Strona 1 z 1

Wyciskanie siódmych potów z ePSX

: pt 06 lip, 2012 09:24
autor: Hudy
Witajcie.

Chciałbym was zapytać jakie ustawienia i jakich wtyczek używacie jeśli chodzi o ustawienie najlepszej grafiki i najlepszego oddanie szczegółu w ePSX 1.7 ??
Może jakieś shadery ?

Gram w GT2 i chciałbym jak najbardziej odtworzyć oryginał i szczegółowość autek ;)


Pozdro

: sob 07 lip, 2012 18:47
autor: McMarycha
To chyba nie ma zbyt dużego znaczenie full HD ani HD nie osiągniesz :P

: czw 12 lip, 2012 11:01
autor: Hudy
No jednak myślę że ma znaczenie.

Zależy czy używasz bibliotek OpenGL czy DirectX, jeżeli gra jest w PAL to powinniśmy zmieniać rozdzielczość tak samo jak w NTSC.

Chodzi mi o jak najbardziej możliwe zbliżenie się do obrazu z TV nie do pomielonego i oczyszczonego obrazu z PC.

I nie myl tego z HD czy Full HD bo tego nie napisałem.

: wt 21 sie, 2012 15:08
autor: slawe1
mogę polecić tylko konfigurację epsxe pod kontem wyglądu, oczywiście zależy to tez od sprzętu ale posiadając maszynkę z grafiką 64 mb ram proc conajmniej 1.8 ghz i 512 mb ram mozesz sie pobawić

: wt 21 sie, 2012 21:21
autor: kondziu657
Ja polecam ustawienia takie :
Video: Pete's OpenGL Driver 1.68 co do tego pluginu rozdzielczość 1280x800, texture quality ustawiam R8 G8 B8 A8 - best color... , texture filtering mam 4: Extended w/o Sprites unflitered 2D. W compatilibity polecam wszędzie opcje 3.

Z tego wyciągam najlepszą moim zdaniem grafikę może ktoś ma inne więc możecie opisać swoje konfiguracje ale dla mnie jest the best :mrgreen: