Projektowanie plakatów, Google Ads Kurs, Rolety, notariusz katowice, śmieszne obrazki, zarabianie w internecie, konkursy w internecie, instalacje FOTOWOLTAICZNE pod klucz

PocketStation Transfer Tool (v2)

emulatory, konwertery, pluginy, różności

Moderator: Moderatorzy

Arkl1t3
-#
Posty: 387
Rejestracja: wt 22 cze, 2010 14:31
Lokalizacja: król. rząd. złodziei

PocketStation Transfer Tool (v2)

Post autor: Arkl1t3 »

[center]PocketStation Transfer Tool (v2)[/center]

[center]Obrazek [/center]

PocketStation Transfer Tool to program autorstwa Oriona. Stworzył go do wgrywania gierek i rożnych rzeczy na urządzenie zwane pocketstation. Celem autora bylo wlasnie tylko to urządzenie ale jak sie okazuje dziala także ze zwyklymi kartami pamieci i zapisanymi stanami gier psx. Wystarczy przygotować pliki save i nagrac z zalaczonymi plikami na plyte CD. Program testowalem tylko na emulatorze i dziala wszystko dobrze. Sam autor uzywal go na konsoli.Filmik

[center]DOWNLOAD[/center]

Kod: Zaznacz cały

http://onorisoft.free.fr/rdl.php?url=psx/psloader.zip
Paczka zawiera pliki potrzebne do stworzenia wlasnej plyty oraz przykladowy obraz stworzony przez autora.

[center]Tworzenie własnego obrazu plyty[/center]

1. Najpierw trzeba przygotować plik save. Musi byc to wyodrębniony save z wirtualnej karty pamięci. Można to zrobić za pomocą programu PSXGameEdit używając opcji SAVE SINGLE SAVE GAME. Save zapisujemy w formacie .mcs a nazwa musi być krótka oraz nie może zawierać spacji.
2. Wypakowujemy zawartość ściągniętej paczki. Interesuje nas jedynie folder ISOROOT.
3. Przygotowany wczesniej plik save wrzucamy do folderu SAVE znajdujacy sie w ISOROOT
4. W folderze ISOROOT odpalamy plik makelist.bat. Po sekundzie w pliku FILELIST.TXT powinien zostać umieszczony nasz plik save. (mozna tez recznie wpisywac ale przy wiekszej ilosci plikow to szybsza metoda)
5. Zostało nam stworzenie obrazu plyty. Do programu w Którym będziemy robić płytę wrzucamy cala zawartość folderu ISOROOT. Generujemy obraz i nagrywamy później na plyte.

Autor cos wspominal o ograniczonej ilosci plikow, 14 lub cos takiego, na emualtorze dzialalo z wieksza iloscia plikow ale nie wiem jak to jest na konsoli.

Troche chaotycznie bo na szybko pisane w razie co pytania pisac nizej
PS1: SCPH-5502+CHIP+Color Fix
PS2: SCPH-35003, SCPH-39004, SCPH-77003, SCPH-77004, FMCB

ODPOWIEDZ