Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Encyklopedia gier psx - "D"

kody do gier

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Diablo

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Electronic Arts
Data premiery:
EUR Electronic Arts 4/1998
USA Electronic Arts 3/1998
JAP EA Victor 7/1998
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 12 bloków, Link
OPIS:
Jedna z najsłynniejszych gier RPG przeniesiona z PC-ta na konsolę po bardzo długim oczekiwaniu. Samotny śmiałek wyrusza do piekieł pokonując wielopoziomowe lochy za każdym razem generowane losowo. Doskonale skonstruowany engine gry zachował całą grywalność. Zastosowane sterowanie z klawiszem przełączającym funkcje pozwoliło na uniknięcie zbytniego upraszczania, za co developerom należą się wielkie dzięki. Niestety, jest też i słaby punkt: mroczne lochy nie mają tej jakości graficznej, jakiej można by oczekiwać.
OCENA:
**********

KODY:
Master code
D000E218 0000
Code Protection Breaker
300005F4 0002
Powyższe kody muszą być włączone, by działały pozostałe
Nietykalność
D000E218 0000
800D939G FFFF
Mana
D000E218 0000
800D93B0 FFFF
Distribution Points
D000E2180 000
800D939C FFFF
Złoto
D000E218 0000
80070198 0000
800D93D0 FFFF
D000E218 0000
800D93D2 02FF
Wszystkie czary
D000E218 0000
800D9338 FFFF
D000E218 0000
800D933A FFFF
D000E218 0000
800D933C FFFF
D000E218 0000
80064AC8 0000
D000E218 0000
80064ACA 0000
Wszystkie czary na najwyższym levelu
D000E218 0000
800D92F2 0F0F
D000E218 0000
800D92F4 0F0F
D000E218 0000
800D92F6 0F0F
D000E218 0000
800D92F8 0F0F
D000E218 0000
800D92FA 0F0F
D000E218 0000
800D92FC 0F0F
D000E218 0000
800D92FE 0F0F
D000E218 0000
800D9300 0F0F
D000E218 0000
800D9302 0F0F
D000E218 0000
800D9304 0F0F
D000E218 0000
800D9306 0F0F
D000E218 0000
800D9308 0F0F
D000E218 0000
800D930E 0F0F
D000E218 0000
800D9310 0F0F
D000E218 0000
800D9312 0F0F
By uaktywnić poniższe kody, wejdź do inventory, wybierz "club" i wyjdź z powrotem. Wszystkie wskaźniki pójdą w górę.
AC
D000E218 0000
800DAC18 FFFF
Siła
D000E218 0000
800D937A 00FF
Magia
D000E218 0000
800D937E 00FF
Dexterity
D000E218 0000
800D9382 00FF
Vitality
D000E218 0000
800D9386 00FF
Damage
D000E218 0000
800D93BC 0064
Life
D000E218 0000
800D9396 0002
D000E218 0000
800D939A 0002
Mana
D000E218 0000
800D93AA 0002
D000E218 0000
800D93AE 0002
Magic Protection
D000E218 0000
800D93CD 0064
Fire Protection
D000E218 0000
800D93CE 0064
Lightning Protection
D000E218 0000
800D93CF 0064
lub
Kody dla P1
Nietykalność
800D9354 FFFF
800D9356 0001
Wieczna Mana
800D9368 FFFF
800D936A 0001
Szybkie podnoszenie levelu
800D937A 5FFF
Kupa złota
80070150 0000
800D9388 FFFF
800D938A 02FF
Distribution Points
800D9340 029B
AC
800DABD0 FFFF
Maksymalna siła
800D9332 00FF
Maksymalna magia
800D9336 00FF
Maksymalne Dexterity
800D933A 00FF
Maksymalne Vitality
800D933E 00FF
Maksymalne Damage
800D9374 0064
Maks życia
800D934E 0002
800D9352 0002
Maks Many
800D9362 0002
800D9366 0002
Maksymalna Magic Protection
300D9385 0064
Maksymalna Fire Protection
300D9386 0064
Maksymalna Lightning Protection
300D9387 0064
Wszystkie czary
800D92F0 FFFF
800D92F2 FFFF
800D92F4 FFFF
Wszystkie czary na najwyższym poziomie
800D92AA 0F0F
800D92AC 0F0F
800D92AE 0F0F
800D92B0 0F0F
800D92B2 0F0F
800D92B4 0F0F
800D92B6 0F0F
800D92B8 0F0F
800D92BA 0F0F
800D92BC 0F0F
800D92BE 0F0F
800D92C0 0F0F
800D92C6 0F0F
800D92C8 0F0F
800D92CA 0F0F
Kody dla P2
Nietykalność
800DAD3C FFFF
800DAD3E 0001
Wieczna Mana
800DAD50 FFFF
800DAD52 0001
Szybkie podnoszenie levelu
800DAD62 5FFF
Kupa złota
80070150 0000
800DAD70 FFFF
800DAD72 02FF
Distribution Points
800DAD28 029B
AC
800DC5B8 FFFF
Maks siły
800DAD1A 00FF
Maks magii
800DAD1E 00FF
Maks Dexterity
800DAD22 00FF
Maks Vitality
800DAD26 00FF
Maks Damage
800DAD5C 0064
Maks życia
800DAD36 0002
800DAD3A 0002
Maks Many
800DAD4A 0002
800DAD4E 0002
Maks Magic Protection
300DAD6D 0064
Maks Fire Protection
300DAD6E 0064
Maks Lightning Protection
300DAD6F 0064
Wszystkie czary
800DACD8 FFFF
800DACDA FFFF
800DACDC FFFF
Wszystkie czary na najwyższym poziomie
800DAC92 0F0F
800DAC94 0F0F
800DAC96 0F0F
800DAC98 0F0F
800DAC9A 0F0F
800DAC9C 0F0F
800DAC9E 0F0F
800DACA0 0F0F
800DACA2 0F0F
800DACA4 0F0F
800DACA6 0F0F
800DACA8 0F0F
800DACAE 0F0F
800DACB0 0F0F
800DACB2 0F0F
Joker Command
D00B68B8 ????
Master Code
D000E218 0000
Code Protection Breaker
300005F4 0002
Uwaga
GameShark musi być wyłączony podczas save'owania i loadingu.
Nieskończona ilość złota Gracz 1
d00047ac 0000
800d9388 ffff
d00047ac 0000
8007014c 0000
d00047ac 0000
80070150 0000
Nieskończona ilość złota Gracz 2
d00047ac 0000
800dad70 ffff
d00047ac 0000
8007014c 0000
d00047ac 0000
80070150 0000
Distribution Points P1
d00047ac 0000
800d9340 029b
Distribution Points P2
d00047ac 0000
800dad28 029b

