Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Encyklopedia gier psx - "C"

kody do gier

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Casper

Obrazek

Wydana: USA, EUR
Wydawca: Interplay
Data premiery:
Interplay 10/1996
Interplay 9/1996
Gatunek: Przygodówka
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 2 bloki
OPIS:
Oparta na licencji filmowej gra dla młodszych użytkowników konsoli. Casper musi spenetrować ogromny dwór i wyeliminować swoich wujów. Po drodze musi rozwiązać wiele zagadek i otworzyć wiele niedostępnych pomieszczeń. Gra wbrew pozorom jest dość trudna i mało dynamiczna. Poza tym jest tylko dwuwymiarowa.
OCENA:
****

KODY:
Brass Key
8007ea2c0001
Nietykalność
8007f01c0064
8007f02c0064
801fbd800064
Iron Key
8007ea280001
Nietykalność [Nota]
D21FBD84 0020
801FBD84 01F4
Fools Gold
8007EB4C 00FF
Żelazne klucze
8007EB44 00FF
Klucze z mosiądzu
D21FBD84 0020
Nota : Ten kod działa tylko z Action Replay version 2.2 lub Equaliser.

CHEATY:
Jak pokonać wujów:
FATSO W KUCHNI
Daj mu hamburgera
STINKY
Spryskaj go perfumami
STRETCH
Spróbuj kleju
FATSO W KĄPIELI
Użyj aparatu
GENERAŁ FATSO
Użyj kluczyka
FARMER STINKY
Za pomocą młotka i dłuta wykuj popiersie Caspra

Dryfowanie ponad ścianami
Podejdź do górnego lewego rogu pokoju i wciśnij kombinację:
:l: + :up: + :R1: + :L1: + :start:
Trzymaj je wciśnięte, aż obraz gry zatrzyma się, potem naciśnij :v: . Gra ruszy, a ty naciskając :R1: , będziesz przelatywać nad ścianami.

Mega Secret Room
W holu uruchom kod dryfowania i poleć wzdłuż znajdujących się po lewej stronie schodów. Naciśnij :R1: by polecieć wyżej, tak wysoko aż zobaczysz pokój wypełniony ikonami i itemami. Turbo
Naciśnij podczas gry: :v: + :x: :R1: :R1: :R1:
a uzyskasz ogromną szybkość ruchu. Może się zdarzyć, że ten Cheat przeniesie cię do Inventory, wtedy naciśnij :v: i wrócisz do gry.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Castlevania: Symphony of the Night

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Konami
Data premiery:
JAP Konami 8/1997
USA Konami 10/1997
EUR Konami 11/1997
Gatunek: Bijatyka 2D/RPG
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Kontynuacja znanej SNES-owej serii dwuwymiarowych bijatyk. Przeogromny zamek do eksploracji, wampiry i akcja non stop. Niestety, w dobie trójwymiarowych gier zachowanie starego scrollowanego trybu akcji i dwuwymiarowych lokacji nieco zmniejsza ocenę. Niemniej jest to godna polecenia produkcja, która potrafi wciągnąć na kilka dni, a nawet tygodni. W Japonii gra wyszła pod tytułem Dracula X: Symphony of the Night.
OCENA:
********
KODY:
Nieśmiertelność
80097becffff
Nielimitowana magia
80097ba003e7
Nielimitowane serca
80097bb003e7
Nielimitowana ilość złota
80097ba80063
80097bf0ffff
Poniższe kody nie były sprawdzane przez firmę Datel
Niekończące się HP
80097BB0 270F
80097BB4 270F
Niekończące się MP
80097BC0 270F8
0097BC4 270F
Niekończące się serca
80097BB8 270F
80097BBC 270F
Top Status
80097BC8 03E7
80097BCC 03E7
80097BD0 03E7
80097BD4 03E7
Alucard Sword
30097A15 0001
Alucard Shieltl
300979AA 0001
Twilight Cape
30097A7B 0001
Giods Armour
30097A5B 0001
Dark Shield
300979A4 0001
Covenant Stone
30097A99 0002
Duplicato
30097A97 0010

CHEATY:
Jeśli masz już co najmniej 170% na liczniku, zakończ grę i wyjdź do Menu. Rozpocznij nową grę i wpisz jako nazwę:
Zwiększenie szczęścia
(Luck 99)
X_X!V"Q
Graj Belmontem
RICHTER
Super zbroja
AXEARMOR
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Castrol Honda Superbike Racing

