Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

The X-Files

opisy przejścia poszczególnych misji w grze

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Cloud Strife
-#
Posty: 156
Rejestracja: pt 26 mar, 2010 17:00
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

The X-Files

Post autor: Cloud Strife »

Zawartość:

1 - Wstęp
2 - Opis przejścia
3 - Zakończenie

===============================================================
1 - Wstęp
Jak wiecie bądź i nie, ale raczej zakładam że wiecie, X-Files serialem był. Był, bo już pół
świata o nim zapomniało. Mimo to, powstał na jego podstawie film, a w następnej
kolejności gra. Gra jak się można domyśleć opiera się na filmie. Przez jednych uznana za
totalne dno, przez innych lubiana ze względu na przywiązanie do wersji kinowej, wyszła
i jest. Z tego powodu, jak i z tego że całkiem pokaźna ilość osób ją nabyła ze względu na
przywiązanie do serii, powstał tenże plik. Poniżej, skondensowany opis jak przejść grę.


2 - Opis przejścia
To powinno wam wystarczyć.

Dzień 1. FBI Field office
1. Odpowiedz na pytania zadawane przez Marka Cooka.
2. Skieruj się do swojego biura.
3. Siądź na fotel przy biurku.
4. Odbierz dzwoniący telefon.
5. Użyj maszyny, która wydaje kasety.
6. Weź dokumenty, które dotyczą twojej sprawy, przejrzyj je.
7. Spójrz w dół otwórz znajdującą się tam szufladę.
8. Zabierz wszystko, co tam leży (identyfikator, broń, kajdanki).
9. Popatrz w górę.
10. Przejdź, do Meeting room.

Meeting Room
1.Otwórz szafkę z napisem Authorized Agents only.
2. Zabierz wszystkie przedmioty znajdujące się w szafce.
3. Zamknij szafkę.
4. Wyjdź z pokoju.
5. Idź do biura Shanksa.

Shanks Office
1. Zagadaj z Skinnerem o wszystkim, co możliwe.
2. Przejrzyj formularz dotyczący ekwipunku w podróży.
3. Zadaj ponownie Shanksowi wszystkie możliwe pytania.
4. Wyjdź do holu.

Hallway
1. Pogadaj z Cookiem i pójdź do jego gabinetu.

Cooks Office
1. Zapytaj Cooka, nad czym obecnie pracuje. Nie proś go żeby ci pokazywał
rysopis przestępcy (APB).
2. Daj mu dokumenty dotyczące twojej sprawy.
3. Wyjdź z jego biura i skieruj swoje kroki do swojego gabinetu.

Willmore Office
1. Zobacz na tablice ogłoszeń.
2. Usiądź za biurkiem.
3. Włącz komputer.
4. Wpisz nazwisko CRAIG WILLMORE i hasło SHILOH.
5. Wybierz rysopis (APB), wyślij (SEND) i wyjdź (QUIT).
6. Swoje kroki skieruj do holu.

Hallway
1. Spotkasz się z Skinnerem.
2. Z inwentarza wybierz PDA, potem wybierz Everett i Comity Inn.

Comity Inn front Desk
1. Zadzwoń dwa razy i pokaż urzędnikowi swoją odznakę FBI. Zadaj mu
wszystkie pytania.

Mulder Room
1. Spójrz na popielniczkę.
2. Zobacz raport Muldera, który jest w aktówce.
3. Weź książkę Jose Chung.
4. Włącz TV.
5. Dokladnie przyjrzyj się butelce.
6. Skieruj swoje kroki do pokoju Scully.

Scully Room
1. Obejrzyj dokładnie Biblię.
2. Weź laptopa.
3. Porozmawiaj ze Skinnerem.
4. Wybierz ikonę z telefonem.
5. Zadaj wszystkie możliwe pytania.
6. Idź na parking.
7. Skieruj się do recepcji.

Front Desk
1. Porozmawiaj za recepcjonistą.
2. Wybierz ikonę z telefonem.
3. Z zapisanych numerów wybierz ten do Waszyngtonu.
5. Wybierz numer do Seattle.
6. Pójdź do biura w Seattle.

Field Office
1. Po rozmowie ze Skinnerem idź do swojego biura.

