Strona 1 z 1
Problem po nagraniu
: ndz 12 sie, 2012 21:22
autor: Dodge12
Mam taki problem, nagrałem grę w alcoholu plikiem .cue z prędkością x8, opcja Playstation oran RAW-DAO.
Nagranie przebiega pomyślnie, włączam konsolę z grą, ładuję się i mam 4 kolory.
Taki przykład ekranu(i kolory jakie mam przy nagranych grach):
________ ________ ________ ________
|
|
|
|
| Żółty Czerwony Niebieski Zielony
|
|
|
|
|_______|________|________|________|
Na nie nagrywanych grach kolory działają dobrze, tylko nie na nagranych, nie wiem co zrobić

: ndz 12 sie, 2012 21:53
autor: Quake96
Możesz podesłać jakieś zdjęcie, bo nic z tego nie kumam
I kiedy ten ekran się pokazuje? Pojawia się logo "PlayStation"

: pn 13 sie, 2012 08:20
autor: Dodge12
Tu jest nagrana przeze mnie:
A tu już miałem(nie nagrywana przeze mnie):

: pn 13 sie, 2012 14:32
autor: Quake96
Jakiego kabla używasz
I w jakim systemie jest gra nagrana przez Ciebie a w jakim ta druga
PS: System najłatwiej sprawdzisz na "bootscreenie". Przy odpalaniu gry masz napis:
PlayStation
Licensed by
Sony Computer Entertainment
XXXXX
XXXXX - to nazwa. Jeśli gra jest w PAL, to będzie "Europe" a jeśli NTSC to "America".
: wt 14 sie, 2012 12:48
autor: Dodge12
Kabla tego zwykłego, a Gra nagano jest w Europe(czyli PAL?) a Tony Hawk jest w America
: wt 14 sie, 2012 15:26
autor: Quake96
Być może to dlatego... ściągnij jakąkolwiek grę w PAL i sprawdź czy będzie okej.
: ndz 19 sie, 2012 09:41
autor: Dodge12
Ściągnąłem PAL i NTSC obie były w .ccd, nagrywam wszystko dobrze działa jak należy.
Chcę nagrać grę przez .iso(konwertowalem) i .cue, wkładam płytę i nie działa, co na to poradzić?
: ndz 19 sie, 2012 14:58
autor: Quake96
.iso to niezbyt dobry format dla gier PSX. Iso nie mają danych subkanałowych (czy jakoś tak), przez co gry wypalane z tego formatu często nie działają.
Jaki jest oryginalny format pliku

: ndz 19 sie, 2012 15:11
autor: ExGamer
Quake96, jeżeli ma plik *cue to znaczy,że oryginalnie był zamiast *bin. No chyba, że niepotrzebne tam w ogóle było to *cue i ktoś je wrzucił to gry tak po prostu. Z resztą co tu dużo tłumaczyć
http://swiatpsx.pl/pliki-iso-bin-cue-vt1350.htm
: ndz 19 sie, 2012 15:46
autor: Quake96
Wiesz, zawsze mógł mieć inny format, przekonwertować na .iso i dodać do niego .cue

: wt 21 sie, 2012 15:04
autor: slawe1
stawiam na oodpalanie przez import player albo skopanego modchipa
: śr 22 sie, 2012 13:22
autor: Dodge12
.iso przekonwertowalem na CloneCD programem UltraISO, Chciałem na clona bo mi się nim najlepiej operuje
: śr 22 sie, 2012 19:36
autor: Quake96
a to Clone nie obsługuje .iso
Poza tym być może to przez konwersje właśnie nie działa. Wypal oryginalne .iso programem Alcohol 120% z profilem PlayStation.
PS: Zwróć uwagę czy obraz ma MODE 2
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)