screeny:
Tytuł: Digimon World
Daty wydania:
28 Stycznia 1999 - Japonia
23 Maja 2000 - USA i Kanada
6 Lipca 2001 - Europa
Platforma: Playstation
Gatunek: Przygodowa
W grze wcielamy się w chłopca o imieniu Hero (później możemy mu nadać inne imię). Pewnego dnia Hero zostaje wciągnięty do swojej konsolki z Digimonami i zostaje przeniesiony do File City przez Jijimona. Zadaniem chłopca oraz jego stworka (Agumon lub Gabumon) jest przywrócenie porządku i pokoju na File Island. Digimony na wyspie zaczęły tracić pamięć, przestały mówić swym językiem i stały się dzikie a File City zaczęło upadać. Hero musi znaleźć przyczynę tych wydarzeń oraz pomóc odnowić miasto.
Przygodę rozpoczynamy w File City. Dzieli się ono na dwie części. W pierwszej z nich znajdują się najważniejsze budynki takie jak toaleta, dom Jijimona oraz farma mięsa, w której otrzymujemy jedzenie dla naszego stworka. Natomiast druga część jest pustym placem, na którym nic się nie znajduje. Wraz z napływem Digimonów do miasta obydwie jego części rozbudowują się i pojawiają się w nim takie budynki jak: sklep, szpital, restauracja itp.
Miejscem przyległym do File City jest Green Gym. Znajduje się w nim sprzęt potrzebny do treningu każdego parametru naszego Digimona. Gdy nasz stworek będzie odpowiednio trenowany będzie mógł ewoluować w silnego i dobrego Digimona a jeśli będzie słaby ewoluuje w Digimona, który nie jest zdolny do walki.
Podczas naszej wędrówki w poszukiwaniu Digimonów, które będziemy mogli sprowadzić do miasta odwiedzimy wiele różnych miejsc. W każdym z nim znajdują się inne budowle i inne Digimony. Powodzenie naszej misji będzie zależeć od tego jaki Digimon jest naszym partnerem. Niektóre stworki nie mogą wejść w określone miejsca np: do Ice Sanctuary dostaniemy się tylko z Digimonem typu Vaccine, część stworków śpi w dzień a jest aktywna w nocy i na odwrót natomiast jeszcze inne czują się źle na określonym terytorium np: Agumon czuje się źle w Freeze Landzie.
Podróżując po File Island należy pamiętać o spełnianiu podstawowych potrzeb naszego stworka takich jak: odżywianie, sen, wypróżnianie, leczenie i odpoczynek w innym wypadku nasz stworek bardzo szybko zginie lub stanie się nieszczęśliwy i nie będzie nas słuchać. Gdy Digimon umrze śmiercią naturalną lub przez stratę swoich trzech żyć otrzymujemy nowe Digi-Jajo. Jednak gdy stworek zginie przez stratę żyć traci część ataków, których nauczył się do tej pory.
Przedmioty: Zostajemy przeniesieni do naszego plecaka, w którym znajdują się przedmioty, które aktualnie mamy przy sobie.
Digimon: Zostajemy odniesieni do specjalnej zakładki poświęconej naszemu stworkowi.
Gracz: Zostajemy odniesieni do zakładki z profilem naszej postaci.
Pochwała i nagana: Dwie opcje pozwalające na manipulację emocjami naszego Digimona. Pierwsza z nich sprawia, że szczęście naszego stworka rośnie a spada jego dyscyplina, natomiast druga opcja działa całkowicie na odwrót.
Sen: Opcja, dzięki której nasz Digimon idzie spać gdy jest zmęczony. Gdy budzi się jego MP i HP wracają do maksymalnej ilości jaką osiągnął.
Status: Wyświetlane są tutaj informacje na temat naszego stworka podzielone na 3 częśći.
Profil
Imię: Pokazuje jakie imię nadaliśmy naszemu stworkowi
Digimon: Pokazuje do jakiego gatunku Digimonów należy nasz stworek
Specjalność: Informacja o tym w jakich atakach specjalizuje się nasz Digimon
Typ: Informacja o tym jakiego typu jest stworek. Istnieją 3 typy Digimonów: Data, Vaccine i Virus
Aktywność : Informacja o tym czy nasz stworek jest aktywny w dzień czy w noc
Wiek: Pokazuje ile lat ma nasz Digimon. Jedna doba równa się jeden rok.
Waga: Informacja o tym ile waży nasz Digimon. Przydatna przy planowaniu ewolucji bowiem każdy następna forma ma wymaganą wagę.
Kondycja
Życie: Każdy Digimona posiada 3 życia. Gdy straci wszystkie 3 umiera. Szczęście: Wskaźnik pokazuje nam czy Digimon nas lubi i czy jest szczęśliwy przebywając z nami. Dyscyplina: Wskaźnik pokazuje czy Digimon będzie nas słuchał. Zawirusowanie:Jeśli nie pójdziemy z Digimonem do toalety gdy ma na to wyraźną ochotę wzrasta jego poziom zawirusowania. Gdy osiągnie maksymalny pułap Digimon ewoluuje w Sukamona.
Parametry
HP: Ilość energii życiowej jaką posiada nasz Digimon. Gdy jest wysoka naszego stworka trudno pokonać w walce.
MP: Ilość energii potrzebnej do ataków. Gdy jest wysoka nasz Digimon może użyć dużo technik podczas walki.
Off: Ilość siły ataku naszego Digimona. Gdy jest wysoka ataki naszego są silne.
Def:Ilość obrony naszego Digimona. Gdy jest wysoka ataki naszego przeciwnika zadają mniejsze obrażenia.
Speed: Szybkość naszego Digimona. Gdy jest szybki wykonuje swoje ataki z większą i szybszą częstotliwością.
Brains: Poziom wiedzy naszego Digimona. Gdy jest wysoki nasz Digimon może nauczyć się większej ilości ataków podczas walki. Możemy mu wykonywać wtedy takie polecenia jak atak, obrona, zmiana celu, dystans lub użycie odpowiedniej techniki.
Techniki: Wyświetlane są tutaj informacje na temat ataków jakie zna nasz Digimon. Zakładka ta podzielona jest na dwie części Techset i Techs.
Techset: Pokazuje set ataków używanych podczas Digimona w czasie walki wraz z informacjami na ich temat. Maksymalnie mogą być to 3 ataki.
Techs: Wyświetla informacje na temat ataków, których nauczył się nasz Digimon. Istnieje 7 grup ataków : Ogień, Walka, Powietrze, Ziemia, Lód, Maszyny i Odpadki.
Player: Zawiera następujące informacje na temat naszej postaci:
Imię: Pokazuje imię jakie nadaliśmy naszej postaci.
Poziom: Pokazuje poziom jaki posiada nasza postać. Gdy poziom wzrasta, Digimony które będą wykluwały się z jajek będą silniejsze.
Wychowywane Digimony: Pokazuje ile Digimonów do tej pory wychowaliśmy.
Pieniądze: Pokazuje ile pieniędzy mamy obecnie przy sobie.
Czas: Pokazuje ile czasu spędziliśmy grając w grę.
Przedmioty: Wyświetla przedmioty specjalne posiadane przez naszą postać.
Medale: Pokazuje ile medali zdobyliśmy do tej pory.
Chart: Zakładka pokazująca jakie Digimony wyhodowaliśmy do tej pory. Zaczynając na poziomie Fresh skończywszy na poziomie Ultimate. Po kliknięciu na obrazek Digimona wyświetla się jego drzewko ewolucji. Istnieje kilka specjalnych Digimonów, które nie pojawiają się tutaj po ich zdobyciu, są one trudne do wyhodowania.
Karty: Kolekcjonerski aspekt gry czyli karty z obrazkami Digimonów do zbierania. Można je kupić w specjalnych paczkach lub na sztuki. Później ich nadmiar można sprzedać u ShogunGekomona a specjalne punkty zdobyte w ten sposób wymienić na przedmioty.
Medale: Przyznawane są za specjalne osiągnięcia takie jak złowienie stu ryb, spędzeniu trzystu dni w Digimon World itp. Podnoszą prestiż naszej postaci.
Battle Mode: Specjalna opcja gry dla przeznaczona dwóch graczy. Pozwala na walkę swoimi Digimonami ze stworkami drugiej osoby. Wymagane są do tego dwie Memory Card z zapisanymi danymi naszych stworków. Jest to specjalny zapis gry, który można wykonać w domu Jijimona. Do wyboru mamy 3 tryby walki: 1 na 1, 3 na 3 i 5 na 5 oraz 3 stadiony.
by Chudi X
Ok, starczy wam czytania, jeszcze sobie wzrok zepsujecie i nie pogracie. Kolega w to gra i mówi, że fajne i bardzo trudne.
Sznurki #1
Kod: Zaznacz cały
http://rapidshare.com/files/165136498/Digimon_World.part1.rar
http://rapidshare.com/files/165142992/Digimon_World.part2.rar
http://rapidshare.com/files/165149301/Digimon_World.part3.rar
http://rapidshare.com/files/165153284/Digimon_World.part4.rar
Kod: Zaznacz cały
tomsho
Kod: Zaznacz cały
http://www.megaupload.com/?d=8CGCZHR1
Kod: Zaznacz cały
www.emuhustle.net