CHEATY:

Kopiowanie przedmiotów.
Jeżeli chcesz skopiować jakiś przedmiot (oprócz pieniędzy), musisz rzucić go na ziemię oraz dodatkowo wyrzuć jakiś inny np. buteleczkę. Musisz również posiadać w plecaku miejsce na nowy item oraz to, co na niego poświęcisz. Teraz podejdź do wyrzuconych przedmiotów tak, byś widział nazwę tego, który chcesz skopiować. Ustaw Controler Setup tak, żeby Inventory było pod :R2: , a przedmioty podnosiło się :q: . Wciśnij :R2: :q: . Pojawi się wtedy Inventory i okno pokazujące, jakie przedmioty możesz podnieść. W Inventory ustaw się na przedmiocie, który chcesz poświęcić, a w oknie przedmiotów do podniesienia na ten do skopiowania wciśnij :x: :q: :v: . Teraz w kieszeni masz kopię przedmiotu, a oryginał leży na ziemi. Uwaga! Na ziemi nie mogą leżeć dwa takie same przedmioty, a jeżeli gracie we dwóch i macie założone te same przedmioty np. Ringi, to przy zachowywaniu stanu postaci jeden z was musi schować je do plecaka.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Die Hard Trilogy

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Fox Interactive
Data premiery:
JAP EA Victor 12/1996
EUR Fox Interactive 11/1996
EUR Fox Interactive 2/1998 (platyna)
USA Fox Interactive 9/1996
Gatunek: Akcja/Strzelanina (pistolet)
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Pistolet, Mysz
OPIS:
Kolejna licencja filmowa. Trzy w jednym. Fox Interactive, podobnie jak w przypadku Aliena postanowił sprzedać swój filmowy przebój w jednym pakiecie. Mamy zatem trzy gry, strzelaninę TPP, strzelaninę pistoletową i rajd samochodowy. Wszystko dobrze przemyślane i wykonane. Prawdziwy hit, który warto polecić.
OCENA:
*********

KODY:
Die Hard Nietykalność
801C9A8E 000C
Niekończąca się amunicja
801C9A92 000F
Smoke Grenades
801C9A94 000F
Nieskończone życia
801D0878 0009
Flash Bang Grenades
801C9A96 000F
Nieograniczony czas dla bomb na Levelu 1
D01CAA7E 0300
801CAA7E 0315
Grenades
801C9A98 000F
Nieograniczony czas dla bomb na Levelu 2 & 3
D01CAD4E 0300
801CAD4E 0315
Nieograniczony czas dla bomb na Levelu 4
D01CB186 0300
801CB186 0315
Die Harder Włącz kody gdy zniknie logo Foxa Rockets
800B4AC0 000F
Grenades
800B4C50 000F
Nieskończone życia
D00B4AB0 0004
800B4AB0 0005
Niekończąca się amunicja
801F6DDA000E
Die Hard With a Vengeance Turbo
800B6FA8 0005
Nielimitowany czas na wszystkich levelach
800B71F8 5638
801D313E0A17
801D72E0 4840
801D73E0 4840
801D74E0 4840
801D75E0 4840
Nieskończone życia
800B6D50 0005
Wszystkie bomby są nieaktywne
D01D0A54 0004
801D0A54 0000
D01D1654 0004
801D1654 0000
D01D1A54 0004
801D1A54 0000
D01D1E54 0004
801D1E54 0000
D01D2254 0004
801D2254 0000
D01D2654 0004
801D2654 0000
Zmiana kamery
800112D0 00??
Liczby do kodu zmiany kamery
05 - Wewnętrzna
06 - Z tyłu
07 - Obrotowa
08 - Helikopter PAL
Poniższe kody nie zostały przetestowane przez firmę Datel.
Die Hard
Niekończące się życia
801D5930 0002
Die Hard 2 - Die Harder
Niekończąca się energia
800B95B0 0005
Niekończąca się amunicja
801FA0F6 000F
Die Hard with a Vengeance
Brak limitu czasu
801D87FC 4E80
Niekończące się życia
800B8154 0003

CHEATY:
Level 2 Reception
ZN1!6HTWZJ!HFGK5N5
W7CX7JZRV!CYHPZRV!C
XHKZRV!CYHPZRVJ

Level 3 Construction
T41X_3_4TD1DP5B9W974
MM6DT74XMLG9T74XM
MGFT74XMLG9T74J

Level 4 Office
Q_1WSX3WQK!CD!6FSS!
M1FFPQ2SC1D5JQ2SC1F
5NQ2SC1D5JQ2S_

Level 5 Maintenance#1
Y41!ZDT3YJMZZY!BPYY
6MW7DY7NZMVH9Y7NZ
MWHFY7NZMVH9Y7NJ

Level 6 Computers #1
F8279HY3FLM6X15K1!T
GNWWHF9P6NVMBF9P6
NWMGF9P6NVMBF9P_

Level 7 Executive #1
74225VHK7WVMWH7GR
VLCLH1X74XMLG9T74X
MLH9Y74XMLG9T74XJ

Level 8 Construction #2
TN1ZN9JCSJ_XL7X5R9N
4WL68TR6XWMGFTR6X
WLG9TR6XWMGFTR6J

Level 9 Office #2
H425H75XGGVRVBXK47
9!L3XH5XRLZCTH5XRL!
CYH5XRLZCTH5XJ

Level 10 Ballroom
3D231ZZ!23CK!8BS_QV9
Q7JZ3DFKQ6SW3DFKQ7
S!3DFKQ6SW3DFJ

Level 11 Maintenance #2
W82GN88TVSCFXW
CM79Q5PRZ!WCFF
PQQVWCFFPRQZWCFF
PQQVWCF_

Level 12 Office #3
942RCHX88Z14NRL3WL4
XLM2D954NLLB9954NL
MBF954NLLB9954J

Level 13 Construction #3
TJ2HGH_DSD1DPZ_VN45
NTLG9TM6DTM6DTM6D
TL68TM6DTM6DTM6_

Level 14 Vault
DX22HW5SGZPQ7_Z5NG
QZGSM2DYMQGTW7DY
MQGSW3DYMQGTW7D
YMJ

Level 15 Computers #2
DX21PND98VGP_4ZB1Q
DYGNLLBYCPGPVRBY
CPGNVMBYCPGPVRBY CJ

Level 16 Executive #2
XJ2BXT9SZXPG5DJ6S_Z6
9SH1XMLG9T74XMLG9S
7_XML9GT74XML_

Level 17 Office #4
RS2GX9C5P9SCJS3X65L
MYGYWRV!CYHPZRV!C
YGPVRV!CYHPZRV!_

Level 18 Maintenance #3
FS237Z5NHGKQR871JV7
ZXVWCFTR6XWMGFTR
6XVNBFTR6XWMGFTR_

Level 19 Computers #3
B42 RJ498VGPC7S8DVX
Y2P2NB58P2NBKB58P2P
BPB58P2NBKB58J

Zmiana levelu
:d: :o: :l: :q: :up: :q: :l:
Nietykalność
:r: :up: :d: :q:
Niekończąca się amunicja
:r: :up: :d: :d: :q: :r:
50 granatów
:r: :q: :d: :o:
Skeleton mode
:v: x 10. :r: x 4
Zmienione sterowanie
:r: :q: :v: :r:
Silly mode
:d: :o: :o: :d: :v: :d:
Grubasy
:r: :q: :q: :d:
Koordynaty
:l: :o: :d: :q:
Szybka mowa
:d: :q: :q: :r:
Rośliny krzyczą
:o: :o: :q: :q: :r:
Trupy latają
:d: :q: :v: :d:

DIE HARD 2
Level 2 New Wing
14_JJ2JB144JL289144JB__
F1_4JLKT3GS9_L3
8F144J L289144J

Level 3 Tunnel
SS_XHKG5SW3DFKQ6S
W3FIQQ1SM3DDQRNC
CVDFJQ2SW3DFKQ6SW3

Level 4 Runway
F416QVMBF5NQLVC9F5
NNSLCCHF9NQM1W6TD
P6LWCFF5NQLVC9F5NJ

Level 5 Plane Interior
N_V38Y3N2JB185_N2J95
5Y1NLJB_1L4Q7TV1954N
2JB185_N2J_

Level 6 Church
8N_N8KL68P2NBKB58P2
RQ!L5812NB698681NBJB
18P2NBKB58P2J

Level 7 Snowmobile Chase
8D142J2_8F1N6JV38F1JJ3
B_8P1N7BGCBSV46KV78
F1N6JV38F1J

Level 8 Plane Intercept
N_1B58Y3N2JB185_N2JH
HXP2NZJB_76LXXNV195
4N2JB185_N2J_

Nietykalność
:d: :v: :r: :q:
Wybór broni/edytor map
:r: :up: :d: :q:
Maximum specjali Fergus mode
:o: :d: :d: :q: :x: :q:
Dziwni przeciwnicy
:l: :v: :r: :d:
Skeleton mode
:d: :q: :v: :d:

DIE HARD WITH A VENGEANCE
Level 1 central Park
XJ1GFT!7XMLG9T74XM
LD3K72XILG82RC8VMZ
KSHHXWQZWM7GVHSJ

Level 2 Chinatown #1
T81XMLG9TC5DPLQBTC
5G!VQDT75DN965F24Y7
QQ7TW1X6CK5JV6J

Level 3 Downtown #1
ZS 1 ! C YHPZWWH
FYRQZWWF7PRJZR
WHD67TBLVY7QRTZ3!!!
BK!_2BJ

Level 4 Central Park #2
KS28P3DFKV78Y3NGKV
7BRCN8KQ78XS415M6V
CC4 K63SGSJDFD2J

Level 5 Chinatown §2
Z41!5XRLZ7S!3XHKZ7SY
9NHRZCS!27!ZBGTD7LR
J!7XHK!CVWFG_

Level 6 Urban #2
!81!MZHT!CYHPZRV!CY
F!QRX!7YHN57PC2XX9M
HTZ3T!7VPFC4H_

Level 7 Downtown #2
5422VBKB54NLLB9954NJ
S29H58NLMKT6KFP6VT1
C48J2198NRN6J

Level 8 Aquaduct #1
S82DFJG1 SC1D5JQ2SC1G
HSQ4S71D4C6FD2_SM_6
7TW5XQ4QGC62_

Level 9 Wharf
7N23LHKZ7NZMVH9Y7N
ZKJ79W7SZMWNTLMY!6
ST9T6V38MH9T9RJ

Level 10 Aquaduct #2
8J24_KV78K248K248K262
T228Y249BLCXS3K66L39
96NV535LHKJ

Level Końcowy Simon Gruber
9N24LMLG9P6NVMBF9P
6QJWBC9T6NW8V2YX72
L82C89248C9MQZN_

Brak limitu czasu/zmiana levelu
:r: :up: :d: :q:
Niekończące się życia
:l: :o: :up: :d: :q: :r:
Niekończące się turbo
:o: :o: :q: :q: :d: :d: :x: :x:
Niekończące się Superturbo
:o: :r: :d: :q: :v: :l:
Wielki samochód
:l: :v: :l: :d:
Dodatkowa kamera
:d: :o: :d: :o:
Flat shade mode
:d: :up: :l: :l: :d: :up: :l: :l: :d: :up: :l: :l:
Fergus mode
:o: :d: :d: :v: :x: :q:
Zwolnione tempo akcji
:l: :up: :l: :l: :q: :d:
Odd mode
:o: :d: :d: :q: :r:
Dziwne budynki
:r: :q: :l: :v: :x: :q: :d:
Car hanger
:r: :o: :l: :l: :q: :d:
Zachmurzone niebo
:d: :q: :v: :d: :q: :q: :v:
X-files mode
:r: :q: :v: :d: :x: :x: :x:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Die Hard Trilogy 2

Obrazek

Wydawca: Fox Interacive
Data premiery:
Marzec 31, 2000
Gatunek: Przygodowa / strzelanina (pistolet) / wyścigi
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, pistolet, mysz, kierownica
OPIS:
John Maclaine powrócił, i to w najlepszej formie. Tym razem celem jego podróży będzie Las Vegas. Podobnie jak w pierwszej trylogii będziemy mieli do czynienia z trzema odmiennymi typami rozgrywki, ale tym razem będą się one zmieniały z levelu na level w Story Mode. Arcade pozostanie w starym stylu. Poprawiona grafika, styl gry przypominający bardziej Syphon Filter w części TPP, Time Crisis w shooterze i Driver w wyścigu po mieście. Bajeczna zapowiedź.
OCENA:
**********

CHEATY:

pauzujemy grę i naciskamy:

autodoładowanie:
:q: :q: :v: :v: :o: :o:

noc dynioglowych:
:R1: :R1: :L1: :L1: :v: :v:

totalne doładowanie:
:q: :q: :L1: :L1: :R1: :R1:

inna perspektywa:
:o: :v: :v: :q:

magazynek bez dna
:L1: :L1: :R1: :R1: :o: :o:

odporność na ciosy:
:v: :v: :o: :o: :L1: :L2:

szkieletor:
:o: :q: :v: :v: :q: :o:

wszystkie bronie:
:q: :q: :o: :o: :L1: :L1:

automatyczne przeładowanie:
:q: :q: :v: :v: :o: :o:

wolne rakiety:
:L1: :R1: :R1: :L1: :v: :q:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Dino Crisis