Obrazek

Wydana: USA
Wydawca: Electronic Arts
Data premiery:
USA EA 6/1999
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Ta gra miała powalić na kolana miłośników wyścigów motorowych. Niestety można przy niej jedynie przyklęknąć i przeżegnać się. Marna, pozbawiona kontrastu grafika, brak sensownej muzyki i niedopracowane sterowanie to główne mankamenty gry. Jedyne, nad czym tak naprawdę popracowano, to Menu. Otrzymujemy do dyspozycji aż sześć stopni trudności (Rookie, Novice, Amateur, Semiprofessional, Professional i Ace) oraz jedenaście opcji gry. To o wiele więcej niż można oczekiwać od tego typu gry. Niestety, zaraz po wystrzałowym intrze przychodzi nuda.
OCENA:
****

KODY:
Rekord okrążenia 0:00:00
8002BB8A 2400
Start na trzecim okrążeniu
80026234 C000
80026236 0C07
801F0000 0002
801F0002 1E40
801F0004 0000
801F0006 2401
801F0008 0003
801F000A 2421
801F000C 0008
801F00OE 03E0
801F0010 0144
801F0012 A201
Maksimum punktów w sezonie
D009DEA6 0000
8009DEA6 01F4
Startujesz w ostatnim wyścigu sezonu
8009DDA4 000E
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Centipede

Obrazek

Wydana: USA
Wydawca: Hasbro
Data premiery:
USA Hasbro 4/1999
Gatunek: Strzelanina
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Po ogromnym sukcesie Froggera firma Hasbro długo przymierzała się do wydania innego przeboju arcade'owego z lat osiemdziesiątych. W końcu wybór padł na Stonogę. Akcja jest prosta: wskakujesz za stery pojazdu i oczyszczasz cztery światy z ciężkozbrojnych robali (23 lévele). W grze spotkasz wszystkich starych przyjaciół z automatu: skorpiony, grzyby i oczywiście stonogi. Świetna zabawa. Doskonała przeróbka.
OCENA:
********

KODY:
Niekończące się życia
800B99F8 0004
Maksimum punktów
D0114FE8 0000
80114FE8 FFFF
The Crack of Doom Level
800569B0 0001
Four Score Level
800569EC 0001
City Wall Level
80056A28 0001
Ant May Level
80056A64 0001
Trapped Under Ice Level
80056AA0 001
A Glacier Runs Through It evel
80056B18 0001
Iceburg Let Us Level
80056B54 0001
Celtic Frost Level
80056B90 0001
Motel of Lost Champions evel
80056BCC 0001
Huckleberry Friend Level
80056C08 0001
Jump in The Fire Level
80056C44 0001
A Bridge Over Molten
Magma Level
80056C80 0001
Schmokenden Level
80056CBC 0001
Furnace of Fools Level
80056CF8 0001
But It's A Dry Heat Level
80056D34 0001
Born of Fire Level
80056D70 0001
A Hero's Reckoning Level
80056DAC 0001
This Mad Machinery Level
80056F50 0001
Curiosity Caught the Wee evel
80056F8C 0001
Things Crawl in the Darkness Level
80056FC8 0001
Your Back's Against No Wall Level
80057004 0001
Her Dead Power, The ueen Pede Level
80057040 0001
Zaliczasz ostatni level
8005707C 0001
Arcade Mode
Niekończące się życia P1
80095DCC 0003
Niekończące się życia P2
80095DD0 0002

CHEATY:
Dodatkowe życia i nietykalność
Rozpocznij grę i naciśnij :start: by spauzować grę. Teraz wciśnij kombinację:
:L1: :L1: :L2: :L1: i :start: by wrócić do gry. Spauzuj grę ponownie.
Jeśli wszystko wykonałeś poprawnie, usłyszysz dźwięk. Naciskając :l: będziesz dodawał sobie życia.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Championship Motocross feat. Ricky Carmichael

Obrazek

Wydana: USA, EUR
Wydawca: T*HQ
Data premiery:
USA T*HQ 8/ 1999
EUR T*HQ 10/1999
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Analog, DualShock
OPIS:
Jeden z najlepszych wyścigów motocrossowych, jakie do tej pory ukazały się na konsolę. Licencjonowany przez dwukrotnego mistrza świata AAA National Motocross Ricky'ego Carmichaela. Wspaniała grafika, opcje tuningowania maszyn, trzy klasy rajdowe po dziewięć maszyn w każdej (125, 250, 500ccm) oraz dwanaście prawdziwych torów z całego świata, zarówno na otwartej przestrzeni, jak i w halach, ze zmiennymi warunkami pogodowymi. Do tego dochodzi możliwość wykonywania trików. Wspaniała gra o dużej grywalności. OCENA:
**********

KODY: NTSC
Wszystkie klasy
80086E68 000F
Wszystkie tory
80086E6C 0FFF
Mirror Mode
80086E70 0001
Fox Movie
80086E7C 0001
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Chase the Express

