Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie, Promocje i okazje Playstation

Worms World Party- prace nad spolszczaniem

działalność użytkowników na rzecz konsol SONY, projekty, plany, inicjatywy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
ExGamer
-#
Posty: 1865
Rejestracja: ndz 04 lip, 2010 18:53
Lokalizacja: Skrzypne/Kraków
Kontakt:

Post autor: ExGamer »

leander, więc jest tak jak mówię. GPP jest ok, ale nie ma tam ludzi chcących pomagać. Są tam wg. mnie oczywiście osoby, które spolszczają gry dla sławy i szacunku, nie dla graczy; jest oczywiście kilka wyjątków m.in. Berion i ffgriever. Dobra ale lepiej skończmy już o tym pisać, bo to wogóle nie do tematu i jeszcze dostaniemy ostrzeżenie.

Jak chcesz to załóż temat w offtopicu, wyrażę chętnie swoją opinię.
hasło do moich uploadów: 1234

Awatar użytkownika
leander
-#
Posty: 5
Rejestracja: śr 15 wrz, 2010 11:59

Post autor: leander »

W takim razie zyczę powodzenia w ukończeniu projektu.
Ostatnio zmieniony sob 13 lis, 2010 13:49 przez leander, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ExGamer
-#
Posty: 1865
Rejestracja: ndz 04 lip, 2010 18:53
Lokalizacja: Skrzypne/Kraków
Kontakt:

Post autor: ExGamer »

Hej. Mam pytanie. Zwłaszcza do osób, które znają sie na hackingu. (vide leander, ;p )
Otóż o ile z wyciągnięciem plików dźwiękowych z PeCetowej wersji WPP nie miałem problemów, to z wersją na PSXa zaczęły się schody. Ale zacznijmy od początku. W wersji PC mam pliki w formacie *wav i z ich odtworzeniem nie ma problemu. Ale z wyciagnięciem dialogów z PSXa jest inaczej. Z muzyczką sobie radzę, z filmikami też, ale muzyka jest w formacie *XA, a filmy *STR. Pliki dźwiękowe są w formacie *AU i *SND. Teraz mam problem. Bo żaden ze znanych mi probgramów tych plików nie otwiera. Mam kilkadziesiąt różnych progsów i żaden nie działa. Sądzę że pliczki te są skompresoawne, w takim razie jakiego unpackera użyć? Muzyka była skompresowana w taki sposób *XA -> *XA -> *XA i to był właściwy plik dźwiękowy. Ta zasad nie działa w przypadku dialogów.
POMOCY!!
hasło do moich uploadów: 1234

Awatar użytkownika
Hudy
-#
Posty: 247
Rejestracja: ndz 15 mar, 2009 01:02
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Hudy »

Siemka.

Xa to raczej format a nie kompresja.

A tu sobie poczytaj myślę że znasz English :P

http://www.hootech.com/formats/aiff/con ... o-aiff.htm

Awatar użytkownika
ExGamer
-#
Posty: 1865
Rejestracja: ndz 04 lip, 2010 18:53
Lokalizacja: Skrzypne/Kraków
Kontakt:

Post autor: ExGamer »

hu6y, to nie do końca format. Mi odczytało za 3 razem po 3krotnym wypakowaniu.
Berion napisał/a:

Kod: Zaznacz cały

XA to generalnie nie tyle format plików dźwiękowych co kontener na nie (bodajże ADPCM). Widziałem już nawet XA w XA w XA, więc... powodzenia. ;) PSXMultiConverter jest to konwersji w jedną stronę, dla Ciebie jest kompletnie nieprzydatny. Do gmerania przy XA tylko Xa Tool i oficjalny PSX Movie Tools (tam są jak pamiętam trzy ciekawe programy, które się na to składają).
Ale mi nawet te progsy gówno dają...
hasło do moich uploadów: 1234

Awatar użytkownika
Hudy
-#
Posty: 247
Rejestracja: ndz 15 mar, 2009 01:02
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Hudy »

To ja chyba sam spróbuje spolszczyć te WWP kiedyś spolszczałem Crasha Bandicota 3 i całkiem dobrze mi szło.

Wiadomo tylko wersje tekstową.

A wam życze powodzenia i dużo szczęścia bo to w c%$j roboty jest.

Awatar użytkownika
ExGamer
-#
Posty: 1865
Rejestracja: ndz 04 lip, 2010 18:53
Lokalizacja: Skrzypne/Kraków
Kontakt:

Post autor: ExGamer »

Powoli posuwamy się do przodu.
Pierwsze screeny:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

I jak wam się podoba :?:

p.s. Sory za te paski. Zły plugin graficzny wybrałem. :D
hasło do moich uploadów: 1234

Awatar użytkownika
Berion
-#
Posty: 3
Rejestracja: ndz 14 lis, 2010 19:04
Lokalizacja: rom0:/

Post autor: Berion »

ExGamer pisze:GPP jest ok, ale nie ma tam ludzi chcących pomagać.
Hmm niezupełnie. Jeśli ktoś wpada na forum z tematem "Pomocy!!111!!111oneone" a treści pisze: "mam pliki XYZ jak jest spolszczyć?" no to sorry, ale ja też uważam, że to strata czasu. Jeśli chce się uzyskać pomoc, to np. powyższy przykład powinien wyglądać tak, że zakłada się topik o normalnie brzmiącej nazwie tematu, a w treści opisuje się swoje próby, co już czytał itd. pliki w postaci linków do zewnętrznych serwerów. powinien też używać języka polskiego, a nie pokemonowego (ort, składnia, interpunkcja - w końcu to ma być tłumaczenie, tak?).
Ale mi nawet te progsy gówno dają...
Jeśli gówno Ci dają to znaczy, że format jest inny, albo jest to jakaś jego hybryda.

Napiszę jeszcze raz: potrzebny programista, który ma jakieś pojęcie o reverse engineeringu. ;)

Awatar użytkownika
ExGamer
-#
Posty: 1865
Rejestracja: ndz 04 lip, 2010 18:53
Lokalizacja: Skrzypne/Kraków
Kontakt:

Post autor: ExGamer »

Berion, nie żebym wątpił w twoje umiejętności, ale ffgriever napisał mi że te pliki to standard na PSXie. Więc konieczna jest do tego napewno aż taka wiedza programistyczna?
Nie czuję się na siłach aby sam się takim czymś zająć, więc jeśli to konieczność pomysł z przeniesieniem dźwięku ląduje w KOSZu. :(

Zdaniem o GPP się nie przejmuj, to tylko pierwsze wrażenie takie było. :D
hasło do moich uploadów: 1234

ODPOWIEDZ