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Capcom
Data premiery:
JAP Capcom 7/1/1999
USA Capcom 11/1999
EUR Capcom 12/1999
Gatunek: Survival Horror
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Znakomity horror wykorzystujący sprawdzony engine Resident Evila i tematykę Parku Jurajskiego. Grupa komandosów udaje się na wyspę Ibisów, by sprowadzić profesora Kirka. Na miejscu odkrywają, iż prace prowadzone w tajnym ośrodku mają na celu wynalezienie nowej broni, przy okazji tworzenia której sprowadzono do naszego wymiaru stada krwiożerczych dinozaurów.
OCENA:
**********

KODY:
USA
Kod główny wersja 1
(musi być włączony)
D0029588 0005
8002958A 1000
Kod główny wersja 2 (jeśli nie działa kod pierwszy, musisz włączyć ten)
D014957C 023A
8014957E 1000
Joker Command
D00B1418 ????
Nietykalność
800B9574 04B0
Masz wszystkie mapy
800C15D0 FFFF
800C15D2 FFFF
800C15D4 FFFF
800C15D6 FFFF
800C15D8 FFFF
800C15DA FFFF
Masz wszystkie bronie (Regina)
800C15A8 FFFF
Masz wszystkie itemy (Regina)
800C15A4FFFF
800C15A6 FFFF
800C15AC FFFF
800C15AE FFFF
800C15B0 FFFF
800C15B2 FFFF
800C15B4 FFFF
800C15B6 FFFF
800C15B8 FFFF
800C15BA FFFF
800C15BC FFFF
Pierwsze zakończenie (Select) [Nota]
D00B1418 0100
800B7A48 000A
D00B1418 0100
300B7A5B 0000
Drugie zakończenie (Select) [Nota]
D00B1418 0100
800B7A48 000A
D00B1418 0100
300B7A5B 0001
Trzecie zakończenie (Select) [Nota]
D00B1418 0100
800B7A48 000A
D00B1418 0100
300B7A5B 0002
Turbo ( :x: )
D00B1418 0040
800B94A0 0100
Sejwujesz wszędzie ( :L1: i :L2: )
D00B1418 0005
800B7A48 0007
Mała Regina
800B9500 0500
800B9504 0500
800B9508 0600
Regina gigant
800B9500 1F00
800B9504 1F00
800B9508 1F00
Niekończąca się amunicja i przedmioty
8006AC06 2400
Inne kostiumy
D00C1CF4 0001
800C1CF4 000F
D00C7C42 0003
800C7C42 0503
Extra Missions ( :R1: + :R2: w Main Menu)
D00B1418 000A
800C7C42 0403
Brak limitu czasu
800480CA 2400
Czas = 0:00:00
800C14C4 0000
800C14C6 0000
0 kontynuacji
300C14CA0005
Nie musisz save'ować
300C14C3 0000
Mnóstwo wtyczek do skrzyń po znalezieniu pierwszej
800C1B00 00FF
Modyfikator skrzyń
Slot 1
300C1744 00??
Slot 2
300C1748 00??
Slot 3
300C174C 00??
Slot 4
300C1750 00??
Slot 5
300C1754 00??
Slot 6
300C1758 00??
Slot 7
3O0C175C00??
Slot 8
300C1760 00??
Slot 9
300C1764 00??
Slot 10
300C1768 00??
Kody Max Item Box
Slot 1
300C1745 00FF
Slot 2
300C1749 00FF
Slot 3
300C174D 00FF
Slot 4
300C1751 00FF
Slot 5
300C1755 00FF
Slot 6
300C1759 00FF
Slot 7
30OC175D 00FF
Slot 8
300C1761 00FF
Slot 9
300C1765 00FF
Slot 10
300C1769 00FF
Modyfikator Max Item Box
Slot 1
800C1744 FF??
Slot 2
800C1748 FF??
Slot 3
800C174C FF??
Slot 4
800C1750 FF??
Slot 5
800C1754 FF??
Slot 6
80OC1758 FF??
Slot 7
800C175C FF??
Slot 8
800C1760 FF??
Slot 9
800C1764 FF??
Slot 10
800C1768 FF??
Modyfikator przedmiotów
01 - Shotgun
02 - Shotgun Custom
03 - Shotgun + Stock
04 - SG Custom + Stock
05 - Handgun
06 - Handgun + Sight
07 - Handgun Custom
08 - HG Custom + Sight
09 - Grenade Gun
0A - GG Custom
0B - Shotgun Parts
0C - Shotgun Stocks
0D - Handgun Sights
0E - Handgun Slides
0F - GG Parts
10 - SG Bullets
11 - Slag Bullets
12 - An. Dart S
13 - An. Dart M
14 - An. Dart L
15 - Poison Dart
16 - 9mm Parabellum
17 - 40S&W Bullets
18 - Grenade Bullets
19 - Heat Bullets
1A - Infinite Grenades
1B - Hemostat
1C - Med. Pak S
1D - ¦ Med. Pak M
1E - Med. Pak L
1F - Resuscitation
20 - An. Aid
21 - Recovery Aid
22 - Intensifier
23 - Multiplier
Nota: Nie skipuj filmików JAP
Kod główny
(musi być włączony)
D0021480 61DE
8002147A1000
Kod główny - druga wersja (musi być włączony)
D014957E 1040
8014957E 1000
Nietykalność
800AE1DC04B0
Niekończące się itemy w slocie numer 1 ( :L1: i :L2: )
D00B71B8 0005
300B6535 0060
Niekończące się kemy w slocie numer 2 ( :L1: i :L2: )
D00B71B8 0005
300B6539 0060
Niekończące się itemy w slocie numer 3 ( :L1: i :L2: )
D00B71B8 0005
300B653D 0060
Niekończące się itemy w slocie numer 4 ( :L1: i :L2: )
D00B71B8 0005
300B6541 0060
Niekończące się itemy w slocie numer 5 ( :L1: i :L2: )
D00B71B8 0005
300B6545 0060
Niekończące się itemy w slocie numer 6 ( :L1: i :L2: )
D00B71B8 0005
300B6549 0060
Niekończące się itemy w slocie numer 7 ( :L1: i :L2: )
D00B71B8 0005
300B654D 0060
Niekończące się itemy w slocie numer 8 ( :L1: i :L2: )
D00B71B8 0005
300B6551 0060
Niekończące się itemy w slocie numer 9 ( :L1: i :L2: )
D00B71B8 0005
300B6555 0060
Niekończące się itemy w slocie numer 10 ( :L1: i :L2: )
D00B71B8 0005
300B6559 0060
Wszystkie mapy
B0060002 00000000
800B6238 FFFF
Save'owanie w każdym miejscu ( :select: + :L1: )
D00B71B8 0104
800AC6B0 0007
Nowa gra
D00BC8A2 0003
800BC8A2 0503
D00B695C 0001
800B695C 000F
Poruszasz się szybciej (naciśnij :x: )
D00B71B8 0040
800AE108 0100
Turbo Shooting
D0049208 0007
80049208 0001
Niekończąca się amunicja
D0062708 0000
80062708 2821
Wszystkie bronie ( :select: + :L2: )
D00B71B8 0101
800B6210 07FE
Amunicja do każdej broni
B0050002 00000000
800BAEFE 0008
Pierwsze zakończenie ( :select: + :L2: )
D00B71B8 0101
800AC6B0 000A
D00B71B8 0101
300AC6C3 0000
Drugie zakończenie ( :select: + :R2: )
D00B71B8 0102
800AC6B0 000A
D00B71B8 0102
300AC6C3 0001
Trzecie zakończenie ( :select: + :L2: + :R2: )
D00B71B8 0103
800AC6B0 000A
D00B71B8 0103
300AC6C3 0002
Brak limitu czasu w Secret Mode
(Operation Wipe Out)
Misja 1
800B696C 2330
Misja 2
800B6970 1C2C
Misja 3
800B6974 1520
Czas zakończenia = 00.00
800B612C 0000
800B612E 0000
Continue = 0
300B6132 001E
Ilość save'ów = 0
300B612B 0000
Minipostacie
800AE168 0500
800AE16C 0500
800AE170 0600
Wielkie postacie
800AE168 4000
800AE16C 4000
800AE170 4000
Zmiana koloru
300AE174 00??
300AE175 00??
300AE176 00??
Wpisz liczby zamiast znaków zapytania

CHEATY:
Niekończąca się amunicja
Musisz ukończyć grę trzy razy, tak by odkryć wszystkie trzy zakończenia. Regina zdobędzie granatnik i niekończącą się amunicję. Operacja Wipeout
Po ukończeniu gry z czasem poniżej 5 godzin zyskasz dostęp do nowej opcji w Menu. Są to trzy misje do przejścia na czas, podczas których wykonujesz określone zadania.

Szyfry do sejfów (wersja japońska)
0426 - Sejf na parterze w pokoju z save'em
8159 - Sejf w pokoju na piętrze
705037 - Biuro Kirka, odwrócenie Leo i Sol 7248 - Pokój z komorą gazową
1218 - Stabilizer Design Room
367204 - Sala z częściami do Stabilizera
0367 i 0204 - Stabilizer & Initializer Assembly Room

Kody do drzwi DDK
HEAD
NEWCOMER
LABORATORY
ENERGY
WATERWAY
STABILIZER
DOCTORKIRK
Numery rejestracyjne
Paul Baker - 58104
Mark Doyle - 57036
Dr. Kirk - 31415
Nie zapomnij zebrać odcisków palców.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Discworld

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Psygnosis
Data premiery:
USA Psygnosis 11/1995
EUR Psygnosis 10/1995
JAP Media Ent. 7/1996
Gatunek: Przygodówka
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 8 bloków, mysz
OPIS:
Oparta na powieści znanego angielskiego fantasty Terry'ego Pratchetta przygodówka przeznaczona jest dla młodszych odbiorców i miłośników świata Dysku wykreowanego w serii książek. Ta przepełniona humorem opowieść o czarnoksiężniku Rincewindzie, który jest nieudacznikiem, w znakomitej, przypominającej film animowany grafice, jest godna polecenia każdemu, kto nie ma problemów z językiem angielskim, bo dialogów w tej grze jest mnóstwo.
OCENA:
********
CHEATY:
Jak ukraść lokówkę u fryzjera
Pogadaj z urwisem stojącym na rynku, a da ci kieszonkowego złodzieja. Idź do fryzjera, załóż na rękę item, porozmawiaj z fryzjerem i bez trudu ukradniesz lokówkę z kieszeni.
Imp
Złapiesz go, gdy na robaka założysz linkę i puścisz go jako przynętę, do dziury na zewnątrz domu alchemika.
Złoty pas
Weź ośmiornicę, zwiąż ją sznurkiem, wrzuć do ubikacji dodając kremu od czarownicy. Dodaj do kawioru rybaka śliwek, ten natychmiast uda się za potrzebą i pas jest twój.
Świątynia Offlera
Na Bagaż załóż smycz, a sobie zawiąż oczy chustką zdjętą z wieszaka, i możesz wejść.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

DiscworId II

Obrazek

Wydana: USA, EUR
Wydawca: Psygnosis
Data premiery:
EUR Psygnosis 11/1997
USA Psygnosis 9/24/1997
Gatunek: Przygodówka
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 2 bloki, mysz
OPIS:
Przeniesienie na konsolę niesamowitej, fantastycznej opowieści znanego pisarza Terry'ego Pratchetta. Towarzyszysz Rincewindowi, czarnoksiężnikowi nieudacznikowi w poszukiwaniu Śmierci, która udała się w niewiadomym kierunku.
Świetna animacja, wiele humoru i mnóstwo zagadek. Obok Broken Sword i Blazing Dragons jedna z najlepszych przygodówek dla młodszych graczy, o ile znają język angielski.
OCENA:
********

CHEATY:
Kogut
Nakarm go popcornem umoczonym w piwie, potem idź do Shades i otrzeźwij go kawą z kociołka żebraków.
Smród impa
Buty zdobyte przy pomocy magnesu włóż do Genie Bottle, tej którą dostałeś od Mrs. Cakea za ektoplazmę i użyj jej na zapachu żebraka w Shades.
Wosk
Daj pszczelarzowi broszurkę o filmach, użyj chili na kwiatach, na głowę włóż halkę z manekina Mrs Cake, zapal kadzidełko i zastosuj je na pszczołach.
Las elfów
Weź kostium konia od karlicy w Holy Wood, do niego przyklej trąbkę i namów bibliotekarza, aby się przebrał.
Kosiarka
Do otrzymanego od Susan wózka przymocuj kosę i wyjedź na pole.
Królowa elfów
Od Dribblera weź pęcherz, napełnij go wodą i zatrzymaj przy sobie, od wiedźmy weź miotłę, (zapytaj o kruka) i użyj jej na wieży.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Discworld Noir

