Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Encyklopedia gier psx - "C"

kody do gier

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Encyklopedia gier psx - "C"

Post autor: michael69 »

C: The Contra Adventure

Obrazek

Wydana: JAP, USA
Wydawca: Konami
Data premiery:
JAP Konami 6/1998
USA Konami 9/1998
Gatunek: Strzelanina
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Następca arcade'owej strzelaniny scrollowanej zapowiadany szumnie jako pierwsza gra serii, w której zamiast przesuwającego się na prawo bohatera zobaczymy akcję w pełnym 3D. Niestety, spełniono obietnicę tylko częściowo. Gra jest dynamiczna i dla miłośników Contry na pewno będzie miłym urozmaiceniem, choć Apoclaypse przeskakuje ją o dwie długości.
OCENA:
********

KODY:
Nielimitowane zdrowie P1
800dc7840009
Nieśmiertelność/wybór levelu
D00EB518 0005
800EB518 0006
Levele typu Side Scroll Moon Jump
800CC6FC 5080
Nietykalność
80118AD4 0055
Smart Bombs
8008F104 0009
Levele typu 3D i Overhead Moon Jump
D00EBF38 0040
800B80B4 B000
Nietykalność
800B8100 0025
Smart Bombs
D00EB51A 0001
800EB51A 0002
Nota: nie pomylcie kodów z Side Scroll (chodzone tylko na prawo) z tymi do poziomów 3D.

CHEATY:
Wybór levelu
W Main Menu wciśnij kod
:l: :up: :r: :q: :q: :v: :v: :d:
Niekończące się życia
W Main Menu wciśnij kod
:up: :r: :q: :v: :r: :l: :q: :v:
Niekończące się superbomby
W Main Menu wciśnij kod
:q: :q: :r: :d: :d: :l: :q: :v:
Ostatnio zmieniony śr 21 paź, 2009 18:17 przez michael69, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Caesar's Palace

Obrazek

Wydana: USA, EUR
Wydawca: Interplay
Data premiery:
USA Interplay 10/1997
EUR Interplay 1/1998
Gatunek: Symulator kasyna
Ilość graczy: 1- 4
Peryferia: Karta pamięci 2 bloki
OPIS:
Jak wszystko, to wszystko, hazard też. Symulator gier hazardowych licencjonowany przez jedno z największych i najstarszych kasyn z Las Vegas. Dla graczy nie znających zasad Blackjacka czy Ruletki nic ciekawego, ale wielu ludziom może posłużyć za trening przed wizytą w stolicy światowego hazardu. Na dwóch kompaktach zmieszczono niemal wszystkie gry dostępne w kasynie - od jednorękich bandytów po ruletkę.
OCENA:
*****

KODY:
Joker Command
D00880A8 ????
Niekończące się pieniądze P1
800BB868 423F
800BB86A 000F
Niekończące się pieniądze P2
800BB8FC 423F
800BB8FE 000F
Niekończące się pieniądze P3
800BB990 FFFF
Brak pieniędzy P1
800BB868 0000
Brak pieniędzy P2
800BB8FC 0000
Brak pieniędzy P3
800BB990 0000
Ostatnio zmieniony ndz 11 paź, 2009 14:32 przez michael69, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Caesar's Palace 2

Obrazek

Wydana: USA
Wydawca: Interplay
Data premiery: USA Interplay 9/1998
Gatunek: Symulator kasyna
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 2 bloki
OPIS:
Umiarkowany sukces pierwszej edycji, a także ciągły postęp technologiczny zaowocował drugą wizytą w przepysznych wnętrzach słynnego kasyna. Amerykanie potrafią wczuć się w hazardową zabawę. Gorzej z nami, niemniej otrzymujemy dwa kompakty najlepszych gier, poczynając od jednorękich bandytów, poprzez karty, po ruletkę i kości. Dla tych, co znają zasady gry. Raczej dla dorosłych.
OCENA:
******

KODY:
Nieskończona ilość pieniędzy
801d5cc66554
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Capcom Generation 1: 1942

