Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Encyklopedia gier psx - "F"

kody do gier

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Fighting Force 2

Obrazek

Wydana: USA EU
Wydawca: Eidos
Data premiery:
grudzień 8, 1999
Gatunek: Przygodowa 3D
Ilość graczy: 1 Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Kontynuacja znanego fightera. Tym razem jednak Core zmieniło wiele elementów rozgrywki. Bohater, superkomandos HawkManson reprezentujący siły SI Police wkrada się do ściśle strzeżonego ośrodka badawczego, by zlikwidować nielegalnie prowadzone badania nad klonowaniem ludzi. Obok czystego bicia mamy i strzelanie. Zamiast krótkiej akcji rozbudowany, nieliniowy scenariusz z dziewięcioma lokacjami podzielonymi na 24 sektory. Wprowadzono wysoki stopień Al przeciwników reagujących na wiele sposobów w zależności od sytuacji.
OCENA:
*********

CHEATY:
Na ekranie z napisem "Press Start" przymaj :L1: + :L2: + :R1: + :v: + :x: + :l:.
Nasępnie wybierz "Start Game" oraz level. Kiedy gra już się rozpocznie będziesz nietykalny i będziesz miał nieskończoną amunicję. Niestety po wpisaniu kodów nie można zapisywać stanu gry...
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Fighting Game Creator, Kakuge-Yaro:

Obrazek

Wydana: JAP
Wydawca: Sony
Data premiery:
IPC Software 02/17/2000
Gatunek: Bijatyka 2D
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 3 bloki, DualShock, Pocket-Station.
OPIS:
Po wydanym niedawno kreatorze walk trójwymiarowych (3D Fighter Maker) przyszła kolej na bijatyki dwuwymiarowe. Gracz otrzymuje do dyspozycji 7 postaci (do tego dochodzi Boss) o odmiennych zdolnościach - od mistrza karate po robota, a nawet uczennicę. Dysponując nimi może tak przekształcać ich statystyki i umiejętności, by stworzyć zupełnie nowe postacie. Ale największy nacisk położono na ilość ciosów, jakich można nauczyć każdą z postaci. Jedynym ograniczeniem będzie tu charakterystyka (silny mistrz karate stosuje techniki tylko tej dyscypliny, ale słabsza uczennica może nauczyć się mieszaniny wielu stylów). Bardzo ciekawy program, przy którym miłośnicy bijatyk mogą spędzić wiele godzin bez znudzenia.
OCENA:
********
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Final Doom

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: GT Interactive
Data premiery:
JAP Soft Bank 10/1997
USA Williams 9/1996
EUR GT Interactive 10/1996
Gatunek: Strzelanina FPP
Ilość graczy: 1-2 Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Mysz, Link OPIS: Dzisiaj klasyk. Gra, która dała początek nowemu gatunkowi tzw. strzelanin First Person Perspective, czyli operujących widokiem z oczu bohatera. Niesamowity klimat towarzyszący pokonywaniu mrocznych labiryntów, nastrojowa muzyka i dźwięk, wreszcie niesamowita grywalność mogą jeszcze dzisiaj przykuć do ekranu na wiele godzin, chociaż obecny stan techniki pozwala na znacznie lepszą grafikę i sterowanie. Mistrzostwo w każdym calu.
OCENA:
**********
KODY:
Niekończąca się amunicja
800AB484 0064
Shotgun Shells
800AB488 0064
Rockets
800AB490 0064
Energy Cells
800AB48C 0064
Shotgun
800AB468 0001
Double-barreled Shotgun
800AB46C 0001
Chaingun
800AB470 0001
Rocket Launcher
800AB474 0001
Plasma Rifle
800AB478 0001
BFG9000
800AB47C 0001
Chainsaw
800AB480 0001
Red Key
800AB440 0001
Blue Key
800AB444 0001
Yellow Key
800AB448 0001
lub
BFG 9000
800ab39c 0001
Blue Key
800ab358 0001
Chaingun
800ab390 0001
Chainsaw
800ab3a0 0001
Nietykalność
800ab3340064
Nielimitowane kule
800ab3a403e7
Plasma
800ab3ac03e7
Rockets
800ab3b003e7
Shotgun Shells
800ab3a8 03e7
Mapa
800ab34c 0001
Plasma Rifle
800ab398 0001
Rapid Fire
800ab3f8 0001
Red Key
800ab354 0001
Rocket Launcher
800ab394 0001
Shotgun
800ab388 0001
Super Shotgun
800ab38c 0001
Yellow Key
800ab35c 0001
Wszystkie bronie
50000704 0000
GameShark wersja 2.2 lub wyżej
800ab388 0001
Nieskończona ilość amunicji
50000404 0000
800ab3a4 03e7
Wypróbuj też te kody Joker Command
800782D4 ????
Nieśmiertelność
800AB330 0064
800AB33C 0001
80127C58 0064
Double Barrel-Shotgun
800AB38C 0001
Cała broń (GS 2.2 lub wyżej)
50000704 0000
800AB388 0001

CHEATY:

Kody do leveli
Level 2
LB173PPWPM
lub
GMN8R02XKH
Level 3
ZSNDHQW820
lub
3G1CMWCN34
Level 4
KS5WZH4RKH
lub
CSQ6MYXXDF
Level 5
J!670JKQJG
lub
3KODVK3!35
Level 6
5VJTM00W64
lub
KMPYCH3QJG
Level 7
4FHDW39X35
lub
4K0DN73!35
Level 8
W9NRG2W820
lub
HS92RVOMFC
Level 9
C958ZKCRKH
lub
5CCQS!G!79
Level 10
W!PQH1V71Z
lub
5VBN4W9P8!
Level 11
C!670JBQJG
lub
2RRNDK3XXX
Level 12
W7LTJOY!02
lub
HQ76R1XJCF
Level 13
K394TB8MFG
lub
K994QBYDFC
TNT
Level 14
Y8PQH1V71Z
lub
MCW!9BQ3QS
Level 15
F8670JBQJG
lub
MWW89QQJQS
Level 16
WXJCL68W64
lub
85NRHVWYZO
Level 17
CX1W3PRCPM
lub
R5520GSCGH
Level 18
WYKBM57V53
lub
QN52MGGJGH
Level 19
CY2V4NQBLN
lub
D227KN4FMP
Level 20
WVGFN41Y46
lub
69SM!2F4YW
Level 21
CVZY5MTFMP
lub
R33!TSOFHK
Level 22
WWHDP39X35
lub
59SJ83PXVW
Level 23
CW0X6LSDLN
lub
D11W4G68LM
Level 24
W1DHQ!40!8
lub
PL3!2HJ1JK
PLUTONIA
Level 25
!LQP7W26WY
lub
5MMK567221
Level 26
W2FGR93Z97
lub
GJ1844FCPM
Level 27
C2YZ8SLGSQ
lub
CYY27QJRSQ
Level 28
WZBKS8628!
lub
ML3!PSHFHK
Level 29
HXZY5MMFMP
lub
WBBK010!!!
Level 30
0YHDP33X35
lub
CCW1QTGSSS

Wszystkie bronie i amunicja
Spauzuj grę i wciśnij kod
:x: :v: :L1: :up: :d: :R2: :l: :l:

Niewidzialność
Spauzuj grę i wciśnij kod
:d: :L2: :q: :R1: :r: :L1: :l: :o:

Zmiana levelu
Spauzuj grę i wciśnij kod
:r: :l: :R1: :R2: :v: :L1: :o: :x:

Promienie X
Spauzuj grę i wciśnij kod
:L1: :R2: :L2: :R1: :r: :v: :x: :r:

Mapa ze wszystkimi obiektami
Spauzuj grę i wciśnij kod
:v: :v: :L2: :R2: :L2: :R2: :R1: :o:

Kompletna mapa
Spauzuj grę i wciśnij kod
:v: :v: :L2: :R2: :L2: :R2: :R1: :q:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Final Fantasy Anthology

Obrazek

Wydana: USA
Wydawca: EASquare
Data premiery:
USA EASquare 10/1999
Gatunek: Antologia RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 2 bloki, DualShock
OPIS:
Po oszałamiającym sukcesie FF Squaresoft postanowił wydać w Japonii zestaw starych gier tej serii. Gdy trzypłytowy zestaw zniknął z półek, wiele kopii trafiło za ocean stając się kultowym towarem. Fanom udało się w końcu przekonać wydawcę do zaryzykowania i wypuszczenia wersji anglojęzycznej. Niestety, tylko dwóch późniejszych gier.
Zrezygnowano z FFIV, która nie nadawała się według Square do pokazania poza Japonią.
OCENA:
*********
KODY:
FINAL FANTASY V
Nietykalność P1
8002182C 270F
Quick Attack P1
80021D7E 0000
Nietykalność P2
80021834 270F
Quick Attack P2
80021D8A 0000
Nietykalność P3
8002183C 270F
Quick Attack P3
80021D94 0000
Nietykalność P4
80021844 270F
Quick Attack P4
80021DA0 0000
Kody dla Faris
Niekończące się HP
8002E5F6 270F
Max HP
8002E5F8 270F
Niekończące się MP
8002E5FA 03E7
Max MP
8002E5FC 03E7
Max Vigor
3002E614 0063
Max Speed
3002E615 0063
Max Stamina
3002E616 0063
Max Mag. Power
3002E617 0063
Level 99
3002E5F2 0063
Max Exp
3002E5F3 00FF
8002E5F4 FFFF
Niekończące się Class "HP"
3002E62B 00E7
3002E62C 0003
Class L1-Master!
3002E62A 0001
Kody dla Galufa
Niewyczerpane HP
8002E5A6 270F
Max HP
8002E5A8 270F
Niewyczerpane MP
8002E5AA 03E7
Max MP
8002E5AC 03E7
Max Vigor
3002E5C4 0063
Max Speed
3002E5C5 0063
Max Stamina
3002E5C6 0063
Max Mag. Power
3002E5C7 0063
Level 99
3002E5A2 0063
Max Exp
3002E5A3 00FF
8002E5A4 FFFF
Kompletny ekwipunek
3002E5B5 00FF
Niewyczerpana Class "HP"
3002E5DB 00E7
3002E5DC 0003
Class L1-Master!
3002E5DA 0001
Kody dla Hero
Niekończące się HP
8002E506 270F
Max HP
8002E508 270F
Niekończące się MP
8002E50A 03E7
Max MP
8002E50C 03E7
Max Vigor
3002E524 0063
Max Speed
3002E525 0063
Max Stamina
3002E526 0063
Max Mag. Power
3002E527 0063
Level 99
30G2E502 0063
Max Exp
3002E503 00FF
8002E504 FFFF
Masz wszystko w ekwipunku
3002E515 00FF
Niekończąca się Class "HP"
3002E53B 00E7
3002E53C 0003
Class L1-Master!
3002E53A 0001
Kody dla Reiny
Niekończące się HP
8002E556 270F
Max HP
8002E558 270F
Niekończące się MP
8002E55A 03E7
Max MP
8002E55C 03E7
Max Vigor
3002E574 0063
Max Speed
3002E575 0063
Max Stamina
3002E576 0063
Max Mag. Power
3002E577 0063
Level 99
3002E552 0063
Max Exp
3002E553 00FF
8002E554 FFFF
Niekończąca się Class "HP"
3002E58B 00E7
3002E58C 0003
Class L1-Master

FINAL FANTASY VI
Gogo Max HP
3002F7C5 000F
8002F7C6 FF27
8002F7C8 FFFF
Max MP
3002F7C9 000F
8002F7CA FFE7
3002F7CC 00FF
Max Exp
3002F7CD 00FF
8002F7CE FFFF
Max Vigor
3002F7D6 00FF
Max Speed
3002F7D7 00FF
Max Stamina
3002F7D8 00FF
Max Mag.Power
3002F7D9 00FF
Modyfikator levelu
3002F7C4 00??
Celes
Aktywatory czarów
Fire
3002FBB2 00FF
Ice
3002FBB3 00FF
Bolt
3002FBB4 00FF
Poison
3002FBB5 00FF
Drain
3002FBB6 00FF
Fire 2
3002FBB7 00FF
Ice 2
3002FBB8 00FF
Bolt 2
3002FBB9 00FF
Bio
3002FBBA 00FF
Fire 3
3002FBBB 00FF
Ice 3
3002FBBC 00FF
Bolt 3
3002FBBD 00FF
Break 3
002FBBE 00FF
Doom
3002FBBF 00FF
Pearl
3002FBC0 00FF
Flare
3002FBC1 00FF
Demi
3002FBC2 00FF
Quartr
3002FBC3 00FF
X-Zone
3002FBC4 00FF
Meteor
3002FBC5 00FF
Ultima
3002FBC6 00FF
Quake
3002FBC7 00FF
Wind
3002FBC8 00FF
Merton
3002FBC9 00FF
Scan
3002FBCA 00FF
Slow
3002FBCB 00FF
Rasp
3002FBCC 00FF
Mute
3002FBCD 00FF
Safe
3002FBCE 00FF
Sleep
3002FBCF 00FF
Muddle
3002FBD0 00FF
Haste
3002FBD1 00FF
Stop
3002FBD2 00FF
Beserk
3002FBD3 00FF
Float
3002FBD4 00FF
Imp
3002FBD5 00FF
Reflect
3002FBD6 00FF
Shell
3002FBD7 00FF
Vanish
3002FBD8 00FF
Haste 2
3002FBD9 00FF
Slow 2
3002FBDA 00FF
Osmose
3002FBDB 00FF
Warp
3002FBDC 00FF
Quick
3002FBDD 00FF
Dispel
3002FBDE 00FF
Cure
3002FBDF 00FF
Cure 2
3002FBE0 00FF
Cure 3
302FBE1 00FF
Life
3002FBE2 00FF
Life 2
3002FBE3 00FF
Antidote
3002FBE4 00FF
Remedy
3002FBE5 00FF
Regen
3002FBE6 00FF
Life
33002FBE7 00FF
Max HP
3002F6E7 000F
8002F6E8 FF27
8002F6EA FFFF
Max MP
3002F6EB 000F
8002F6EC FFE7
3002F6EE 00FF
Max Exp
3002F6EF 00FF
8002F6F0 FFFF
Cyan
Aktywatory czarów
Fire
3002FADA 00FF
Ice
3002FADB 00FF
Bolt
3002FADC 00FF
Poison
3002FADD 00FF
Drain
3002FADE 00FF
Fire 2
3002FADF 00FF
Ice 2
3002FAE0 00FF
Bolt 2
3002FAE1 00FF
Bio
3002FAE2 00FF
Fire 3
3002FAE3 00FF
Ice 3
3002FAE4 00FF
Bolt 3
3002FAE5 00FF
Break
3002FAE6 00FF
Doom
3002FAE7 00FF
Pearl
3002FAE8 00FF
Flare
3002FAE9 00FF
Demi
3002FAEA 00FF
Quartr
3002FAEB 00FF
X-Zone
3002FAEC 00FF
Meteor
3002FAED 00FF
Ultima
3002FAEE 00FF
Quake
3002FAEF 00FF
Wind
3002FAF0 00FF
Merton
3002FAF1 00FF
Scan
3002FAF2 00FF
Slow
3002FAF3 00FF
Rasp
3002FAF4 00FF
Mute
3002FAF5 00FF
Safe
3002FAF6 00FF
Sleep
3002FAF7 00FF
Muddle
3002FAF8 00FF
Haste
3002FAF9 00FF
Stop
3002FAFA 00FF
Beserk
3002FAFB 00FF
Float
3002FAFC 00FF
Imp
3002FAFD 00FF
Reflect
3002FAFE 00FF
Shell
3002FAFF 00FF
Vanish
3002FB00 00FF
Haste 2
3002FB01 00FF
Slow 2
3002FB02 00FF
Osmose
3002FB03 00FF
Warp
3002FB04 00FF
Quick
3002FB05 00FF
Dispel
3002FB06 00FF
Cure
3002FB07 00FF
Cure 2
3002FB08 00FF
Cure 3
3002FB09 00FF
Life3
002FB0A 00FF
Life 2
3002FB0B 00FF
Antidote
3002FB0C 00FF
Remedy
3002FB0D 00FF
Regen
3002FB0E 00FF
Life 3
3002FB0F 00FF
Max HP
3002F653 000F
8002F654 FF27
8002F656 FFFF
Max MP
3002F657 000F
8002F658 FFE7
3002F65A 00FF
Max Exp
3002F65B 00FF
8002F65C FFFF
Kefka Max HP
8002F834 270F
8002F836 FFFF
Max MP
8002F838 03E7
8002F83A FFFF
Max Exp
8002F83C FFFF
3002F83E 00FF
Max Vigor
3002F845 00FF
Max Speed
3002F846 00FF
Max Stamina
3002F847 00FF
Max Mag. Power
3002F848 00FF

CHEATY:
AP w FF5
By zdobyć dużo punktów AP, udaj się do Bal Castle w World 2. Spotkasz tam posągi pojawiające się grupami od dwóch do pięciu. Nie będą żadną przeszkodą, Soft zabija je na miejscu.

Łatwe zabijanie w FF6
By pokonać niemal każdego potwora i większość Bossów, wystarczy użyć Vanish, a potem X Box.
Edgar's Chainsaw w FF6
Rozwiązanie zagadki z zegarem - godzina 6, 10 minut i 50 sekund.
Pokonaj Ghost Train w FF6
By pokonać Ghost Train, użyj na nim Phoenixa.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Final Fantasy Collection

Obrazek

Wydana: JAP,
Wydawca: Squaresoft
Data premiery:
JAP Squaresoft 3/1999
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Wydany tuż przed wiosenną edycją tokijskiego Game Show w nakładzie 50 tysięcy egzemplarzy zestaw trzech wcześniejszych gier z serii FF, poprawionych i przerobionych z myślą o fanach serii, stał się wielkim wydarzeniem. Na tyle wielkim, by firma zdecydowała się na edycję poza Japonią (ale tylko FFV i FFVI), o czym wcześniej nie było nawet mowy. Gry przypominają graficznie stare sprawdzone RPG-i, takie jak Suikoden czy Wild Arms. W skład antologii wchodzą trzy płyty, każda zawiera inną część serii: Final Fantasy IV, Final Fantasy V i Final Fantasy VI.
OCENA:
*********
CHEATY:
AP w FF5
By zdobyć dużo punktów AP, udaj się do Bal Castle w World 2. Spotkasz tam posągi pojawiające się grupami od dwóch do pięciu. Nie będą żadną przeszkodą, Soft zabija je na miejscu.

Łatwe zabijanie w FF6
By pokonać niemal każdego potwora i większość Bossów, wystarczy użyć Vanish,
a potem X Box.

Edgar's Chainsaw w FF6
Rozwiązanie zagadki z zegarem - godzina 6, 10 minut i 50 sekund.

Pokonaj Ghost Train w FF6
By pokonać Ghost Train, użyj na nim Phoenixa.

Squall
Zwróć uwagę na postacie pojawiające się na screenie loadingu. Oprócz tych z gry raz na jakiś czas możesz zobaczyć Squalla, oczywiście w wersji bardzo podobnej do postaci z FF6.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Final Fantasy VII

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Squaresoft
Data premiery:
EURSCEE 11/1997
EUR SCEE 7/1999 (platyna)
USA SCEA 9/1997
JAP Squaresoft 1/1997
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Do premiery FF VIII, uważana za najlepszą grę RPG wszech czasów. Były żołnierz Cloud Strife przyłącza się do grupy rewolucjonistów i wysadza jeden z reaktorów dostarczających energię Mako do miasta Midgar. Tak zaczyna się jego walka z koszmarami przeszłości o przetrwanie świata zagrożonego kosmicznym kataklizmem. Rozbudowana, wręcz powieściowa akcja utrzymująca gracza w nieustannym napięciu. Wiele subquestów i minigier. Doskonały system walki turowej. Rzecz, w którą każdy powinien zagrać. Na świecie sprzedano ponad 6 milionów egzemplarzy tej niezwykłej gry. W Japonii ukazała się też wersja eksportowa, nosząca podtytuł FF VII International.
OCENA:
**********

KODY:
Niekończące się Gile
8009d260ffff
Szybkie podnoszenie leveli
8009d7d8ffif
Tylko te dwa kody uznane zostały oficjalnie jako działające na wszystkich dyskach. Pozostałe są nieautoryzowane.

Kody dla postaci
AERIS
Nieograniczone HP
8009C8F0 270F
Maksymalne HP
8009C8F2 270F
Nieograniczone MP
8009C8F4 03E7
Maksymalne MP
8009C8F6 03E7
Podnoszenie poziomu
3009C8C5 00??
Maksymalna siła i atak
3009C8C6 00FF
Maksymalne Vitality/Defense
3009C8C7 00FF
Maksymalne Magia/Magic Attack
3009C8C8 00FF
Maksymalne Spirit/Magic Defense
3009C8C9 00FF
Maksymalne Dexterity
3009C8CA 00FF
Maksymalne Luck
3009C8CB 00FF
Wejście do bitwy z pełnym paskiem energii i wybór limitu
8009C8D2 FF??
Wybór broni
009C8E0 00??
Wybór zbroi
3009C8E1 00??
Wybór akcesoriów
8009C8E2 00??
Wszystkie limity
8009C8E6 02DB
Maksymalne EXP
8009C900 C9FF
8009C902 3B9A
8009C8E4 3D00
8009C944 0000
Szybkie podnoszenie poziomu
8009C900 FFFF
1 Exp Point na level
8009C944 0001
BARRET
Nieskończone HP
8009C7E8 270F
Max HP
8009C7EA 270F
Nieskończone MP
8009C7EC 03E7
Max MP
8009C7EE 03E7
Podnoszenie poziomu
3009C7BD 00??
Maks sih/ Atak
3009C7BE 00FF
Vitality/Defense
3009C7BF 00FF
Magic/Magic Attack
3009C7C0 00FF
Spirit/Magic Defense
3009C7C1 00FF
Dexterity
3009C7C2 00FF
Max Luck
3009C7C3 00FF
Wejście do walki z pełnym paskiem energii i wyborem limitu
8009C7CA FF??
Zmiana broni
3009C7D8 00??
Zmiana zbroi
3009C7D9 00??
Wszystkie limity
8009C7DE 02DB
Max Exp
8009C7F8 C9FF
8009C7FA 3B9A
8009C7DC 3D00
8009C83C 0000
Szybkie podnoszenie poziomu
8009C7F8 FFFF
1 Exp Point na level
8009C83C 0001
CAITH SITH
Nieskończone HP
8009CA7C 270F
Max HP
8009CA7E 270F
Nieskończone MP
8009CA80 03E7
Max MP
8009CA82 03E7
Zmiana levelu
3009CA51 00??
Max Strength/Attack
3009CA52 00FF
Max Vitality/Defense
3009CA53 00FF Max
Magic/Magic Attack
3009CA54 00FF
Max Spirit/Magic Defense
3009CA55 00FF
Max Dexterity
3009CA56 00FF
Max Luck 3009CA57 00FF
Wchodzisz do walki z pełnym paskiem energii i możliwością wyboru limitu
8009CA5E FF??
Zmiana broni
3009CA6C 00??
Zmiana zbroi
3009CA6D 00??
Wszystkie limity
8009CA72 000D
Max Exp
8009CA8C C9FF
8009CA8E 3B9A
8009CA70 3D00
Szybkie podnoszenie poziomu
8009CA8C FFFF
1 Exp Point na level
8009CAD0 0001
CID
Nieskończone HP
8009CB84 270F
Max HP
8009CB86 270F
Nieskończone MP
8009CB88 03E7
Max MP
8009CB8A 03E7
Zmiana poziomu
3009CB59 00??
Max Strength/Attack
3009CB5A 00FF
Max Vitality/Defense
3009CB5B 00FF
Max Magic/Magic Attack
3009CB5C 00FF
Max Spirit/Magic Defense
3009CB5D 00FF
Max Dexterity
3009CB5E 00FF
Max Luck
3009CB5F 00FF
Wchodzisz do walki z pełnym paskiem energii i wyborem limitu
8009CB66 FF??
Zmiana broni
3009CB74 00??
Zmiana zbroi
3009CB75 00??
Wszystkie limity
8009CB7A 02DB
Max Exp
8009CB94 C9FF
8009CB96 3B9A
8009CB78 3D00
Szybkie podnoszenie levelu
8009CB94 FFFF
1 Exp Point na level
8009CBD8 0001
CLOUD
Nieskończone HP
8009C764 270F
Max HP
8009C766 270F
Nieskończone MP
8009C768 03E7
Max MP
8009C76A 03E7
Zmiana levelu
3009C739 00??
Max Strength/Attack
3009C73A 00FF
Max Vitality/Defense
3009C73B 00FF
Max Magic/Magic Attack
3009C73C 00FF
Max Spirit/Magic Defense
3009C73D 00FF
Max Dexterity
3009C73E 00FF
Max Luck
3009C73F 00FF
Wchodzisz do walki z pełnym paskiem energii i wyborem limitu
8009C746 FF??
Zmiana broni
3009C754 00??
Zmiana zbroi
3009C755 00??
Wszystkie limity
8009C75A 02DB
Max Exp
8009C774 C9FF
8009C776 3B9A
8009C758 3D00
Szybkie podnoszenie poziomu
8009C774 FFFF
1 Exp Point na level
8009C7B8 0001
REX XIII
Nieskończone HP
8009C974 270F
Max HP
8009C976 270F
Nieskończone MP
8009C978 03E7
Max MP
8009C97A 03E7
Zmiana levelu
3009C949 00??
Max Strength/Attack
3009C94A 00FF
Max Vitality/Defense
3009C94B 00FF
Max Magic/Magic Attack
3009C94C 00FF
Max Spirit/Magic Defense
3009C94D 00FF
Max Dexterity
3009C94E 00FF
Max Luck
3009C94F 00FF
Wchodzisz do walki z pełnym paskiem energii i możliwością wyboru limitu
8009C956 FF??
Zmiana broni
3009C964 00??
Zmiana zbroi
3009C965 00??
Wszystkie limity
8009C96A 02DB
Max Exp
8009C984 C9FF
8009C986 3B9A
8009C968 3D00
Szybkie podnoszenie poziomu
8009C984
FFFF 1 Exp Point na level
8009C9C80001 TIFA
Nieskończone HP
8009C86C 270F
Max HP
8009C86E 270F
Nieskończone MP
8009C870 03E7
Max MP
8009C872 03E7
Zmiana levelu
3009C841 00??
Max Strength/Attack
3009C842 00FF
Max Vitality/Defense
3009C843 00FF
Max Magic/Magic Attack
3009C844 00FF
Max Spirit/Magic Defense
3009C845 00FF
Max Dexterity
3009C846 00FF
Max Luck
3009C847 00FF
Wchodzisz do walki z pełnym paskiem energii i wyborem limitu
8009C84E FF??
Wybór broni
3009C85C 00??
Wybór zbroi
3009C85D 00??
Wszystkie limity
8009C862 02DB
Max Exp
8009C87C C9FF
8009C87E 3B9A
8009C860 3D00
Szybkie podnoszenie levelu
8009C87C FFFF
1 Exp Point na level
80O9C8C0 0001
YUFFIE
Nieskończone HP
8009C9F8 270F
Max HP
8009C9FA 270F
Nieskończone MP
8009C9FC 03E7
Max MP
8009C9FE 03E7
Zmiana levelu
3009C9CD 00??
Max Strength/Attack
3009C9CE 00FF
Max Vitality/Defense
3009C9CF 00FF
Max Magic/Magic Attack
3009C9D0 00FF
Max Spirit/Magic Defense
3009C9D1 00FF
Max Dexterity
3009G9D2 00FF
Max Luck
3009C9D3 00FF
Wchodzisz do walki z pełnym paskiem energii i możliwością wyboru limitu
8009C9DA FF??
Zmiana broni
3009C9E8 00??
Zmiana zbroi
3009C9E9 00??
Wszystkie limity
8009C9EE 02DB
Max Exp
8009CA08 C9FF
8009CA0A 3B9A
8009C9EC 3D00
8009C83C 0000
Szybkie podnoszenie levelu
8009CA08 FFFF
1 Exp Point na level
8009CA4C 0001
Zatrzymanie czasu podczas ucieczki z reaktora
8009D268 0258
Przechodzenie przez ściany
D00A99A4 A979
800A99AC 0013
D00A99A4 A979
800A99AE 1000
Modyfikator itemów 1
8009D2C8 ????
Modyfikator itemów 2
8009D2CA ????
Modyfikator itemów 3
8009D2CC ????
Modyfikator itemów 4
8009D2CE 000?
Magic & Summon & Enemy Skill
8009D2D2 0300
Full Menu
8009D2A4 03FF
Save & PHS Activator
8009D2A6 0000
Zwiększanie punktów EXP po walce
8009D7D8 ????
8009D7DA ????
Zwiększanie punktów AP po walce
8009D7DC ????
8009D7DE ????
Zwiększanie ilości Gili po bitwie
8009D7E0 ????
8009D7E2 ????
9,999,999 Gili
8009D260 967F
8009D262 0098
Modyfikacja czasu
8009D264 ????
8009D266 ????
Zmiana muzyki
801159E0 00??
Zwiększenie GP (Gold Saucer)
8009D3D2 ????
8009D3D4 ????
Battle Point (Gold Saucer)
8009D3D8 ????
8009D3DA ????
Enemy Battle (World Map)
80116274 0???
Kody bitewne (wyłączyć zaraz po bitwie)
Cloud
HP Slot 1
800F840C FFFF
HP Slot 2
800F8474 FFFF
HP Slot 3
800F84DC FFFF
MP Slot 1
800F8408 03E7
MP Slot 2
800F8470 03E7
MP Slot 3
800F84D8 03E7
Przyspieszenie limitu 1
800F5E6A 00FF
Przyspieszenie limitu 2
800F5E9E 00FF
Przyspieszenie limitu 3
800F5ED2 00FF
Przyspieszenie 1
800F5BBC FFF0
Przyspieszenie 2
800F5C00 FFF0
Przyspieszenie 3
800F5C44 FFF0
Podniesienie do
levelu 99
801FFDD6 0100
8009D7DA 0100

CHEATY:
Yuffie
Spotkać ją możesz w lesie (jakimkolwiek). Aby ją zwerbować, musisz najpierw wygrać walkę, a następnie odpowiedzieć na pytania (w kolejności druga, pierwsza, druga, pierwsza i druga odpowiedz). Nie podchodź do Save i nie wchodź do Menu. Jeśli źle odpowiesz, Yuffie ucieknie, ale znajdziesz ją w pobliżu.

Wampir z Nibbelheim
Aby go zdobyć, idź do Shinra Mansion w pomieszczeniu obok drzwi znajduje się list od Sephirota. Przeczytaj obie części. Aby otworzyć sejf na piętrze, użyj kombinacji:
1 prawo...................36
2 lewo ....................10
3 prawo...................59
4 prawo...................97
Wybierając liczby nie możesz przekroczyć właściwej. W sejfie znajdziesz klucz i potwora. Po walce idź do ukrytego przejścia i zejdź do podziemi. Porozmawiaj z wampirem śpiącym w trumnie. Początkowo odmówi, ale w końcu przyłączy się do ciebie.

Wutaj
Po wygranych walkach w pagodzie sprawdź dom z kotami. Znajdziesz drogę do schowka.

Key To Ancients
Znajduje się w grocie pod wodą u wybrzeży zachodniego kontynentu. Można tam dopłynąć tylko łodzią podwodną.

Huge Materia z rakiety
Wpisz kod :o: :q: :x: :x:

Mideel
Nakarm białego Chocobo i podrap go między uszami.

Bahamut Zero
Zbierz wszystkie cztery Huge Materie i umieść je w obserwatorium Bugenhagena w Cosmo Canyon. Obejrzyj każdą Materię z bliska. Jaskinia na końcu świata Dotrzeć do niej możesz na specjalnie wyhodowanym Chocobo (na farmie Billiego). Znajdziesz tam Materię Quadra, która wzmacnia poczwórnie każdy czar.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Final Fantasy VIII

Obrazek

Wydana: JAP, USA
Wydawca: SquareSoft
Data premiery:
JAP Squaresoft 2/1999
USA EASquaresoft 9/1999
EUR Sony 11/1999
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1
blok, DualShock, PocketStation
OPIS:
Wbrew pozorom nie jest to ciąg dalszy historii opowiedzianej w FF VII, aczkolwiek kilka wątków wskazuje na pokrewieństwo światów (weźmy Cida). Adept szkoły kadetów SEED Squall Leonheart wyrusza na wyprawę. Niesamowite animacje i grafika zostawiające w tyle wszystkie dokonania developerów konkurencji. Skomplikowana, powieściowa niemal, akcja pozwalająca na kilkadziesiąt godzin grania.
OCENA:
**********