Obrazek

Wydawca: Psygnosis
Data premiery: 12 31, 1999
Gatunek: Przygodówka
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 2 bloki, mysz
OPIS:
Kontynuacja przygodówek opartych na powieściowym cyklu Terry Pratchetta. Świat ten sam, co w poprzednich grach serii, ale tym razem mamy do czynienia z nieco inną konwencją, zarówno plastyczną, jak i fabularną. Po pierwsze to już nie animacja jak poprzednio, ale pseudotrójwymiarowe renderowane tła przypominające The City of Lost Childrens. W akcji też dramatyczny zwrot. Gracz wciela się w prywatnego detektywa, który prowadzi serię dochodzeń poszukując ukrytych w Ankh-Morph artefaktów. Nadal świetny klimat i dużo humoru. Nie tylko dla miłośników serii.
OCENA:
*********
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Disrupter

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Interplay
Data premiery:
JAP Interplay 4/1997
USA Universal Int. 11/1996
EUR Interplay 12/1996
Gatunek: Strzelanina (FPP)
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Klon Dooma. Komandos wysłany w kosmos z pakietem misji przeciw obcej cywilizacji. Ciekawym elementem było zastosowanie typowego dla RPG-ów systemu podnoszenia sprawności bohatera, który z każdą misją zdobywał doświadczenie i nowe zdolności ataku siłami psychiki. Jedno z najlepszych naśladownictw Dooma. Kilkanaście zróżnicowanych leveli. Dobra, oryginalna grafika.
OCENA:
********

KODY:
Wersja niemiecka
Nietykalność
80077BA8 00C8
Siły PSI
80077BB0 00C8
Amunicja HiFreq Phase Guns
80056F70 0032
Amunicja do Lock On Gun
80056F78 000A Zodiac
80077660 007D
Plasma Lance
8007765C 0001
Wersja angielska
Amunicja 18mm
80056A9403E7
18mm Auto
800770FE0001
Amunicja do blastera
8007710C0001
AM Cyclone
800771100001
Nieśmiertelność
8007766003E7
Lock-On Cannon
800771080001
Phase Ammo
80056A9803E7
Phase Repeater
800771040001
Phase Rifle
800771000001
Plasma
800771180001
Rapid Fire
800776800000
Zodiac
800771140001
lub
Nietykalność
80077988 01F4
Niewyczerpane siły PSI
80077990 0028
Amunicja do 18MM Guns
80056D5C 0014
Amunicja do Phase Guns
80056D60 0014
HiFreq amunicja do Phase Guns
800567D4 0014
Amunicja do AM Blaster Guns
80056D70 0014
Amunicja do Lock On Gun
80056D68 0014
18 mm Automatic
80077424 0001
Phase Rifle
8007742A 0001
Phase Repeator
8007742C 0001
Lock-On Cannon
80077430 0001
AM Blaster
80077434 0001
AM Cyclone
80077438 0001
Zodiac
8007743C 0001
Plasma Lance
80077440 0001
Rapid Fire
800779A8 0000

CHEATY:
Wszystkie bronie
Wciśnij :select: , wejdź na mapy, wciśnij :L1: i następującą kombinację:

:q: :v: :q: :q: :o: :q: :o: :v:
Amunicja
Wciśnij :select: wejdź do mapy, wciśnij :L1: i następującą kombinację:

:x: :q: :v: :v: :x: :o: :v: :x:
Nieśmiertelność
Wciśnij :select: wejdź do mapy, wciśnij :L1: i następującą kombinację:

:v: :x: :x: :o: :x: :v: :q: :q:
Max energii życiowej
Wciśnij Select wejdź do mapy, wciśnij :L1: i następującą kombinację:

:o: :o: :q: :o: :v: :x: :x: :o:

KODY DO LEVELI EASY
LEVEL 2
:q: :q: :v: :x: :o: :o: :v: :x: :x: :o: :x: :x:
LEVEL 3
:x: :v: :o: :v: :x: :x: :v: :o: :o: :q: :o: :o:
LEVEL 4
:v: :x: :o: :x: :v: :q: :o: :o: :x: :v: :v: :q:
LEVEL 5
:o: :q: :o: :v: :o: :x: :x: :x: :x: :o: :q: :o:
LEVEL 6
:x: :q: :o: :o: :x: :v: :x: :o: :o: :x: :o: :q:
LEVEL 7
:x: :x: :v: :o: :o: :x: :v: :v: :o: :q: :x: :o:
LEVEL 8
:v: :o: :x: :o: :x: :v: :o: :q: :v: :x: :q: :x:
LEVEL 9
:v: :x: :x: :q: :v: :o: :o: :q: :x: :o: :x: :v:
LEVEL 10
:v: :q: :x: :v: :q: :q: :v: :x: :o: :o: :o: :x:
LEVEL 11
:v: :x: :v: :v: :x: :x: :o: :o: :x: :v: :v: :o:
LEVEL 12
:x: :v: :q: :v: :q: :x: :o: :q: :v::o: :x: :q:
LEVEL 13
:v: :x: :o: :v: :v: :o: :x: :o: :q: :x: :v: :v:
HARD
LEVEL 2
:x: :q: :v: :x: :o: :o: :v: :x: :v: :o: :x: :x:
LEVEL 3
:x::o: :q: :v: :x: :x: :v: :o: :o: :q: :o: :o:
LEVEL 4
:v: :x: :o: :v: :o: :o: :v: :x: :v: :v: :q:
LEVEL 5
:o: :q: :o: :o: :q: :x: :x: :x: :x: :o: :q: :o:
LEVEL 6
:x: :o: :o: :x: :x: :v: :x: :o: :o: :v: :o: :q:
LEVEL 7
:x: :x: :v: :o: :o: :q: :v: :o: :q: :x: :x: :o:
LEVEL 8
:v: :o: :x: :v: :v: :v: :q: :v: :x: :q: :x:
LEVEL 9
:v: :x: :x: :x: :o: :o: :o: :q: :q: :q: :x: :q:
LEVEL 10
:x: :q: :v: :v: :v: :q: :v: :q: :o: :q: :o: :x:
LEVEL 11
:v: :o: :v: :v: :x: :q: :q: :o: :x: :v: :v: :o:
LEVEL 12
:x: :v: :q: :v: :q: :x: :o: :o: :v: :v: :x: :q:
LEVEL 13
:v: :x: :o: :v: :v: :o: :q: :q: :q: :x: :v: :v:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Diver's Dream

