Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Encyklopedia gier psx - "A"

kody do gier

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Asuka 120% Burnlng Fest Special

Obrazek Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Family Soft
Data premiery:
JAP Family Soft 3/1996
Gatunek: Bijatyka Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Ta bijatyka 2D przypominająca nieco Street Fightera Alpha nie opuściła granic Japonii. A szkoda, bo jest naprawdę dobra. Jedenaście młodych dziewczyn (łącznie z Bossami) - jak można się domyśleć - uczennic pewnej szkoły, rywalizuje ze sobą na polu walki. Każda z nich reprezentuje odmienny styl. W grze znajduje się kilka trybów, takich jak Survival czy Story Mode odmienny dla każdej postaci. Gra posiada atrybuty porządnej bijatyki, począwszy od wielu technik przypisanych do każdej postaci, a na łączonych kombosach i jugglach skończywszy. Godna polecenia pomimo koniecznego importu. Gra doczekała się kilku kontynuacji: Asuka 120% Excellent Burning Fest (Family Soft 5/1997) i Asuka 120% Burning Fest Final (Family Soft 5/1999).
OCENA:
*******
KODY:
Wskaźnik zawsze na 120% P1
801E053C 0063
Wskaźnik zawsze na 120% P2
801E053E 0063
Wskaźnik zawsze na 100% P1
801E053E 0044
Wskaźnik zawsze na 100% P2
801E053E 0044
Kody do Asuka 120% Burning Fest Final:
P1 Nietykalność
8005B00C 4B00
P1 Niewyczerpany Defense Bar
8005B00E 3200
P1 Nienaruszalne SP
8005B010 0078
8005B01A 01C9
P2 Nietykalność
8005B270 4B00
P2 Niewyczerpany Defense
Bar
8005B272 3200
P2 Nienaruszalne SP
8005B274 0078
8005B27E 01C9
Wszystkie postacie
8005A42C 0007
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Asteroids 3D

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Activision
Data premiery:
JAP Success 7/1999 (w 1500 Extra Series Vol. 6)
USA Activision 11/1998
EUR Activision 11/1998
Gatunek: Strzelanina 3D
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Wiele mówiono o tej grze przed jej premierą. Jednakże wbrew szumnym zapowiedziom przeróbka starego superhitu automatowego na trójwymiarową strzelaninę nie wypadła specjalnie dobrze. Widać wyraźnie, iż gra się zestarzała pomimo kilku usilnych prób jej reanimacji i restauracji graficznej. OCENA:
****
KODY:
Niekończące się życia
8011013c0009

CHEATY: Excalibur
Na screenie z napisem Press Start wciśnij i przytrzymaj :select: i wprowadź kod:
:v: :o: :o: :v: :q: :o: :q:
Wybór levelu
Na screenie z napisem Press Start wciśnij i przytrzymaj :select: i wprowadź kod:
:q: :v: :o: :v: :v: :q: :o:
Podczas gry, gdy zechcesz zmienić level, wciśnij i przytrzymaj :select:, a potem naciśnij :start: . Wybierz właściwy level przyciskami kierunkowymi i zatwierdź operację przyciskiem :L1:.
Stara gra
Na screenie z napisem Press Start wciśnij i przytrzymaj :select: i wprowadź kod:
:o: :o: :o: :v: :q: :q: :o:
W menu głównym znajdziesz starą wersję gry.
A oto kilka cheatów do starej gry:
Dodatkowe życie
:up: :d: :l: :r: :o: :q: :x: :v:
99 żyć
:up: :x: :d: :v: :l: :q: :r: :o:
Nietykalność
:d: :d: :up: :up: :o: :q: :v: :v:
By dostać się do starej wersji, możesz też zrobić tak. Graj normalnie, aż dotrzesz do levelu 15. Tam zobaczysz opalizujący na zielono asteroid. Zniszcz go, a zobaczysz zielony napis oznajmiający, że masz dostęp do nowej opcji.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Athena: Awakening from the Ordinary Life

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: SNK
Data premiery:
JAP SNK 3/1999
Gatunek: Przygodowa
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Rozbudowana fabularnie gra przygodowa z elementami horroru (3 kompakty), rozgrywająca się w środowisku przypominającym klimaty Parasite Eve. Historia dziewczyny posiadającej niesamowite zdolności parapsychiczne, wokół której rozgrywa się przerażająca i pełna zwrotów akcja. Z jednej strony czyha na nią tajna i bezwzględna agencja rządowa, z drugiej siły z innego świata. .
OCENA:
********
KODY:
ESP na maksa
800A1368 0400
99 przedmiotów do odżywiania
50001202 0000
800A0C80 6363
Klucze/dokumenty
AU50003102 0000
800A0CA4 0101
Ilość żywności nie maleje
D0042EE8 00FF
80042EE8 0000
ESP nie maleje
D0017706 0043
80017706 0040
D0017656 00A2
80017656 00A0
D0020E3E 0044
80020E3E 0040
Supplement New Japanese Plan
800A12A0 5690
800A12A2 FA93
800A12A4 7B96
800A12A6 E98A
800A12A8 E689
Asamiya
800A12B0 8396
800A12B2 7B8B
Mr. Queen
8009FF70 978F
8009FF72 A489
8009FF74 6C97
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Atlantis: the Lost Tales