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Capcom
Data premiery: JAP Capcom 8/1998
Gatunek: Antologia starych gier
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Zestaw trzech, niezwykle popularnych przed laty gier arcade'owych wyprodukowanych przez twórców Resident Evil. Widziane z góry samolociki nawalające do wszystkiego, co się rusza. Dzisiaj to anachronizm, ale nadal można spędzić przy tego typu grze kilkanaście godzin i nie nudzić się.
OCENA:
********

KODY:
1942
Nieskończone życia P1 i P2
8006AF00 0003
Nieskończone kontynuacje P1 i P2
8006AC74 0003
1943
Nieskończone życia P1
800D027E 0140
Nieskończone życia
P2 800D02FE 0140
Nieskończone kontynuacje
8008D2E4 0002
Niekończące się Time Special Weapons
800D02CE 1F00
1943 Plus
Nieskończone życia P1
800D0C72 0140
Nieskończone życia P1
800D0CF2 0140
Nieskończone kontynuacje
8008F714 0002
Niekończące się Time Special Weapons
800D0CC2 1F00
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Capcom Generation 2

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Capcom
Data premiery: JAP Capcom 9/1998
Gatunek: Antologia starych gier
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Wydana zaledwie miesiąc po premierze pierwszej części antologia zawiera trylogię Evil Village, która jest dalekim pierwowzorem Resident Evil. Podrasowane specjalnie na potrzeby tego wydania gierki są kompatybilne z Dualem, co otwiera zupełnie nową sferę doznań przy przechodzeniu tych kultowych tytułów.
OCENA:
********

KODY:
EVIL VILLAGE
Nieśmiertelność
301D0060 0009
Nietykalność
301D00AC 0000
Brak limitu czasu
301D00AB 005A
Jesteś niepokonany
301D00AD 00FF
Masz broń (R2)
D003982A FEFF
301D0073 0001
D003982A FDFF
301D0073 0003
Masz + (L1)
D003982A FBFF
301D0073 0003
Masz miecz (R1)
D003982A F7FF
301D0073 0004
Big Evil Village
Nieśmiertelność
301C07AD 0009
Brak limitu czasu
801C06D2 0230
Jesteś niezwyciężony
301C0931 00FF
Wszystkie bronie specjalne
801C07AA 0201
301C07AC 0003
301C095E 0001
Zostajesz w powietrzu (E)
D003639A BFFF
801C07B0 0200
SUPER EVIL VILLAGE
Nieśmiertelność
301902A4 0009
Jesteś niepokonany
80190276 0002
D003639A FFFE
80190276 0000
Brak limitu czasu
301902A7 0005
801902A8 0001
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Capcom Generation 3

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Capcom
Data premiery: JAP Capcom 10/1998
Gatunek: Antologia starych gier
Ilość graczy: 1-2
Peryferia; Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Zgodnie z założeniem trzecia część archiwów Capcomu pojawiła się w sprzedaży zaledwie trzy tygodnie po poprzedniej. Tym razem zestaw składał się z kilku mniej znanych gier.
OCENA:
*****

KODY:
Vulgus Życia P1
800A9BA0 0005 Życia P2
800A9B80 0005
Rakiety
800A9B86 1505
Higemaru Dodatkowe życia
800A4708 0005
SonSon
Dodatkowe życia
80113F08 0606
ExedEyes
Nietykalność
8010F010 AD00
Bomby
8010E040 0006
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Capcom Generation 4

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Capcom
Data premiery:
JAP Capcom 11/1998
Gatunek: Antologia starych gier
Ilość graczy: 1-3
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock, Multi-Tap
OPIS:
Czwarty zestaw gier z archiwum Capcomu trafił na półki sklepowe zgodnie z planem na kilka tygodni przed Świętami, zawierając tym razem kilka gier akcji z widokiem z góry, a stanowiących przeróbki znanych z automatów tytułów - Commando, Merc's i GunSmoke. OCENA:
******
KODY:
War Wolf - Commando
Niekończące się bomby
D0035C3C 0B8C
80035BF2 0040
800B6OE8 FFFF
Niekończące się życia
D00413B0 0547
80041320 0000
800B6OE0 FFFF
War Wolf 2-Merc's
Brak limitu czasu
D0035C10 5D84
301E8212 0009
Jesteś niezwyciężony
301E8442 007F
Pełno bomb
301E842E 0009
Niekończące się HP
801E8426 2000
Nietykalność
301E843A 0009
Masz wszystkie bronie
L2 Flame
R2 Spread Gun
L1 Guncon
R1 Fastest Gun
D00CE6E0 0011
301E8437 0001
D00CE6E0 0012
301E8437 0002
D00CE6E0 0014
301E8437 0003
D00CE6E0 0018
301E8437 0000
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Gapcom Generation 5

