Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Encyklopedia gier psx - "D"

kody do gier

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Deep Freeze

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Sammy
Data premiery:
JAP Sammy 1/1999
Gatunek: Akcja
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Kolejny klon Resident Evil. Niedaleka przyszłość. Tym razem oddział antyterrorystyczny wkracza do budynku, w którym uwięziono ważnych zakładników. Bohater ze swoim partnerem (sterowanym przez komputer) ma za zadanie dotrzeć na szczyt budynku likwidując wszystkich terrorystów i uwalniając więźniów, za co otrzymuje punkty. Renderowane tła i dość łatwe sterowanie, ale nic odkrywczego. OCENA:
*******

KODY:
Nietykalność
800A202C 03E7
800A202E 03E7
Wszystkie bronie
800A2032 1010
Niekończące się itemy
800A2038 0909
800A203A 0909
Nietykalny partner
800A341C 03E7
800A341E 03E7
Niekończące się itemy partner
800A3428 0909
300A342A 0009
Brak limitu czasu
80074B2C 1940
Nietykalny bohater
D00A2082 0000
300A2082 00FF
Nietykalny partner
D00A3472 0000
300A3472 00FF
Expert & Training Mode
8009BE98 0300
9999999 punktów
8006BDCC 00F6
8006BDCE 05F5
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Defcon 5

Obrazek

Wydana: EUR
Wydawca: Sony
Data premiery: EUR SCEE 5/1996
Gatunek: Strzelanina FPP
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Klon Dooma, dosyć udany zresztą. Gracz trafia na stację kosmiczną, którą musi uchronić przed inwazją obcych. Jak twierdzili twórcy gry, nie tylko strzelanie będzie się tutaj liczyć. Rzeczywiście, trzeba chwilami trochę pogłówkować i zaplanować swoje ruchy tak, by najeźdźcy nie opanowali kolejnych poziomów stacji. Nie jest to gra, którą bez wahania poleciłbyś znajomym, ale też nie jest całkowitym knotem.
OCENA:
*****
KODY:
Niekończąca się amunicja
800D53AC 0014
Nietykalność
800E7C30 0064
Niekończąca się amunicja w wieżyczce numer:
1 800F05E0 00C8
2 800F05FC 00C8
3 800F0618 00C8
4 800F0634 00C8
5 800F0650 00C8
6 800F066C 00C8
Działo nie przegrzewa się w wieżyczce numer:
1 800F05DC 0000
2 800F05F8 0000
3 800F0614 0000
4 800F0630 0000
5 800F064C 0000
6 800F0668 0000
Niekończąca się energia w wieżyczce numer:
6 800E8100 0000
5 800E80F8 0000
4 800E80F0 0000
3 800E80E8 0000
2 800E80E0 0000
1 800E80D8 0000
Niekończące się rakiety w wieżyczce numer:
6 800F0670 0005
5 800F0654 0005
4 800F0638 0005
3 800F062C 0005
2 800F0600 0005 1
800F05E4 0005

CHEATY: Ukryta gra
Podejdź do terminalu Vos w Defence Station, wejdź do Communications, potem Local Communications. Kiedy pojawi się komunikat „13 opcja jest nieosiągalna", naciśnij :v: na kontrolerze pierwszym.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Demolition Racer