Obrazek

Wydana: EUR
Wydawca: Cryo
Data premiery:
EUR Cryo 9/1999
Gatunek: Przygodowa
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 4 bloki, Mysz
OPIS:
Wyprawa na Atlantydę tuż przed jej zatopieniem. Mnóstwo zagadek i łamigłówek do rozwiązania. Klasyczna klikana przygodówka konwertowana z PC-ta, na którym zrobiła dość dobre wrażenie. Niestety największe walory gry, czyli niesamowita, realistyczna, filmowa wręcz sceneria, na konsoli 32-bitowej nie może być w pełni oddana. Powoduje to, że gra staje się produktem średnim. Aczkolwiek dla miłośników Broken Sword lub Discworld godna uwagi.
OCENA:
*****

CHEATY:

Nieskończone życia
Na tytułowym ekranie przytrzymujemy
:x: + :o: + :q: + :r: i rozpoczynamy zabawę jako Milo.
Następnie podczas rozgrywki przytrzymujemy :L1: + :R1:
Ostatnio zmieniony pt 04 wrz, 2009 18:58 przez michael69, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

A-Train

Obrazek

Wydana: USA
Wydawca: Maxis
Data premiery:
USA Maxis 3/1996
Gatunek: Strategia (Sim)
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 4 bloki
OPIS:
Klasyczna gra symulacyjna. Zarządzasz wycinkiem sieci kolejowej wielkiego miasta. Operując finansami musisz ją rozbudowywać, tak by przejąć kontrolę nad całością przedsięwzięcia. Budujesz mosty, stawiasz dworce, jednym słowem - to wszystko, co znajduje się w grach z cyklu Theme czy Sim. Gra ma dużą grywalność i dość przyzwoitą grafikę, choć daleko jej do ostatnich osiągnięć tego gatunku.
OCENA:
****
KODY:
Nielimitowane pieniądze
800a62309400
800a62327735
CHEATY:
Niekończące się pieniądze:
Na screenie tytułowym naciśnij :L1: + :L2: + :R1: + :R2: potem :q: :v: i :start: .
Dostaniesz się do opcji wyboru mapy.
Wciśnij i przytrzymaj: :L1: + :L2: + :R1: + :R2: i naciśnij :o:
By zwiększyć ilość pieniędzy, spauzuj grę i naciśnij:
:l: :r: :up: :d: .
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Attack of the Saucerman

Obrazek

Wydana: EUR
Wydawca: Psygnosis
Data premiery:
EUR Psygnosis 7/1999
Gatunek: Przygodowa Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
UFO z parą kosmicznych niedorajdów zostaje strącone przez innych kosmitów wprost na teren bazy "Area 51". Mały obcy musi pokonać siły ludzi i zamierzających opanować Ziemię kosmitów, przemierzając kilka epok historycznych. Dobra grywalność przegrywa ze słabą grafiką pierwszych leveli. Przegadane sceny pomiędzy misjami sprawiają, iż ocena tej gry nie może być za wysoka.
OCENA:
******
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Auto Destruct

Obrazek

Wydana: USA, EUR
Wydawca: Electronic Arts
Data premiery:
EUR EA 12/1997
USA EA 1/1998
Gatunek:
Wyścigi/Strzelanina
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 2 bloki, Analog
OPIS:
Trochę przypomina trzeci epizod Die Hard Trilogy. Ale w odróżnieniu od wspaniałego pierwowzoru otrzymujemy produkt raczej niskich lotów i takiej jakości. Graficznie bardzo poprawna, niestety nie posiada sprawnego sterowania. Jazda i nawalanie do wszystkiego, bez potrzeby i sensu. W Vigilante 8 i Twisted Metal zrobiono to znacznie lepiej.
OCENA:
****

KODY:
Niekończące się paliwo
800a7e100064
Heavy Homers
800a5ebe0063
Heavy Mines
800a5eae0063
Heavy Rockets
800a5eba0063
Heavy Swarmers
800a5ec20063
Homers
800a5ebc0063
Medium Rockets
800a5eb80063
Miny
800a5eac 0063 Olej
800a5eb0 0063
Plamy oleju
800a5eb2 0063
Rakiety
800a5eb6 0063
Swarmers
800a5ec0 0063
Niekończące się osłony
800a86a0 0800
Niekończące się pieniądze
800a7c6c ffff