Willmore Office
1. Wejdź do komputera i wybierz ING.
2. W sekcji search wpisz numer do Seattle.
3. Kiedy zdobędziesz adres opuść swoje biuro.
4. Skieruj się do magazynu w porcie.

Warehouse
1. Znajdź i pobierz próbkę krwi użyj do tego celu zestawu do zbierania dowodów.
2. Weź nabój znajduje się w słupie na prawo od Skinnera. Zabierz go.
3. Podnieś niedopałek papierosa z podłogi.
4. Włącz latarkę skieruj się schodami na górę.
5. Ze skrzynki z narzędziami weź łom.
6. Weź kurs na biuro, Skinner zakomunikuje ci, że nie działa telefon.
7. Otwórz łomem skrzynki stojące przy drzwiach wejściowych.
8. Weź próbkę czarnego prochu.
9. Wracaj do biura i gadaj ze Skinnerem.
10. Zadaj wszystkie możliwe pytania i zaproponuj wszystkie możliwe pomysły.
11. Wyjdź tylnymi drzwiami i idź na przystań.

Boat Dock
1. Pogadaj z człowiekiem, który myje, łódke (James Wong).
2. Pokaż mu odznakę FBI i zadaj wszystkie pytania.
3. Skorzystaj z pomysłu dotyczącego zaopatrzenia rybnego.
4. W samochodzie naprzeciwko magazynu spotkasz Skinnera.
5. Idź przed siebie i postaraj się szybko zrobić fotkę Sedana.
6. Idź do laboratorium.

Crime Lab
1. Pogadaj z Johna na wszystkie możliwe sposoby, pokaż mu dowody, jakie zebrałeś.
2. Idź do biura FBI.

Field Office
1. Idź do sali konferencyjnej. Zadaj Skinnerowi wszystkie pytania i pokaż mu wszystkie
dowody.
2. Idź do swojego biura.

Willmore office
1. Kiedy siądziesz za biurkiem pojawi się Cook.
2. Porozmawiaj z nim i zgódź się na sprowadzenie sekcji do spraw przestępstw
komputerowych.
3. Poszukaj czegoś o Jamesie Wongu na komputerze. Wybierz ING, szukaj (search) i
wpisz WONG pod sekcją category, a CRIMINAL pod database, wciśnij search.
4. Teraz poszukaj czegoś o Sedanie. Wczytaj zdjęcie. Jeśli klikniesz na miniaturkę,
zobaczysz powiększenie i będziesz mógł odczytać tablicę rejestracyjną. Numer rejestracji
wpisz w miejscu search, a Government/Military w sekcji Database.
5. Idź do magazynu.

Warehouse
1. Schowaj się i poczekaj na zamknięcie magazynu.
2. Użyj wytrychu na tylnich drzwiach.
3. Użyj lornetki by z bezpiecznej odległość przyjrzeć się ludziom, którzy zostali w
magazynie.
4. Przyjrzyj się jeszcze raz plamie krwi.
5. Dokładnie zbadaj miejsce na lewo od plamy.
6. Idź do swojego mieszkania.

Willmore Apartment
1. Wejdź do środka i włącz telewizor.
2. Spójrz na sofę i przejrzyj ten bałagan.
3. Idź do sypialni i popatrz na krawaty w garderobie.
4. Przejrzyj czasopismo i idź spać.

Dzień 2. Willmore Apartment
1. Zerknij w lustro w łazience i idź do biura.

Field Office
1. Obudź Cooka i przeszukaj szafkę z dowodami.
2. W twoim biurze odbierz telefon.

Willmore?s Office
1. Zadaj Cookowi wszystkie pytania i udaj się do magazynu.

Dockside Warehouse
1. Pokaż Mendozie swoją odznakę FBI.
2. Wypytaj eksperta medycyny sądowej.
3. Wypytaj Mary Astadourian.
4. Wejdź na łódkę i zadaj Mary oba pytania.
5. Zbadaj wszystko, co się znajduje na łódce. Musisz wpaść na nowy pomysł dotyczący
zabójcy.
6. Otwórz szafkę i weź pigułki.
7. Idź z powrotem na pokład.
8. Przekaż Mary twoje pomysły dotyczące zabójcy i pigułek.
9. Wypytaj szefa portu i użyj wszystkich pomysłów.
10. Udaj się do Tarakan w Seattle.

The Tarakan
1. Udaj się przez most i otwarty luk do ładowni.2. Przyjrzyj się dokładnie skrzyniom.
3. Otwórz pudełko, które się znajduje na lewo od skrzynek i weź kulę.
4. Wyjdź z ładowni i przejdź przez otwarty korytarz.
5. Wejdź do pomieszczenia z szafkami.
6. Weź czasopismo z pierwszej szafki i dziennik listy płac z drugiej.
7. Stań na schodach prowadzących na wyższe piętra.
8. Spójrz w górę, zobaczysz białe cienie na kadłubie.
9. Przejdź schodami na górę do magazynu.
10. Kliknij na odciskach palców (obok Mary).
11. Zadzwoń do Johna Amisa przez telefon komórkowy.
12. Poproś Amisa aby zebrał odciski palców.
13. Użyj pomysłu z dziennikiem wypłat na Mary.14. Przedstaw swoje dowody.
15. Użyj pomysłu dotyczącego ołowianej kuli.
16. Użyj pomysłu dotyczącego białych cieni.
17. Wróć do kokpitu i podejdź do Mary.
18. Udaj się do biura koronera w Seattle.

Coroners Office
1. Przyjrzyj się tacy z organami w pokoju, w którym przeprowadzane są sekcje zwłok.
2. Przyjrzyj się kuli.
3. Wypytaj koronera.
4. Spójrz na Wonga.
5. Użyj pomysłu dotyczącego pigułek na koronerze.
6. Użyj pomysłu z Tarakan na koronerze.
7. Zapytaj kim byli agenci FBI.
8. Zadaj Mary jakiekolwiek pytanie.
9. Idź do laboratorium.

Crime Lab.
1. Zadaj Amisowi wszystkie pytania, użyj odcisków palców i daj mu wszystkie dowody.
2. Idź do swojego mieszkania.

Willmore Apartment
1. Odsłuchaj wiadomości na sekretarce i sprawdź E-mail.
2. Przeczytaj maila od Amisa i zgraj załącznik.
3. Użyj interfejsu ING aby przeszukać bazę danych FBI.
4. Wyłącz komputer i otwórz drzwi.
5. Zadaj Cookowi wszystkie pytania i użyj pomysłu dotyczącego odcisków palców.
6. Idź do magazynu w dokach.

Dockside Warehouse
1. Jak najszybciej wejdź do ciężarówki przez drzwi od strony kierowcy, weź kawałek
papieru ze schowka i wyjdź przez drzwi od strony pasażera.
2. Idź do swojego mieszkania i się prześpij.

Dzień 3. Willmore Apartment
1. Zadaj Mary wszystkie pytania.
2. Obejrzyj taśmę i odpowiedz Mary (nie ważne co odpowiesz).
3. Kiedy otrzymasz faks od Amisa zadzwoń do niego ze swojego telefonu komórkowego.
4. Użyj na Mary wszystkich pomysłów.
5. Weź wydruk faksu.
6. Podziel się swoimi informacjami z Mary.
7. Weź prysznic i jedź do biura koronera.

Coroner office
1. Zadaj koronerowi wszystkie pytania.
2. Idź do Gordon?s Hauling

Gordon Hauling
1. Wejdź do biura i podnieś dziennik.
2. Kiedy zostaniesz zaatakowany, podnieś łopatę z podłogi i użyj jej aby otworzyć
przejście obok lodówki.
3. Na podwórku spróbuj pocałować Mary.
4. Użyj na niej wszystkich pomysłów.
5. Idź do swojego mieszkania.

Willmore Apartment
1. Poszukaj informacji o: Tarakan, Russia, UFO, Wong, Smuggling, Plutonium i Georgia.
2. Wyłącz komputer, poczytaj czasopismo i idź spać.
3. Kiedy się obudzisz idź do biura FBI.

FBI Field Office
1. W sali konferencyjnej przepytaj Cooka.
2. Idź do laboratorium.

Smol Warehouse
1. Naładuj swoją broń.
2. Zabij dwóch ludzi na parterze i trzech na piętrze.
3. Idź okrągłymi schodami na najwyższe piętro.
4. Porozmawiaj ze Smolem i Mary.
5. Na parterze znajdziesz dziennik i broń. Przeszukaj skrzynie.
6. Zapytaj Mary i Smola o broń i dziennik.
7. Idź do laboratorium.

