Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

Problem z OpenGL w Metal Gear Solid - ePSXe Android v.1.9.32

pomoc i wszystko co dotyczy konsoli PSX, emulatorów, programów itp.

Moderator: Moderatorzy

QooCis
-#
Posty: 2
Rejestracja: czw 16 lip, 2015 16:26

Problem z OpenGL w Metal Gear Solid - ePSXe Android v.1.9.32

Post autor: QooCis »

Witam, mam pewien problem z grą Metal Gear Solid. Chodzi o to, że jeśli włączę OpenGL to znika mi podświetlenie codeca (nie widać częstotliwości, napisy nie są wyświetlane), nie widać save (napisy znikają), postacie używające niewidzialności są wyświetlane na czarno, przyciski w windzie nie są podświetlone. Ogólnie rzecz biorąc gra działa prawidłowo (czasami zamuli nie wiem dlaczego, odpalam na Nexus 4) ale występują wspomniane błędy. Ktoś się z tym już spotkał może? Używam standardowego OpenGL, który pobrał ePSXe czyli libopenglpluginv8.so. Problem wygląda tak jak na załączonych zrzutach ekranu. Z góry dzięki za pomoc.

QooCis
-#
Posty: 2
Rejestracja: czw 16 lip, 2015 16:26

Post autor: QooCis »

Ponawiam. Grę przeszedłem bo wspomniane problemy nie przeszkadzały w niczym lecz nadal proszę o jakieś informacje na ten temat, może uda się naprawić ten bug.

ODPOWIEDZ