, po czym wróć na górę. Przejdź na następny ekran i idź w prawo, skąd zabierzesz roślinki i przejdź przez drzwi, idź na wprost, skręć w prawo i idź dalej, aż zobaczysz skrzynię, wejdź na nią i zabierz z muru mapę. Wejdź po schodkach do góry i zbierz kolejne roślinki. Wróć na dół i idź dalej do następnych drzwi. Za nimi zobaczysz schody po prawej stronie. Zejdź więc na dół, przebiegnij na drugą stronę i wejdź po kolejnych schodach. Przejdź przez drzwi, obejrzyj wstawkę i pomóż kumplowi rozprawić się z zombie. Jeśli grałeś w poprzednie części RE, to może poznasz w nim BradÂ’a – pilota śmigłowca z pierwszej części. Kiedy wyjdzie, podejdź do drzwi których użył i poszukaj błyszczącego przedmiotu, okazuje się nim być zapalniczka, którą od razu połącz z benzyną. Wejdź za bar, obejrzyj pocztówkę, podejdź do kasy i zabierz amunicję. Wyjdź przez drzwi, którymi przeszedłeś, przebiegnij przez plac, wejdź po schodach i wbiegnij w korytarz prowadzący na północ. Przejdź przez drzwi i pobiegnij do końca. Poczekaj aż potwory rozwalą kratę, cofnij się w odpowiednim momencie, wyceluj i rozwal czerwoną beczkę. Jeśli dobrze wymierzysz, pozbędziesz się kłopotów, w przeciwnym wypadku wykończ kilkoma strzałami tych, którzy przetrwali. Teraz możesz bezpiecznie podejść do drzwi po prawej i odblokować je używając do tego celu zapalniczki. Przejdź przez nie i idź na wprost, aż zobaczysz dwoje drzwi. Te po lewej prowadzą do pomieszczenia z nagrywarką, przy okazji w skrzyni zostaw zapalniczkę. Po załatwieniu wszystkich spraw w pomieszczeniu, wyjdź z powrotem i przejdź środkowymi drzwiami, skręć w lewo i przejdź przez kolejne. Znajdziesz się przed posterunkiem policji. Tutaj także czeka Cię pierwsze spotkanie z NemesisÂ’em, Czyli głównym bossem w grze.

Posterunek policji (POLICE STATION)

Po krótkiej scenie, będziesz mieć do wyboru dwie opcje:

1. Walka
2. Ucieczka

Ja polecam tą pierwszą opcję, gdyż później jest trochę mniej latania. Staraj się tak biegać, aby dostać się do ciała komandosa leżącego na ziemi. Zabierz jego portfel, a następnie szybko przejdź przez drzwi na północy – znalazłeś się właśnie wewnątrz posterunku. Obok głównego wejścia stoją – w doniczkach roślinki, jeśli chcesz, możesz je zabrać. Zanim pójdziesz dalej, obejrzyj menu portfel, znajdziesz w nim kartę ID. Przejdź na drugą stronę holu, znajdziesz się obok komputera, zabierz mapę która leży na biurku, w tym momencie możesz zapisać stan gry. Podejdź do komputera i użyj karty ID, na monitorze pojawi się hasło które musisz zapamiętać (polecam zapisać to hasło na kartce), nie mogę podać tego hasła, gdyż jest ono generowane losowo. Wyjdź z komputera i przejdź przez drzwi na wprost (na zachodzie), przejdź przez drugi koniec pomieszczenia, idź w prawo i użyj drzwi. Obejrzyj szafkę (świeci się przy niej czerwona kontrolka) i zabierz diament. Przejdź na drugą stronę lokacji i podejdź do drugiej szafki, oznaczonej w ten sam sposób, otwórz ją wpisując wcześniej zapamiętany kod (bądź zapisany ;)) i zabierz klucz. Wyjdź przez drzwi, skręć w lewo i idź aż do schodów, pod nimi znajduje się lokacja ze skrzynią i maszyną do pisania, więc nie omieszkaj tam wstąpić. Przy okazji zostaw w skrzyni kartę ID oraz diament. Wróć na korytarz i wejdź po schodach na pierwsze piętro, pobiegnij do samego końca, przejdź przez drzwi, biegnij dalej i otwórz kluczem pierwsze napotkane drzwi. Na biurku stojącym po środku znajdziesz wytrych, po lewej stronie pokoju amunicję, a po prawej apteczkę. Następnie przeczytaj informację, która jest w faksie (obok drzwi), zajrzyj do szafki, po czym zabierz z niej magnuma bądź wyrzutnię granatów (generowane losowo). Wróć na korytarz i wyjdź z posterunku policji. Po drodze ponownie zaatakuje Cię Nemesis, ale nawet nie próbuj z nim walczyć, gdyż tym razem będzie dodatkowo uzbrojony w wyrzutnię rakiet.

