Skup plastiku, sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, praca w policji testy do policji testy policja, Forum policyjne Zobacz jak zostać policjantem i jakie wymagania należy spełnić, agencja modelek, Sklep "GO TO THE SHOP" Super! zniżki, Historia Aukcji USA Copart IAA, Pożyczki pod zastaw nieruchomości, Copart IAA Api

[PSX/PSone]"PSX - Ja nie abla w tych tematach"

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
michael69
-#
Posty: 1811
Rejestracja: czw 15 maja, 2008 08:47
Kontakt:

[PSX/PSone]"PSX - Ja nie abla w tych tematach"

Post autor: michael69 »

Jestem tu nowy, nie znam się na tym, w ogóle nie kumam o co tu chodzi po prostu "ja nie abla w tych tematach", pomóżcie bo chciałbym sobie nagrać gierkę na PSXa no i pograć. :)
Spis treści:
1.Początek - wstawki,adresy partów,hasła
2.Pobieranie plików z serwerów
3.Rozpakowywanie partów
4.Pliki obrazów CD
5.Sprawdzanie błędów obrazu - regeneracja błędnych sektorów
6.Wypalanie obrazów CD
a.Clone CD
b.NERO
c.ALCOHOL 120%


[center]Początek
/wstawki,adresy partów,hasła/
[/center]

A więc od samego początku :

na stronach są zamieszczone gry a w nich spakowane party które po ściągnięciu z serwera i rozpakowaniu stworzą nam obraz gry, ale po kolei: