Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

[Emulatory]Jak skonfigurować emulator psx (epsxe)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
klocek1303
-#
Posty: 30
Rejestracja: wt 20 maja, 2008 12:39
Lokalizacja: SKarland

[Emulatory]Jak skonfigurować emulator psx (epsxe)

Post autor: klocek1303 »

Więc zaczynamy

1. najpier wypadałoby zaopatrzyć się w emulator Wink
więc klikamy tutaj

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/32749074/EPSX_BY_FLUID.rar 
2. po rozpakowaniu uruchamiamy emulator
3. jeżeli po uruchomieni emulatora automatycznie nie pojawi się okno kreatora konfiguracji
Obrazek
klikamy na zakładke CONFIG==>WIZARD GUIDE
pojawia sie nam znane juz okienko
wiec klikamy na CONFIG
4. pojawia sie okienko
Obrazek
wiec podświetlamy jedyną dostępną rzecz i klikamy na NEXT
5. podswieltamy teraz jeden z pluginow graficznych
    Obrazek
    PETE'S OPENGL DRIVER 1.75 i klikamy na CONFIG
    teraz ustawiamy wszystko tak jak na zdjęciu
    Obrazek
    klikamy na OK i jesteśmy ponownie w miejscu wybierania pluginu graf
    teraz klikamy na NEXT
    6. teraz pora na plugin dzwiękowy
    podświetlamy plugin o nazwie ETERNAL SPU PLUGIN 1.41
    Obrazek
    i klikamy CONFIG
    ustawiamy wszystko tak jak na zdjęciu
    Obrazek
    klikamy OK żeby wrócić do wybierania pluginu i klikamy NEXT
    7. teraz konfiguracja CDROM'u
    UWAGA!!!
    konfiguracje pluginu CDROM podaje do grania nie bezpośrednio z płyty tylko do grania z OBRAZU P?YTY NA HDD
    zaznaczamy plugin MOOBY 2 CD DISK IMAGE DRIVER 2.8
    Obrazek
    klikamy na CONFIG i ustawiamy wszystko tak jak na obrazku
    Obrazek
    UWAGA w 99% przypadkow już wszystko jest ustawione tak jak powinno
    jeżeli tak jest to po prostu kliknijcie na OK
    Żeby powrócić do wyboru PLUGIN'u CDROM


    tutaj jak zawsze klikamy na NEXT

    8. teraz pora skonfigurowac joypad

    klikamy na controller 1
    i przyporzadkowywujemy przyciski tak jak nam pasuje klikajac na poszczególne odnośniki
    Obrazek
    jak skończymy standardowo klikamy na OK i po powrocie do wyboru joypada klikamy na NEXT
    pojawia się nam takie okno
    Obrazek
    więc nie pozostaje nam nic innego jak kliknąć na DONE

    teraz jeszcze trzeba tylko zrobic mala poprawke ktorej nie dalo sie zrobic podczas konfiguracji przez kreator
    otwieramy CONFIG==>SOUND i zaznaczamy nastepujace opcje
    Obrazek


    EMULATOR JEST JUŻ W PEŁnI
    SKONFIGUROWANY I GOTOWY DO PRACY


    teraz trzeba ZRESTARTOWAĆ EMULATOR
    po restarcie wybieramy z głównego okna opcje
    Obrazek
    po wybraniu jej powinien uruchomić się BIOS konsoli
    Obrazek
    a następnie menu g?owne
    Obrazek
    jeżeli wszystko wygląda tak jak na zdjęciach i głos jest dobry bez zakłóceń to oznacza że konfiguracja przebiegła pomyślnie i można już grać jeżeli jednak coś jest nie tak
    (problemy z dzwiękiem, przekamania w grafice)
    musicie sprawdzić czy przypadkiem czegoś nie pomieszaliście podczas konfiguracji poszczególnych pluginow

    JAK URUCHOMIĆ GRĘ

    po uruchomieniu emulatora klikamy na
    Obrazek
    i wybieramy obraz z grą
    Obrazek
    klikamy na otworz i jeżeli wszystko do tej pory robiliśmy dokładnie tak jak opisałem to zaczynamy grę :hurra: :-D :hurra:
    Ostatnio zmieniony sob 22 lut, 2014 02:40 przez klocek1303, łącznie zmieniany 3 razy.

    Awatar użytkownika
    Pierce
    -#
    Posty: 655
    Rejestracja: wt 11 lis, 2008 09:04
    Lokalizacja: białystok

    Post autor: Pierce »

    Konfiguracja ePSXe 1.7, wersja za shaderami v1.01.