Centrum miasta (DOWTOWN)

Sprawdź czy masz wytrych w inwentarzu, idź ulicą do końca, a następnie skręć w lewo.

Użyj wytrycha i przejdź przez drzwi biegnij uliczką, za rogiem zobaczysz ciało leżące na ziemi przeszukaj je a znajdziesz amunicje oraz notatkę wyjdź przez następne drzwi, skręć w lewo, zabierz znalezione roślinki gdyż na pewno się przydadzą po prawej stronie znajdują się drzwi skorzystaj z nich właśnie znalazłeś się w garażu tak na marginesie uważaj na psy :P podejdź do samochodu i zabierz kable przejdź na drugi koniec lokacji znajdują się tam kolejne drzwi jak zwykle korzystamy z nich po chwili jesteśmy w pokoju z nagrywarką nagraj stan gry i skorzystaj z drugich drzwi

Na ścianie wisi mapa zabierz ją idź przed siebie w pewnym momencie zaatakują cię dwa demony rozwal je w tym momencie zapamiętaj tą lokacje gdyż będzie trzeba tu wrócić ale to później opiszę po czym skręć w lewo i przejdź przez kolejne drzwi uwaga jest możliwość że w tej lokacji zostaniesz zaatakowany przez Nemesisa teraz musisz udać się w jedno z 2 miejsc ten wybór wprowadzi różnicę zdarzeń jakie nastąpią w fabule punkt (1,2)

1. Restauracja (RESTAURANT)

Za pomocą mapy udaj się do restauracji z jednego ze stolików zabierz przewodnik po mieście następnie przedostań się na zaplecze na końcu stoi zamknięta szafka użyj na niej wytrycha i zabierz z niej łom wróć się kawałek i metalowym łomem rozwal zamek do spiżarni w tym momencie pojawi się nasz znajomy potworek a ty znowu masz do wyboru dwie opcje

I. zejść po drabinie
II. wykorzystać ulatniający się gaz

polecam opcję II gdyż później jest lepsza zabawa po dokonaniu wyboru czeka cię krótka scenka pobiegnij do drzwi obok szafki w której był łom i przejdź nimi na zewnątrz skręć w lewo potem w prawo i idź wąskim przesmykiem aż zobaczysz drzwi po prawej stronie znajdują się za nimi nagrywarka a więc skorzystaj z chwili wytchnienia na początku zabierz korbkę z podłogi po czym wróć na alejkę i uważając na Nemesisa przedostań się do drzwi na drugim końcu przejdź przez nie skręć w prawo i wejdź w pierwsze drzwi, jakie zobaczysz po lewej stronie, a znajdziesz się w siedzibie lokalnej gazecie z biurka zabierz spray, a z budki telefonicznej po lewej stronie zdjęcie pośrodku lokacji stoi mała drabina przepchnij ją do końca w lewo i naciśnij świecący na czerwono przycisk zejdź na dół i naciśnij kolejny przycisk znajdujący się koło krat i przejdź przez otwarte drzwi wbiegnij po schodach na samą górę, następnie do biura zabierz stąd kolejny diament oraz znajdź notatkę i ją przeczytaj teraz szybko wydostań się z płonącego budynku (tu przeskocz do punktu 3 w opisie)

2. Biuro gazety lokalnej (THE NEWSPAPER OFFICE)

Zorientuj się na mapie gdzie znajduje się biuro gazety lokalnej wejdź do środka i zabierz z biurka spray a z budki telefonicznej po lewej zabierz fotkę stronie zdjęcie pośrodku lokacji stoi mała drabina przepchnij ją do końca w lewo i naciśnij świecący na czerwono przycisk zejdź na dół i naciśnij kolejny przycisk wbiegnij po schodach na samą górę spotkasz tam Carlosa znowu do wyboru masz dwie opcje

I. skok przez okno
II. ukrycie się

jeśli wyskoczysz przez okno biegnij dalej prosto alejką aż do końca i przejdź przez drzwi jeśli się ukryjesz to odczekaj chwilkę, wyjdź z biura i idź do restauracji

z jednego ze stolików zabierz przewodnik po mieście następnie przedostań się na zaplecze na końcu stoi zamknięta szafka użyj na niej wytrycha i zabierz z niej łom wróć się kawałek i metalowym łomem rozwal zamek do spiżarni w podłodze i zejdź drabiną na duł i zabierz diament z ciała leżącego na ziemi wróć na górę

(w tym momencie drogi łączą się przejdź do punktu 3)

3. Ratusz miejski (CITY HALL)

Podejdź pod duże wrota z napisem City Hall i włóż dwa diamenty w kamienną płytę po prawej stronie przejdź przez otwartą bramę idź do końca, a na rozstaju ścieżek idź w lewo przejdź przez drzwi pobiegnij korytarzem do końca i użyj kolejnych tam strzel w czerwoną beczkę w ten sposób pozbędziesz się większej grupki zombie idź przed siebie aż zobaczysz tramwaj, wejdź do niego używając drugich drzwi gdyż pierwsze są zamknięte zobaczysz tam scenkę po której przejdź na początek tramwaju i zabierz klucz francuski wyjdź na zewnątrz

Tramwaj (CABLE CAR)

Odszukaj na mapie stację benzynową i udaj się do niej podejdź do zamkniętych drzwi i włóż korbkę gdy korbka się złamie użyj klucz francuski, aby podnieść kraty wejdź do środka, zabierz spray z biurka, po czym podejdź do szafki i przygotuj się na pierwszego łamacza (łamigłówkę) należy tak zapalić czerwone lampki, aby choć jedna odpowiadała lampce zielonej zagadka (generowana losowo)zabierz przedmiot znaleziony w szafce przy próbie wyjścia pojawi się scenka wyjdź przez jedyne drzwi

I udaj się koło głównej bramy na ratusz przejdź przez nagle otwarte drzwi, podejdź do posągu podejdź i naciśnij przycisk, ppo czym zabierz książkę wyjdź z ratusza i udaj się przed restaurację gdzie zobaczysz miejsce idealnie do którego idealnie pasuje książka włóż ją tam a otrzymasz brązową płytę teraz udaj się do ratusza w miejsce pobytu posągu w miejsce książki wsadzamy płytę w ten sposób otrzymujemy akumulator musisz się teraz wrócić do miejsca w którym po raz pierwszy spotkałeś się z demonami znajdź tam zepsutą windę i użyj akumulator zjedź windą na dół teraz możesz dotrzeć do stacji metra przebiegnij przez otwartą przestrzeń i wejdź na stację metra pierwsze drzwi są zablokowane przejdź przez kolejne i idź korytarzem do samego końca zobaczysz tam przycisk świecący na czerwono naciśnij go i wróć się kawałek do konsolety sterującej uaktywnij ją i wykonaj następujące operacje dzięki którym otworzysz drzwi najpierw wybierz górną opcje i naciśnij w kolejności

Góra, dół, góra, dół – pierwsze drzwi otwarte teraz wybierz dolną opcję
Góra, dół, dół, dół – drugie drzwi otwarte wejdź w pierwsze z nich i zabierz bezpiecznik wyjdź na zewnątrz a zostaniesz zaatakowany przez bandę zombie i tym razem masz do wyboru dwie opcje

I. ucieczka przez drzwi
II. użycie elektrycznego przełącznika

jeśli uciekniesz uważaj możesz zostać zaatakowany przez Nemesisa, jeśli wybierzesz drugą opcję również wyjdź ze stacji teraz możesz udać się w drogę do przedmieścia (UPDOWN) gdy wyjdziesz z garażu przejdź przez pierwsze drzwi i pobiegnij korytarzem do samego końca, gdzie zobaczysz wąż pożarniczy używając klucza odkręć go wróć się kawałek przejdź przez pierwsze drzwi po lewej stronie pobiegnij alejką do końca, użyj drzwi, idź dalej i wejdź w pierwsze wrota po lewej stronie podążaj w dół aż zobaczysz hydrant (usłyszysz odgłos kapiących kropel) przymocuj do niego wąż i ugaś pożar uzyskasz w ten sposób dostęp do kolejnych drzwi użyj ich pobiegnij korytarzem do końca i użyj drzwi z worków leżących po prawej stronie zabierz kolejną korbę i idź dalej aż do Sales Office (looknij na mapę) gdy znajdziesz się już w środku zobaczysz scenkę następnie podejdź do szafki obok ciała i zabierz faks oraz spray wróć się kawałek i przeczytaj notatkę leżącą obok pilota do telewizora następnie włącz telewizor i obejrzyj reklamę zapisz nazwę produktu, gdyż jest to hasło do komputera włącz komputer, wpisz hasło i otwórz drzwi, przez które od razu przejdź idź do samego końca i z jednej z półek zabierz olej kiedy będziesz wracał zaatakuje cię kilkunastu zombie, ale nie przejmuj się tym jest na nich sposób kiedy skończy się amunicja strzel w zawór wystający z rury w ten sposób uwolnisz gorącą parę która zabiję niedorozwiniętych przeciwników teraz czeka cię spora przeprawa udać się musisz do tramwaju po dotarciu na miejsce musisz go naprawić używając do tego wcześniej zdobyte części po drodze czeka cię kilka niespodzianek podczas przechodzenia przez garaż zapada się ziemia pod tobą, i znowu dostaniesz dwie opcje lecz cokolwiek wybierzesz i tak spadniesz druga niespodzianka znajduje się przed samym tramwajem gdzie ziemia się zapada wtedy pojawia się wielka gąsienica masz dwa wyjścia zabić ją albo opuścić drabinę aby tego dokonać, musisz szybko pobiec do pierwszego guzika znajdującego się na ścianie po czym pobiec do drugiego na drugim końcu korytarza i również go nacisnąć przejdź na środek, naciśnij środkowy guzik zjedzie drabina a ty zarazem opuścisz pułapkę teraz już bez przeszkód dotrzesz do tramwaju wejdź do środka i połącz dwa oleje jakie posiadasz użyj mieszaniny na zepsutej skrzynce do tego dołóż bezpiecznik i kable a naprawisz twój środek transportu twoim oczom ukaże się kolejna scenka aż w końcu pojawia się kolejny wybór

I. wyskoczyć przez okno
II. użyć hamulca bezpieczeństwa

Proponuję wybrać opcję nr 2 a znajdziesz się tuż przy wieży którą miałeś okazje zobaczyć na fotce rozejrzyj się dookoła w celu znalezienia jakiś przydatnych rzeczy i wejdź bocznymi drzwiami gdyż główne są zamknięte przejdź przez następne drzwi a właśnie znalazłeś się w pomieszczeniu z nagrywarką zabierz klucz z szafki znajdującej się na drugim końcu pokoju następnie opuść pomieszczenie otwórz drzwi po przeciwnej stronie pogadaj przez chwilę z Carlosem rozejrzyj się za czymś przydatnym i wyjdź drugimi drzwiami przeszukaj leżące ciało zabierz amunicję oraz notatkę podejdź do biurka a znajdziesz spray przejdź przez drzwi na wschodniej ścianie i poszukaj zdjęcie znajdziesz je na stoliku wyjdź przez drzwi prowadzące w kierunku południowym, a znajdziesz się w kolejnej nagrywarce przejdź dalej i zabierz klucz ze schowka w ścianie wróć się do głównego holu i wejdź po schodach na pierwsze piętro tam musisz rozprawić się z pająkami uważaj by cię nie zatruły przejdź przez drzwi znajdujące się na drugim końcu korytarza znajdziesz się na balkonie użyj kluczyka na złotej płycie będącej po środku lokacji, a pojawi się drabina wejdź po niej i zabierz metalową zębatkę leżącą po prawej stronie przejdź na drugą stronę gdzie czeka cię zagadka logiczno-muzyczna usłyszysz melodię którą musisz odtworzyć znowu nie ma jednoznacznego rozwiązania zabierz klucz i połącz go z tym który już posiadałeś wróć na sam dół do pomieszczenia w którym szukałeś zdjęcia i otwórz kluczem zielone drzwi po drodze napadnie cię Nemesis jak znowu dwie opcje do wyboru:

I. włączenie światła
II. porażenie prądem

cokolwiek wybierzesz i tak postawisz na swoim gdy przedostaniesz się przez te zielone drzwi zabij pająki i udaj się do następnego pomieszczenia tam z lewej znajdują się zegary, a po prawej trzy posągi zabierz z posągów kamienie po czym podejdź do zegarów i poukładaj je w odpowiedniej kolejności

5:00 srebrny czarny złoty
7:00 czarny srebrny złoty
9:00 czarny złoty srebrny
11:00 złoty czarny srebrny

Pamiętaj jeżeli kombinacja jest zła należy samemu wyjąć kamienie i ponownie je umieścić w innej kolejności

Po prawidłowym ulokowaniu kamieni otrzymasz złotą zębatkę, którą musisz połączyć z tą, którą posiadasz teraz ponownie musisz udać się na szczyt wieży wpierw uzbrój się w najsilniejsze pukawki i jakieś apteczki gdyż przyjdzie ci się zmierzyć z Nemesis`em co nie będzie łatwe gdy już wszystko zbierzesz udaj się na szczyt wierzy włóż koło zębate w brakujące miejsce ujrzysz kilka efekciarskich wstawek po czy przystąpisz do walki z Nemesis`em

2 część 24 godziny po wydarzeniach w Resident Evil 2

Akcja przenosi się z powrotem do wierzy jak się okazuje Jill została zainfekowana a ty jako dzielny najemnik Carlos masz za zadanie zdobyć antidotum i ją uratować więc udaj się w drogę do szpitala pobiegnij do miejsca z zegarami i przesuń dzwon blokujący drzwi wyjdź na zewnątrz, podejrzyj mapę, zobacz gdzie znajduje się szpital a więc rusz dupę i się tam udaj przejdź przez najbliższe drzwi, a potem przez kolejne looknij na ciało leżące a potem poczytaj sobie notatkę z biurka zabierz magnetofon

Obok szafek wisi mapa zabierz ją przecież nie gryzie podejdź do windy po drugiej stronie pokoju przyjrzyj się dokładnie panelowi sterowania po czym wybierz pierwszą opcję i użyj magnetofon, w celu przywołania windy wejdź do niej i naciśnij B3przejdź przez pierwsze drzwi i obejrzyj scenkę i przejdź do sąsiedniego pomieszczenia po lewej stronie stoi szafka, a w niej leży błyszczący przedmiot zabierz go teraz przeszukaj dokładnie biurko a znajdziesz notatkę użyj nowo zdobyty przedmiot na maszynie pomiędzy zbiornikami sprawdź panel po prawej i wybierz pierwszą opcje, aby opróżnić pojemniki i podejdź raz jeszcze do maszyny i wybierz pierwszą możliwość zobaczysz pięć opcji pierwsze trzy zmieniają pozycję dźwigni czwartą schodzisz niżej, dzięki czemu możesz zmieniać pozycję następnych dwóch dźwigni, a wybierając ostatnią wychodzisz z tego ekranu używając tych opcji musisz dopasować światełka po obydwu stronach naciśnij więc

