sklep sportowy Hantle żeliwne 2x20kg obciążenia żeliwne, sprowadzenie zwłok z zagranicy, medycyna estetyczna Gdańsk, RustDesk, pethelp kod rabatowy, serwery minecraft, kody rabatowe aliexpress, LOV111VOL Tajny Komunikator, Pricerman Okazje na Playstation

PS2 SCPH-30004 Modbo Chip

rozmowy o sprzęcie i peryferiach do konsoli

Moderator: Moderatorzy

bazylcio
-#

PS2 SCPH-30004 Modbo Chip

Post autor: bazylcio »

Witam. Mam konsolę SCPH-30004 z wlutowanym w niej Modbo chipem. Sam tego nie robiłem tylko konsola była oddana do 'zawodowej' spółki. Teraz mam problem, ponieważ chip przestaje działać. Wymieniany był laser, gry na nowo nagrywane jednak to nie pomogło. Nie mam pewności czy ten chip jest oryginalny a słyszałem że jeśli jest pirat to próba wejścia w jego ustawienia może skończyć się jego spaleniem. Jestem zielony w tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość oraz dość prosty język. Z góry dziękuję.

Awatar użytkownika
Quake96
-#
Kontakt:

Post autor: Quake96 »

Ale czego od nas oczekujesz?? Że powiemy Ci jak wejść w menu serwisowe, czy co? Bo nie za bardzo rozumiem.
SCEE™

bazylcio
-#

Co proponujecie z tym zrobić. Czy musiałbym szukać nowego chipa, czy coś ze starym zrobić, czy jest jakiś sposób obejścia tego.

Awatar użytkownika
Quake96
-#
Kontakt:

Ja tam, bym wymienił ten chip, albo go wogóle wywalił i przrobił PS2 przez FMCB.

ale jeśli chcesz wiedzieć jak wlutować nowy chip itd. to radzę poczekać na Witolda, bo on się na tym zna.
SCEE™

bazylcio
-#

Widziałem schematy z tym chipem to powinienem dać radę bo lutować umiem. Gorzej będzie z FMCB. Czytałem gdzieś o tym, ale za nic nie ogarnełem jak to wgrać. Była mowa o wgraniu przez pendrive'a ale moja konsola nie za bardzo chce z takowymi współpracować. Kiedy go podłączam miga tylko raz i potem zero oznak życia. I grzebałem jeszcze w ustawieniach i tam wyskoczyło mi że mam konsolę 30003 a nie 30004 i za bardzo nie wiem czy to dużo zmienia.

Awatar użytkownika
Quake96
-#
Kontakt: