[PROBLEM]Medal Of Honor Underground
Moderator: Moderatorzy
[PROBLEM]Medal Of Honor Underground
Witam mam mały problem.
Pobrałem sobie MoH'a Underground w formacie iso. W paczce nie było pliku .cue więc wygenerowałem go CueMaker'em. Ogólnie mam dwa pliczki=cue i iso. Nastepnie ładnie wrzucając do alcohola pliczek cue nagrałem płytke. Wrzucając do PS'a pokazuje mi się tylko ekran główny play station i dalej nie chula. Czy mógłby ktoś coś poradzić na to ?
Dodam iż jestem zielony ;p
Pobrałem sobie MoH'a Underground w formacie iso. W paczce nie było pliku .cue więc wygenerowałem go CueMaker'em. Ogólnie mam dwa pliczki=cue i iso. Nastepnie ładnie wrzucając do alcohola pliczek cue nagrałem płytke. Wrzucając do PS'a pokazuje mi się tylko ekran główny play station i dalej nie chula. Czy mógłby ktoś coś poradzić na to ?
Dodam iż jestem zielony ;p
Zależny czy dobrze wypaliłeś czy ustawiłeś dobry profil w Alcoholu na jakich płytach wypalasz polecam poczytać punkt
http://swiatpsx.pl/-psx-ja-nie-abla-w-t ... vt1723.htm
http://swiatpsx.pl/-psx-ja-nie-abla-w-t ... vt1723.htm
Pomogłem daj +
Polecana strona:
--> https://facebook.com/DobryNaciag <--
PlayStation SCPH-7002
PlayStation 3 320GB
PlayStation Portable 3004 6.60 PRO-B10.fix1
Polecana strona:
--> https://facebook.com/DobryNaciag <--
PlayStation SCPH-7002
PlayStation 3 320GB
PlayStation Portable 3004 6.60 PRO-B10.fix1
Jeżeli nie szkoda ci płyt to nagraj jeszcze raz, ale z prędkością tak 6-8x, ale nie na najmniejszej i nie na najwyższej, bo przykładowo moja konsola nie czyta płyt nagranych 4x, więc możesz mieć ten sam problem. A jeżeli nie chcesz ryzykować z tym obrazem to pobierz inny najlepiej jakiś sprawdzony np. z torentów z pozytywnymi komentarzami i też nagraj w takiej średniej prędkości 6-8x, bo to nie zaszkodzi. Myślę, że nie warto nagrywać na najniższej prędkości, ale pewnie inni forumowicze się nie zgodzą ze mną
PS2 SLIM SCPH-70004+MODBO760 ,SONY DualShock2, Memory Card SONY 8 MB, 29 oryginalnych gier
PS3 80 GB, SonyDS3, MOVE, KAMERKA SONY, 12 oryginalnych gier, PSN
PS VITA
PS3 80 GB, SonyDS3, MOVE, KAMERKA SONY, 12 oryginalnych gier, PSN
PS VITA
Obraz iso zamontuj w wirtualnym napędzie, a następnie za pomocą alkoholu 120% utwórz obraz ccd. Istnieje również możliwość że psx nie czyta niektórych płyt, obecnie płyty cd są kiepskiej jakości. Mimo że mam konsole z laserem w idealnym stanie to nie czyta ona płyt verbatim, za to wszystkie inne chodzą bez problemu. Co do prędkości nagrywanie to moja nagrywarka nagrywa z 16x prędkością i wszystkie płyty chodzą jak oryginały