Obrazek

Wydana: USA
Wydawca: Infogrames
Data premiery:
USA Infogrames 9/1999
EUR Infogrames 11/1999
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Gra powstała w tym samym studiu co niezapomniane Destruction Derby i jak się można było tego spodziewać, ma wiele wspólnego z tamtymi przebojami. Mamy więc tak jak poprzednio kilka rodzajów wyścigów, z których najefektowniejszy jest młyn w Last Man Standing mode,, czyli każdy na każdego - rozwiązanie znane z serii DD. Samochody mają też kilkanaście stref zgniotu, podzielonych na sektory, by walka na torach wyglądała bardziej realistycznie. Zastanawiacie się zapewne, dlaczego gra ta, mająca tak wiele podobieństw do DD, nie została zaliczona do serii? Może dlatego, że trójka jest już w drodze i ma przyćmić wszystko, co do tej pory zrobiono, z Demolition Racerem na czele.
OCENA:
********
KODY: NTSC
Reverse Joker Command P1
D0065144 ????
Reverse Joker Command P2
D0065148 ????
Niezniszczalny P1
80066E54 0000
5000 punktów i zawsze pierwszy P1
D0066E98 0000
80066E98 0FFF
Niezniszczalny P2
8006720C 0000
5000 punktów i zawsze pierwszy P2
D0067250 0000
80067250 0FFF
Redneck Raceway
300596CD 0000
Lyon Stadium
300596D2 0000
Meltdown Track
300596D3 0000
Hunters Quarry
300596D5 0000
Chemical Plant
300596D7 0000
Scrap Heap
300596D8 0000
Go Cart Carnage
300596D9 0000
Pelton Stadium
300596DA 0000
Odwrócone tory
300596DC 0000
Predator Car
300596EF 0000
Renegacie Car
300596F0 0000
Mantis Car
300596F1 0000
Widowmaker Car
300596F2 0000
Vandal Car
300596F3 0000
Chase Mode
300596F5 0000
Chicken Mode
300596F6 0000
Suicide Mode
300596F8 0000
Semi Pro League
30064B30 0000
Pro League
30064B34 0000
Endurance League
30064B38 0000
Przejeżdżasz przez inne wozy
8009595E 2400
Superprzyspieszenie
80066D20 9160
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Densha de Go!

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Taito Data premiery:
JAP Taito 12/1997
JAP Tajto 8/1999
Gatunek:
Symulator pociągu
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, kontroler Densha de Go!
OPIS:
Tytuł przetłumaczony na polski brzmiałby mniej więcej: „Jedźmy pociągiem" i byłby wiernym odzwierciedleniem tego, co w grze się dzieje. Mamy bowiem do czynienia z odwzorowanym na ekranie symulatorem pociągu, który gracz musi doprowadzić do stacji końcowej, zgodnie ze wskazówkami płynącymi z centrali ruchu. Oczywiście wszystkie przyrządy w lokomotywie obsługuje się jak w prawdziwym egzemplarzu. To niewiarygodne, ale gra trafiła na platynę, a Taito posunęło się nawet do wydania specjalnego kontrolera przypominającego wajchę motorniczego.
OCENA:
******

[center]Obrazek[/center]

KODY:
Maksimum pasażerów
800535D0 03E7
Nieograniczony czas na postojach
800276BA 8C22
Nieograniczony czas na stacji
8001E9DE 8C22
100 punktów
801F4CC0 0064
Szybka jazda ( :R1: )
D0053250 0008
800692A6 42FF
Superhamulce ( :R2: )
D0053250 0002
800692A6 0000
774 km/h ( :L1: )
D0053250 0004
800692A6 41A5
844 km/h ( :L2: )
D0053250 0001
800692A6 4145
Automatyczny postój na Stopping Point
D00531D8 0000
800692A6 0000
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Densha de Go! 2

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Taito
Data premiery:
JAP Taito 3/1999
Gatunek: Symulator pociągu
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 1 blok, kontroler Densha de Go!, DualShock
OPIS:
Kontynuacja jednej z najdziwniejszych gier, jakie kiedykolwiek powstały. Gracz wciela się w maszynistę i konduktora, do wyboru ma osiem pociągów, tak by doprowadzić je do stacji końcowej z maksymalną oceną. Oczywiście wiąże się to z całą masą funkcji wykonywanych w tym zawodzie, nie wyłączając gwizdania przed odjazdem na stacjach. Najważniejsze jest jednak zachowanie odpowiedniej prędkości, która jest podawana na bieżąco. Gra stała się produktem kultowym w Japonii, gdzie sprzedaje się nawet specjalne pady w kształcie dźwigni sterujących prawdziwymi lokomotywami. Niestety, do zagrania w tę grę niezbędna jest znajomość języka japońskiego.
OCENA:
*******


KODY:
Brak limitu czasu
8005D984 03E7
Największy przejechany dystans
8005D53C C9FF
8005D53E 3B9A
Zdjęcia i wszystkie modele
8005D524 FFFF
8005D526 FFFF
Wszystkie filmiki
8005D528 FFFF
8005D52A FFFF
Wszystkie pociągi
8005D52C FFFF
3005DS2E 000F
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Descent

