Strona 1 z 1
Shader do ePSXe 1.70
: ndz 20 gru, 2009 09:17
autor: Jaskier
Przeczytałem na jednym z tematów tego forum o konfiguracji ePSXa, że ustawiając "Shadery" można wyciągnąć lepszą jakoś obrazu. Ale nie wiem które to są pliki, mimo iż ściągnąłem z netu wersje ePSXe 1.70 zawierającą ww. shadery.
Powiedzcie proszę jakie dokładnie mam mieć pliki w pluginach bo zależy mi aby GT 2 wyglądała tak jak to zapamiętałem z grania na szaraku.
Z góry dzięki za pomoc.
Re: Shader do ePSXe 1.70
: ndz 20 gru, 2009 11:38
autor: Pierce
Kod: Zaznacz cały
http://www.pbernert.com/html/gpu.htm#SHADER
Tutaj masz shadery do pobrania. Są to niewielkie pliczki które umieszczasz w ścieżce \ePSXe 1.7\plugins\shaders. Nie mogą znajdować się 2 lub więcej shaderów jednocześnie[uwaga 1 shader to 2 pliki zatem nie mogą być 4 pliki w tym folderze]. Potem musisz w konfiguracji grafiki wybrać folder z shaderami[chociaż jesli zrobiłeś to wcześniej, powinno samo wczytać].
Pliki mają nazwę gpuPeteOGL2.fp i gpuPeteOGL2.vp lub podobne. Do gran turismo najlepszy jest szader naturalny naturalv2 czy jakoś tak. W paczce którą pobrałeś jest ustawiony na domyślny[na90%]. Tak więc prawdopodobnie nie musisz niczego dodatkowo pobierać, upewnij się że przy konfigurowaniu grafiki podałeś ścieżkę.
ps. mój 500-tny post

: ndz 20 gru, 2009 20:03
autor: Hudy
Pierce pomożesz mi ?
Ja chciałbym ładnego Bandicoot'a 2 jakie shadery polecasz ?
: ndz 20 gru, 2009 20:52
autor: Pierce
hu6y pisze:Pierce pomożesz mi ?
Ja chciałbym ładnego Bandicoot'a 2 jakie shadery polecasz ?
Niedawno pc mi się spierdzielił, od tej pory jadę na zintegrowanej grafice, więc nie mam możliwości osobistego dopasowania shaderu. Niemniej naturalny jest moim zdaniem najlepszy[naturalv2]. Pasuje do każdej gry, a grafika wygląda jak w oryginale tylko jeszcze ładniej. Jak masz dobrą kartę garficzną to przetestuj "Scale2x".
: śr 23 gru, 2009 14:09
autor: Hudy
Dzięki za chwile sprawdzę.