(I dół, III dół a na końcu A dół) gdy rozwiążesz zagadkę, zabierz rzecz do której uzyskasz dostęp i wróć się do windy pojedź na czwarte piętro wysiądź z windy, skręć w lewo i wejdź w pierwsze drzwi obejrzyj ciało lekarza i zapamiętaj kod jaki zobaczysz wyjdź do samego końca, przejdź przez drzwi, które są po przeciwnej stronie windy przejdź na drugi koniec lokacji i zabierz z biurka klucz oraz zabierz amunicję wyjdź wróć do krótkiego korytarza i wejdź w ostatnie drzwi po prawej otworzysz je znalezionym kluczem na końcu pomieszczenia zobaczysz szafkę, którą musisz przesunąć w jeden z narożników od tego w który narożnik zależy kod który wcześniej zapamiętałeś jeśli był to kod 531 to przesuń szafkę w lewy górny róg, 325 lewy dolny, 104 prawy dolny, a jeśli 253 to w prawy lewy róg jeśli przesuniesz szafkę tak że nie będzie można jej ruszyć wyjdź z pomieszczenia i wejdź tam z powrotem a szafka znajdzie się z powrotem na środku po prawidłowym ustawieniu mebelka znajdziesz sejf, który otworzysz wpisując kod znaleziony przy doktorku zabierz niebieską fiolkę i połącz ją z tą którą znalazłeś wcześniej zjedź windą na parter teraz masz 20 sekund a w trybie heavy 7 na ucieczkę ze szpitala po krótkiej scence udaj się do Jill i daj jej zdobyte antidotum po drodze na padnie cię Nemesis ale gnoja z ignoruj nie możesz marnować energii i amunicję

PARK (PARK)

Znowu przejmujemy kontrolę nad Jill zapisz stan gry i upewnij się czy masz przy sobie wytrych i wyjdź przez te drzwi które były wcześniej zablokowane dzwonem przejdź na drugą stronę i otwórz drzwi wytrychem z szafki wiszącej na ścianie zabierz klucz do parku, po czym wyjdź na zewnątrz, skręć w lewo i wejdź po schodach do parku idź do schodów znajdujących się na wschodzie i zejdź w dół przejdź przez przystań i idź dalej aż zobaczysz czerwoną beczkę obok niej znajdziesz klucz oraz notatkę wróć do centrum parku tym razem użyj wyjścia będącego na zachodzie po prawej stronie zobaczysz maszynę używając podestu po lewej wejdź do wody, przejdź do końca podestu i zapamiętaj ułożenie przekładni wróć z powrotem, podejdź do maszyny i ustaw przełożenia dokładnie tak samo, a następnie zatwierdź kiedy zbiornik będzie suchy, wejdź do niego raz jeszcze i zejdź nowo odkrytym przejściem pobiegnij do końca ścieku i wejdź po drabinie znajdziesz się na cmentarzu przejdź pod północną ścianę i w prawo, gdzie zobaczysz drzwi otwórz je znalezionym kluczem wewnątrz zobaczysz szafkę, a w niej rurę zabierz ją i przejdź do sąsiedniego pokoju, gdzie znajduje się nagrywarka zapisz stan gry i zabierz zapalniczkę użyj ją na kominku po krótkiej scence rozwal mur do końca, posługując się rurą a na dużym stole znajdziesz klucz oraz notatkę, a na tablicy kolejną informację wyjdź z pokoju ale najpierw się mocno uzbrój gdyż przyjdzie ci walczyć z wielkim robalem wyjdź z chatki przejdź kawałek a robal cię zaatakuje kiedy będzie po nim wdrap się po kracie wróć do centrum parku ponownie zejdź po schodach prowadzących na wschód aż zobaczysz zamkniętą bramę otwórz ją kluczem znalezionym na cmentarzu i przejdź przez most na środku zaatakuje cię Nemesis masz dwie opcje:

