Projektowanie plakatów, Google Ads Kurs, Rolety, notariusz katowice, śmieszne obrazki, zarabianie w internecie, konkursy w internecie, instalacje FOTOWOLTAICZNE pod klucz

Rayman 1

recenzje, solucje, kody, oraz wszelka pomoc w tym zakresie

Moderator: Moderatorzy

kacrudy
-#
Posty: 1
Rejestracja: sob 08 lip, 2017 17:28

Rayman 1

Post autor: kacrudy »

Witam.
Pobrałem "Raymana 1" i dostałem takie oto pliczki: jeden plik .ecm i wiele plików .ape. ECM przerobiłem na .bin, a .ape na .wav. Potem długo jeszcze kombinowałem z .binem, patchując go wieloma plikami .ppf i... nie mogę gry nagrać na płytkę. Alcohol 120% sobie nie za bardzo radzi, pominął wszystkie ścieżki audio, zostawił tylko jedną, a z danymi też coś jest nie tak, bo gra się po prostu nie uruchamia.
W pliku .bin edytowałem plik tekstowy, plik .r16 (da się go otwierać Tile Molestrem) i plik .str. Wszystko działało wcześniej na emulatorze, tylko że nie było muzyki, no bo były odczytywane ze ścieżek audio.

I jeszcze jedno - w pliku .bin są dziwne pliki .raw (audio) - CDmage wymięka przy próbie wypakowania ich. Po zamontowaniu pliku w PowerISO nie ma ścieżek audio, a .raw nie działa! Zaś po zamontowaniu pliku w DAEMONIE są ścieżki audio i działa .raw, ale nie działają pliki, które edytowałem (.txt, .r16 itp.)

Sporo tego, ale jest tu ktoś, kto może mi pomóc?

Edit: Udało mi się trochę odkryć, otóż pliki .raw i pliki .str są chyba jakimiś błędnymi plikami - w jednym programie podają inną wielkość i inną w drugim! Próbowałem zrobić coś z tym fantem w CDGenPS2, ale znów mi nie za bardzo to wychodzi - nie jarzę tego całego LBA, a po zwyczajnym zrobieniu obrazu zamiast normalnych obrazków pojawiają się różnorakie kolorki. :-/

ODPOWIEDZ