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Interplay
Data premiery:
EUR Interplay 5/1996
USA Interplay 3/1996
JAP Soft Bank 1/1996
Gatunek: Strzelanina FPP
Ilość graczy: 1-2 Peryferia: Karta pamięci 3 bloki, Link, Analog
OPIS:
Strzelanina FPP, ale niezupełnie można ją podciągnąć pod klon Dooma. Tym razem mamy bowiem do czynienia z absolutną swobodą poruszania się w przestrzeni latającym pojazdem, który może obracać się o 360 stopni wokół swojej osi. Brak grawitacji, plątaniny korytarzy prowadzących pod każdym kątem i w każdym kierunku. Niesamowite wrażenie, duża grywalność. Jedynie sterowanie padem może sprawiać trochę trudności.
OCENA:
********

KODY:
Concussion Missiles
800d10ba0009
Nielimitowana energia
800dl0a20064
Homing Missiles
800d10bc0009
Nietykalność
800d10a60064
Proximity Bombs
800dl0be0009
lub
PAL
Niekończąca się energia
800D1816 0064
Niekończące się osłony
800D181A 0064
Wszystkie klucze i cztery lasery
800D1810 06FF
Maximum Laser Level
800D181E 0006
Wszystkie bronie podstawowe
800D1822 FFFF
Concussion Missiles
800D182E 000F
Homing Missiles
800D1830 000F
Proximity Bombs
800D1832 000F
Smart Missiles
800D1834 000F
Mega Missiles
800D1836 000F

CHEATY:
Turbo booster
Podczas gry wciśnij (nie pauzuj):
:q: :v: :o: :q: :o: :x: :q: :x: :o: :v: :q: :x:
Do wyłączenia naciśnij kombinację jeszcze raz. Silne tarcze
Podczas gry wciśnij (nie pauzuj):
:v: :v: :x: :q: :v: :o: :v: :x: :q: :x: :v: :x:
Rozjaśnienie ekranu
Podczas gry wciśnij (nie pauzuj)
:q: :x: :o: :q: :q: :x: :o: :v: :q: :o: :x: :v:
Nietykalność
Podczas gry wciśnij (nie pauzuj)
:q: :v: :o: :q: :q: :v: :o: :o: :q: :v: :q: :x:
Wszystkie klucze
Podczas gry wciśnij (nie pauzuj):
:q: :x: :o: :v: :x: :v: :v: :x: :v: :x: :v: :x:
Wszystkie bronie
Podczas gry wciśnij (nie pauzuj)
:v: :q: :o: :x: :v: :q: :x: :v: :q: :x: :o: :q:
Wybór leveli
Podczas gry wciśnij (nie pauzuj)
:v: :q: :q: :v: :o: :o: :q: :q: :v: :o: :q: :q:
Tony sprzętu
Podczas gry wciśnij (nie pauzuj)
:v: :x: :q: :q: :v: :o: :o: :q: :v: :q: :o: :x:
Stopień trudności
Wyjdź z gry przez Quit Game. Po następnym starcie znajdziesz dwa nowe stopnie Ace i Insane.
Extra życie
:q: :v: :o: :q: :o: :x: :q: :v: :o: :v: :v: :x:
Efekt negative palette
:q: :v: :o: :q: :q: :x: :o: :v: :q: :o: :x: :v:
Efekt psychodelic palette
:q: :v: :o: :o: :q: :v: :q: :x: :v: :x: :q:
Maskowanie
:v: :q: :x: :o: :q: :x: :o: :v: :x: :q: :x: :v:
Zwariowane roboty
:q: :x: :q: :x: :o: :q: :o: :q: :v: :o: :o: :q:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Descent 2: Descent Maximum

Obrazek

Wydana: USA, EUR
Wydawca: Interplay
Data premiery:
USA Interplay 5/1997 wydana jako Descent Maximum
EUR Interplay 5/1997
Gatunek: Strzelanina FPP
Ilość graczy: 1-2 Peryferia: Karta pamięci 3 bloki, Link, Analog
OPIS:
Descent Maximum to aż sześć światów do eksploracji i wielkich 36 leveli. Ale nie tylko rozmiarami różni się ta gra od poprzedniczki. IQ przeciwników ograniczone w stosunku do oryginału przy poprzedniej konwersji teraz staje na wysokości zadania; nie dość że walczysz z nimi, to musisz uważać na swoje tyły, gdyż są tu jednostki wyspecjalizowane w kradzieży broni! Gra chodzi w porządnej szybkości, ale niestety grafika jest trochę za słaba jak na tego typu gierkę. Podobnie z muzyką a szkoda, bo po poprawieniu tych mankamentów otrzymalibyśmy maksymalny produkt na maksymalną ocenę.
OCENA:
********
KODY:
Level 5 Laser
800e93060404
Amunicja - Vulcan i Gauss
800E9316 0063
Earth Shakers
800e933a0063
Earth Shakers
800E933A 0063
800F8668 0009
Nieśmiertelność
800e93040404
Extra Broń
800e930cffff
Nieograniczona energia
800e92fe03e7
Nietykalność
800e930203e7
lub
PAL
Niekończąca się energia
800E80C6 0064
Niekończące się tarcze
800E80CA 0064
Niekończące się życia
300E80CC 000A
Nieograniczony czas ucieczki
800A9272 003B
Wszystkie bronie podstawowe
800E80D4 FFFF
Wszystkie bronie pomocnicze
800E80D8 FFFF
Concussion Missiles
800E80F0 0063
Amunicja do Vulcan a i Gaussa
800E80DE 0063
Homing Missiles
800E80F2 0063
Proximity Bombs
800E80F4 0063
Short Missiles
800E80F6 0063
Mega Missiles
800E80F8 0063
Flash Missiles
800E80FA 0063
Guided Missiles
800E80FC 0063
Smart Bombs
800E80FE 0063
Mecury Missiles
800E8100 0063
Earth Shakers
800E8102 0063

CHEATY:
Secret Level
Na levelu drugim, gdy rozwalisz reaktor, przejdź do ściany znajdującej się naprzeciw wejścia. Rozwal ją, a zostaniesz przeniesiony na ukryty level.
Cheat Menu
Podczas gry wprowadź kody
Broń, energia i tarcze
:q: :v: :o: :q: :v: :q: :x: :q: :o: :v: :q: :x:
Wszystkie klucze
:q: :v: :x: :v: :o: :v: :x: :v: :x: :v: :q: :x:
Niewidzialność
:v: :x: :v: :o: :x: :v: :q: :x: :v: :x: :o: :v:
Maskowanie
:x: :v: :o: :q: :o: :v: :q: :x: :v: :x: :v: :o:
Pełne osłony
:v: :x: :o: :q: :q: :x: :o: :v: :q: :x: :o: :q:
Go wingnut
:v: :q: :o: :v: :x: :q: :v: :o: :q: :v: :x: :o:
Turbo
:v: :q: :o: :x: :q: :x: :o: :q: :v: :o: :x: :x:
Ekstra życie
:v: :x: :q: :o: :v: :x: :q: :x: :o: :x: :v: :o:
Roboty szybkie, wolno strzelające
:v: :x: :q: :q: :v: :o: :q: :x: :o: :q: :v: :o:
Kolory
:v: :x: :o: :v: :q: :o: :x: :v: :x: :v: :o: :x:
Acid mode
:q: :v: :o: :q: :v: :q: :x: :v: :x: :v: :o: :x:
Wszystkie klucze i dostęp do wszystkich leveli
:v: :q: :o: :x: :v: :q: :v: :x: :v: :q: :x: :o:
Wszystkie akcesoria
:q: :v: :o: :x: :x: :v: :q: :x: :o: :q: :o: :x:
Hello minnie!
:x: :o: :x: :o: :x: :o: :x: :o: :x: :o: :x: :o:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Destrega

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Sony
Data premiery:
JAP Koei 9/1998
JAP Koei 10/1999 (platyna)
USA Koei 1/1999
EUR SCEE 10/1999
Gatunek: Bijatyka 3D
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Dosyć nietypowa bijatyka 3D, w której postacie walczą na skomplikowanych i ogromnych arenach, nierzadko kilkupoziomowych, za pomocą rąk, nóg, czarów i projectili. Świetna grafika, pięć trybów gry (w tym bardzo rozbudowany Story Mode) i dwunastu wojowników, wliczając w to bossów i ukryte postacie.
OCENA:
*********

