Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie

FMCB - problem "Unknow media in drive"

tutaj możecie szukać wszelkiego rodzaju pomocy której nie znajdziecie w innych działach

Moderator: Moderatorzy

oponek
-#
Posty: 4
Rejestracja: wt 01 lip, 2014 13:03

FMCB - problem "Unknow media in drive"

Post autor: oponek »

Witam, jestem zielony w sprawach konsol dlatego zwracam się z zapytaniem do doświadczonych użytkowników.

Otrzymałem konsole PS2 model SPCH-30003 PAL serial B0937003.
Do konsoli dołączona jest karta pamięci 64mb z zagranym Free Mcbootem.
Po włączeniu konsoli widnieje menu, z dostępnymi opcjami do wyboru:
-Browser
-System Configuration
-Odtwarzanie multimediów
-Zarzadzanie konsola PS2
-Uruchomienie BlackRihno Linux
-Uruchomienie HD Loader
-Uruchomienie Open PS2 loader
-Uruchomienie USB Extreme
-Uruchomienie USB advance
-Uruchomienie ESR 9b GUI
-Uruchomienie MyPS2
-Uruchomienie CodeBreaker
-Emulator FCEUltra
-Emulator SNES
-Emulator Mame
-Emulator SEGA Genesis
-Emulator SEGA Master
-Emulator GAMEBOY
-Emulator UAE
-Uruchom SWAP Magic
-Uruchom COGSWAP
-Uruchom PSX Loader
-Uruchom DNAS hack
-HDTV Player
-Uruchom MC Anihilator
-Uruchom RADshell 0.5
-Uruchom PS2 Menu 48bit
-Uruchom MC Format
-Uruchom MC Loader
-Uruchom MC Manager
-Konfigurator Free McBoot