KODY: Edea Max HP
80077C32 270F
Niekończące się HP [Nota]
80077C30 270F
Mas Experience
80077C34 E0FF
80077C36 05F4
Max Str
30077C3A 00FF
Max Vit
30077C3B 00FF
Max Mag
30077C3C 00FF
Max Spr
30077C3D 00FF
Max Speed
30077C3E 00FF
Max Luck
30077C3F 00FF
Modyfikator broni
30077C39 00??
Włącza postać
80077CC4 0001
Maksymalna kompatybilność z:
Quezacotl
80077CA0 03E8
Shiva
80077CA2 03E8
Ifrit
80077CA4 03E8
Siren
80077CA6 03E8
Brothers
80077CA8 03E8
Diablos
80077CAA 03E8
Carbuncle
80077CAC 03E8
Leviathan
80077CAE 03E8
Pandemona
80077CB0 03E8
Cerberus
80077CB2 03E8
Alexander
80077CB4 03E8
Doomtrain
80077CB6 03E8
Bahamut
80077CB8 03E8
Cactuar
80077CBA 03E8
Tonberry
80077CBC 03E8
Eden
80077CBE 03E8
Nota: Musisz mieć HP 9999, aby ten kod zadziałał.
Jeśli nie masz, użyj kodu na Max HP.
Irvine
Max HP
8007793A 270F
Niekończące się
HP [Nota]
80077938 270F
Max Experience
8007793C E0FF
8007793E 05F4
Max Str
30077942 00FF
Max Vit
30077943 00FF
Max Mag
30077944 00FF
Max Spr
30077945 00FF
Max Speed
30077946 00FF
Max Luck
30077947 00FF
Maksymalna kompatybilność z:
Quezacotl
800779A8 03E8
Shiva
800779AA 03E8
Ifrit
800779AC 03E8
Siren
800779AE 03E8
Brothers
800779B0 03E8
Diablos
800779B2 03E8
Carbuncle
800779B4 03E8
Leviathan
800779B6 03E8
Pandemona
800779B8 03E8
Cerberus
800779BA 03E8
Alexander
800779BC 03E8
Doomtrain
800779BE 03E8
Bahamut
800779C0 03E8
Cactuar
800779C2 03E8
Tonberry
800779C4 03E8
Eden
800779C6 03E8
Nota: Musisz mieć HP 9999, aby ten kod zadziałał.
Jeśli nie masz, użyj kodu na Max HP.
Quistis
Max HP
800779D2 270F
Niekończące się HP [Nota]
800779D0 270F
Max Experience
800779D4 E0FF
800779D6 05F5
Max Str
300779DA 00FF
Max Vh
300779DB 00FF
Max Mag
300779DC 00FF
Max Spr
300779DD 00FF
MaxSpd
300779DE 00FF
Max Luck
300779DF 00FF
Modyfikator broni
300779D9 00??
Włącz postać
80077A64 0001
Maksymalna kompatybilność z:
Quezacotl
80077A40 03E8
Shiva
80077A42 03E8
Ifrit
80077A44 03E8
Siren
80077A46 03E8
Brothers
80077A48 03E8
Diablos
80077A4A 03E8
Carbuncle
80077A4C 03E8
Leviathan
80077A4E 03E8
Pandemona
80077A50 03E8
Cerberus
80077A52 03E8
Alexander
80077A54 03E8
Doomtrain
80077A56 03E8
Bahamut
80077A58 03E8
Cactuar
80077A5A 03E8
Tonberry
80077A5C 03E8
Eden
80077A5E 03E8
Nota: Musisz mieć HP 9999, aby ten kod zadziałał.
Jeśli nie masz, użyj kodu na Max HP.
Rinoa Max HP
80077A6A 270F
Niekończące się HP [Nota]
80077A68 270F
Max Experience
80077A6C E0FF
80077A6E 05F4
Max Str
30077A72 00FF
Max Vit
30077A73 00FF
Max Mag
30077A74 00FF
Max Spr
30077A75 00FF
Max Speed
30077A76 00FF
Max Luck
30077A77 00FF
Maksymalna kompatybilność z:
Quezacotl
80077AD8 03E8
Shiva
80077ADA 03E8
Ifrit
80077ADC 03E8
Siren
80077ADE 03E8
Brothers
80077AE0 03E8
Diablas
80077AE2 03E8
Carbuncle
80077AE4 03E8
Leviathan
80077AE6 03E8
Pandemona
80077AE8 03E8
Cerberus
80077AEA 03E8
Alexander
80077AEC 03E8
Doomtrain
80077AEE 03E8
Bahamut
80077AF0 03E8
Cactuar
80077AF2 03E8
Tonberry
80077AF4 03E8
Eden
80077AF6 03E8
Wszystkie specjale
80077E92 FFFF
Nota: Musisz mieć HP 9999, aby ten kod zadziałał.
Jeśli nie masz, użyj kodu na Max HP.
Seifer Max HP
80077B9A 270F
Niekończące się HP [Nota]
80077B98 270F
Max Experience
80077B9C E0FF
80077B9E 05F4
Max Str
30077BA2 00FF
Max Vit
30077BA3 00FF
Max Mag
30077BA4 00FF
Max Spr
30077BA5 00FF
Max Spd
30077BA6 00FF
Max Luck
30077BA7 00FF
Maksymalna kompatybilność z:
Quezacotl
80077C08 03E8
Shiva
80077C0A 03E8
Ifrit
80077C0C 03E8
Siren
80077C0E 03E8
Brothers
80077C10 03E8
Diabios
80077C12 03E8
Carbuncle
80077C14 03E8
Leviathan
80077C16 03E8
Pandemona
80077C18 03E8
Cerberus
80077C1A 03E8
Alexander
80077C1C 03E8
Doomtrain
80077C1E 03E8
Bahamut
80077C20 03E8
Cactuar
80077C22 03E8
Tonberry
80077C24 03E8
Eden
80077C26 03E8
Nota: Musisz mieć HP 9999, aby ten kod zadziałał.
Jeśli nie masz, użyj kodu na Max HP.
Selphie Max HP
80077B02 270F
Niekończące się HP [Nota]
80077B00 270F
Max Experience
80077B04 E0FF
80077B06 05F4
Max Str
30077B0A 00FF
Max Vit
30077B0B 00FF
Max Mag
30077B0C 00FF
Max Spr
30077B0D 00FF
Max Spd Max Luck
30077B0F 00FF
Maksymalna kompatybilność z:
Quezacotl
80077B70 03E8
Shiva
80077B72 03E8
Ifrit
80077B74 03E8
Siren
80077B76 03E8
Brothers
80077B78 03E8
Diablos
80077B7A 03E8
Carbuncle
80077B7C 03E8
Leviathan
80077B7E 03E8
Pandemona
80077B80 03E8
Cerberus
80077B82 03E8
Alexander
80077B84 03E8
Doomtrain
80077B86 03E8
Bahamut
80077B88 03E8
Cactuar
80077B8A 03E8
Tonberry
80077B8C 03E8
Eden
80077B8E 03E8
Masz wszystkie specjale
80077E90 FFFF
Nota: Musisz mieć HP 9999, aby ten kod zadziałał.
Jeśli nie masz, użyj kodu na Max HP.
Squall i Laguna
Max HP
8007780A 270F
Niekończące się HP [Nota]
80077808 270F
Max Experience
8007780C E0FF
8007780E 05F5
Max Str
30077812 00FF Max
Vit
30077813 00FF Max
Mag
30077814 00FF Max
Spr
30077815 00FF Max
Spd
30077816 00FF Max
Luck
30077817 00FF
Maksymalna kompatybilność z:
Quezacotl
80077878 03E8
Shiva
8007787A 03E8
Ifrit
8007787C 03E8
Siren
8007787E 03E8
Brothers
80077880 03E8
Diablos
80077882 03E8
Carbuncle
80077884 03E8
Leviathan
80077886 03E8
Pandemona
80077888 03E8
Cerberus
8007788A 03E8
Alexander
8007788C 03E8
Doomtrain
8007788E 03E8
Bahamut
80077890 03E8
Cactuar
80077892 03E8
Tonberry
80077894 03E8
Eden
80077896 03E8
Nota: Musisz mieć HP 9999, aby ten kod zadziałał.
Jeśli nie masz, użyj kodu na Max HP.
Zell
Max HP
800778A2 270F
Niekończące się HP |Nota)
800778A0 270F
Max Experience
800778A4 E0FF
800778A6 05F4
Max Str
300778AA 00FF
Max Vit
300778AB 00FF
Max Mag
300778AC 00FF
Max Spr
300778AD 00FF
Max Spd
300778AE 00FF
Max Luck
300778AF 00FF
Modyfikator broni
300778A9 00??
Modyfikator kostiumów (poza bitwą)
300783A9 00??
Modyfikator kostiumów (podczas bitwy)
800778FA ??00
Włącza postać
80077934 0001
Maksymalna kompatybilność z:
Quezacotl
80077910 03E8
Shiva
80077912 03E8
Ifrit
80077914 03E8
Siren
80077916 03E8
Brothers
80077918 03E8
Diablos
8007791A 03E8
Carbuncle
8007791C 03E8
Leviathan
8007791E 03E8
Pandemona
80077920 03E8
Cerberus
80077922 03E8
Alexander
80077924 03E8
Doomtrain
80077926 03E8
Bahamut
80077928 03E8
Cactuar
8007792A 03E8
Tonberry
8007792C 03E8
Eden
8007792E 03E8
Wszystkie specjale
80077E8E FFFF
Nota: Musisz mieć HP 9999, aby ten kod zadziałał.
Jeśli nie masz, użyj kodu na Max HP.
Kody dla Gfów
Alexander
Dostęp
30077681 0001
Niekończące się HP
80078DB0 270F
Max HP
80078DB2 270F
Modyfikator Experience
80078DB4 ????
Max Exp
80078DB4 E0FF
80078DB6 05F5
Level 99
80078DB8 0063
Bahamut Dostęp
30077709 0001
Niekończące się HP
80078DC8 270F
Max HP
80078DCA 270F
Modyfikator Experience
80078DCC ????
Max Exp
80078DCC E0FF
80078DCE 05F5
Level 99
80078DD0 0063
Brothers
Dostęp
300774E9 0001
Niekończące się HP
80078D68 270F
Max HP
80078D6A 270F
Modyfikator Experience
80078D6C ????
Max Exp
80078D6C E0FF
80078D6E 05F5
Level 99
80078D70 0063
Cactuar
Dostęp
3007774D 0001
Niekończące się HP
80078DD4 270F
Max HP
80078DD6 270F
Modyfikator Experience
80078DD8 ????
Max Exp
80078DD8 E0FF
80078DDA 05F5
Level 99
80078DDC 0063
Carbuncle Dostęp
30077571 0001
Niekończące się HP
80078D80 270F
Max HP
80078D82 270F
Modyfikator Experience
80078D84 ????
Max Exp
80078D84 E0FF
80078D86 05F5
Level 99
80078D88 0063
Cerberus
Dostęp
3007763D 0001
Niekończące się HP
80078DA4 270F
Max HP
80078DA6 270F
Modyfikator Experience
80078DA8 ????
Max Exp
80078DA8 E0FF
80078DAA 05F5
Level 99
80078DAC 0063
Diablos Dostęp
3007752D 0001
Niekończące się HP
80078D74 270F
Max HP
80078D76 270F
Modyfikator Experience
80078D78 ????
Max Exp
80078D78 E0FF
80078D7A 05F5
Level 99
80078D7C 0063
Doomtrain Dostęp
300776C5 0001
Niekończące się HP
80078DBC 270F
Max HP
80078DBE 270F
Modyfikator Experience
80078DC0 ????
Max Exp
80078DC0 E0FF
80078DC2 05F5
Level 99
80078DC4 0063
Eden Dostęp
300777D5 0001
Niekończące się HP
80078DEC 270F
Max HP
80078DEE 270F
Modyfikator Experience
80078DF0 ????
Max Exp
80078DF0 E0FF
80078DF2 05F5
Level 99
80078DF4 0063
Ifrit
Dostęp
30077461 0001
Niekończące się HP
80078D50 270F
Max HP
80078D52 270F
Modyfikator Experience
80078D54 ????
Max Exp
80078D54 EOFF
80078D56 05F5
Level 99
80078D58 0063
Leviathan
Dostęp
300775B5 0001
Niekończące się HP
80078D8C 270F
Max HP
80078D8E 270F
Modyfikator Experience
80078D90 ????
Max Exp
80078D90 E0FF
80078D92 05F5
Level 99
80078D94 0063
Pandemona Dostęp
300775F9 0001
Niekończące się HP
80078D98 270F
Max HP
80078D9A 270F
Modyfikator Experience
80078D9C ????
Max Exp
80078D9C E0FF
8O078D9E 05F5
Level 99
80078DA0 0063
Quezacotl Dostęp
300773D9 0001
Niekończące się HP
80078D38 270F
Max HP
80078D3A 270F
Modyfikator Experience
80078D3C ????
Max Exp
80078D3C E0FF
80078D3E 05F5
Level 99
80078D40 0063
Shiva Dostęp
3007741D 0001
Niekończące się HP
80078D44 270F
Max HP
80078D46 270F
Modyfikator Experience
80078D48 ????
Max Exp
80078D48 E0FF
80078D4A 05F5
Level 99
80078D4C 0063
Siren
Dostęp
300774A5 0001
Niekończące się HP
80078D5C 270F
Max HP
80078D5E270F
Modyfikator Experience
80078D60 ????
Max Exp
80078D60 E0FF
80078D62 05F5
Level 99
80078D64 0063
Tonberry Dostęp
30077791 0001
Niekończące się HP
80078DE0 270F
Max HP
80078DE2 270F
Modyfikator Experience
80078DE4 ????
Max Exp
80078DE4 E0FF
80078DE6 05F5
Level 99
80078DE8 0063
Kody podczas bitwy In-Battle Joker Command
D0082DEE ????
In-Battle Turbo Joker Command
D008508C ????
8008508C 0000
In-Battle Super Turbo Joker Command
D008508C ????
80082DE8 0000
Nietykalność pierwsza postać
80078892 270F
Nietykalność druga postać
80078A62 270F
Nietykalność trzecia postać
80078C32 270F
Niekończące się itemy
800DA19A 2400
800DA196 2400
Niekończąca się magia dla wszystkich
800AF486 2400
Pierwsza postać Quick Attack
800788A4 2EE0
Druga postać Quick Attack
80078A74 2EE0
Trzecia postać Quick Attack
80078C44 2EE0
Pierwsza postać Quick Summon GF
80078734 0000
Druga postać Quick Summon GF
80078904 0000
Trzecia postać Quick Summon GF
80078AD4 0000
Pierwsza postać nietykalny GF
80078738 270F
Druga postać nietykalny GF
80078908 270F
Trzecia postać nietykalny GF
80078AD8 270F
Pierwsza postać Max Abilities
800788B0 FFFF
800788B2 FFFF
Druga postać Max Abilities
80078A80 FFFF
80078A82 FFFF
Trzecia postać Max Abilities
80078C50 FFFF
80078C52 FFFF
Pierwsza postać nietykalna
D00ED160 0000
800ED160 0800
D00ED164 0000
800ED164 0800
Druga postać nietykalna
D00ED230 0000
800ED230 0800
D00ED234 0000
800ED234 0800
Trzecia postać nietykalna
D00ED300 0000
800ED300 0800
D00ED304 0000
800ED304 0800
Zawsze możesz uciec (Działa na bossów)
80082C0A 0000
Zawsze masz Odina (musisz go zdobyć)
80078048 D62A
80078054 00DD
800780DC B93C
800780E0 22F5
Odzyskanie umiejętności w Ultimecia Castle
pozycja 1 Menu 1
30078745 0000
pozycja 1 Menu 2
30078749 0000
pozycja 1 Menu 3
3007874D 0000
pozycja 2 Menu 1
30078915 0000
pozycja 2 Menu 2
30078919 0000
pozycja 2 Menu 3
3007891D 0000
pozycja 3 Menu 1
30078AE5 0000
pozycja 3 Menu 2
30078AE9 0000
pozycja 3 Menu 3
30078AED 0000
Auto Attack
D00A5370 0006
800A5370 0064
D00A5372 1040
800A5372 2404
Limit Break na pozycji 1
30078741 0004
D00ED222 0000
800ED222 0004
Limit Break na pozycji 2
30078911 0004
DO0ED2F2 0000
800ED2F2 0004
Limit Break na pozycji 3
30078AE1 0004
D00ED3C2 0000
800ED3C2 0004

CHEATY:

Echa Gwiezdnych Wojen
Wielu bohaterów gry nosi imiona zaczerpnięte z gwiezdnej sagi George'a Lucasa (Wedge, Biggs - skrzydłowi w Rogue Squadron, Piet admirał Imperium).

Używanie limitów
W czasie walki poczekaj, aż paski energii twoich bohaterów zostaną wypełnione i naciśnij :o: (w wersji japońskiej :v: ).

Dopalacz GFa
Jeśli masz GF-a posiadającego zdolność Boost, uda ci się zastosować pewien trik. Gdy GF pojawi się na ekranie, wciśnij i przytrzymaj :select: . Zobaczysz rączkę naciskającą przycisk Square i cyfry. Nadal trzymaj :select: i uderzaj szybko w :q: To powinno zwiększyć wielkość wyświetlanego numeru i ilość punktów HP odebranych zaatakowanej przez GF-a postaci. Pamiętaj jedynie, by przestać uderzać gdy, na dłoni pojawi się krzyżyk.

Gdzie znajdziesz GF-y
(Guardian Forces)
QUETZACOTL: W komputerze Squalla na początku gry (w klasie).
SHIVA:
W komputerze Squalla na początku gry (w klasie).
IFRIT:
Pokonaj go w Fire Cavern opodal Balamb Garden podczas testu.
SIREN:
Zabierz go Bossowi na szczycie Dollet Satelitę podczas egzaminu.
BROTHERS:
Pokonaj ich w lokacji "Tomb of the Unkown King" niedaleko Deling.
DIABLOS:
Przywołaj go magiczną lampą otrzymaną od Cida po zaliczeniu egzaminu. Po przywołaniu musisz go pokonać.
CARBUNCLE: Wyciągnij go z Bossów Gargoyle/Lizard w Deling podczas parady.
LEVIATHAN: Wyciągnij go z NORG w Balamb Garden.
PANDEMONA: Wyciągnij go z Fuujiin w Balamb Town.
CERBERUS:
Pokonaj go w Galbadia Garden.
ALEXANDER:
Wyciągnij go Edei na końcu drugiego dysku.
DOOMTRAIN:
Zdobądź Item "Solomons Ring" z Tears Point, zanim Lunatic Pandora zostanie przywołana (dobry moment na to nadejdzie tuż przed spotkaniem z Dr. Odine przy Launch Pad).
Następnych GF-ów nie uda ci się zwędzić i wyciągnąć. Musisz użyć itemów, by je przywabić (Pheonix i Chochobo). Mogą też pojawić się przypadkowo (Odin i Gilgamesh). Mumba i MiniMog najlepiej dają się sprowadzić poprzez PocketStation.
CHOCOBO:
Znajdź i nazwij chocobosa i użyj na nim Gysahl Greens podczas bitwy.
PHOENIX:
Użyj Phoenix Pinion podczas bitwy.
ODIN:
Pokonaj go w Centra Ruins. GILGAMESH: Zdobaź Odina przed końcem trzeciego dysku, a Seifer zabije go. Gilgamesh pojawi się, by go zastąpić.
MINIMOG:
Znajdziesz go w "Chocobo Adventure" PocketStation Minigame.
MUMBA:
Wygraj "Chocobo Adventure" PocketStation Minigame. Gdzie znaleźć karty Debuchocobo = u faceta siedzącego na ławce przed Balamb Garden Libary.
Angelo = od Wattsa z Forest Owls.
Gilgamesh = W Card Club's King.
Komoguri = od chłopca w niebieskiej koszuli biegającego po Balamb Garden's. Quetzalcotl = od nadzorcy Fisherman Horizon (na drugim piętrze).
Shiva = od Zoona po darowaniu mu 'Tonari no Kanojo".
Ifrit = po pokonaniu Ifrit Siren = na drugim piętrze pubu w Dollet pokonaj mistrza karciarzy
Minotaur = po pokonaniu braci.
Pandemonia = od faceta stojącego przed hotelem w Balamb.
Alexander = od Pieta w Luna Base
Ward = od Doktora Odina w Esthar.
Kiros = od faceta w czerni w Derring City. Laguna = od Elone w Lunaside Base.
Selphie = od przyjaciela Selphie w Travia Garden. Quistis = od FC numer 2 w czytelni
Irvine = od zarządcy stacji (kobiety)w F.H. Zell ¦ od matki Zella w Balamb.
Rinoa = od ojca Rinoy w Derring City. Musisz najpierw przegrać Ifrit
Ifrit = odzyskasz ja od Dodona w F.H. (facet siedzący najbliżej budynku) Edea = od Edei w jej domu. Seifer = od Cida w domu Edei podczas MD system event.
Squall = od Laguny w Esthar Presidential Building.

Odpowiedzi na testy SEED

T=tak N=nie
1...........T,N,T,T,T,N,N,T,N,N
2...........T,N,T,T,T,N,T,T,N,N
3...........N,N,T,N,T,T,T,N,T,N
4...........N,T,T,T,N,N,T,T,N,N
5...........N,N,N,T,T,N,N,T,T,T
6...........T,N,T,T,N,N,T,T,N,T
7...........T,T,T,T,T,T,N,T,T,N
8...........N,T,T,N,T,T,N,N,T,N
9...........N,T,N,N,N,N,N,N,T,T
10.........T,N,N,N,N,N,N,N,T,N
11.........T,T,N,T,T,N,T,N,N,T
12.........N,T,N,N,T,N,T,N,T,N
13.........T,N,N,N,T,N,N,N,N,N
14.........T,T,T,T,N,T,T,N,T,N
15.........T,T,N,N,N,N,N,T,N,T
16.........T,N,N,T,N,T,N,N,T,N
17.........T,N,N,N,T,N,N,T,N,N
18.........T,N,N,N,T,N,N,N,N,N
19.........T,N,N,T,N,N,N,N,N,T
20.........T,T,N,T,N,T,T,T,N,N
21.........T,T,T,T,N,N,T,T,T,N
22.........N,N,N,T,N,N,N,T,T,N
23.........T,N,N,N,N,T,T,T,T,T
24.........T,T,N,N,T,T,N,N,N,T
25.........T,N,T,T,T,N,N,T,N,N
26.........T,T,N,T,N,T,N,T,N,N
27.........N,T,N,N,N,N,T,N,T,N
28.........T,N,N,T,T,T,N,T,N,N
29.........N,N,N,T,T,N,N,N,T,N
30.........N,T,N,N,N,N,T,N,N,N
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Final Fantasy IX

Obrazek

Wydana: USA EU
Wydawca: Squaresoft
Data premiery: November 14, 2000
Gatunek: RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock, Pocket Station
OPIS:
Jest to trzecia gra spod znaku FF, która ukazała się na konsolę PlayStation i (ku rozpaczy posiadaczy Pecetów) pierwsza po FF 8, która nie wyszła na domowe komputery. Po emocjach jakie wzbudziła poprzedniczka, ciągle padało pytanie czym nowa odsłona może zaskoczyć - spodziewano się prawie wszystkiego, ale nie tego, co nastąpiło. Po dość kontrowersyjnej ósmej odsłonie, którą jedna część graczy pokochała, a druga znienawidziła, Squaresoft postanowił zrobić pewniaka, który zaspokoiłby gusta wszystkich. Powrócono zatem do korzeni sagi, gdzie dominuje magia i baśniowy nastrój, powołano do życia nowy mityczny świat, gdzie technologia jest jedynie dodatkiem do świata gry. Tak właśnie powstała Ostateczna Fantazja z numerem dziewięć.

OCENA:
**********
Play Blackjack
Podczas gry naciśnij:
:R2: :L1: :R2: :R2: :up: :x: :r: :o: :d: :v: :L2: :R1: :R2: :L1: :q: :q: i naciśnij :start:
Soft Reset
Podczas gry naciśnij:
:L1: + :L2: + :R1: + :R2: + :select: + :start:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Final Fantasy Tactics

Obrazek

Wydana: JAP, USA
Wydawca: Sony
Data premiery:
USA SCEA 1/1998
JAP Square 6/1997
Gatunek: Strategia/RPG
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 2
bloki
OPIS:
Młody chłopiec nazwiskiem Beoulve wyrusza, by uratować księżniczkę Ovelie z rąk porywaczy. Trop wiedzie do oddziałów cesarstwa Goltany. Gracz musi zebrać swoją drużynę, wyszkolić ją i pokonać wrogie siły w serii bitew. Jedna z najbardziej rozbudowanych strategii turowych. Uznawana za najlepszą grę gatunku.
OCENA:
**********

KODY:
Modyfikator klasy
80058076 00??
Support Job Modifier
8005807E 01??
Max EXP
80058088 6363
Max Level & Brave
8005808A 6363
Max Faith
8005808C 6363
Max HP
8005808E FFFF
Max MP
80058092 FFFF
Max Speed
80058094 0D0D
Max Weapon AT
80058098 1919
Max Magic AT
8005809A 1919
Character Modifiers
80058074 01??
Head & Body Armor Modifier
80058082 ????
Right Hand & Accessories Modifier
80058084 ????
Left Hand Modifier
80058086 ??00
Wszystkie zawody na Master - zestaw 1
8005809E FFFF
800580A0 FFFF
800580A2 FFFF
800580A4 FFFF
800580A6 FFFF
800580A8 FFFF
800580AA FFFF
800580AC FFFF
800580AE FFFF
800580B0 FFFF
Wszystkie zawody na Master - zestaw 2
800580B2 FFFF
800580B4 FFFF
800580B8 FFFF
800580BA FFFF
800580BC FFFF
800580BE FFFF
800580C0 FFFF
800580C2 FFFF
800580C4 FFFF
Wszystkie zawody na Master - zestaw 3
800580C6 FFFF
800580C8 FFFF
800580CC FFFF
800580CE FFFF
800580D0 FFFF
800580D2 FFFF
800580D4 FFFF
800580D6 FFFF
Max Job Points 1
800580E2 FFFF
800580E4 FFFF
800580E6 FFFF
800580E8 FFFF
800580EA FFFF
800580EC FFFF
800580EE FFFF
800580F0 FFFF
800580F2 FFFF
800580F4 FFFF
Max Job Points 2
800580F6 FFFF
800580F8 FFFF
800580FA FFFF
800580FE FFFF
80058100 FFFF
80058102 FFFF
80058106 FFFF
80058108 FFFF
Wszystkie zawody i najwyższe levele
80058100 FFFF
8005810E FFFF
80058110 FFFF
80058112 FFFF
80058114 FFFF
80058116 FFFF
80058118 FFFF
8005811A FFFF
8005811C FFFF
Wszystkie zawody i najwyższe levele - zestaw 2
8005811E FFFF
80058120 FFFF
80058122 FFFF
80058124 FFFF
80058126 FFFF
80058128 FFFF
8005812A FFFF
8005812C FFFF
8005812E FFFF
80058130 FFFF
Kody używane w walce 5 postaci w zespole
801CD274 C5CC
2 Zespoły (działa tylko w niektórych bitwach!)
800577EC 0002
Battle Location Modifier
800577E8 00??
Enemies in Battle Modifier
800577E4 0???
Pierwsza postać Act Menu Modifier
801924DE ????
Head & Body Armor Modifier
801924E6 ????
Right Hand & Accessories
Modifier
801924E8 ????
Level Up
801924EC 63FF
HP 999
801924EE03E7
Max HP
801924F0 03E7
MP 999
801924F2 03E7
Max MP
801924F4 03E7
Status Modifier
80192526 ????
Super Statystyki
80192526 7970
Druga postać Act Menu Modifier
8019269E ????
Head & Body Armor Modifier
801926A6 ????
Right Hand & Accessories
Modifier
801926A8 ????
Left Hand Modifier
801926AA??00
Level Up
801926AC 63FF
HP 999
801926AE 03E7
Max HP
801926B0 03E7
MP 999
801926B2 03E7
Max MP
801926B4 03E7
Status Modifier
801926E6 ????
Super Stats
801926E6 7970
Trzecia postać
Act Menu Modifier
8019285E ????
Head & Body Armor
Modifier
80192866 ????
Right Hand & Accessories
Modifier
80192868 ????
Left Hand Modifier
8019286A ??00
Level Up
8019286C 63FF
HP 999
8019286E 03E7
Max HP
80192870 03E7
MP 999
80192872 03E7
Max MP
80192874 03E7
Status Modifier
801928A6 ????
Super Stats
801928A6 7970
Czwarta postać Act Menu Modifier
80192A1E ????
Head & Body Armor Modifier
80192A26 ????
Right Hand & Accessories
Modifier
80192A28 ????
Level Up
80192A2C 63FF
HP 999
80192A2E 03E7
Max HP
80192A30 03E7
MP 999
80192A32 03E7
Max MP
80192A34 03E7
Status Modifier
80192A66 ????
Super Stats
80192A66 7970
Piąta postać Act Menu Modifier
80192BDE ????
Head & Body Armor Modifier
80192BE6 ????
Right Hand & Accessories
Modifier
80192BE8 ????
Left Hand Modifie
80192BEA ??00
Level Up
80192BEC 63FF
HP 999
80192BEE 03E7
Max HP
80192BF0 03E7
MP 999
80192BF2 03E7
Max MP
80192BF4 03E7
Status Modifier
80192C26 ????
Super Stats
80192C26 7970
Job Level Up
8017EB54 0100
8017EB56 2443
8017EB70 0100
8017EB72 2443
Kody na 999 punktów mogą być niebezpieczne, czasami trudno przewidzieć, jak zachowają się postacie.
Pozostałe kody nie powodują problemów podczas walki.
65535 Gili
800577CC FFFF
Nieskończenie wiele Gili
800577CE 0FFF
Darmowy Fitting Room
801CD080 0000
Modyfikatory czasu Godzinowy
800459C4 00??
Minutowy
800459C0 00??
Sekundowy
800459BC 0000
Brak ciemnych konturów na mapie
800BB504 0011
Kody ciągłej walki Mandalia Plains
800D41AC 0000
Sweepy Woods
800D4214 0000
Fovoham Plains
800D41E0 0000
Lenalia Plateau
800D42B0 0000
Araguay Woods
800D434C 0000
Cloud
80058874 0932
80058876 0032
8005888A 0F0F
8005889E FFFF
80058932 2F0C
80058934 3832
80058936 FF27
Wszystkie przedmioty i bronie zestaw 1
80059700 6363
80059702 6363
80059704 6363
80059706 6363
80059708 6363
8005970A 6363
8005970C 6363
8005970E 6363
80059710 6363
80059712 6363
Wszystkie bronie i przedmioty zestaw 2
80059714 6363
80059716 6363
80059718 6363
8005971A 6363
8005971C 6363
8005971E 6363
80059720 6363
80059722 6363
80059724 6363
80059726 6363
Wszystkie bronie i przedmioty zestaw 3
80059728 6363
8005972A 6363
8005972C 6363
8005972E 6363
80059730 6363
80059732 6363
80059734 6363
80059736 6363
80059738 6363
8005973A 6363
Wszystkie bronie i przedmioty zestaw 4
8005973C 6363
8005973E 6363
80059740 6363
80059742 6363
80059744 6363
80059746 6363
80059748 6363
8005974A 6363
8005974C 6363
8005974E 6363
80059750 6363
80059752 6363
80059754 6363
80059756 6363
80059758 6363
Wszystkie tarcze
80059760 6363
80059762 6363
80059764 6363
80059766 6363
80059768 6363
8005976A 6363
8005976C 6363
8005976E 6363
Wszystkie osłony głowy
80059770 6363
80059772 6363
80059774 6363
80059776 6363
80059778 6363
8005977A 6363
8005977C 6363
8005977E 6363
80059780 6363
80059782 6363
80059784 6363
80059786 6363
80059788 6363
8005978A 6363
Wszystkie pancerze zestaw 1
8005978C 6363
8005978E 6363
80059790 6363
80059792 6363
80059794 6363
80059796 6363
80059798 6363
8005979A 6363
8005979C 6363
Wszystkie pancerze zestaw 2
8005979E 6363
800597A0 6363
800597A2 6363
800597A4 6363
800597A6 6363
800597A8 6363
800597AA 6363
800597AC 6363
800597AE 6363
Wszystkie pierścienie, bransolety itp, zestaw 1
800597B0 6363
S00597B2 6363
800597B4 6363
800597B6 6363
800597B8 6363
800597BA 6363
800597BC 6363
800597BE 6363
800597C0 6363
800597C2 6363
Wszystkie pierścienie, bransolety itp, zestaw 2
800597C4 6363
800597C6 6363
800597C8 6363
800597CA 6363
800597CC 6363
800597CE6363
Wszystkie przedmioty
800597D0 6363
800597D2 6363
800597D4 6363
800597D6 6363
800597D8 6363
800597DA 6363
800597DC 6363
8005975A 6363
8005975C 6363
8005975E6363
Wszystkie rekordy
80057942 FFFF
80057944 FFFF
80057946 FFFF
80057948 FFFF
8005794A FFFF
Otwarcie mapy
8005794C FFFF
8005794E FFFF
80057950 FFFF
80057952 FFFF
80057954 FFFF
80057956 FFFF
Wszystkie miejsca odwiedzone
80057958 FFFF
8005795A FFFF
8005795C FFFF
8005795E FFFF
Wszystkie skarby odnalezione
8005796E FFFF
80057970 FFFF
80057972 FFFF
80057974 FFFF
Zaliczenie nieodkrytych lądów
80057976 FFFF
History Set 1
80057978 FFFF
8005797A FFFF
8005797C FFFF
8005797E FFFF
80057980 FFFF
80057982 FFFF
80057984 FFFF
80057986 FFFF
80057988 FFFF
8005798A FFFF
8005798C FFFF
8005798E FFFF
History Set 2
80057990 FFFF
80057992 FFFF
80057994 FFFF
80057996 FFFF
80057998 FFFF
8005799A FFFF
8005799C FFFF
8005799E FFFF
800579A0 FFFF
800579A2 FFFF
800579A4 FFFF
800579A6 FFFF
Zwariowane kody: Bohaterowie latają ponad mapą
8009F274 0000
Niewidzialność na mapie
8009F264 0011
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Firo & Klawd

Obrazek

Wydana: JAP, EUR
Wydawca: BMG
Data premiery:
JAP BMG 6/1997
EUR BMG 12/1996
Gatunek: Strzelanina/Akcja
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Gra stanowi mieszankę izometrycznej strzelaniny i przygodówki. Bohaterowie, detektyw pies i jego pomocnik - kot spod ciemnej gwiazdy - przemierzają podzielone na sceny miasto New Yak City, odkrywając jego tajemnice i strzelając do hord przeciwników podczas prowadzonego śledztwa. Wykonanie i oprawa plastyczna gorzej niż średnia. Podobnie grywalność.
OCENA:
***
CHEATY:
Kody do leveli:
Back Alleys
MOOMIN
Back Street
MOONPIG
Back Street B
MOONPINGEON
Back Roofs
SNUFFKIN
Main Street
LITTLE MI
Main Street B
LITTLE MO
Vinnie's Scrap Yard
SOHOCH DRAGON
lub
SOUP DRAGON
Vinnie's Scrap Yard B
SHOCHER DRAGON
lub
SUPER DRAGON
Construction Level Password
CBOBUNAABAASY65X
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Flintstones Bedrock Bowling

Obrazek

Wydana: USA UE
Wydawca: UbiSoft
Data premiery:October 30, 2000
Gatunek: Sportowa (kręgle)
Ilość graczy: 1-4
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, DualShock
OPIS:
Po Animkach za kręgle wzięli się Jaskiniowca Gracz może wybierać spośród postaci znanych z kreskówki (Fred, Barney, BamBam, Dino) i w kreskówkowym stylu rozegrać mecz lub nawet sezon w samym Bedrock, ale nie w tak klasyczny sposób, jakby to mogło się wydawać. Tutaj to gracz, a w zasadzie postać, którą kieruje, będzie kulą toczącą się po zawiłych torach pełnych przeszkód. Ciekawy pomysł, znakomita oprawa plastyczna, zaczerpnięta z filmów animowanych tej serii i znakomite sterowanie. Dobre nawet dla osób, które nigdy nie grały w kręgle.
OCENA:
********

KODY:

Level Modifier
8007B668 00??
Player 1 Codes Quick Max Score
8007AF80 FFFF
Infinite Gutter Ball Tries
3007AF98 0001
Have All Pins Collected
3007AF9A 000A
Have All Dodo Birds Collected
3007AF9B 0003
Have All Gems Collected (GS 2.41 or Higher Needed)
C207AF9C 0001
3009A29C 0000
Add Time in Bonus Rounds (Press Select)
D00A5B44 0100
8009A314 03E7
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Floating Runner

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: T*HQ
Data premiery:
JAP Xing 1/1996
EUR T*HQ 11/1996
USA T*HQ 10/1996
Gatunek: Platformówka
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok
OPIS:
Platformowa gra wyprodukowana przez mało znanego japońskiego devetopera. Gracz kontroluje dwie postacie - łowcę nagród Laya i kapłankę Cress. Bohaterowie muszą pokonać sługi złej istoty, by odzyskać siedem kryształów ukrytych na siedmiu latających wyspach, by ostatecznie pokonać zło. W sumie, dość poprawny produkt, choć daleko mu do takich rówieśników jak Pandemonium i Crash. OCENA:
****
KODY:
USA
Niekończące się kamienie
80146B44 03E7
Nieograniczony czas
80146C10 FFFF
Nietykalność
80158564 0008

JAP
Niekończące się życia
80151880 0008
Nieograniczony czas
801430DC 0001
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Fluid

Obrazek

Wydana: EUR
Wydawca: Sony
Data premiery:
USA SCEA 6/1998
EUR SCEE 8/1998
Gatunek: Muzyczna
Ilość graczy: 1
Peryferia: Karta pamięci 1 blok,
OPIS:
Jedna z dziwniejszych pozycji, jakie wydano na konsolę. Bardziej program edukacyjny niż gra. Sterujesz poczynaniami delfina, poszukując dźwięków w oceanie. Potem dysponując nimi tworzysz sekwencje muzyczne. Rzecz byłaby może warta najwyższej oceny, ale w praktyce jest dość wolna i nuży. Parappa daje więcej czadu.
OCENA:
******
CHEATY:
Zloty delfin
W Main Menu podświetl Start i wbij kombinację:
:d: :up: :r: :l:
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Formula 1

Obrazek

Wydana: JAP, USA, EUR
Wydawca: Psygnosis
Data premiery:
JAP SCEI 12/1996
USA Psygnosis 10/1996
EUR Psygnosis 9/1996
EUR Psygnosis 4/1998 (platyna)
Gatunek: Wyścigi (Formuła 1)
Ilość graczy: 1-2
Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Link
OPIS:
Bardzo udana próba stworzenia symulatora wyścigów Formuły 1. Zważywszy na czas, w którym powstawała gra, to naprawdę zadziwiający tytuł. Mamy do wyboru 18 autentycznych torów i bogaty przegląd ekip oraz kierowców biorących udział w prawdziwych wyścigach. Sterowanie bardzo dobre, szybkie i niebywale czułe, jak w prawdziwych bolidach. Do tego każdy wóz charakteryzuje się odmiennymi osiągami. Jedyne co dzisiaj musi wydać się ubogie to grafika, która wtedy spełniała standardy, ale po latach jest cokolwiek pikselowata.
OCENA:
*********

KODY:
Buggy Mode
8009dc02 0001
Lava Mode
8009dc04 0001
French Mode
8009dc08 0001
Spanish Mode
8009dc0a 0001

CHEATY:
Bonusowy tor
Wybierz Single Race, zespół, kierowcę i tor. Kiedy wyjdziesz na screen Race Qualify, wciśnij i przytrzymaj Select i wciśnij kod
Rozpocznij wyścig i przerwij go. Wejdź jeszcze raz do Menu i w Circuit Select wybierz Grand Champion Bonus Track.

Buggy
Wybierz Single Race, zespół, kierowcę i tor. Kiedy wyjdziesz na screen Race Qualify, wciśnij i przytrzymaj :select: i wciśnij kod :r: :up: :v: :l: :up: :q: :v:
Lawa
Wybierz Single Race, zespół, kierowcę i tor. Kiedy
wyjdziesz na screen Race Qualify, wciśnij i przytrzymaj :select: i wciśnij kod:
:q: :o: :up: :r: :r: :o: :x:
Rower
Wybierz Single Race, zespół, kierowcę i tor. Kiedy wyjdziesz na screen Race Qualify, wciśnij i przytrzymaj Select i wciśnij kod:
:d: :up: :o: :v: :r: :up: :q: :v:
Bełkot
Wybierz Single Race, zespół, kierowcę i tor. Kiedy wyjdziesz na screen Race Qualify, wciśnij i przytrzymaj :select: i wciśnij kod.
:l: :o: :up: :d: :d: :r: :o: :q: :q:

Niemiecka wersja
Wybierz Single Race, zespół, kierowcę i tor. Kiedy wyjdziesz na screen Race Qualify, wciśnij i przytrzymaj :select: i wciśnij kod:
:d: :up: :l: :l: :q: :o: :x:
Hiszpańska wersja Wybierz Single Race, zespół, kierowcę i tor. Kiedy wyjdziesz na screen Race Qualify, wciśnij i przytrzymaj :select: i wciśnij kod:
:v: :o: :r: :o: :v: :o: :r: :o:
Ostatnio zmieniony pn 16 lis, 2009 19:50 przez michael69, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

Post autor: michael69 »

Formula 1 '97: Championship Edition

Obrazek

Wydana: JAP, EUR, USA
Wydawca: Psygnosis
Data premiery:
JAP SCEI 1/1998
EUR Psygnosis 9/1997
USA Psygnosis 10/1997
Gatunek: Wyścigi (Formuła 1)
Ilość graczy: 1-2 Peryferia: Karta pamięci 1 blok, Link
OPIS:
Ulepszona wersja Formuły 1. Dodano tryb treningowy. Podniesiono rozdzielczość i szybkość(do 30 fps). W grze mamy osiem odmiennych widoków, nie wyłączając widoku z kokpitu. Zwiększono też różnice pomiędzy trybami Arcade i Grand Prix, które w poprzedniej edycji były dość zbliżone. Oczywistą zmianą było też zamieszczenie nowych
statystyk dotyczących sezonu 1977, z zachowaniem wszystkich torów. Rozbudowano też Al komputerowych kierowców, każdy z nich uzyskał odrębną osobowość i styl jazdy. Ale to, co powinno najbardziej się podobać, to efektowne kraksy bolidów.
OCENA:
**********

CHEATY:
Ukryte tory i lata sześćdziesiąte
Musisz wygrać wszystkie wyścigi w trybie Single Race
Cheat Menu
By aktywować Cheaty wybierz Grand Prix, potem Select Driver i wpisz jako imię kierowcy:
Virtualna grafika
VIRTUALLY VIRTUAL
Nowe menu dźwiękowe
SWAP SHOP
Małe kola
LITTLE WEELZ
Wipeout Mode
PI MAN
Widok z lotu ptaka
ZOOM LENSE
Nowi komentatorzy
BOX CHATTER
Dodatkowe tory
BILLY BONUS
Deszcz żab
CATS DOGS
Easy Mode
TOO EASY
Hard Mode
BLOOMIN ARD
Lata sześćdziesiąte
SWINGING SIXTIES (działa w Arcade Mode) Rozpoczynasz tryb Championship na 16 wyścigu
200 punktów i drugie miejsce
DEAN ALESI
0 punktów i ostatnie miejsce
NEAN ALESI
200 punktów i trzecie miejsce
PEA ALESI
200 punktów i czwarte miejsce
QEAN ALESI
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.

ODPOWIEDZ