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Capcom
Data premiery: JAP Capcom 12/1998
Gatunek: Antologia starych gier
Ilość graczy: 1-3
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock, Multi-Tap
OPIS:
Ostatnia część antologii zawiera najsłabsze tytuły z archiwów Capcomu.
OCENA:
*****

KODY:
Nieskończone HP P1
8016BD80 0090
8016BD82 0090
8016BE98 008F
Nieskończone HP P2
8016C088 0090
8016C08A 0090
8016C1A0 008F
P1 używa specjali w powietrzu
3016BE5D 0000
P2 używa specjali w powietrzu
3016C165 0000
Wszystkie sekrety
80148176 0020
801481AA0020
80148IDE 0020
Sound Remix Mode
80148142 0020
Club Bartle Mode
80148144 0020
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Capcom Generations: 1942

Obrazek

Wydana: USA, EUR
Wydawca: Capcom
Data premiery: USA Capcom 5/1999
EUR Virgin Int. 7/1999
Gatunek: Antologia starych gier
Ilość graczy: 1 -2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Po japońskim sukcesie serii Capcom postanowił uszczęśliwić również graczy z innych kontynentów. Zastosowano jednak nieco inną taktykę i na jednej płytce zgromadzono wybór najlepszych gierek. Dla miłośników 1942 i starych strzelanin jak znalazł. Nieco później uzupełniono ten zbiór o drugi zestaw gier noszący tytuł: Capcom Générations: Ghouls 'n Ghosts.
OCENA:
******
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Captain Commando

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Capcom
Data premiery:
JAP Capcom 9/1998
Gatunek: Bijatyka 2D
Ilość graczy: 1-3
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock, Multi-Tap
OPIS:
Skonwertowana na PlayStation stara chodzona bijatyka 2D, o przeciętnej grafice i niezbyt rozbudowanej akcji. Niegdyś hit arcade'owy, w chwili obecnej za bardzo trąci myszką. Gra dla koneserów pamiętających stare, dobre czasy. Ocena średnia.
OCENA:
*****
KODY:
Brak limitu czasu
8019DD6A0100
Niekończące się życia P1
801980CC 0064
Niekończące się życia P2
80198104 0064
Nietykalność P1
3018EF9A 0048
80197D44 0048
Nietykalność P2
3018EFB4 0048
80197E2C 0048
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Cardinal Syn

Obrazek

Wydana: USA, EUR
Wydawca: Sony
Data premiery:
EUR SCEE 6/1998
USA SCEA 8/1998
Gatunek: Bijatyka 3D
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 2 bloki, DualShock
OPIS:
Dość oryginalna bijatyka osadzona w fantastycznej scenerii. Po raz pierwszy zawodnicy mogą podczas walki zbierać przedmioty, Power-upy i broń wprost z areny. Doskonała grafika, bardzo ciekawie skonstruowane interaktywne areny i nietuzinkowe postacie. Bardzo dobra grywalność.
OCENA:
********

KODY: SuddenDeath
801946BC 0000
801946BE 0000

WERSJA 2.2
Dodatkowe postacie
50000904 0000
80E7E0A 0100
Jedna runda do wygrania P1
801ee69c 0001
0 wygranych rund P2
801ee6d4 0000
Extra zdrowie P1
801946e4 0008
801946e6 3201
801946ec 0002
801946ee 1420
Kahn
801e7b2a 0100
Stygian
801e7b2e 0100
Redemptor
801e7b32 0100
Juni
801e7b360100
Mongwan
801e7b3a0100
Vodu
801e7b3e0100
Bimorphia
801e7b420100
Moloch
801e7b460100
Syn
801e7b480100
Kron
801e7b4a0100
Dodatkowe postacie
50000d020000