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Konami
Data premiery:
EUR Konami 8/1999
USA Konami 10/1999 jako G-Shock
JAP Konami 9/1998 jako Dolphins Dream
Gatunek: Przygodowa 3D
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Gracz wciela się w nurka, który poszukuje starożytnych wraków. Tym razem trafia na zatopiony statek pasażerski o nazwie Gigantic Matilda. Akcja polega na nurkowaniu w poszukiwaniu tego wraku w wielu miejscach i rozwiązywaniu podwodnych zagadek mających doprowadzić nurka do celu. Zastosowany w grze engine jest jednym z najwierniejszych, jakie do tej pory zrobiono, co potwierdzają sami nurkowie. Grafika jest dopracowana i oddaje w pełni uczucie pobytu pod wodą. Zastosowano też ciekawe rozwiązania menedżerskie. Za zdobyte we wrakach skarby można kupować coraz lepszy sprzęt.
OCENA:
*********
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Doom

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: GT Interactive
Data premiery:
USA Williams 11/16/1995
EUR GT Interactive 12/1995
EUR GT Interactive 1/1999 (platyna)
JAP Soft Bank 4/1996
Gatunek: Strzelanina (FPP)
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Link
OPIS:
Gra legenda. Pierwsza strzelanina z widokiem FPP, czyli z oczu bohatera. Do dzisiaj nie udało się wytworzyć równie ponurej i wciągającej atmosfery, jaka towarzyszy przebijaniu się przez labirynty pełne potworów z piekła rodem. Zwłaszcza na najwyższych stopniach trudności. Wydanie zawiera dwie pełne gry Ultimate Doom i Doom 2.
OCENA:
**********

KODY:
BFG
800a887c0001
Blue Key
800a88380001
Chaingun
800a88700001
Chainsaw
800a88800001
Double-Barrel Shotgun
800a886c0001
Mapa
800a882c0001
Plasma Rifle
800a88780001
Red Key
800a88340001
Rocket Launcher
800a88740001
Shotgun
800a88680001
Yellow Key
800a883c0001
Niewidzialność
800a881c0001
Niewidzialność
800a88140001
Niewidzialność
800a88100064
Mega Rapid Fire
800a88e00001
Nielimitowane kule
800a88840064
Nielimitowana Plasma
800a888c0064
Nielimitowane rakiety
800a88900064
Shotgun Shells
800a88880064
Wszystkie rodzaje broni
500007040000
GameShark wersja 2.2 lub wyżej
800a88680001
Nieskończona ilość amunicji
500004040000
800a88840064
lub
Nietykalność
800A8888 0001
800A8880 00C7
800A887C 0064
Mega Rapid Fire!
800A894C 0001
Niekończąca się amunicja
800A88F0 0064
Niekończąca się amunicja do shotguna
800A88F4 0064
Niekończące się rakiety
800A88FC 0064
Niekończąca się plasma
800A88F8 0064
Shotgun
800A88D4 0001
Double-Barrel Shotgun
800A88D8 0001
Chaingun
800A88DC 0001
Rocket launcher
800A88E0 0001
Plasma rifle
800A88E4 0001
Bfg
800A88E8 0001
Chainsaw
800A88EC 0001
Red key
800A88A0 0001
Blue key
800A88A4 0001
Yellow key
800A88A8 0001
Night vision
800A889C 0001
Mapa levelu
800A8898 0001

CHEATY;

Ultimate Doom
Pełne uzbrojenie i amunicja
Spauzuj grę i naciśnij
:x: :v: :L1: :up: :d: :R2: :l: :l:
Niewidzialność
Spauzuj grę i naciśnij
:d: :L2: :q: :R1: :r: :L1: :l: :o:
Zmiana levelu
Spauzuj grę i naciśnij
:r: :l: :R2: :R1: :v: :L1: :o: :x:
Promienie X
Spauzuj grę i naciśnij
:L1: :R2: :L2: :R1: :r: :v: :x: :r:
Wszystkie mapy i przedmioty
Spauzuj grę i naciśnij
:v: :v: :L2: :R2: :L2: :R2: :R1: :o:
Wszystkie mapy
Spauzuj grę i naciśnij
:v: :v: :L2: :R2: :L2: :R2: :R1: :q:
Kody do leveli
Level 02 Plant
CR13WDD3DB
Level 03 Toxin Refinery
3JJCMK8W64
Level 04 Command Control
03LTJOY!02
Level 05 Phobos Lab
H33!1HFTHK
Level 06 Central Processing
04MSKZX9Z1
Level 07 Computer Station
YTTLCXXLXV
Level 08 Phobos Anomaly
09SMBY04YW
Level 09 Deimos Anomaly
7KKBLD7V53
Level 10 Containment Area
FM4217GSGJ
Level 11 Refinery
H!!3WDGLDB
Level 12 Deimos Lab
07QPDW26WY
Level 13 Command Center
WTXQ9C3W12
Level 14 Halls Of The Damned
RBR4G!LDLN
Level 15 Spavning Vats
WTXQ9C3W11
Level 16 Hell Gate
548C7DFWYX
Level 17 HeU Keep
JOC89DZPQS
Level 18 Pandemonium
JGB9CT0NRT
Level 19 House Of Pain
9QLTKR0!02
Level 20 Unholy Cathedral
78M63QX921
Level 21 Mt. Erebus
S!61FHVQJG
Level 22 Limbo
33QHFTT6WY
Level 23 Tower Of Babel
VBGQPJ!Y46
Level 24 Hell Beneath
ZYKTLW7V53
Level 25 Perfect Hatred
0DJSM4HW64
Level 26 Sever The Wicked
LS5YPTCRKH
Level 27 Untruly Evil
ZDJSMVRW64
Level 28 Unto The Cruel
1YKTX4QV53
Level 29 Twilight Descends
XKF6R8LZ97
Level 30 Threshold Of Pain
DJX07Q4HTR Doom 2
Peine Uzbrojenie I Amunicja
Spauzuj grę i naciśnij
:x: :v: :L1: :up: :d: :R2: :l: :l:
Niewidzialność
Spauzuj grę i naciśnij
:d: :L2: :q: :R1: :r: :L1: :l: :o:
Zmiana levelu
Spauzuj grę i naciśnij
:r: :l: :R2: :R1: :v: :L1: :o: :x:
Promienie X
Spauzuj grę i naciśnij
:L1: :R2: :L2: :R1: :r: :v: :x: :r:
Wszystkie mapy i obiekty
Spauzuj grę i naciśnij
:v: :v: :L2: :R2: :L2: :R2: :R1: :o:
Wszystkie mapy
Spauzuj grę i naciśnij
:v: :v: :L2: :R2: :L2: :R2: :R1: :q:
Kody do leveli
Level 31 Entryway
C0W1!QNJQS
Level 32 Underhalls
VM!3V1D3DB
Level 33 The Gauntlet
W394W2DMFC
Level 34 The Focus
ZQ58ZKJRKH
Level 35 The Waste Tunnels
Z758ZKJ8KH
Level 36 The Crusher
5C2V3DQBNL
Level 37 Dead Simple
NCKBLX7V53
Level 38 Tricks And Traps
1Q580FCRKH
Level 39 The Pit
HTMSKZZ9Z1
Level 40 Refueling Base
WS58ZKCRKH
Level 41 O Of Destruction
CSNRG2W820
Level 42 The Factory
WT670JBQJG
Level 43 The Inmost Dens
DQLTJ1Y!02
Level 44 The Suburbs
2N94VFFMFC
Level 45 Tenements
CQLTJ0Y!02
Level 46 The Courtyard
WR492GDSGJ
Level 47 The Citadel
PFFGXH3777
Level 48 Nirvana
JWCJV2X479
Level 49 The Catacombs
CJJTM35964
Level 50 Barrels Of Fun
M!T174XZXV
Level 51 Bloodfalls
5770MX2CDF
Level 52 The Abandoned
YJLW3PPCPM
Level 53 Monster Condo
DKKBLM58J3
Level 54 Redemption Denied
7L3!266DJK
Dodatkowe poziomy
Level 55 Fortress Of Mystery
CKHDP33X35
Level 56 The Military Base
OJ1W3PRCPM
Level 57 The Marshes
WVX07TT0TR
Level 58 The Mansion
XDV29SRKRT
Level 59 Club Doom
644YL1Q9GJ
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Double Dragon

