Problem z grą Abe's Exoddus
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 5
- Rejestracja: sob 17 wrz, 2011 15:33
Problem z grą Abe's Exoddus
Witam.Mam problem z grą Abe Exoddus grafika kwadratowa, pixele widać wszędzie do tego sie tnie. Może ktoś ma bardzo dobre ustawienia by wyglądało to tak jak na psx?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: sob 17 wrz, 2011 15:33
Widzę że też jesteś fanem uniwersum Oddworld. Nie jestem samProgramers pisze:Dziękuje. Mam na Pc ale mysle o kupnie poprawionej wersji The Oddbox na steamGrałem już we wszystkie części tej gry mam oryg
Prócz Pc

Odradzam ci Oddbox, sam nie grałem, ale czytałem pełno negatywnych opinii o tej składance. Już lepiej odpalić wersję na Xboxa, jak te biedne porty na PC.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: sob 17 wrz, 2011 15:33
W takim razie, ja spróbuje ci pomóc skonfigurować ePSXe 1.7.0. Najpierw zajrzyj do poradnika TUTAJ. Nie wiem czy problem z tym, iż gra ci się tnie, leży po stronie sprzętu czy może złej konfiguracji, jeśli możesz to, napisz coś więcej o parametrach swojego PC.
Ustawienia, które osobiście ja stosuje do gier renderowanych (tj. FF, Resident Evil, czy właśnie Oddworld) dają bardzo dobry rezultat, jeśli chodzi o poziom wyświetlanej grafiki, przybliżony do tej znanej nam z PSX'a lub ciutkę lepszej, ciężko mi to ocenić. W każdym bądź razie, mnie ten efekt zadowala. Oto owe ustawienia KLIK plugin Pete's OpenGL2 Driver 2.9
Tak wygląda Oddworld: Abe's Exoddus przy zastosowaniu powyższych ustawień wraz z cieniowaniem (Shader effects), w tym przypadku użyto shader "AA Shader v2.o (więcej na temat cieniowania, dowiesz się z poradnika)
Screen 1
Screen 2
Screen 3
Ustawienia, które osobiście ja stosuje do gier renderowanych (tj. FF, Resident Evil, czy właśnie Oddworld) dają bardzo dobry rezultat, jeśli chodzi o poziom wyświetlanej grafiki, przybliżony do tej znanej nam z PSX'a lub ciutkę lepszej, ciężko mi to ocenić. W każdym bądź razie, mnie ten efekt zadowala. Oto owe ustawienia KLIK plugin Pete's OpenGL2 Driver 2.9
Tak wygląda Oddworld: Abe's Exoddus przy zastosowaniu powyższych ustawień wraz z cieniowaniem (Shader effects), w tym przypadku użyto shader "AA Shader v2.o (więcej na temat cieniowania, dowiesz się z poradnika)
Screen 1
Screen 2
Screen 3
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Drakson, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: sob 17 wrz, 2011 15:33
Głównie chodzi mi o tekstury. O sprzęcie powiem tyle:
Procesor Dual Core e5200 2.5 GHz
4 Gb ram
Nvidia geforce 9600 GT 1 Gb ddr3
Ale będzie wymieniany na phenoma
Chodzi mi głownie o konfiguracje.
EDIT:
Dziala
Procesor Dual Core e5200 2.5 GHz
4 Gb ram
Nvidia geforce 9600 GT 1 Gb ddr3
Ale będzie wymieniany na phenoma

EDIT:
Dziala

Ostatnio zmieniony wt 20 wrz, 2011 20:26 przez Programers, łącznie zmieniany 1 raz.
Ekspertem nie jestem, ale wydaje mi się że lepszego efektu nie uzyskasz w tej grze, niż ten który pokazał Drakson. To są rendery a nie obiekty 3D, więc trudno cokolwiek zmienić. PSX to bardzo prosta konsola, twój konfig sprzętu który podałeś jest na tyle mocny że mógłbyś nawet emulować PS2. Btw: wydaje mi się że gra wyglądałaby lepiej bez scanlines.
Czyli sprzęt aż nadto, by emulować gry z PSX'a używając maksymalnych ustawień. Więc spokojnie możesz zastosować się do moich, powyższych porad. Shader gotowy do pobrania, a więcej o nim, czyli co dzięki niemu otrzymasz i jak go "aktywować" w emulatorze, dowiesz się w poradniku
(patrz, mój post wyżej):
DreamON uwierz mi, iż rendery lepiej wyglądają z opcją scanlines, ruchome obiekty, zresztą jak i te "martwe" nie są poszarpane. Opcja scanlines całkiem ładnie maskuje ten problem, a tak w ogóle sprawia wrażenie, jakby grało się na TV 

Kod: Zaznacz cały
http://www.megaupload.com/?d=WMSGUT60