CHEATY:
Cheat Menu
Spauzuj grę i wprowadź kod
:up: :d: :l: :r: :d: :r: :L1: , :R1: , :R1:
Teraz po każdorazowym spauzowaniu gry możesz wprowadzać następne cheaty.
Blood Mode
:L1: , :up: , :R1: , :l: , :L1: :r: :R1:
Nieśmiertelność
:r: :R1: :up: :L1: :up: :r: :R1: :d: :L1:
Angelsy (w Blood Mode)
:up: :R1: :d: :L1: :up: :l: :R1: :r: :L1:
Swammery x 5
:up: :d: :up: :l: :r: :R1: , :L1: , :R1: , :L1:
Podwójne lasery
:R1: , :L1: , :R1: , :L1: , :up: :d: :up: :l: :r:
Wybór wozu
:l: , :R1: , :r: , :R1: , :l: , :R1: , :r: , :R1:
New York Time Trial
:L1: :r: :d: :l: :up: :R1:
Tokyo Time Trial
:L1: :l: :r: :R1: :l: :r: :L1:
Subway Time Trial
:L1: :l: :L1: :R1: :r: :R1:
Debug Menu
:up: :r: :l: :d: :o: :L1: :R1: :R1: :L1: :o: :d: :l: :r: :up:
Wybór misji
:up: :d: :o: :L1: :R1: :L1: :o: :d: :up:
Następna misja
:q: :o: :L1: :R1: :o: :d: :L1: :up:
Dodatkowe nitro
:L1: , :o: :d: , :L1: , :up: :q: :o: , :R1:
Dużo pieniędzy
:L1: , :R1: , :up: :o: :d: :q: :r: , :R1: , :L1:
Dodatkowy czas
:d: :L1: :L1: :o: :o: :R1: :up: :q: :L1:
Nietykalność
:L1: :L1: :L1: :L1: :l: :o: :o: :q: :L1:
Niekończące się paliwo
:L1: :o: :l: :L1: :o: :R1: :L1: :up: :R1: :d:
Wszystkie trasy Time Trial
:R1: :L1: :o: :l: :o: :o: :l: :L1: :o:
Menu tuningowe
:L1: :R1: :L1: :up: :d: :o: :d: :r: :l: :q: :R1:

KODY DO LEVELI
2....................sXFVgffPh
3....................sXFVffhPt
4....................sXBKgfhPh
5....................gSKKJffsp
6....................rmFJkHCrP
7....................rmFJhHCrb
8....................sXBVgrfPk
9....................kRfXrWYPs
10..................gFFVkrFVY
11..................sSSPhtZNb
12..................gSTBXrfmq
13..................gXTCTTZmY
14..................gXWBXWfrz
15..................sSSFJWLNZ
16..................gSTRghCfm
17..................gSFXTMBKH
18..................sVHtsMMKCJ
19..................gSFXTMBKH
20..................gSBMVMFKS
21..................sPCgfghggr
22..................gSFMgkHZP
23..................sPHgfgfgS
24..................gXBTgshCM
25..................gSJVfVYZN
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Ayrton Senna Kart Duel

Obrazek

Wydana: JAP, USA,EUR
Wydawca: Sun Corp
Data premiery:
JAP Gaps 9/13/1996
USA Sun Corp 12/1996
EUR Sun Corp 11/1996
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, NegCon, Link
OPIS:
Przed premierą tych całkiem udanych wyścigów kartingowych zdziwienie budził ich tytuł, odnoszący się do nazwiska znanego kierowcy Formuły 1. Niemniej gra na owe czasy była znakomita i nie stanowiła żadnej ujmy na honorze mistrza. Świetnie skonstruowane tory i realistyczny system kierowania gokartami zasługiwały podówczas na nieco więcej, ale z upływem czasu straciły nieco na wartości.
OCENA:
******
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Ayrton Senna Kart Duel 2

Obrazek

Wydana: EUR, USA
Wydawca: Sun Corp
Gatunek: Wyścigi
Data premiery:
USA Sun Corp 1/1997
EUR Ocean 9/1998
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Kontynuacja udanych wyścigów gokartowych. Niestety, to co było dobre w pierwszej części, nie sprawdziło się w drugim wydaniu. Co więcej, postęp jaki dokonał się na rynku gier przez dwa lata pomiędzy obiema premierami, pogrzebał do reszty archaiczne
rozwiązania, jakie twórcy próbowali bez powodzenia zastosować po raz drugi. W Japonii ukazała się też gra Ayrton Senna Kart Duel Special (Gaps 4/1999), ale nie wniosła nic nowego.
OCENA:
**

KODY:
Jesteś zawsze pierwszy
800D9192 0001
801066B6 0001
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Azure Dreams

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Konami
Data premiery:
JAP Konami 11/1997 (jako Other Life: Azure Dreams)
USA Konami 07/1998
EUR Konami 09/1998
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 3 bloki
OPIS:
Gra RPG z klasycznymi rozwiązaniami. Bohaterowie muszą pokonać wszelkie trudności i przedostać się na szczyt Mrocznej Wieży. Ciekawym rozwiązaniem jest losowy układ wnętrz wieży. Tak więc, za każdym razem gdy do niej wejdziesz, znajdziesz się w nieco innym położeniu (podobnie jak w Diablo). Gra dla miłośników gatunku i ludzi cierpliwych.
OCENA:
********

KODY:
Niekończące się pieniądze
80012d5cffff
80012d5e05ff
Nieśmiertelność podczas walki
800834e0ffff
Szybkie podnoszenie leveli
800834d0ffff
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

ODPOWIEDZ