GameShark wersja 2.2 lub wyższa
801e7b2a0100
Walka do 11 rund P1
801EE69C 0001
Walka do 20 Rund P2
801EE6D4 0000
KODY DLA AREN
Finkster i McKrieg!
P1 nietykalny
8001E930 0190
P1 niewidzialny
8001E93C 0004
P1 widoczny
8001E93C 0001
P1 nieruchomy
8001E940 0001
P2 nietykalny
8001E570 0190
P2 niewidzialny
8001E57C 0004
P2 widoczny
8001E57C 0001
P2 nieruchomy
8001E580 0001
Vanguard i Redemptor!
P1 nietykalny
8001F1F0 0190
P1 niewidzialny
8001FIFC 0004
P1 widoczny
8001 FIFC 0001
P1 nieruchomy
8001F200 0001
P2 nietykalny
8001EF70 0190
P2 niewidzialny
8001EF7C 0004
P2 widoczny
8001EF7C 0001
P2 nieruchomy
8001EF80 0000
Kahn!
P1 nietykalny
8001ECF0 0190
P1 niewidzialny
8001ECFC 0004
P1 widoczny
8001ECFC 0001
P1 nieruchomy
8001ED00 0001
P2 nietykalny
8001EA70 0190
P2 niewidzialny
8001EA7C 0004
P2 widoczny
8001EA7C 0001
P2 nieruchomy
8001EA80 0001
Plague!
P1 nietykalny
8001EBB0 0190
P1 niewidzialny
8001EBBC 0004
P1 widoczny
8001EBBC 0001
P1 nieruchomy
8001EBC0 0001
P2 nietykalny
8001E930 0190
P2 niewidzialny
8001E93C 0004
P2 widoczny
8001E93C 0001
P2 nieruchomy
8001E940 0001
Juni i Orion!
P1 nietykalny
8001F1F0 0190
P1 niewidzialny
8001F1FC 0004
P1 widoczny
8001F1FC 0001
P1 nieruchomy
8001F200 0001
P2 nietykalny
8001EE30 0190
P2 niewidzialny
8001EE3C 0004
P2 widoczny
8001EE3C 0001
P2 nieruchomy
8001EE40 0001
Hecklar,Nephra i Bimorphia!
P1 nietykalny
8001ECF0 0190
P1 niewidzialny
8001ECFC 0004
P1 widoczny
8001ECFC 0001
P1 nieruchomy
8001ED00 0001
P2 nietykalny
8001E930 0190
P2 niewidzialny
8001E93C 0004
P2 widoczny
8001E93C 0001
P2 nieruchomy
8001E940 0001
Vodu!
P1 nietykalny
8001EBB0 0190
P1 niewidzialny
8001EBBC 0004
P1 widoczny
8001EBBC 0001
P1 nieruchomy
8001EBC0 0001
P2 nietykalny
8001E7F0 0190
P2 niewidzialny
8001E7FC 0004
P2 widoczny
8001E7FC 0001
P2 nieruchomy
8001E800 0001
Mongwan!
P1 nietykalny
8001F330 0190
P1 niewidzialny
8001F33C 0004
P1 widoczny
8001F33C 0001
P1 nieruchomy
8001F340 0001
P2 nietykalny
8001EF70 0190
P2 niewidzialny
8001EF7C 0004
P2 widoczny
8001EF7C 0001
P2 nieruchomy
8001EF80 0001
Moloch!
P1 nietykalny
8001F0B0 0190
P1 niewidzialny
8001F0BC 0004
P1 widoczny
8001F0BC 0001
P1 nieruchomy
8001F0C0 0001
P2 nietykalny
8001ECF0 0190
P2 niewidzialny
8001ECFC 0004
P2 widoczny
8001ECFC 0001
P2 nieruchomy
8001ED00 0001
Mongoro!
P1 nietykalny
8001EE30 0190
P1 niewidzialny
8001EE3C 0004
P1 widoczny
8001EE3C 0001
P1 nieruchomy
8001EE40 0001
P2 nietykalny