KODY: USA
Nietykalność P1
800c994400c8
Nietykalność P2
800c9b2000c8
Bez energii P1
800c99440000
Bez energii P2
800c9b200000
Full magii P1
800c99460708
Full magii P2
800c9b220708
Bez magii P1
800c99460000
Bez magii P2
800c9b22 0000
Joker Command
D00BF19C ????
P1 25% energii
D00C9944 00C8
800C9944 0032
P1 50% energii
D00C9944 00C8
800C9944 0064
P1 75% energii
D00C9944 00C8
800C9944 0096
P1 jeden cios zabija
D00C9944 00C8
800C9944 0004
P2 25% energii
D00C9B20 00C8
800C9B20 0032
P2 50% energii
D00C9B20 00C8
800C9B20 0064
P2 75% energii
D00C9B20 00C8
800C9B20 0096
P2 jeden cios zabija
D00C9B20 00C8
800C9B20 0001
Masz wszystkie postacie
800E34B4 0010
800E34F4 0001
lub
JAP
P1 nietykalność
800C8EEC 00C8
P2 nietykalność
800C90C8 00C8
P1 nieskończona magia
800C8EEE 0708
P2 nieskończona magia
800C90CA 0708
Computer K.O. ( :L2: )
D00BF860 0001
800C90C8 0000
D00BF862 0001
800C8EEC 0000
Speciale ( :v: + :start: )
D00BF860 0040
800C8F9C 00FF
D00BF862 0040
800C9178 00FF
Pomiń Dema w Story Mode (Start)
800E2B30 0001

CHEATY:
Losowy wybór levelu
Naciśnij :start: na screenie Level Select.
Ukryte postacie
Skończ One Player Mode jakąkolwiek postacią i przejdź do Character Select. Naciśnij :start: przy wyborze postaci, którą ukończyłeś grę, a otrzymasz ukrytego zawodnika.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Destruction Derby

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Psygnosis
Data premiery:
USA Psygnosis 11/1995
EUR Psygnosis 10/1995
EUR Psygnosis 3/1997 (platyna)
JAP SCEI 2/1996
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Link
OPIS:
Jedna z pierwszych gier na PlayStation, jakie się pojawiły. Wyścigi samochodów na nieskomplikowanym torze wyścigowym polegające głównie na rozbijaniu przeciwników, oparte na autentycznych rajdach niezwykle modnych w latach siedemdziesiątych. Niestety, z perspektywy czasu gra ta
nie jest niczym niezwykłym, jeśli porównać ją choćby do Drivera (wyprodukowanego przez ten sam team), ale trzeba jej przyznać, iż stanowiła kamień milowy w historii gatunku.
OCENA:
******
KODY:
Maksimum punktów
801E6462 6300

CHEATY:
Nietykalność
Wprowadź jako imię: ! DAMAGE!
Ukryty tor
Wprowadź jako imię: REFLECT!
Wybierz Wreckin Race i Practice Mode. Po wejściu na screen wyboru toru naciśnij :x: , przeszukaj menu aż znajdziesz „Ruined Monastery".
Ilość przeciwników
Wprowadź jako imię: N_PLAYERS.
Wybierz Wreckin Race i Practice Mode. Po wejściu na screen wyboru toru naciśnij :x: , przeszukaj menu. Przy każdym torze znajdziesz ilości przeciwników (opcja nie działa w Destruction Derby Mode).
Dymiąca konkurencja
Wprowadź jako imię: DERBYMAN
Krowa
Wprowadź jako imię: !CUPCAKE!
Developerzy
Na screenie ostrzegającym przed piractwem naciśnij i przytrzymaj :L1: :l: :o: , zobaczysz też programistów gry.
Ostatnio zmieniony wt 27 paź, 2009 14:12 przez michael69, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Destruction Derby 2

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Psygnosis
Data premiery:
USA Psygnosis 11/1996
JAP SCEI 2/1997
EUR Psygnosis 1/1997
EUR Psygnosis 2/1998 (platyna)
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Link
OPIS:
Draga część niezwykle popularnej gry akcji i wyścigów. Zawody w rozbijaniu samochodów na torach
wyścigowych oparte na licencji rzeczywistych zawodów popularnych przed laty w USA. Poprawiono niedociągnięcia pierwszej części i dodano parę nowych elementów. Zmieniła się też na lepsze grafika i konstrukcja tras, które niewiele ustępują tym z Ridge Racera. Doskonała, zwłaszcza przy grze na Linku.
OCENA:
*********

KODY: PAL
Wszystkie areny
8007975c0004
Wszystkie tory
800797580007
Nietykalność
8008a3440000
Nietykalność
8008a34c0000
Nietykalność
8008a3540000
Nietykalność
8008a3580000
Nietykalność
8008a3600000
Nietykalność
8008a3680000
Wynik 1000 pkt.
8009569203e
lub
500 punktów
800947DE 01F4
Jesteś zawsze pierwszy
800947DA 0001
Zatrzymanie czasu na okrążeniach
8009DD30 0000
8009DDDC 0000
Lewe drzwi bez uszkodzeń
800894B4 0000
Lewy tył bez uszkodzeń
800894AC 0000
Lewy przód bez uszkodzeń
80089490 0000
Prawe drzwi bez uszkodzeń
800894A0 0000
Prawy tył bez uszkodzeń
800894A4 0000
Prawy przód bez uszkodzeń
80089498 0000
lub
NTSC
Lewe drzwi bez uszkodzeń
8008A368 0000
Lewy tył bez uszkodzeń
8008A360 0000
Lewy przód bez uszkodzeń
8008A344 0000
Prawe drzwi bez uszkodzeń
8008A354 0000
Prawy tył bez uszkodzeń
8008A358 0000
Prawy przód bez uszkodzeń
8008A34C 0000
Zawsze pierwszy
8009568E 0001
999 Race Points
80095692 03E7
Nie ma pomiarów czasu
80079720 0005
Nie ma pomiaru czasu na okrążeniach
8009EBE4 0000
8009EBE0 0000
8009EC8C 0000
Siedem tras
80079758 0007
Cztery areny
8007975C 0004
Modyfikator prędkości
8008A380 ????

CHEATY:
Wszystkie tory
W Name Entry wpisz:
M_A_C_S_r_P_0_0 Pamiętaj o małym r.

Napisy końcowe
W Name Entry wpisz:
T_o_N_y_P_a_R_k Pamiętaj o małych literkach.

Karykatury / ukryta muzyka
W Name Entry wpisz:
C_R_E_D_I_T_Z
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Destruction Derby 3 RAW

Obrazek

Wydawca: Midway Games
Data premiery: 10 /30, 2000
Gatunek: Wyścigi
Ilość graczy: 1-4
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Link
OPIS:
Trzecia instalacja znanego racera. Do wyboru dwadzieścia tras i cztery tryby rozgrywki, nie wyłączając słynnego młyna na arenie. Z nowości warto odnotować możliwość upgrade'owania wozów wzorem GT. Poprawiona grafika i jeszcze bardziej dopracowane sterowanie. W trybie Multiplayer mogą grać aż cztery osoby.
OCENA:
*********

CHEATY:
AM General Humvee
Code: humall
Invincibility
Code: INVINCIBILITY
Police Car
Code: MINIBUS
SUV
Code: SEDAN
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Devil Dice

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Sony
Data premiery:
USA THQ 9/1998
JAP SCEI 6/1998
JAP SCEI 10/1999 (platyna)
EUR SCEE 11/1998
Gatunek: Puzzle
Ilość graczy: 1-5
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock, MultiTap
OPIS:
Znana w Japonii jako Xi (Sai), doskonała gra logiczna. Mały diabełek przewraca kości tak, by ustawić je w pożądanej kolejności. Wbrew pozorom nie jest to łatwe zadanie. Devil Dice oferuje cztery tryby rozgrywki, Trial, Battle (przeciw komputerowi), Wars - dla pięciu graczy i Puzzle. Oprawa muzyczna też jest znakomita, od jazzowych kawałków po elektronikę.
OCENA:
*********

KODY: Wars Mode Zawsze masz 99
8017C0F8 0063
Trial Mode
711 680 punktów
8017C0FE 00FF
Masz obrazki w Gallery:
1 80130CDC 0001
2 80130CE0 0001
3 80130CE4 0001
4 80130CE8 0001
5 80130CEC 0001
6 80130CF0 0001
7 80130CF4 0001
8 80130CF8 0001
9 80130CFC 0001
10 80130D00 0001
11 80130D04 0001
12 80130D08 0001
13 80130D0C 0001
14 80130D10 0001
15 80130D14 0001
Steps Puzzle Mode bez limitów
800E81B2 2400
Trial Mode Najwyższy wynik P1
8017E504 FFFF
War Mode Nietykalność P 1
8017E500 0063
Nietykalność P 2
801806FC 0063
Nietykalność P 3
801828F8 0063
Nietykalność P 4
80184AF4 0063
Nietykalność P 5
80186CF0 0063
Brak energii P 1
8017E500 0001
Brak energii P 2
801806FC 0001
Brak energii P 3
801828F8 0001
Brak energii P 4
80184AF4 0001
Brak energii P 5
80186CF0 0001