Obrazek

Wydana: JAP EUR USA
Wydawca: Sony
Data premiery:
Europe: Sep 16, 00
Japan: Jan 20, 00
USA: Jun 14, 00
Gatunek: Przygodowa
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Gra przygodowa utrzymana w konwencji znanej z Resident Evil. Gracz wciela się w postać agenta NATO Jacka Mortona, który usiłuje odzyskać kontrolę nad porwanym przez rosyjskich terrorystów pociągiem, zmierzającym do Francji. Producenci - pomimo ewidentnych podobieństw do serii RE: głównie ze względu na prerenderowaną grafikę i sposób narracji - zapowiadają, że ich produkt będzie zupełnie inny. W samym ustawieniu kamer zapowiedziano rewolucję. Gracz zyska możliwość rozglądania się po lokacjach, co pomoże w wyszukiwaniu power-upów i ukrytych przeciwników. Grę zrealizowano z dużym nakładem środków i wygląda na to, że będzie dużym wydarzeniem na rynku.
OCENA:
*********

nieograniczona amunicja:
spauzuj grę i wciskaj: :L1: :L2: :R1: :R2: :q: :x: :x:
następny poziom:
spauzuj grę i wciskaj: :L1: :R1: :x: :o: :q:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Checkmate

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Altron
Data premiery: Altron 6/1998
Gatunek:
Symulator szachowy
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Jedna z prób stworzenia dobrego programu szachowego. Niestety - jak większość poprzednich - średnio udana.
OCENA:
****
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Cheesy

Obrazek

Wydana: JAP, EUR
Wydawca: Ocean
Data premiery:
JAP Jaleco 7/1997
EUR Ocean 11/1996
Gatunek: Platformówka
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Jedna z pierwszych trójwymiarowych prób z platformówkami. Niestety, całkowicie nieudana. Zarówno grafika, jak i sterowanie na najniższym możliwym poziomie. O grywalności nie wspominając. UFO uwalnia mysz więzioną przez szalonego naukowca. Gryzoń musi przebrnąć przez ogromny zamek i znaleźć części teleportera, którym zdoła z niego uciec. W grze można znaleźć wszystkie atrybuty przyszłych platformówek, ale jak sami wiecie, brak dokładnego sterowania to klęska w tego typu grach.
OCENA:
****

CHEATY:
Kody do leveli:
1................WESTONMARE
2..................FOUNDATION
3..................PANTALOONS
4....................POLYNESIA7
5..................LANDSCAPES
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Chessmaster 3D, The

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Mindscape
Data premiery:
USA Mindscape 1/1996
JAP Altron 11/1996
EUR Mindscape 7/1996
Gatunek: Symulator szachowy
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Pierwszy z programów szachowych, jaki pojawił się na PSX. Dopracowany od strony gry, z wieloma
stopniami trudności, lecz bardzo ubogi od strony graficznej.
OCENA:
******
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Chessmaster II

Obrazek

Wydana: USA
Wydawca: Mindscape
Data premiery:
USAMindscape 9/1999
Gatunek: Strategia
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Nie obsługuje
OPIS:
Firma Mindscape nie zasypia gruszek w popiele starając się stworzyć najlepszy symulator szachowy. I trzeba przyznać, że jest coraz bliżej osiągnięcia celu. Jej najnowszy produkt nie tylko oferuje znakomitą grywalność i wyżyłowane stopnie trudności, ale jeszcze potrafi przyciągnąć ok. 19 rodzajów pionków - od nowoczesnych brył, po wzory antyczne, kilkanaście szachownic - od zwykłego drewna po marmury. Ale to co jest najlepsze, to wyżyłowany najwyższy stopień trudności i opcja Tutorial, gdzie można poćwiczyć pod okiem mistrza.
OCENA:
**********
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Chill

Obrazek

Wydana: EUR
Wydawca: Eidos
Data premiery: EUR Eidos 4/1998
Gatunek: Sportowa
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Analog
OPIS:
Wypuszczona na rynek przez angielskiego giganta jazda na snowboardzie w najdzikszych odmianach nie spełniła oczekiwań graczy. Z najczęstszych zarzutów stawianych tej grze można wymienić brak jakiejkolwiek grywalności i klimatu. Ale grafika była już OK.
OCENA:
****
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Chocobo No Fushigi Dungeon

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Squaresoft
Data premiery:
JAP Square 12/1997
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Prezent pod choinkę dla wszystkich miłośników Final Fantasy. Po równie udanym strategicznym FFT przyszła kolej na kurczakopodobne Chocobosy. Stały się one ulubieńcami japońskich dzieciaków i doczekały się osobnej serii RPG-owych przygód. Dla Europejczyków są one jednak nie do pogrania ze względu na barierę językową, a nie słychać na razie o tym, by konwertowano te gry na angielskie wersje. Dużymi zaletami gry są dobierane losowo labirynty (system podobny jak ten zastosowany w Diablo).
OCENA:
********
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Chocobo No Fushigi Dungeon 2