    Najpierw zaglądamy tu aby pobrać archiwum z programem.


    1. Wybieramy Config->Wizard Guide.
    a) Config-> z biosów wybieramy jedyny dostępny czyli scph1001-usa
    b) Next-> sterownik od grafiki - Pete's OpenGL2 Driver 2.9
    c) Next-> sterownik dźwięku - ePSXe SPU core 1.7.0
    d) Next-> sterownik napędu optycznego - ePSXe CDR WNT/W2K core 1.7.0
    e) Next-> klikamy aby ustawić przyciski pod 2 pady, po czy wybieramy Done

    2. Config-> Memory Cards - wybieramy ścieżkę dla kart pamięci. Proponuję wybrać MemoryCard_0000.mcr oraz MemoryCard_0001.mcr

    3. Teraz najważniejsze Config-> Video -> Configure



    Desktop Resolution -> wybieramy rozdzielczość naszego ekranu.

    Shradery proponuję wybrać jedną z 3 opcji:

    I. Komputer jednordzeniowy 2.0Ghz w dół. Grafa <=128MB
    Całkowicie odznaczamy Shader Effects, dlatego zaznaczone linie nas nie interesują. Jeśli gra nie chodzi płynnie należy wybrać jeszcze słabsze ustawienia, gdy klikniemy w opcję na samej górze widnieją najsłabsze rozwiązania. Można przeskoczyć o jedno oczko w dół.

    II. Komputer jednordzeniowy 2.0Ghz w górę. Grafa >=256MB
    Należy wejść do folderu z emulatorem. Katalog plugins->shraders->rezerwowy shader. Zawartość podmieniamy z ...\ePSXe 1.7\plugins\shaders
    Zieloną linią został podkreślony przycisk umożliwiający zlokalizowanie folderu z shaderami. Upewnij się że ścieżka jest poprawna [...\ePSXe 1.7\plugins\shaders]. Brązowa opcja powinna być ok, natomiast w razie niskiej płynności należy zmniejszyć shader level.

    III. Komputer dwu i więcej rdzeniowy. Grafa minimum 256MB, choć zalecana jest 512MB. Zieloną linią został podkreślony przycisk umożliwiający zlokalizowanie folderu z shaderami. Upewnij się że ścieżka jest poprawna [...\ePSXe 1.7\plugins\shaders]. Brązowa opcja powinna być ok [nie znalazłem na necie lepszych shaderów w dodatku sprzęt nie pozwoliłby na ich przetestowanie], natomiast należy zwiększyć shader level na maksa.

    Obrazek

    Polecam rzucić oko na screeny efektów jakie daje odpowiednio ustawiony shrader:
    1. http://imagecloset.com/view23/a0081561a ... hance3.jpg
    2. http://imagecloset.com/view23/e58ec1a2b ... c858_o.jpg
    3. http://imagecloset.com/view23/275e9d5b3 ... fdbe_o.jpg

    źródło obrazków z gry: www.racketboy.com/
    pozostałe fotki produkcji własnej,


    FAQ
    1. Przy próbie uruchomienia gry pojawia się komunikat "missing custom files".

    Ścieżka ze shaderami została źle podana. Kliknij w podkreślony na zielono przycisk i wybierz poprawną ścieżkę dostępu. Drugim powodem może być wrzucenie więcej niż 1 shadera do folderu, emulator nie może wtedy odczytać żadnego z nich.

    Autor: Pierce
    Obrazek

    Awatar użytkownika
    Blaevy
    -#
    Posty: 439
    Rejestracja: pt 13 mar, 2009 14:42
    Lokalizacja: Gliwice
    Kontakt:

    Post autor: Blaevy »

    Ja w tych shaderach zaznaczyłem opcję z numerkiem 4 - GLSlang Smoothing.Gra się wgrała dobrze, nic się złego nie działo

    Screeny:


    GLSlang Smoothing:
    [center]Obrazek [/center]
    ARB Program (gpuPeteOGL2.vp/fp)
    [center]Obrazek [/center]

    Moim zdaniem lepiej wypada opcja 4,nie potrzeba niczego,przynajmniej tak wygląda to wszystko u mnie.

    Testowane:ePSXe 1.7 i PSXeven 0.19

    Znalazłem nowe,jak wypróbuje wszystkie to założe nowy temacik.

    ODPOWIEDZ