Sega Mega Drive VA4
SNES
PSX SCPH-1002
PSX SCPH-7502
PS2 SCPH-70004
PS2 SCPH-50004, NA 80GB HDD
PSP 3003
PS TV
Gamecube
Wii 1TB
Xbox v1.0 300GB
Xbox 360 S 250GB
PS4 CUH-1216 500GB
SNES
PSX SCPH-1002
PSX SCPH-7502
PS2 SCPH-70004
PS2 SCPH-50004, NA 80GB HDD
PSP 3003
PS TV
Gamecube
Wii 1TB
Xbox v1.0 300GB
Xbox 360 S 250GB
PS4 CUH-1216 500GB
1. Gry PSX nagrywa się prędkością 8x
2. Nie nagrywaj na śmieciowych nośnikach. Kup płyty SONY, albo najlepiej Verbatim
3. Nie robi się pliku .cue dla "iso". Wypalasz poprostu ISO, zwaracając uwagę czy ma "MODE 2"
4. Jeśli ISO nie ma mode 2, to możesz sobie darować... Pobierz grę z innego źródła.
2. Nie nagrywaj na śmieciowych nośnikach. Kup płyty SONY, albo najlepiej Verbatim
3. Nie robi się pliku .cue dla "iso". Wypalasz poprostu ISO, zwaracając uwagę czy ma "MODE 2"
4. Jeśli ISO nie ma mode 2, to możesz sobie darować... Pobierz grę z innego źródła.
SCEE™
z .iso jest ten problem przy grach psx że albo coś w ogóle nie hula albo jest problem z poprawnym odczytem dlatego preferujemy pliki obrazów płyt z plikiem pomocniczym gdyż w nim zawarte są dane o sposobie wypalenia płyty cd
.iso jak najbardziej jest dobrym materiałem na utworzenie takiego zestawu
pobierz ULTRAISO - przyda ci się teraz i na przyszłość gdyż nie ma sensu robić poszukiwań wstawek konkretnie na gry "nie w .iso"
jak użyć programu masz dwie wersje "mniej kolorową i bardziej" http://www.swiatpsx.pl/viewtopic.php?t=83
po konwercie koniecznie przeleć obraz który sobie uznasz za stosowny np. .bin/.cue programem ECCregen lub CDmage ten pierwszy jest prosty w obsłudze jak budowa cepa więc nie powinieneś mieć problemów...
zakładam że to co ściągnąłeś to raczej full wersja a nie jakiś śmieć rip bo z nimi to jest zawsze wielka niewiadoma bez względu w jakich plikach one są.
powodzenia.
.iso jak najbardziej jest dobrym materiałem na utworzenie takiego zestawu
pobierz ULTRAISO - przyda ci się teraz i na przyszłość gdyż nie ma sensu robić poszukiwań wstawek konkretnie na gry "nie w .iso"
jak użyć programu masz dwie wersje "mniej kolorową i bardziej" http://www.swiatpsx.pl/viewtopic.php?t=83
po konwercie koniecznie przeleć obraz który sobie uznasz za stosowny np. .bin/.cue programem ECCregen lub CDmage ten pierwszy jest prosty w obsłudze jak budowa cepa więc nie powinieneś mieć problemów...
zakładam że to co ściągnąłeś to raczej full wersja a nie jakiś śmieć rip bo z nimi to jest zawsze wielka niewiadoma bez względu w jakich plikach one są.
powodzenia.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
zazwyczaj w danych subkanałowych są zawarte dane textowe np. utworów muzycznych a także ich początek i koniec "P" i "Q" , w danych subkanałowych zawarte są często zabezpieczenia przed kopiowaniem, wykorzystuje je np. SecuROM.....
Co do .ISO jest jak najbardziej ok, gdyż dobrze zrobione zawiera całą grę na psx jednak brak w nim jest danych zawierających opis "rozłożenia na CD" dlatego musimy je konwertować na np. .cue/.bin, program Ultraiso przy konwersji nada mu dane w pliku pomocniczym .cue wszystkie "wytyczne" takie jak: mode, joilet itp. wtedy program np. alkohol czy cdrwin "będzie wiedział" jak ułożyć obraz gry na cd aby go mógł nasz psx poprawnie odczytać....
/chciałeś pogadać o rodzajach plików obrazów czy tylko zagadać?/
Co do .ISO jest jak najbardziej ok, gdyż dobrze zrobione zawiera całą grę na psx jednak brak w nim jest danych zawierających opis "rozłożenia na CD" dlatego musimy je konwertować na np. .cue/.bin, program Ultraiso przy konwersji nada mu dane w pliku pomocniczym .cue wszystkie "wytyczne" takie jak: mode, joilet itp. wtedy program np. alkohol czy cdrwin "będzie wiedział" jak ułożyć obraz gry na cd aby go mógł nasz psx poprawnie odczytać....
/chciałeś pogadać o rodzajach plików obrazów czy tylko zagadać?/
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
ok, generalnie to jest bardziej złożona sprawa nadająca się nawet na pracę dyplomową...
jednak dla naszych użytkowników najważniejszą rzeczą jest /przez te kilka lat to zauważyłem/ aby nie sądzić że np. grę na psx (jeden i ten sam tytuł) dzielimy na rodzaje w jakich plikach ona jest "zrzucona" i podana w wstawce....
w swoim małym poradniku starałem się to wyjaśnić może trochę łopatologicznie ale chodziło mi o to żeby było jak najprościej, gdyż wiem że tak naprawdę nie interesuje naszych użytkowników sprawa techniczna..., tylko = wypalamy -> do konsolki i JAZDA!
dlatego gry które po rozpakowaniu mają "bazę" + plik pomocniczy powinniśmy tylko dla sprawdzenia /by nie było zoonk'u/ sprawdzić w ECCregen lub CDmage (osobiście sprawdzam w tym drugim programie bo jest dokładniejszy) i wypalamy bezpośrednio na CD /kiedyś trzeba było jeszcze kombinować i z tymi plikami gdyż niektóre nagrywarki nie posiadały niektórych trybów wypalania ale dzisiejsze już tego problemu nie mają...)
natomiast .ISO i .ECM musimy poddać konwersji...
co .nrg czyli pliku Nero to sprawa jest taka: że często wypalony w Nero śmiga idealnie ale zdarza się że jednak jest kłopot i wtedy aby poprawnie go wypalić w innym programie niż Nero musimy także poddać go konwersji, na przykład na wspomniany .bin/.cue. - oczywiście po konwersji jest bezwzględnie potrzebne sprawdzenie i naprawa błędnych sektorów.
jednak dla naszych użytkowników najważniejszą rzeczą jest /przez te kilka lat to zauważyłem/ aby nie sądzić że np. grę na psx (jeden i ten sam tytuł) dzielimy na rodzaje w jakich plikach ona jest "zrzucona" i podana w wstawce....
w swoim małym poradniku starałem się to wyjaśnić może trochę łopatologicznie ale chodziło mi o to żeby było jak najprościej, gdyż wiem że tak naprawdę nie interesuje naszych użytkowników sprawa techniczna..., tylko = wypalamy -> do konsolki i JAZDA!
dlatego gry które po rozpakowaniu mają "bazę" + plik pomocniczy powinniśmy tylko dla sprawdzenia /by nie było zoonk'u/ sprawdzić w ECCregen lub CDmage (osobiście sprawdzam w tym drugim programie bo jest dokładniejszy) i wypalamy bezpośrednio na CD /kiedyś trzeba było jeszcze kombinować i z tymi plikami gdyż niektóre nagrywarki nie posiadały niektórych trybów wypalania ale dzisiejsze już tego problemu nie mają...)
natomiast .ISO i .ECM musimy poddać konwersji...
co .nrg czyli pliku Nero to sprawa jest taka: że często wypalony w Nero śmiga idealnie ale zdarza się że jednak jest kłopot i wtedy aby poprawnie go wypalić w innym programie niż Nero musimy także poddać go konwersji, na przykład na wspomniany .bin/.cue. - oczywiście po konwersji jest bezwzględnie potrzebne sprawdzenie i naprawa błędnych sektorów.
Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.
Dlatego poniżamy się, wyśmiewając potrzebujących pomocy.