8001EA70 0190
P2 niewidzialny
8001EA7C 0004
P2 widoczny
8001EA7C 0001
P2 nieruchomy
8001EA80 0001
Stygian!
P1 nietykalny
8001E7F0 0190
P1 niewidzialny
8001E7FC 0004
P1 widoczny
8001E7FC 0001
P1 nieruchomy
8001E800 0001
P2 nietykalny
8001E430 0190
P2 niewidzialny
8001E43C 0004
P2 widoczny
8001E43C 0001
P2 nieruchomy
8001E440 0001
Syn!
P1 nietykalny
8001EF70 0190
P1 niewidzialny
8001EF7C 0004
P1 widoczny
8001EF7C 0001
P1 nieruchomy
8001EF80 0001
P2 nietykalny
8001EBB0 0190
P2 niewidzialny
8001EBBC 0004
P2 widoczny
8001EBBC 0001
P2 nieruchomy
8001EBC0 0001
KRON!
P1 nietykalny
8001B1F0 0190
P1 niewidzialny
8001B1FC 0004
P1 widoczny
8001B1FC0001
P1 nieruchomy
8001B200 0001
P2 nietykalny
8001AE30 0190
P2 niewidzialny
8001AE3C 0004
P2 widoczny
8001AE3C 0001
P2 nieruchomy
8001AE40 0001
Wszystkie areny
P1 nietykalność
801946E4 0008
801946E6 3201
801946EC 0002
801946EE 1420
P2 nietykalność
801946E4 0008
801946E6 3201
801946EC 0002
801946EE 1020
P1 i P2 nietykalność
80194ĆF4 0000
P1 zmiana postaci
801EE698 00??
P2 zmiana postaci
801EE6D0 00??
P1 Potions
801E9C90 0009
P1 bez Potions
801E9C90 0000
P2 Potions
801EAA7C 0009
P2 bez Potions
801EAA7C 0000
P1 tarcze
801E9C18 02BC
P1 brak tarcz
801E9C18 0000
P2 tarcze
801EAA04 02BC
P2 brak tarcz
801EAA04 0000
P1 zamiana kostiumów
801EE6B4 000?
P2 zamiana kostiumów
801EE6EC 000?
P1 One-Hit Death (nie używać z nietykalnością)
801946E8 0008
801946EA 3201
801946EC 0002
801946EE 1420
P2 One-Hit Death (nie używać z nietykalnością)
801946E8 0008
801946EA 3201
801946EC 0002
801946EE 1020
Zmiana areny
801E27C4 00??
Nieograniczony czas wyboru postaci
801984CC 0000
P1 zawsze przegrywa
801EE6A0 0000
P1 start z 25% energii
801EE6A0 0064
P1 start z 50% energii
801EE6A0 00C8
P1 start z 75% energii
801EE6A0 012C
P2 zawsze przegrywa
801EE6D8 0000
P2 start z 25% energii
801EE6D8 0064
P2 start z 50% energii
801EE6D8 00C8
P2 start z 75% energii
801EE6D8 012C
P1 odporność na większość ataków
801E9C1A0001
P2 odporność na większość ataków
801EAA06 0001
Dodatkowe postacie (GameShark 2.2 lub wyższy!)
50000D02 0000
801E7B2A 0100
Końcówki do kodów zmiany areny i postaci.
00 - Mongoro
01 - Kahn
02 - Plague
03 - Stygian
04 - Vanguard
05 - Redemptor
06 - Finkster
07 - Juni
08 - Orion
09 - Mongwan
0A - Hecklar
0B - Vodu
0C - Nephra
0D - Bimorphia
0E - McKrieg
0F - Moloch
10 - SYN
11 - KRON
Liczby do kodów zamiany kostiumów
0 - pierwszy
1 - drugi