Crime Lab
1. Przeprowadź test broni.
2. Wróć do magazynu Smola.

Smol Warehouse
1. Zapytaj Smola o broń.
2. Kiedy Amis skończy mówić idź do swojego mieszkania.

Willmore Apartment
1. Sprawdź wiadomości na sekretarce i e-mail.
2. Zgraj odciski palców i sprawdź je w rządowej bazie danych.
3. Porozmawiaj z Mary.
4. Przejrzyj swoje notatki i idź spać.
5. Kiedy się obudzisz idź do Saint Point Hangar 4.

Dzień 5. Hangar 4
1. Zwróć uwagę na X.
2. Porozmawiaj z Mary i udaj się do szpitala Goldbar.

Hospital
1. Pokaż lekarzowi odznakę FBI.
2. Porozmawiaj o Scully i Skinnerze, a następnie zadaj wszystkie możliwe pytania.
3. Idź do pokoju, w którym spotkasz Scully.
4. Powiedz Scully, że przysłał cię Skinner i nazywasz się Wigmore.
5. Opowiedz jej o czarnym gościu.
6. Kliknij na szpilce.
7. Omów sprawę ze Scully i zadaj wszystkie pytania.
8. Pokaż jej zdjęcie Smola.
9. Zadaj wszystkie możliwe pytania i użyj wszystkich pomysłów.
10. Idź do RR 1121

RR1121
1. Musisz się wspiąć na słup telegraficzny. Przez lornetkę obejrzyj dach pociągu.
2. Porozmawiaj z Mary i przeszukaj wagon.
3. Zagraj z włóczęgą, ma on kasetę wideo.
4. Kup kasetę.
5. Idź do biura.

Field Office
1. Włóż kasetę do maszyny.
2. Wybierz capture, a następnie search pod sekcją Government/Military.
3. Wyjdź z komputera i porozmawiaj z uzbrojonymi strażnikami. Zadaj wszystkie
pytania.
4. Otwórz e-mail i zgraj współrzędne.
5. Jedź na Alaskę.

Rauch House
1. Wejdź do domu i udaj się prosto na górę po schodach.
2. Spróbuj porozmawiać z Rauchem.
3. Pociągnij za linę aby opuści drabinę. Idź na górę.
4. Porozmawiaj z Mulderem.
5. Zastrzel płatnych morderców NSA lub spróbuj przed nimi uciec.
6. Jeśli ich zastrzelisz, idź do swojego samochodu.
7. Jeśli uciekniesz musisz iść w stronę lasu i ukryć się pod kłodą. Zostaniesz
automatycznie wrócony do swojego samochodu.

Secret Base
1. Znajdź Scully i poszukaj Muldera, strzelaj do wszystkich poza Mulderem i Scully.
2. Muldera znajdziesz w pokoju z szafkami.
3. Każ Scully uciekać (RUN).
4. Zastrzel żołnierza w magazynie i wróć do pokoju z szafkami.
5. Wejdź do pokoju dostawczego.
6. Porozmawiaj ze Scully.
7. Przejdź obok pokoju kontrolnego i udaj się do laboratorium medycznego.
8. Podnieś pręt.
9. Uderz nim agenta Cooka.
10. Przejdź dalej do następnego pomieszczenia.
11. Posłuchaj co Scully ma ci do powiedzenia.
12. Pociągnij za zieloną dźwignię.
13. Wciśnij czerwony przycisk aby otworzyć drzwi.
14. Otwórz drzwi do następnej komnaty.
15. Kiedy otworzysz oboje drzwi udaj się do pokoju kontrolnego.
16. Wciśnij przycisk otwierający kolejne drzwi.
17. Wyjdź na lewo z komnaty, w której się poprzednio znajdowałeś.
18. Przejdź przez otwarte drzwi.
19. Kiedy Scully się odezwie, idź w prawo.
20. Zastrzel strażnika i szybko zabierz mu klucz.
21. Przejdź przez pokój, w którym zamkniesz Muldera wciskając czerwony przycisk.
22. Jak najszybciej daj szpilkę Scully.
23. Rozsiądź się w fotelu i obejrzyj dalszy rozwój wydarzeń.
Kontakt ze mną na https://www.facebook.com/Angeal5445
GG:24133337
angeal19915445@gmail.com

Pisac tylko w ważnych sprawach.

ODPOWIEDZ