CHEATY:
Przyspieszenie
W Wars Mode, gdy postać którą grasz traci energię naciśnij szybko :v: . a zyskasz przyśpieszenie (działa tylko przeciw komputerowi). Instrukcje
Jeśli znasz angielski, naciśnij na screenie tytułowym :r: . Pojawi się słowo Rules i wysłuchasz wyjaśnień dotyczących gry. Po ponownym naciśnięciu :r: wrócisz na poprzedni screen. Jeśli powtórzysz tę operację, raz jeszcze dostaniesz się do wyjaśnień podstawowych technik gry (sprawdzono na wersji NTSC).
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Devil Summoner: Soul Hackers

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Atlus
Data premiery:
JAP Atlus 4/1999
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 4 bloki, PocketStation
OPIS:
Pierwsza z serii rolplejowej znanej w Japonii na Saturnie. Wcześniej mieliśmy do czynienia z grą opartą na podobnych zasadach, ale nie pochodzącą z tej serii, mowa oczywiście o Personie, z tym że poza pewnymi cechami wspólnymi jest też i wiele różnic pomiędzy nimi. Miejsce akcji to odległa przyszłość. Zautomatyzowane miasto Amami. Właśnie na rynku pojawia się nowa supergra, a gracz jest jednym z hackerów, który włamując się do systemu korporacji Algon staje się jednym z beta testerów. Okazuje się, że to początek przebiegłej intrygi. Coś zamierza pozbawić bohatera duszy, ale w ostatniej chwili tajemniczy osobnik ratuje ją i umieszcza w przypadkowym ciele z przeszłości. To tylko zawiązanie ciekawej akcji, która wciąga jak lektura najlepszej książki. I to jest jej główną zaletą, gdyż system gry i grafika oparte są na tradycyjnych dwuwymiarowych, sprite'owych rozwiązaniach. Chociaż jest jeden wyjątek w lochach przełączamy się na widok FPP i mamy odrobinę 3D. Gra warta polecenia, już niedługo powinna pojawić się w zrozumiałym języku.
OCENA:
********

KODY:
Niekończące się pieniądze
801E2F80 423F
801E2F82 000F
Niekończący się magnetyzm
801E2F84 423F
801E2F86 000F
Maksymalny magnetyzm po bitwie
80106AB4 FFFF
Maksymalny level po bitwie
80106AA8 270F
80106AA0 270F
80106AA4 270F
Nieograniczone Level Up Pointy
8009119E 0602
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Devil's Deception

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Tecmo
Data premiery:
JAP Tecmo 06/1997
USA Tecmo 0971997
EUR Sun Corp 11/1997
Gatunek: RPG/Akcja
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 9 bloków
OPIS:
Znana również jako Tecmo Deception. RPG osadzony w środowisku 3D. Śmiałek, który pokona pana zamku zajmuje jego miejsce pilnując, by nikt nie odnalazł drogi do jego skarbu. Zastawia w tym celu pułapki na każdego, kto pojawi się u bram. Dosyć ciekawie i oryginalnie pomyślana gra łącząca elementy strategii, FPP i RPG.
OCENA:
*******
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

DewPrism

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: SquareSoft
Data premiery:
JAP Square 10/1999
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Kolejny RPG ze stajni Square, najlepszej chyba firmy produkującej gry tego gatunku. Tym razem otrzymujemy produkt najwyższej jakości zarówno od strony graficznej (przypominającej nieco rozwiązania zastosowane w Brave Fencer Musashi). Przepiękna trójwymiarowa grafika i duże polygonalne postacie. Dwoje bohaterów, chłopak i dziewczyna wyruszają na poszukiwanie magicznego przedmiotu (tytułowy Dew Prism). Na razie nie wiadomo nic o planowanym wydaniu tej gry poza Japonią. Duże demo zostało zbundlowane z Legend of Mama.
OCENA:
**********
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

ODPOWIEDZ