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Squaresoft
Data premiery:
JAP Square 12/1998
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Dokładnie w rok od wydania pierwszej części przygód Chocobosów gracze japońscy otrzymali jej kontynuację. Rozległy świat lochów i podziemi do eksploracji oraz starych sprawdzonych bohaterów. Podobnie jak w części pierwszej korytarze doczytywane są losowo. Z jednej strony to znakomite rozwiązanie, ale z drugiej przy tego typu rozgrywce czai się kilka niebezpieczeństw. Jeśli postać ginie po zdobyciu ważnego itemu, to nie ma praktycznie szansy na ponowne jego znalezienie.
OCENA:
********
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Chocobo Racing

Obrazek

Wydana: JAP, USA
Wydawca: Squaresoft
Data premiery:
JAP Square 3/1999
USA EASquare 9/1999
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-4
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Po wyeksploatowaniu tematu rolplejowego Square postanowiło wykorzystać bohaterów serii Final Fantasy w zupełnie odmiennym gatunku. Podobnie jak twórcy Crasha, developerzy Square stworzyli wyścigi, w których biorą udział bohaterowie z innych gier. Dużo humoru, świetna grafika w podwyższonej rozdzielczości i niezwykle szybka akcja to największe atuty tej gry. W odróżnieniu od Chocobo Mystery Dungeon nie wymaga znajomości języka japońskiego i nadaje się do importu.
OCENA:
*********

KODY:
Joker Command
D007B120 ????
Maksymalne statystyki w Edit Mode (Select)
D007B120 0100
8008D75A 6363
D007B120 0100
8008D75C 6363
D007B120 0100
3008D75E 0063
Wszystkie korony i klasy
801E9290 FFFF
801E9292 FFFF
Wszystkie nagrania 800E9294 FFFF
800E9296 FFFF
Wszystkie filmiki
801E9298 FFFF
Wszyscy zawodnicy i trasy
801E929C FFFF
300AF04F 0008
Timer = 0:00:00
80030338 2400
799 punktów w Grand Prix Mode
8008C028 0063

CHEATY:
Dodatkowe postacie
Po każdorazowym przejściu gry jednym zawodnikiem uzyskasz dostęp do ukrytych bohaterów. Aby ich uaktywnić, musisz podświetlić zawodnika i wcisnąć następujące przyciski:
:L1: . Po trzecim razie zdobędziesz Cida (w czołgu z Chocobo's Mysterious Dungeon 2)
:L2: . Po czwartym razie Mumbę (Guardian Force z FF8)
:R1: . Po piątym razie Clouda
:R2: . Po szóstym razie Cactuara (Cactus, z serii FF)
:L1: + :L2: . Po siódmym razie Ayę Brea (Parasite Eve)
:R1: + :R2: . Po ósmym razie oryginalnego Chocobosa
:L2: + :R2: . Po dziewiątym razie Highwinda z FF6
:L1: + :R1: . Po dziesiątym razie biegacza
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Choro Q

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Takara
Data premiery:
JAP Takara 3/1996
JAP Takara 12/1996 (platyna)
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Choro Q to seria gier wyścigowych. Do tej pory wydanych zostało siedem części. W niektórych poruszasz się samochodami, w innych samolotami albo łodziami. Wprawdzie seria ta nie jest tak dopracowana, jak GT czy RR, ale ma czym zachwycić. Po pierwsze, niezwykła różnorodność pojazdów (nawet ponad setka) i tras czynią z niej grę o ponad przeciętnej grywalności. Co więcej, możemy w całej serii wybierać pomiędzy kilkoma trybami rozgrywki, takimi jak Story Mode, Arcade, Co-op. W kilku umiejscowiono też dodatkowe subquesty polegające na ratowaniu ludzi, czy niszczeniu obcych obiektów. Grafika dość znośna, aczkolwiek nie porywająca. Najgorzej prezentuje się sterowanie, a zwłaszcza zakręcanie. To nieco obniża ocenę.

W serii wydano następujące tytuły:
Choro Q 2 Takara 2/1997,
Choro Q 3 Takara 2/1998,
Choro Q Jet: Rainbow Wings Takara 2/1998 (samoloty),
Choro Q Marine: Q-Boat Takara 6/1998 (łodzie).
Combat Choro Q Takara 2/1999 (czołgi),
Choro Q Wonderful! Takara 8/1999 (samochody).


OCENA:
********
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

ODPOWIEDZ