I. zrzucić go z mostu
II. samemu skoczyć z mostu

wejdź do fabryki i pobiegnij korytarzem do samego końca wejdź do pokoju z nagrywarką gdzie porozmawiasz z Carlosem obok maszyny do pisania leży raport obejrzyj go w szafce po lewej znajdziesz klucz przejdź teraz do następnego pomieszczenia, w którym czeka cię zagadka musisz tak naciskać przyciski które są przy rurach, aby muc się dostać do komputera stojącego na drugim końcu kiedy naciśniesz przycisk przy komputerze otworzą się drzwi w drugim końcu budynku wróć przez pokuj z nagrywarką na korytarz znalezionym kluczem otwórz pierwsze drzwi po lewej w środku znajdziesz dysk systemowy na jednej ze ścian zobaczysz

panel z niebieskimi lampkami obejrzyj je i zabierz rurkę przejdź do następnego pomieszczenia do samego końca użyj rurkę na maszynie i rozwiąż bardzo skomplikowaną łamigłówkę logiczną zagadka jak inne jest generowana losowo twoim zadaniem jest ułożenie obrazka tak a by pasował z górnym po rozwiązaniu zagadki otrzymasz klucz włóż go do maszyny znajdującej się obok a zdobędziesz kolejny klucz idź teraz na drugie piętro zabierz po drodze dysk systemowy i kiedy opuścisz windę idź w lewo a dojdziesz do nowo otwartych drzwi przejdź do kolejnej lokacji spotkasz się tutaj z jednym z najemników który jest co do ciebie wrogo nastawiony po tej scence idź w miejsce gdzie przed chwilką stał wytrzeszcz :P i na zamku użyj dysku systemowego.

FINAŁ (FINAL)

Pokonaj po raz kolejny Nemesisa zabierz kartę identyfikacyjną od doktorka i użyj jej na zamku obok drzwi opuść te pomieszczenie wróć teraz do tego pomieszczenia gdzie musiałeś przeprawić się do komputera ponownie użyj karty identyfikacyjnej tym razem na windzie zjedź na dół po lewej stronie windy znajduje się amunicja przejdź na koniec korytarza i użyj klucz na szafce, aby zdobyć rocket luncher teraz udaj się do najbliższego pomieszczenia z nagrywarką zostaw wszystkie urządzenia i uzbrój się w apteczki, amunicję i potężną broń gdyż tym razem przyjdzie ci ostatecznie rozprawić się z Nemesisem wyjdź na korytarz i przejdź nim do końca a zobaczysz zamknięte drzwi otwórz je kartą identyfikacyjną przejdź przez kolejny korytarz i przez drzwi obejrzyj scenkę a następnie zabierz z biurka radar następnie zejdź na dół po drabinie ale zanim to zrobisz usłyszysz o tym że rakieta tym razem na serio została odpalona od tej chwili masz 10 minut na ucieczkę pobiegnij korytarzem do końca i przejdź przez drzwi z ziemi zabierz fotkę i przejdź przez kolejne drzwi podejdź do komputera i obejrzyj go teraz przejdź na drugą stronę hali i wsuń baterię z numerem 1, aby rozpocząć aktywację w tym momencie pojawi się Nemesis i zarazem rozpocznie się śmiertelna walka, więc nie omieszkaj i użyj wyrzutni rakiet i na końcu wsuń pozostałe baterie i poczekaj aż Nemesis dostanie dwa razy z z broni laserowej podejdź do windy lecz i tu cię czeka twoja ostatnia wybieraczka

I. Ucieczka
II. Do bicie potwora

Jeżeli wybrałeś tą drugą opcje opuść to pomieszczenie drzwiami które chciałeś użyć przed dokonaniem wyboru po opuszczeniu tej lokacji ujżyrz końcowe intro

To już koniec w nagrodę otrzymujesz dodatkową misję o nazwie Mecenaries
Kontakt ze mną na https://www.facebook.com/Angeal5445
GG:24133337
angeal19915445@gmail.com

Pisac tylko w ważnych sprawach.

ODPOWIEDZ