CHEATY:
Sub Bossowie
Na screenie tytułowym, gdy miga napis Start, wciśnij następujące kombinacje przycisków:
Kann
:up: :up: :d: :d: :v:
Stygian
:l: :r: :l: :r: :v:
Redemptor
:up: :d: :l: :r: :o:
Juni
:up: :l: :l: :up: :q:
Mongwan
:d: :d: :d: :up: :v:
Vodu
:l: :l: :l: :up: :o:
Bimorphia
:r: :r: :r: :d: :q:
Moloch
:up: :r: :d: :l: :q:
Graj jako Syn
:R1: :r: :R2: :q: :R1: :d: :R1: :R2: :R2: :o:
Wszyscy Subbossowie
:L1: :R2: :R1: :q: :d: :o: :d: :L2: :q: :q: :q: :q:
Fatale przez cały czas
:up: :up: :r: :r: :l: :o: :o: :d:
Niekończąca się magia
:r: :r: :r: :l: :v: :l: :l: :q:
Zakończenia
:up: :d: :r: :l: :l: :up: :l: :R1: :o: :o: :L2:
Zamiast Intra zobaczysz Outro
Graj jako Kron
Po wprowadzeniu wszystkich kodów Subbossów wprowadź następną kombinację:

PAL
:up: :d: :up: :d: :v: :l: :r: :l: :r: :o: :R1: :R2:

NTSC
:L2: :L2: :up: :up: :up: :r: :d: :up: :o: :L1:

Jeśli wykonałeś to poprawnie, usłyszysz metaliczny klang.
Dodatkowe kostiumy
W czasie wybierania zawodnika wciśnij :up: :x:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Carmageddon

Obrazek

Wydana: EUR, USA
Wydawca: SCI
Data premiery:
EUR SCI 10/1999
USAInterplay 10/1999
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1 -2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock, NegCon.
OPIS:
Znana z PC-ta gierka słynąca z brutalności. Zadaniem gracza jest ni mniej, ni więcej tylko rozjeżdżanie jak największej liczby przechodniów podczas rajdu ulicami miasta. Długi czas trwały negocjacje, czy tytuł ten może być wydany, ale w końcu przeważyła opinia, że tak... Gra nie polecana dla dzieci, dozwolona od lat 18.
OCENA:
********



odblokowanie wszystkich samochodów i leveli:

W main menu, wklep: :up: :d: :up: :d: :l: :r: :l: :r: :v: :q: i :start:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Carmageddon 2

NIGDY NIEWYDANA

Wydana: w przygotowaniu
Wydawca: Interplay
Data premiery: 1 kwartał 2000
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci, kierownica Force Feedback, DualShock
OPIS:
Kontynuacja jednej z najkrwawszych gier w historii. Poruszając się po mieście masz za zadanie przejechać jak największą liczbę przechodniów i wykończyć
wszystkich przeciwników w morderczym wyścigu. Poprawiono grafikę i sterowanie, ale krew płynie jak płynęła. I to nawet bardziej.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Carnage Heart

