Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, import aut z usa, busy do Niemiec - przewozy do Niemiec - busy do Niemiec pomorskie - busy zachodniopomorskie, Promocje i okazje Playstation

Problem z emulatorem NullDC 1.0.4

wszystko o wszystkim, odpoczynek

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jimm
-#
Posty: 118
Rejestracja: śr 21 gru, 2011 13:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Jimm »

Wersja sterownika: 285.58
Wsparcie DirectX: 11
Rdzenie CUDA: 96
Zegar układu graficznego: 810 MHz
Zegar procesora: 1620 MHz
Zegar pamięci: 900 MHz (częstotliwość danych 1800 MHz
Interfejs pamięci: 128-bitowy
Pamięć: 1024 MB
Typ pamięci: DDR3
Wersja systemu BIOS wideo: 70.08.4d.00.00
IRQ: 16
Magistrala: PCI Express x16

O to ci chodziło?

Awatar użytkownika
DreamON
-#
Posty: 490
Rejestracja: ndz 13 mar, 2011 16:58
Kontakt:

Post autor: DreamON »

Kuboos123, masz dobrą konfigurację PC. Spokojnie możesz odpalić każdą grę na 100% prędkości. Także błąd musi tkwić gdzieś po stronie software'u. Masz zainstalowanego Visuala+Directa, nie wiem co może być nie tak. Ściągnąłeś tą nowszą wersję emulatora (r139)? Jak nie, to weź go wypróbuj może uda ci się odpalić grę. Tak jeszcze z ciekawości, ściagnij sobie tą gierkę i zobacz czy ci działa, zajmuje tylko 18 MB

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/277092727/ikaruga_dcres.7z

Awatar użytkownika
Drakson
-#
Posty: 590
Rejestracja: ndz 31 sty, 2010 22:40

Post autor: Drakson »

Quake96 GeForce 7100GS L 128 MB, obsługuje Shader Model 3.0.

Awatar użytkownika
Jimm
-#
Posty: 118
Rejestracja: śr 21 gru, 2011 13:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Jimm »

Do DreamON

Niestety nie działa, podczas gdy są te japońskie krzaki to gra się zacina i dziwne info w okienku obok:
Obrazek

Mam pomysł! Może wyślij mi na PW, lub napisz w tym temacie swoją konfigurację pluginów w NullDC. No wiesz w Options poszczególne ustawienia tych opcji co tam są czyli. NullDC Settings, Select Plugin, PowerVR, GDRom, Aica, Maple, ExtDevice. Może jak będę miał tak jak ty to mi V8 pójdzie ;) .

Awatar użytkownika
DreamON
-#
Posty: 490
Rejestracja: ndz 13 mar, 2011 16:58
Kontakt:

Post autor: DreamON »

Na twoim zdjęciu jest widoczne logo Ikarugi, wszystko powinno być OK. Być może jest tak, że za wcześnie wyłączasz emulator i nie pozwalasz mu załadować gry? Bo skoro widać to logo to znaczy że emulator działa.

Skonfigurowałeś w ogóle pada? Bo wiesz że trzeba tam naciskać START, żebyś mógł dostać się do menu głównego gry ;-) . Anyway, łap linka do mojej konfiguracji emulatora, która jest w formie pliku wideo (uill HD 1080p, zajmuje tylko 3 MB) - http://www.multiupload.com/JABGANZ6MO . Nic tam specjalnie nie zmieniałem, tylko coś w region i typ kable, tak to chyba mam ustawienia 'fabryczne'.

Awatar użytkownika
Quake96
-#
Posty: 2237
Rejestracja: śr 24 cze, 2009 22:27
Lokalizacja: root:/
Kontakt:

Post autor: Quake96 »

Drakson, Nie wiedziałem. W takim razie zwracam honor :P Tylko po co w grafice 128mb shadery 3.0 to nie kumam :D
SCEE™

Awatar użytkownika
Jimm
-#
Posty: 118
Rejestracja: śr 21 gru, 2011 13:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Jimm »

DreamON pisze:Na twoim zdjęciu jest widoczne logo Ikarugi, wszystko powinno być OK. Być może jest tak, że za wcześnie wyłączasz emulator i nie pozwalasz mu załadować gry? Bo skoro widać to logo to znaczy że emulator działa.

