Strona 1 z 1

[PS2]Emulator SNES

: ndz 26 wrz, 2010 13:50
autor: Scooby
a więc po zmarnowaniu 5 płyt doszedłem w końcu do tego co i jak :) soł:
1. ściągamy sobie np. stąd http://www.swiatpsx.pl/viewtopic.php?t=2299 gierki.
2. wypakowujemy obraz ISO na dysk - nie jest on zgodnie z zapowiedzią autora powyższego linka gotowy do wypalenia!!
3. montujemy obraz w deamon tools.

Obrazek

4. kopiujemy zawartość wirtualnego dysku do dowolnego folderu. Musimy teraz stworzyć folder ROMS i wrzucić tam wszystkie foldery od A do Z bez pozostałych plików (typu instal.cnf itp)

Obrazek

5. ściągamy i wypakowujemy program http://www.cdrinfo.pl/download/5208185913
6. otwieramy powyższy program i przenosimy do niego ROMS oraz pozostałe pliki (instal.cnf itp).
7. z lewej strony z menu wybieramy IMG, zapisujemy pod dowolną nazwą zmieniając!! typ z BIN na ISO.

Obrazek

8. po chwili mamy obraz ISO... lecz to jeszcze nie jest gotowy obraz do wypalenia.
9. wypakowujemy nasz obraz (po zamontowaniu w deamon tools) w dowolne miejsce
9. otwieramy program NERO Burning Rom. zamykamy kreatora.
10. z menu wybieramy Nagrywarka ->wybór nagrywarki i wybieramy Image Recorder.
11. klikamy NOWY i w kreatorze wybieramy DVD-ROM (UDF/ISO) (drugie od dołu).
12.Zakładka: Opcje ISO i ustawiamy:
-System plików > ISO 9660+Joliet
-Długość nazwy plików (ISO) > Maks. 11 = 8+3 znaki (Level 1)
-Zestaw znaków (ISO) > ISO 9660 (Standardowe ISO CD-ROM).
13.Zaznaczamy też:
-Zezwól na więcej niż 8 folderów w kompilacji > Zaznaczone
-Zezwól na więcej niż 255 znaków > Zaznaczone
-Ostatnia możliwa NIE może być zaznaczona (czyli bla bla w Joliet) >odznaczone

Obrazek

14. Zakładka UDF ustawiamy:
-Opcje -> ustawienia ręczne (dla zaawansowanych)
-Typ partycji UDF > Partycja Fizyczna
-Wersja systemu plików > UDF 1.02.
15.Klikamy na Nowy (poniżej).

Obrazek

16.Przeciągamy nasz obraz wypakowany obraz
17.Klikamy na płytkę z zapałką (zapis)

Obrazek

18.Nic nie zmieniamy i jeszcze raz klikamy płytkę z zapałką(zapis)
19.Wybieramy dowolną lokalizację i dowolną nazwę np. SNES DVD oczywiście zmieniamy typ z nrg na ISO. ROBIONE NA NERO 9
20. po zapisaniu obrazu wystarczy go jeszcze KONIECZNIE spatchować i nagrać alcoholem 120%.

pozdrawiam i liczę, że się przyda.

: ndz 26 wrz, 2010 17:44
autor: ExGamer
Brawo. a jednak się udało. Jestem z Ciebie dumny hehe :D.

: ndz 26 wrz, 2010 18:51
autor: Zohan
Przydały by się jakieś kolorki i obrazki, nie każdy jest mistrzem komputera i wie o co chodzi.
Do stylu nic nie mam, w miare dobrze napisane

: sob 13 lis, 2010 16:35
autor: Fenix255
Wypaliłem tym spospbem chyba ze 4 plyty i na zadnej nie czyta folderu z Roms :/
Rozszerzenia mają .smc, program uruchamia sie bez problemu ale za kazdym razem jak nagram plytkę to nie czyta tego folderu, macie może jaką radę na to ?

: sob 13 lis, 2010 17:57
autor: Scooby
a z pendrive'a odczytuje?

: sob 13 lis, 2010 18:24
autor: Fenix255
Na konsolce pykam poprzez memor32 i powiem szczerze, że nie bardzo orientuję się jak sprawić aby plej czytał usb, jak podłącze przy uruchomionej konsoli to dioda na pendraku się nie świeci :|

: ndz 14 lis, 2010 12:29
autor: Scooby
aaaaaaaaaaaaa no to inna gadka.
Ja ten poradnik robiłem pod Free McBoot'a i z tym programem działa. A jakie są zasady działania Memor32 to nie wiem, nie mam pojęcia jak się nagrywa płyty pod tą kartę.

: ndz 14 lis, 2010 19:26
autor: Fenix255
Dzięki za odpowiedź :)
memor dziala na zasadzie spatchowania gry (iso) ich programem i podłączona karta pod slot odczytuje ją jako media file (coś w ten deseń)
A czytając wgranie Free MC Boot muszę to zrobić tylko poprzez konsolkę z chipem?
ehh, chyba nagram sobie imbnes na starego poczciwego ps1 :|

: ndz 14 lis, 2010 20:14
autor: Scooby
jeśli memor32 umozliwia odpalenie pendrive'a to można wgrać FMCB.

: sob 20 lis, 2010 14:26
autor: Fenix255
skorzystałem z tego poradnika i jest gitara, wszystko śmiga, tylko romy nesa chodzą na FCEU.ELF
http://psx-scene.com/forums/f153/how-in ... ndex2.html
To dla tych którzy też mają memor32 :)
I dodam jeszcze, że te gierki, które wcześniej nie chodziły na memor32 teraz przy fmcb śmigają bez zarzutu (nie ma różnicy czy gry patchuje się softem od memor czy ESR_disc_patcher)