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Sony
EUR SCEE 5/1997
JAP Artdink 12/1995
USA SCEA 1/1997
Gatunek: Symulator walk robotów
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 5 bloków
OPIS:
Bardzo ciekawe rozwiązanie, zwłaszcza dla osób zafascynowanych wielkimi mechami. Strategia gry polega na wybudowaniu wielkiego robota bojowego, a potem na zaprogramowaniu jego zachowania podczas walki. Grę zawarto na dwóch dyskach, z których jeden jest przewidziany tylko do treningu. W serii pojawiły się jeszcze, tylko w Japonii, Carnage Heart EZ i Carnage Heart Second.
OCENA:
********
KODY:
Nieograniczone fundusze
800DF38C 86A0
Zawsze w pierwszej turze
800DF37C 0001
800DF380 0001
Baza 1
Modyfikator amunicji (małej)
801350F4 ????
Modyfikator amunicji (duży)
801350F6 ????
Modyfikator paliwa (mały)
801350F8 ????
Włącza wszystkie linie
80135144 0303
Baza 2
Modyfikator amunicji (małej)
80135150 ????
Modyfikator amunicji (duży)
80135152 ????
Modyfikator paliwa (mały)
80135154 ????
Włącza wszystkie linie
801351A0 0303 Baza 3
Modyfikator amunicji (małej)
801351AC ????
Modyfikator amunicji (duży)
801351AE ????
Modyfikator paliwa (mały)
801351B0 ????
Włącza wszystkie linie
801351FC 0303
Baza 4
Modyfikator amunicji (małej)
80135208 ????
Modyfikator paliwa (mały)
8013520C ????
Modyfikator paliwa (duży)
8013520E ????
Włącza wszystkie linie
80135258 0303 Baza 5
Modyfikator amunicji (małej)
80135264 ????
Modyfikator amunicji (duży)
80135266 ????
Modyfikator paliwa (mały)
80135268 ????
Włącza wszystkie linie
801352B4 0303
Baza 6
Modyfikator amunicji (malej)
801352C0 ????
Modyfikator amunicji (duży)
801352C2 ????
Modyfikator paliwa (mały)
801352C4 ????
Włącza wszystkie linie
80135310 0303
Zamiast znaków zapytania wpisz liczby odpowiadające ilościom potrzebnych jednostek paliwa i amunicji (od 0001 do 9999)

CHEATY:
Kontroluj swój OKE
W czasie gry wciśnij :select: , zobaczysz displaye: Meters i Camera. Naciśnij 11 razy :select: . Display Camera zmieni się na Action Option. Naciśnij :x: i zmień sterowanie z automatycznego na ręczne.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

CART World Series

Obrazek

Wydana: JAP, USA
Wydawca: Sony
Data premiery:
JAP SCEE 7/1997
USA SCEA 9/1997
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Dobre wyścigi samochodów wyścigowych. Bardzo dobra grafika i oprawa muzyczna. Na szczególną pochwałę zasługuje system Al zastosowany w grze. Kierowcy potrafią dobrze, i co najważniejsze, agresywnie jeździć. Niestety, jest też na co popsioczyć. Sterowanie bolidami jest dość trudne i nierzadkim widokiem jest rozpadający się na kawałki samochód, który prowadzisz. W sumie jednak gra zasługuje na dobre noty.
OCENA:
*******

KODY:
Maksymalna szybkość
800BB094 03E0
Jesteś zawsze pierwszy
800BB134 0001
Startujesz na czwartym okrążeniu [Nota]
800B5F42 0003
Nota: Wyłącz dopalacz przed wyścigiem, potem go włącz i jeszcze raz wyłącz, zanim usłyszysz „Go". Ta sztuczka spowoduje, że konsola zaliczy ci trzy okrążenia.

CHEATY:
Inne barwy wozów
Wpisz jako imię ROOSTER.
Bonusowe tory
By otrzymać do nich dostęp, wpisz na screenie "Create a Driver":
SUNNYSKY... Sunset Track
NIGHTRID.......Night Track
SPACERID.......Space Track
EPILEPTI.........Titon Track
Tylko koła
Wpisz jako imię WHEELS.
Zmiana grawitacji
By być lekkim, wpisz jako imię RADBRAD.
By być cięższym, wpisz STONE.
By lewitować, wpisz FLOAT.
Dla trzech czwartych grawitacji wpisz FEATURE.
Grube opony
Wpisz jako imię FAT TIRES.
Wygrana sezonu
Wpisz jako imię WTFIN.
Niepokonany
Wpisz jako imię IMMORTAL
Odzyskiwanie kontroli nad kierownicą
Jeśli stracisz kontrolę nad wozem i wpadniesz w poślizg, puść klawisze i naciśnij tylko hamulec.
Nie ma zderzeń Wpisz jako imię BANZAI.
Dwuokrążeniowe wyścigi Wpisz jako imię GEK.
Zawsze wygrana Wpisz jako imię WINNER.
DualShock
Wpisz jako imię PUSHBUTT.
Wielkość wozów
Wpisz jako imię MAXCARS? (zastąp ? kolejnymi cyframi)
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

ODPOWIEDZ