Skonfigurowałeś w ogóle pada? Bo wiesz że trzeba tam naciskać START, żebyś mógł dostać się do menu głównego gry ;-) . Anyway, łap linka do mojej konfiguracji emulatora, która jest w formie pliku wideo (uill HD 1080p, zajmuje tylko 3 MB) - http://www.multiupload.com/JABGANZ6MO . Nic tam specjalnie nie zmieniałem, tylko coś w region i typ kable, tak to chyba mam ustawienia 'fabryczne'.
OK. W końcu działa :) ! Wielkie dzięki! Ale jeszcze nie do końca się cieszę, bo może w każdej chwili wrócić do poprzedniego stanu, a jak będę miał cały czas problemy z tym emu to będę pisał w tym temacie ;-) .Mam jeszcze dwa małe pytanka, jak zmienić jakość wyglądu menu w Vigilante 8, bo to które aktualnie jest, brzydko wygląda ;-) . I czy jest pierwsza część Vigilante 8 na DC?

Awatar użytkownika
DreamON
-#
Posty: 490
Rejestracja: ndz 13 mar, 2011 16:58
Kontakt:

Post autor: DreamON »

Napisz co zrobiłeś / zmieniłeś w emulatorze, że ci teraz działa. Co do Vigilante 8, to nie ukazał się na DC, ze stacjonarnych konsol tylko Nintendo 64 ma swój port. Nie da się zmienić wyglądu menu, czarne tło w menu to wina emulatora.

Awatar użytkownika
Jimm
-#
Posty: 118
Rejestracja: śr 21 gru, 2011 13:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Jimm »

Po prostu spojrzałem na ten twój filmik i zrobiłem z opcjami tak jak ty masz i wszystko dobrze. Bo ja miałem prawie wszystko inaczej ustawione ;) .

Pozdro... :)

Awatar użytkownika
Jimm
-#
Posty: 118
Rejestracja: śr 21 gru, 2011 13:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Jimm »

Witam tu znowu ja. Podczas grania w Vigilante 8 na emulatorze NullDC napotkała mnie nie miła niespodzianka!
Obrazek

''Not implemented opcode : 0 : unknown opcode @ 4328E3FF''

Orientuje się że to na pewno jest błąd, ponieważ miałem podobnie z emulatorem ePSXe, też jakieś Opcody wywalały. Tylko że nie wiem czym to jest spowodowane, od czego to może być?

Awatar użytkownika
DreamON
-#
Posty: 490
Rejestracja: ndz 13 mar, 2011 16:58
Kontakt:

Post autor: DreamON »

Nigdy mi nie wywaliło takiego błędu w NullDC, za bardzo nie wiem jak pomóc. W którym momencie gry wyskakuje ten błąd? Nie wiem czy widziałeś mój filmik na Youtube jak testuje Vigilant 8, ale pograłem w to trochę i nie miałem żadnych problemów.

Słuchaj możesz zrobić jeszcze tak: Ściągnij ten obraz GDI (który jest kopią 1:1 płyty DC, ale działa tylko na emulatorze), obrazy CDI są lekko okrojone, tak aby się mieściły na zwykłą płytę CD 700MB ... może dlatego masz problemy, w co wątpię, ale jak masz ochotę pograć w V8 na DC to spróbuj. Może się rozwiąże problem.