Obrazek

Wydana: JAP, USA
Wydawca: Imperial
Data premiery:
USA Imperial 4/1996
JAP Urban Plant 4/1996
Gatunek: Bijatyka 2D
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Jedno z raczej nieudanych naśladownictw dwuwymiarowej serii bijatyk Street Fighter. Nie pomogło nawet sfilmowanie gry z Markiem Dacascosem i Allysą Milano. W tej grze nie ma po prostu nic, co by ją wyróżniało. Poza tym w Street Fighterze jest to samo, a nawet lepsze.
OCENA:
****

CHEATY:
Ukryte postacie
W galerii postaci skieruj kursor na Billy'ego, poczekaj 3 sekundy, przejdź do Marian, poczekaj 3 sekundy, przejdź do Chung Fu, poczekaj 3 sekundy, przejdź do Jimmiego, poczekaj 3 sekundy - masz Shuko i Duke'a.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Dragon Ball Z

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Bandai
Data premiery:
JAP Bandai 9/1997
JAP Bandai 7/1998 (platyna)
EUR Bandai 11/1997
Gatunek: Bijatyka 3D
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Seria gier opartych na znanej w Japonii mandze. Bijatyka 3D w dość miernym wykonaniu, przeznaczona w zasadzie dla miłośników serii animowanych filmów z tymi samymi bohaterami. Graficznie poprawna, ale zbyt skomplikowane sterowanie powoduje, że walka staje się utrapieniem. W tym gatunku znajdzie się kilka o wiele lepszych tytułów.
OCENA:
****

KODY:
Nieśmiertelność P1
800728400188
Nieskończona siła P1
800728400188
8007284200c4
Nieśmiertelność P2
800728bc0188
Nieskończona siła P2
800728be00c4
Brak energii P1
800728400000
Brak energii P2
800728bc0000 lub
Nietykalność
800A6D54 0190
800BB2F8 0190
Pełna energia
800A80F4 0200
800BB2FA 0200

CHEATY:

Uaktywnienie 5-ciu ukrytych postaci
Na screenie tytułowym wciśnij
:up: :v: :d: :x: :l: :L1: :r: :R1:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Dragon Heart

Obrazek

Wydana: USA, EUR
Wydawca: Acclaim
Data premiery:
EUR Acclaim 9/1996
USA Acclaim 7/1996
Gatunek: Bijatyka
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 2 bloki
OPIS:
Scrollowana bijatyka chodzona z elementami platformowymi. Co z tego mariażu wynikło? Nie warto pytać. Ubogie sterowanie kładzie na obie łopatki grywalność, a bez niej ta, wzorowana na filmie, gra fantasy nie mogła zaistnieć. I nie zaistniała. Nie warto po nią sięgać. OCENA:
***

CHEATY:
Kody do Ieveli
W Main Menu wciśnij:
:d: :l: :d: :r: :d: :up:
I
KWFJF T6FXN ZFR4X
II
HXQC HZBWR QNLGR
III
NR3NN RB4NR SQZ7Q
IV
CP9S GZWC3N OJCGX
V
6GHNJ FLGCT LBQRQ
VI
W4TQD G9C93 PWTPV
VII
XKVRH TTCFS KLSB3
VIII
LGH7C RRC33 9FMC3
IX
XCX7H GFNMM WMPWL
X
6NK7X 37HZX PTVPC
XI
TT79T G3BG4 WRZQX
XII
FRCSB W3MXL MP6QC
XIII
WCQCR RFLZH Z9FFL
XIV
PXXN KT9SB KSJVZ
XV
MPZNNL W7KT LTX6T
XVI
VTKFT X4DTH HBNM3
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Dragon Quest VII

Obrazek

Wydana: Jap, USA
Wydawca: Enix
Data premiery:
November 1, 2001
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci, DualShock, Pocket Station
OPIS:
Niezwykle kolorowa i bogata polygonalna grafika 3D, z jakiej skonstruowano tła prezentowana przez firmę Enix pozwala przypuszczać (bo o grywalności wiadomo z poprzednich edycji serii), że dostaniemy produkt naprawdę wyjątkowy.
OCENA:
*********
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Dragon Seeds

Obrazek

Wydana: JAP, USA
Wydawca: Jaleco
Data premiery:
JAP Jaleco 6/1998
USA Jaleco 10/1998
Gatunek: RPG Symulacja
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 4 bloki.
OPIS:
Gra symulacyjno-hodowlana - jak w skrócie można ją określić. Jest bardzo podobna do Monster Ranchera. Na tyle, że można mówić o klonie tamtej wspaniałej gry. Podobieństwa są tak duże, że zachowano nawet opcje tworzenia smoków z innych płyt CD. Gracz jest hodowcą i na swojej farmie wychowuje smoki, które później walczą na arenach. Za zarobione pieniądze utrzymuje się farmę itp, itd. System walki jest jednym z najbardziej zaawansowanych w tego typu grach.
OCENA:
******

KODY:
Nieskończona ilość złota
80084574ffff
Nieśmiertelność
800eedf803e7
800846aa03e7
Ataki specjalne
800ee5bc0009
Special Strength
800846b603e7
Attack Strength
800846d00063
Muscle Strength
800846b203e7
Maksymalna szybkość
800846ae03e7
Uszkodzenia
800846d403e7
8008475603e7
Szybka ucieczka
800846d20063
800847540063
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

ODPOWIEDZ