Witam.
Korzystam z pada na kształt używanego do PSX, los tak chciał, że parę lat temu trafiłem na model Manta MM-809. Mimo że ta firma nie cieszy się zbyt wielką przychylnością graczy, nie narzekałem na użytkowanie. Wszystko do czasu, gdy zaczął chrzanić się przycisk "X", a więc newralgiczny przy miażdżącej większości gier na szaraka.
Najprawdopodobniej zaczął zawodzić styk, ponieważ grając np. w Gran Turismo 2, nagle w połowie prostej samochód potrafi mi odpuścić gaz, a chcąc wybrać jakąś opcję w jakiejkolwiek grze, czasami muszę naciskać "X" po kilka razy, by wreszcie zaskoczył.
Postanowiłem pada po prostu rozkręcić i zlokalizować źródło problemu. Niestety, szybko okazało się, że to się nie uda. Zdołałem odkręcić raptem dwie śrubki, podczas gdy cała reszta ani drgnie, a jedynie zaczynają się wyrabiać dookoła. Czy naprawdę ci Azjaci bezmyślnie oblewają śrubki klejem przy montowaniu pada?! Jest jakiś sposób na pozbycie się tych śrubek lub przynajmniej "bezinwazyjne" podreperowanie przycisku "X"?
Problem z padem i jego rozkręceniem.
Moderator: Moderatorzy
No niestety w większości padów odkręcanie śrubek to udręka. Nawet w oryginalnych padach od SONY odkręcają się bardzo opornie. Jedyne wyjście to niestety odkręcić śrubki, bo osobiście nie znam innego sposobu na zreperowanie pada. Sam w październiku rozkręcałem swojego (nomem omen) oryginalnego SONY i samo odkręcanie śrubek zajęło mi dobrą godzinę. A twój pad ma śrubki czy wkręty (gwiazdki)?
Fan gier na PS1/PSX, PS2 oraz PS3.
Jak ktoś chętny na online w Tekkena 6, Tekkena Taga 2 lub Soul Calibura IV, to zapraszam. Mój nick BUS_pl. Jak masz pytanie pisz na priv. Chętnie pomogę. ;]
Miłego dnia ;]
Jak ktoś chętny na online w Tekkena 6, Tekkena Taga 2 lub Soul Calibura IV, to zapraszam. Mój nick BUS_pl. Jak masz pytanie pisz na priv. Chętnie pomogę. ;]
Miłego dnia ;]