Kod: Zaznacz cały

 Vigilante 8 - 2nd Offense  GDI:

part 1:http://www.filefactory.com/file/b1b78g7/n/Vigilante_8_-_2nd_Offense_v1.000_1999_Activision_NTSC_US_.7z.001

part 2:http://www.filefactory.com/file/b1b79ge/n/Vigilante_8_-_2nd_Offense_v1.000_1999_Activision_NTSC_US_.7z.002

part 3:http://www.filefactory.com/file/b1b7a0c/n/Vigilante_8_-_2nd_Offense_v1.000_1999_Activision_NTSC_US_.7z.003

password:http://snesorama.us
Użyj jeszcze tego emulatora r139, ty używasz całkiem nowego r102, alemoże w r139 wyeliminowano niektóre błędy z Vigilantem.

Kod: Zaznacz cały

http://www.multiupload.com/6B7QMYNXK0
Jeśli nie chcesz konfigurować emulatora od nowa to wystarczy ze skopiujesz z folderu z r102 plik nullDC.cfg i wkleisz go do folderu z nowym emulatorem.

Awatar użytkownika
Jimm
-#
Posty: 118
Rejestracja: śr 21 gru, 2011 13:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Jimm »

Gra zacieła się podczas, jak po prostu walczyłem na arenie, wszystko ładnie, a tu nagle wszystko się zatrzymało i nara, zacieło się i w okienku wyświetliła się ta informacja. A dasz link do tego filmiku, bo go nie widziałem ;-) . Ale i tak ten emulator możliwe że jest lepszy, bo jak gram na nim to jest normalnie muzyka w menu, a w r102 coś nie było w ogóle. Były w ogóle problemy z pierwszym kawałkiem i w menu i podczas gry go nie było słychać, było słychać sam dźwięk pojazdów, broni, głosów i otoczenia. Zobaczę jeszcze na tym emu co mi dałeś jak będzie tak samo, to zrobię jak mówisz! ;-)

Edit:
Sorry pomyłka, muzyki pierwszego kawałka już nie ma, przez dodanie pliku vmu_data_port01 musiałem go dodać dlatego że nie mógł bym sejwować gry.
Ostatnio zmieniony sob 24 gru, 2011 19:22 przez Jimm, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
DreamON
-#
Posty: 490
Rejestracja: ndz 13 mar, 2011 16:58
Kontakt:

Post autor: DreamON »

Tutaj masz ten filmik - http://www.youtube.com/watch?v=rjW62UPW ... e=youtu.be

Wiesz co wydaje mi się że to problem z kompatybilnością, bo testowałem dziesiątki gier i nie miałem nigdy problemów. Jedyny co możesz zrobić to ściągnąć ten obraz GDI i sprawdzić czy będzie działać lepiej ... albo kupić Dreamcasta i nie przejmować się kompatybilnością emulatora ;-p

Awatar użytkownika
Jimm
-#
Posty: 118
Rejestracja: śr 21 gru, 2011 13:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Jimm »

Ale o jaki ci chodzi obraz GDI? Chyba ci chodzi o CDI, tylko że to jest plik. I co to jest kompatybilność, bo powiem szczerze że nie wiem za bardzo co to jest :( . Może i piszę głupoty, ale ja się nie znam na tym za bardzo :-P !

Awatar użytkownika
DreamON
-#
Posty: 490
Rejestracja: ndz 13 mar, 2011 16:58
Kontakt:

Post autor: DreamON »

Nie będę się wdawał w szczegóły, opisze to krótko i treściwie. Obrazy gier w formacie GDI odpalisz tylko i wyłącznie na emulatorach, żadna konsola tego nie przeczyta. GDI czyli Giga Disc Image, jest kopią gry 1:1. Na konsoli odpalisz tylko obrazy o rozszerzeniach CDI, ISO, NRG (95% obrazów w sieci pod Dreamcasta jest w CDI). Takie obrazy są lekko okrojone, tak aby się zmieściły na płycie CD. Zwykle się w nich downsampluje muzykę albo filmiki w grach. Do grania na emulatorach polecam obrazy gier w formacie GDI :-)

Kompatybilność, inaczej zgodność. Jeśli coś jest niekompatybilne z DC to znaczy że nie współpracuje z emulatorem.

ODPOWIEDZ